mmm ga ze zo bij de hema kopen, als ze er nog zijn.quote:
Ik wil ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef Iwanius het volgende:
Soep bowl met mihoen,pekingeend en sui kau (wantan met garnalen)
Zelfde als een bruine boterham met kaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:27 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En bier daar zitten ook veel goed dingen in
Ja maar ik wilde wat erbij om te drinkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zelfde als een bruine boterham met kaas.
Oh, foie gras! Zo lekker. Geen idee wat topinamboer is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:16 schreef Prego het volgende:
Vanavond tournedos met foie gras saus, topinamboer en wat boontjes
Boterham met kaas en bier is echt een perfekte combi. Dat getintel van dat bier op je tong dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde wat erbij om te drinken![]()
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Anne het volgende:
Vanochtend kreeg ik ontbijt op bed. Vitalu crackers met gepofte rijst en daar bovenop brie
.
Vanmiddag patat gegeten met babi pangang en een frikandel speciaal.
En nu staat lief wat kippenvleugeltjes te bakken.
Nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:22 schreef mytec het volgende:
Vanavond even wat buiten de deur gegeten, kastanje gnocchi met pompoensaus en een piadina met bresaola chianina, parmigianno.
Ik zou het niet weten eigenlijk, parmezaanse kaas dat wel maar bresaola lijkt op rookvlees maar is het toch niet. Piadina is een soort van wrap maar weer anders.quote:
Ook niks mis mee!! Nu je der over begint, maar weer eens gehaktballen maken heb nog uien over van de hachee!!!quote:
Dat is niet fijn nee, vooral als het vlees niet goed is boh kun je goed beroerd van zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:59 schreef quirina het volgende:
vanavond beroerd buffet van de catering gegeten bij familie.
De saté was kouden de rest qua warm vlees durfde ik daardoor ook niet aan. Heb t maar bij salade en stokbrood gehouden.
Ik weet niet wat voor bedrijf t was en uit beleefdheid heb ik t niet gevraagd, maar damn... Zoiets kan je toch niet bij klanten brengen?![]()
Ik een kopje koffie met een plak ontbijtkoek, waarom is dat nou burgerlijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef habitue het volgende:
Een kopje koffie en een gevulde koek. Hoe burgerlijk
Kreeg flashback van vroeger. Zondagmiddag de zon schijnt, ik kwam terug van zondagsschool, mn ouders dronken dan altijd een kopje koffie en een gevulde koek, en ik een kopje thee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik een kopje koffie met een plak ontbijtkoek, waarom is dat nou burgerlijk?
Een koppie thee na school met mariabiscuitjesquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Kreeg flashback van vroeger. Zondagmiddag de zon schijnt, ik kwam terug van zondagsschool, mn ouders dronken dan altijd een kopje koffie en een gevulde koek, en ik een kopje thee.
Heb je ook eieren?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Cyaa het volgende:
Ik heb 500g kipfilet, aardappelen, spinazie, champignons, knoflook en uien. Iemand een idee hoe ik hier een goede ovenschotel van kan bakken?
Ja heb ook eieren. Bedankt voor de goede tip, ik ga het morgen klaarmaken!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Heb je ook eieren?
Kip, champignons en aardappels voorgaren en kruiden en knoflook erop doen. Dan in mooie laagjes in een ovenschaal doen met blokjes/snippers ui erdoor. Dan een paar eieren klutsen en eroverheen gieten, evt gemengd met melk/room en kaas.
In de oven (180) tot het ei gestold is.
Wat eet jij veel soep zeg!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Tomatencremesoep, 2 crackers kaas en een peer.
Ooo, patat/friet eten na het zwemmen, als je vingers nog rimpelig zijn van het water en je haar naar chloor ruikt!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat pinda/mayo na het zwemmen![]()
Wel zout!
Grappig, wij eten Leberkäsquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef golfer het volgende:
Straks: Gehaktbrood volgens recept van Jamie Oliver
Ik vind varkenslever niet lekker.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, wij eten Leberkäs
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |