Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Op zaterdag 18 januari 2014 00:29 schreef Gogo83 het volgende: Wolve: wil je me toevoegen bij de safariloop 26-1? Voor code ben ik te lui, maar hij staat al in het lotje. Net als Guppy doe ik de vijf km!
Onverhard...
Trailrunner gespot . (en ik moet zo gaan slapen )
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op zaterdag 18 januari 2014 00:29 schreef Gogo83 het volgende: Wolve: wil je me toevoegen bij de safariloop 26-1? Voor code ben ik te lui, maar hij staat al in het lotje. Net als Guppy doe ik de vijf km!
Ja, noem het een soort super uitverkoop waarbij allerlei oude en nieuwere voorraden voor weinig geld worden verkocht. Dat begint 's morgens heel vroeg en de boel eindigt uiteindelijk weer met veel bier drinken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ja, noem het een soort super uitverkoop waarbij allerlei oude en nieuwere voorraden voor weinig geld worden verkocht. Dat begint 's morgens heel vroeg en de boel eindigt uiteindelijk weer met veel bier drinken.
Nooit van gehoord.
Maar zo zijn er wel meer van die lokale dingetjes. Luilak schijnt ook ergens gevierd te worden. Ik geloof dat ik al zeker 25 was voor ik er voor het eerst van hoorde.
Ach ja... nu eerst maar eens slapen, en dan morgen een lekker lang loopje doen!
Maar zo zijn er wel meer van die lokale dingetjes. Luilak schijnt ook ergens gevierd te worden. Ik geloof dat ik al zeker 25 was voor ik er voor het eerst van hoorde.
Ach ja... nu eerst maar eens slapen, en dan morgen een lekker lang loopje doen!
Ja dat kende ik ook niet. Maarja zo kennen heel veel mensen geloof ik dauwtrappen ook niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Luilak werd in mijn geboortedorp wel vrij veel "gevierd", maar daar heb ik nooit iets van begrepen. Kermis vond ik vroeger wel leuk. Paasvee ga ik nog altijd heen. Net zon zuipfestijn als de kermis, maar dan zonder dat er met bier en meel en andere meuk gegooid wordt.
Zometeen voor de tweede keer met de loopgroep. Er staat een tempo-duurloop op het schema. Geen wat dat eigenlijk precies inhoudt. Van het woord 'tempo' krijg ik nu al de bibbers want van versnellingen sta ik vaak na 2 minuten al ziek duizelend op m'n benen te wankelen omdat ik mezelf overschat en denk dat ik Usain Bolt ben. Hopelijk valt het mee en kan de boel bijgebeend worden...
Op zaterdag 18 januari 2014 09:23 schreef Cee het volgende: Zometeen voor de tweede keer met de loopgroep. Er staat een tempo-duurloop op het schema. Geen wat dat eigenlijk precies inhoudt. Van het woord 'tempo' krijg ik nu al de bibbers want van versnellingen sta ik vaak na 2 minuten al ziek duizelend op m'n benen te wankelen omdat ik mezelf overschat en denk dat ik Usain Bolt ben. Hopelijk valt het mee en kan de boel bijgebeend worden...
Een tempo-duurloop zou nooit in zo'n tempo moeten gaan dat je gelijk stuk gaat.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Onverhard...
Sterkte. Mijn vriendin liep deze wedstrijd 3 jaar geleden en vond het zwáár. Het parkoers kent namelijk ook hoogteverschillen.
Bleh, 1,5 uur geslapen en nog zieker dan gisteren. Denk dat ik misschien beter zou slapen als ik ging sporten, maar dat is weer contraproductief voor het beter worden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Laat dat nu precies zijn wat ik mis tijdens het hardlopen in Den Bosch.
Brabant is hartstikke mooi maar zo plat als een dubbeltje. Op enkele plekken na dan. Dan heb je (ik weet eigenlijk niet hoe je dat mag noemen...) iets minder plat ondergrond??