als jij nou dan ff stil bent, en die andere kneus ook, komt het vast goedquote:Op zondag 19 januari 2014 03:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Frank is een beest, die gaat die fixen
Je bent zelf een kneus, kneus!quote:Op zondag 19 januari 2014 03:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als jij nou dan ff stil bent, en die andere kneus ook, komt het vast goed
is goed hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 03:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent zelf een kneus, kneus!
Bedankt wally de walvis. Haar vetheid zorgde ervoor dat dezen turk hier zo opgewonden raakt. Waarschijnlijk opwinding die die elders niet zonder gevaar voor verplettering kan uiten.quote:
Ik weet niet wie jouw je P zou willen geven (de P die je trouwens gratis bij een pak cornflakes krijgtquote:Op zondag 19 januari 2014 03:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Bedankt wally de walvis. Haar vetheid zorgde ervoor dat dezen turk hier zo opgewonden raakt. Waarschijnlijk opwinding die die elders niet zonder gevaar van verpletting kon uiten.
Gast, houd gewoon je kutbek dichtquote:Op zondag 19 januari 2014 03:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Bedankt wally de walvis. Haar vetheid zorgde ervoor dat dezen turk hier zo opgewonden raakt. Waarschijnlijk opwinding die die elders niet zonder gevaar voor verplettering kon uiten.
Ja of Arabisch of iets dergelijks. Nee ik voel me niet zielig dat ik je virendin beledig want ik vind haar vet cool, daarbij is zij geen meisje maar echt wel een volle meid!quote:Op zondag 19 januari 2014 03:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jouw je P zou willen geven (de P die je trouwens gratis bij een pak cornflakes krijgt), maar volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik Turks ben? Bovendien ben je nou niet mij aan het beledigen maar een onschuldig meisje die jij niet eens kent
Voel jij jezelf nou niet een klein beetje zielig?
Je bent een pussy man, en kk dom ook nog, kom morgen dan naar ehv station, ik trap je helemaal de tering in manquote:Op zondag 19 januari 2014 03:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja of Arabisch of iets dergelijks. Nee ik voel me niet zielig dat ik je virendin beledig want ik vind haar vet cool, daarbij is zijn geen meisje maar echt wel een volle meid!
Kanker ver mattie.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent een pussy man, en kk dom ook nog, kom morgen dan naar ehv station, ik trap je helemaal de tering in man
Te triest dit gewoonquote:Op zondag 19 januari 2014 03:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja of Arabisch of iets dergelijks. Nee ik voel me niet zielig dat ik je virendin beledig want ik vind haar vet cool, daarbij is zij geen meisje maar echt wel een volle meid!
Jaja manquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jaja manWaar woon je dan, ik kom je opzoeken, kan ik meteen je kleine zusje in haar slaap verkrachten
Wat ehb jij met zusjes in vebreelding? Viezerik, is 1 walvis niet genoeg actie?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje man, maar mijn denkbeeldige zusje zegt vast wel ja, als je maar voorzichtig doet
Waar woon je dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Wat ehb jij met zusjes in vebreelding? Viezerik, is 1 walvis niet genoeg actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |