Ik heb oprecht werkelijk medelijden met je dat je je op enig moment blijkbaar gedwongen hebt gevoeld om te reageren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:12 schreef donroyco het volgende:
Nee.
Het zijn additionele inkomsten.
Oh god, dat ik hier serieus op inga...
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb oprecht werkelijk medelijden met je dat je je op enig moment blijkbaar gedwongen hebt gevoeld om te reageren.
Ze zijn niet je werkgever, zou ik zeggen. Dus nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:10 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Is Youtube niet verplicht om te voldoen aan minimumloon?
Wie legt jou even uit wat een Darwin Award is?quote:
We hebben op FOK! onze eigen Darwin awards héquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wie legt jou even uit wat een Darwin Award is?
Verder is de OP te achterlijk om serieus te zijn.
Laat maar ik hoef het niet te weten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
We hebben op FOK! onze eigen Darwin awards hé
Box 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb oprecht werkelijk medelijden met je dat je je op enig moment blijkbaar gedwongen hebt gevoeld om te reageren.
En TS:![]()
![]()
Zal TS niet vergeten om deze inkomsten op te geven in Box 3? Of zullen wíj de inspecteur op de hoogte brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop