abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135666152
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Houthakkers kappen, ik ga gewoon door
doe het dan via PM of open zelf een topic, daar hoef je een ander zijn topic niet voor te verkrachten
pi_135666159
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:44 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

doe het dan via PM of open zelf een topic, daar hoef je een ander zijn topic niet voor te verkrachten
BB was toch al klaar
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Op de basisschool was het altijd kei stoer om op die tegel te spugen. Mijn beeldscherm is er wat minder blij mee.
Denken dat geweld ooit zinloos is idd :')
pi_135666167
fittie *O* Kom naar AMS CS en zeg hoelaat ik moet komen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_135666169
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
Zelfs als ik mijn adres typ weet je nooit zeker of dat het adres is. Je bent waarschijnlijk niet dom genoeg om ook nog echt zo ver te reizen omdat een willekeurig persoon grappen maakt over je dikke vriendin. Dus waarom probeer je dan alsnog semi-redemption te zoeken middels fysiek contact dat nooit gaat plaatsvinden?

Ben je echt zo tering dom of wat swa?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135666174
Geef gewoon je adres man
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_135666177
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:45 schreef Aiciu het volgende:
fittie *O* Kom naar AMS CS en zeg hoelaat ik moet komen
Gaan we chilling zetten? Ik neem wierie en wodka mee
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zelfs als ik mijn adres typ weet je nooit zeker of dat het adres is. Je bent waarschijnlijk niet dom genoeg om ook nog echt zo ver te reizen omdat een willekeurig persoon grappen maakt over je dikke vriendin. Dus waarom probeer je dan alsnog semi-redemption te zoeken middels fysiek contact dat nooit gaat plaatsvinden?

Ben je echt zo tering dom of wat swa?
Ik zou je wel echt doodslaan, nojoke, en jij kan me niet tegenhouden want je komt over als een zwakkeling
pi_135666178
ik voel een FOK!meet aankomen
pi_135666180
Dan ga je gewoon checken via google street view en dan klap je hem
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_135666189
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

[..]

Ik zou je wel echt doodslaan, nojoke, en jij kan me niet tegenhouden want je komt over als een zwakkeling
Is goed waar agan we chillen?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_135666202
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

[..]

Nee, jij wil geloven dat ik een zwakkeling ben omdat jij jezelf forceert een dominante positie aan te nemen tegenover mij terwijl dit een online conversatie is met weinig persoonlijke informatie. Je creëert dus een situatie voor jezelf waarin jij stoer lijkt en ik zwak omdat volledige openbaring nooit zal gebeuren, en dat weet je. Zo kanker zielig ben je dus mattie.
pi_135666210
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nee, jij wil geloven dat ik een zwakkeling ben omdat jij jezelf forceert een dominante positie aan te nemen tegenover mij terwijl dit een online conversatie is met weinig persoonlijke informatie. Je creëert dus een situatie voor jezelf waarin je stoer lijkt omdat volledige openbaring nooit zal gebeuren, en dat weet je. Zo kanker zielig ben je dus mattie.
Moraal van het verhaal, ik ben stoer, jij niet, dank voor de samenvatting, nou terug naar je rukbunker
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:47 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Is goed waar agan we chillen?
AMS CS, zwerver swag alles
pi_135666214
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je creëert dus een situatie voor jezelf waarin jij stoer lijkt en ik zwak omdat volledige openbaring nooit zal gebeuren, en dat weet je. Zo kanker zielig ben je dus mattie.
Hypocriet :')
pi_135666218
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal, ik ben stoer, jij niet, dank voor de samenvatting, nou terug naar je rukbunker

[..]

Gewoon tram naar rembrandt :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_135666240
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop dat jij ook een bunker gebruikt voor je seksueel vermaak, anders AARDBEVING.
pi_135666243
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:51 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Hypocriet :')
pi_135666248
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij ook een bunker gebruikt voor je seksueel vermaak, anders AARDBEVING.
Ik gebruik je moeder als rukbunker, kan ze compenseren dat ze jou heeft laten leven
pi_135666268
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ach, hij werd niet met een trauma geboren omdat zijn baardster ontiegelijk dik en lelijk was :)
pi_135666270
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:56 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik gebruik je moeder als rukbunker, kan ze compenseren dat ze jou heeft laten leven
Sorry maar ik kan geen enkele context bedenken waarin dat ergens op slaat. Ik doe zo mijn best om vette beledigingen te schrijven en dan pak je mijn eigen woorden, en stopt ze in een context die nergens op slaat. Wtf kerel, ben je moe of zo? Het is ook al langer dan een uur nu en dit is tijdverneuking. Je raged ineens veel minder dus het is saai nu. Doe je vriendin de groeten. Ik hoop dat je aan mij denkt wanneer der vette kop opduikt, zal ik erg bij mee zijn.
pi_135666284
Nee serieus de eerste 2 pagina's waren wel leuk maar dit is echt kanker kinderachtig. Schofferen is leuk maar dan moet het wel lading hebben.
pi_135666287
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 03:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan geen enkele context bedenken waarin dat ergens op slaat. Ik doe zo mijn best om vette beledigingen te schrijven en dan pak je mijn eigen woorden, en stopt ze in een context die nergens op slaat. Wtf kerel, ben je moe of zo? Het is ook al langer dan een uur nu en dit is tijdverneuking. Je raged ineens veel minder dus het is saai nu. Doe je vriendin de groeten. Ik hoop dat je aan mij denkt wanneer der vette kop opduikt.
Ik snap wel waarom jij geen vrienden hebt man :')
Fucking knurft, jij begint toch met zeuren, moet je niet gaan huilen als ik de bal kaats. En mocht ik je ooit zien timmer ik je in elkaar
pi_135666299
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 04:01 schreef dustbrain het volgende:
Nee serieus de eerste 2 pagina's waren wel leuk maar dit is echt kanker kinderachtig. Schofferen is leuk maar dan moet het wel lading hebben.
Je bent gewoon bang, geef maar toe, maar wees gerust ik zal je familie met rust laten
pi_135666306
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 04:01 schreef dustbrain het volgende:
Conclusie: Dustbrain durft, als de pussy die die is, niet meer.
Hoe triest? :')
pi_135666312
Bijna dicht
pi_135666313
quote:
13s.gif Op zondag 19 januari 2014 04:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Conclusie: Dustbrain durft, als de pussy die die is, niet meer.
Hoe triest? :')
Goeie ondersteuning broeder, Allah zal je belonen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135666330
Lapo >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')