doe het dan via PM of open zelf een topic, daar hoef je een ander zijn topic niet voor te verkrachtenquote:Op zondag 19 januari 2014 03:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Houthakkers kappen, ik ga gewoon door
BB was toch al klaarquote:Op zondag 19 januari 2014 03:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
doe het dan via PM of open zelf een topic, daar hoef je een ander zijn topic niet voor te verkrachten
Denken dat geweld ooit zinloos is iddquote:Op zondag 19 januari 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op de basisschool was het altijd kei stoer om op die tegel te spugen. Mijn beeldscherm is er wat minder blij mee.
Zelfs als ik mijn adres typ weet je nooit zeker of dat het adres is. Je bent waarschijnlijk niet dom genoeg om ook nog echt zo ver te reizen omdat een willekeurig persoon grappen maakt over je dikke vriendin. Dus waarom probeer je dan alsnog semi-redemption te zoeken middels fysiek contact dat nooit gaat plaatsvinden?quote:
Gaan we chilling zetten? Ik neem wierie en wodka meequote:Op zondag 19 januari 2014 03:45 schreef Aiciu het volgende:
fittieKom naar AMS CS en zeg hoelaat ik moet komen
Ik zou je wel echt doodslaan, nojoke, en jij kan me niet tegenhouden want je komt over als een zwakkelingquote:Op zondag 19 januari 2014 03:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zelfs als ik mijn adres typ weet je nooit zeker of dat het adres is. Je bent waarschijnlijk niet dom genoeg om ook nog echt zo ver te reizen omdat een willekeurig persoon grappen maakt over je dikke vriendin. Dus waarom probeer je dan alsnog semi-redemption te zoeken middels fysiek contact dat nooit gaat plaatsvinden?
Ben je echt zo tering dom of wat swa?
Is goed waar agan we chillen?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gaan we chilling zetten? Ik neem wierie en wodka mee
[..]
Ik zou je wel echt doodslaan, nojoke, en jij kan me niet tegenhouden want je komt over als een zwakkeling
Nee, jij wil geloven dat ik een zwakkeling ben omdat jij jezelf forceert een dominante positie aan te nemen tegenover mij terwijl dit een online conversatie is met weinig persoonlijke informatie. Je creëert dus een situatie voor jezelf waarin jij stoer lijkt en ik zwak omdat volledige openbaring nooit zal gebeuren, en dat weet je. Zo kanker zielig ben je dus mattie.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gaan we chilling zetten? Ik neem wierie en wodka mee
[..]
Ik zou je wel echt doodslaan, nojoke, en jij kan me niet tegenhouden want je komt over als een zwakkeling
Moraal van het verhaal, ik ben stoer, jij niet, dank voor de samenvatting, nou terug naar je rukbunkerquote:Op zondag 19 januari 2014 03:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee, jij wil geloven dat ik een zwakkeling ben omdat jij jezelf forceert een dominante positie aan te nemen tegenover mij terwijl dit een online conversatie is met weinig persoonlijke informatie. Je creëert dus een situatie voor jezelf waarin je stoer lijkt omdat volledige openbaring nooit zal gebeuren, en dat weet je. Zo kanker zielig ben je dus mattie.
AMS CS, zwerver swag allesquote:
Hypocrietquote:Op zondag 19 januari 2014 03:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je creëert dus een situatie voor jezelf waarin jij stoer lijkt en ik zwak omdat volledige openbaring nooit zal gebeuren, en dat weet je. Zo kanker zielig ben je dus mattie.
Gewoon tram naar rembrandtquote:Op zondag 19 januari 2014 03:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, ik ben stoer, jij niet, dank voor de samenvatting, nou terug naar je rukbunker
[..]
AMS CS, zwerver swag alles
Ik hoop dat jij ook een bunker gebruikt voor je seksueel vermaak, anders AARDBEVING.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, ik ben stoer, jij niet, dank voor de samenvatting, nou terug naar je rukbunker
[..]
AMS CS, zwerver swag alles
Ik gebruik je moeder als rukbunker, kan ze compenseren dat ze jou heeft laten levenquote:Op zondag 19 januari 2014 03:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een bunker gebruikt voor je seksueel vermaak, anders AARDBEVING.
Ach, hij werd niet met een trauma geboren omdat zijn baardster ontiegelijk dik en lelijk wasquote:Op zondag 19 januari 2014 03:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een bunker gebruikt voor je seksueel vermaak, anders AARDBEVING.
Sorry maar ik kan geen enkele context bedenken waarin dat ergens op slaat. Ik doe zo mijn best om vette beledigingen te schrijven en dan pak je mijn eigen woorden, en stopt ze in een context die nergens op slaat. Wtf kerel, ben je moe of zo? Het is ook al langer dan een uur nu en dit is tijdverneuking. Je raged ineens veel minder dus het is saai nu. Doe je vriendin de groeten. Ik hoop dat je aan mij denkt wanneer der vette kop opduikt, zal ik erg bij mee zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik gebruik je moeder als rukbunker, kan ze compenseren dat ze jou heeft laten leven
Ik snap wel waarom jij geen vrienden hebt manquote:Op zondag 19 januari 2014 03:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan geen enkele context bedenken waarin dat ergens op slaat. Ik doe zo mijn best om vette beledigingen te schrijven en dan pak je mijn eigen woorden, en stopt ze in een context die nergens op slaat. Wtf kerel, ben je moe of zo? Het is ook al langer dan een uur nu en dit is tijdverneuking. Je raged ineens veel minder dus het is saai nu. Doe je vriendin de groeten. Ik hoop dat je aan mij denkt wanneer der vette kop opduikt.
Je bent gewoon bang, geef maar toe, maar wees gerust ik zal je familie met rust latenquote:Op zondag 19 januari 2014 04:01 schreef dustbrain het volgende:
Nee serieus de eerste 2 pagina's waren wel leuk maar dit is echt kanker kinderachtig. Schofferen is leuk maar dan moet het wel lading hebben.
Conclusie: Dustbrain durft, als de pussy die die is, niet meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 04:01 schreef dustbrain het volgende:
Nee serieus de eerste 2 pagina's waren wel leuk maar dit is echt kanker kinderachtig. Schofferen is leuk maar dan moet het wel lading hebben.
Goeie ondersteuning broeder, Allah zal je belonenquote:Op zondag 19 januari 2014 04:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Conclusie: Dustbrain durft, als de pussy die die is, niet meer.
Hoe triest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |