Beter KFCquote:Op zondag 19 januari 2014 03:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als ik allah was zou ik een McDrive in mijn huis bouwen.
quote:
Ik bef je zusje qlaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Sws jij bent ongelovig, wss heeft jouw opa en oma al kanker, nu de rest nog
Ik heb geen zusje man, maar mijn denkbeeldige zusje zegt vast wel ja, als je maar voorzichtig doetquote:
die shit heb ik trouwens afgerond, als ik mijn P dit jaar haal zit ik volgend jaar op de uni.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
SES / Studie stoppen en dan sprinten naar de universiteit.
mbo, en faalangst, godverdomme, jij bent echt een achterlijk of niet?
Ongelovigen die gelovigen op hun plaats zetten. =quote:Op zondag 19 januari 2014 03:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ben ongelovig en mijn familie niet. Sterker nog, ze bidden naar dezelfde God/Allah als jij. Dus als gelovige ben je best wel fout bezig moet ik zeggen.
Hoe kan je gelovigen nou op hun plaats zetten als een geloof een overtuiging is zonder onderbouwing? Dan maak je alleen jezelf belachelijk aangezien er zonder onderbouwing niets tegen in te brengen is.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ongelovigen die gelovigen op hun plaats zetten. =maar ook =
Kk nerdje dus ook nogquote:Op zondag 19 januari 2014 03:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
die shit heb ik trouwens afgerond, als ik mijn P dit jaar haal zit ik volgend jaar op de uni.
Een overtuiging is ook maar een aanneming, makkelijk zat.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoe kan je gelovigen nou op hun plaats zetten als een geloof een overtuiging is zonder onderbouwing? Dan maak je alleen je zelf belachelijk aangezien er zonder onderbouwing niets tegen in te brengen is.
[..]
Kk nerdje dus ook nog
Nee, maar half. Ze wou me maar niet loslatenquote:Op zondag 19 januari 2014 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
NOU KLAAR OF IK HAAL YVONNE ERBIJ, ZIJN JULLIE NOU HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!
Jouw geloof heeft wel degelijk principes. En principieel gezien is het doodverwensen van anderen verkeerd in de ogen van je eigen God. Daarbij doe je verwensingen in zijn naam jegens anderen die hem ook aanbidden. Dus je lastert zijn naam ook nog eens zwaar. Als god bestond zou ik nu niet in jouw schoenen willen staan, want hij ziet alles.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoe kan je gelovigen nou op hun plaats zetten als een geloof een overtuiging is zonder onderbouwing? Dan maak je alleen je zelf belachelijk aangezien er zonder onderbouwing niets tegen in te brengen is.
[..]
Kk nerdje dus ook nog
Dit valt niet meer te redden natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
NOU KLAAR OF IK HAAL YVONNE ERBIJ, ZIJN JULLIE NOU HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!
Je denkt toch niet serieus dat hin gelovig is?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jouw geloof heeft wel degelijk principes. En principieel gezien is het doodverwensen van anderen verkeerd in de ogen van je eigen God. Daarbij doe je verwensingen in zijn naam jegens anderen die hem ook aanbidden. Dus je lastert zijn naam erg zwaar. Als god bestond zou ik nu niet in jouw schoenen willen staan, want hij ziet alles.
jammer dat het topic verneukt wordtquote:Op zondag 19 januari 2014 03:27 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dit valt niet meer te redden natuurlijk.
KLB 3.0, here we comequote:Op zondag 19 januari 2014 03:27 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dit valt niet meer te redden natuurlijk.
Ik neuk je moeder, ik wil het ernstig graag, ik wil der naaien tussen der tieten terwijl je pa naar z'n werk toegaat, trek het condoom eraf en spuit der kut vol met spermazaad, tot we familie zijn allemaal ziek zijn terminaalquote:Op zondag 19 januari 2014 03:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jouw geloof heeft wel degelijk principes. En principieel gezien is het doodverwensen van anderen verkeerd in de ogen van je eigen God. Daarbij doe je verwensingen in zijn naam jegens anderen die hem ook aanbidden. Dus je lastert zijn naam erg zwaar. Als god bestond zou ik nu niet in jouw schoenen willen staan, want hij ziet alles.
Frank gaat wss weer overuren draaien morgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 03:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jammer dat het topic verneukt wordt
arme frankquote:Op zondag 19 januari 2014 03:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank gaat wss weer overuren draaien morgen.
Dus je hebt walvissen-aids?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik neuk je moeder, ik wil het ernstig graag, ik wil der naaien tussen der tieten terwijl je pa naar z'n werk toegaat, trek het condoom eraf en spuit der kut vol met spermazaad, tot we familie zijn allemaal ziek zijn terminaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |