abonnement Unibet Coolblue
pi_135634783
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

100 jaar worden. Ik moet er niet aan denken :@
Nou het ligt eraan, zoals die internettende mevrouw van 94 wil ik wel zijn, maar niet als mijn verstand en lichaam me n de steek laten zodat je complete verzorging nodig hebt.
Wat me dan wel naar lijkt is dat je dan geen familie meer hebt waar je mee opgegroeid bent en in ons geval ook geen kinderen en dat je misschien dan best eenzaam zult zijn .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135634803
Tnx voor het begrip :)

Het is gewoon zo lastig omdat Oma er zelf volgens mij nog heel erg mee worstelt hoe er mee om te gaan. IB zijn broer is vorige week afscheid wezen nemen omdat hij voor langere tijd naar het buitenland moet, en toen hebben ze het er niet eens over gehad dat oma ziek is. En mochten wij (als kleinkinderen) het eik ook niet eens weten. Nu weten ze dat we het weten dus wss is het dan ook anders, maar ik ben altijd echt een emotionele dweil, dus wil daar niet hysterisch gaan zitten huilen oid. Het lijkt me nu zo raar om nu echt bewust doei te zeggen, omdat het best gereserveerde mensen zijn en ik ook niet goed weet hoe open zij daar nu instaan.

Vorige keer dat we er waren was met kerst en toen hebben we zo'n gezellige middag gehad. Dat is eik wat ik liever onthou.
pi_135634844
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou het ligt eraan, zoals die internettende mevrouw van 94 wil ik wel zijn, maar niet als mijn verstand en lichaam me n de steek laten zodat je complete verzorging nodig hebt.
Wat me dan wel naar lijkt is dat je dan geen familie meer hebt waar je mee opgegroeid bent en in ons geval ook geen kinderen en dat je misschien dan best eenzaam zult zijn .
Dat laatste heb ik sowieso al niet. Misschien wel de reden dat ik geen 100 hoef te worden eerlijk gezegd. Wanneer je geen familie hebt en geen kinderen kan krijgen, kun je wel proberen het leven zo inhoudsvol mogelijk te maken, maar de verankering in de maatschappij ontbreekt toch behoorlijk.

Maar goed, iets te heavy voor een zaterdagochtend :+
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:43:26 #129
386633 Adnap
I love Life !
pi_135634857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik sowieso al niet. Misschien wel de reden dat ik geen 100 hoef te worden eerlijk gezegd. Wanneer je geen familie hebt en geen kinderen kan krijgen, kun je wel proberen het leven zo inhoudsvol mogelijk te maken, maar de verankering in de maatschappij ontbreekt toch behoorlijk.

Maar goed, iets te heavy voor een zaterdagochtend :+
Denk dat dat inderdaad ook wel zal maken dat iemand (jij?) er anders in staat. Voorlopig heb ik nog geen plannen om te gaan hemelen, t bevalt hier uitstekend
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_135634861
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx voor het begrip :)

Het is gewoon zo lastig omdat Oma er zelf volgens mij nog heel erg mee worstelt hoe er mee om te gaan. IB zijn broer is vorige week afscheid wezen nemen omdat hij voor langere tijd naar het buitenland moet, en toen hebben ze het er niet eens over gehad dat oma ziek is. En mochten wij (als kleinkinderen) het eik ook niet eens weten. Nu weten ze dat we het weten dus wss is het dan ook anders, maar ik ben altijd echt een emotionele dweil, dus wil daar niet hysterisch gaan zitten huilen oid. Het lijkt me nu zo raar om nu echt bewust doei te zeggen, omdat het best gereserveerde mensen zijn en ik ook niet goed weet hoe open zij daar nu instaan.

Vorige keer dat we er waren was met kerst en toen hebben we zo'n gezellige middag gehad. Dat is eik wat ik liever onthou.
Dan probeer je nu ook een gezellige middag te hebben. ik denk dat oma dat ook liever heeft...soms zijn woorden uitgesproken zonder uitgesproken te zijn. geef haar gewoon een lieve knuffel en als het past in het moment vertel haar dat je haar graag ziet ;)
pi_135634867
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx voor het begrip :)

Het is gewoon zo lastig omdat Oma er zelf volgens mij nog heel erg mee worstelt hoe er mee om te gaan. IB zijn broer is vorige week afscheid wezen nemen omdat hij voor langere tijd naar het buitenland moet, en toen hebben ze het er niet eens over gehad dat oma ziek is. En mochten wij (als kleinkinderen) het eik ook niet eens weten. Nu weten ze dat we het weten dus wss is het dan ook anders, maar ik ben altijd echt een emotionele dweil, dus wil daar niet hysterisch gaan zitten huilen oid. Het lijkt me nu zo raar om nu echt bewust doei te zeggen, omdat het best gereserveerde mensen zijn en ik ook niet goed weet hoe open zij daar nu instaan.

Vorige keer dat we er waren was met kerst en toen hebben we zo'n gezellige middag gehad. Dat is eik wat ik liever onthou.
Kijk gewoon hoe oma er zelf mee omgaat zou ik zeggen, wil ze het er niet over hebben (dat heb ik eens gehad) doe dan gewoon als altijd en geef haar een extra dikke knuffel bij het afscheid.
Als ze er wel zelf over begint luister dan vooral, het kan best emotioneel zijn maar ook heel waardevol voor haar en jullie
Sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:45:20 #132
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135634891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over oudjes gepsroken, wij gaan vandaag naar de Oma van IB. Zal wss (één van) de laatste ke(e)r(en) zijn. Laatste bericht wat we iig hadden was dat er al een bed in de woonkamer staat en dat ze nog amper eet.

Ik vind het heel egoïstisch van mezelf maar ik zie er echt enorm tegenop :{
sterkte :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_135634899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:42 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik sowieso al niet. Misschien wel de reden dat ik geen 100 hoef te worden eerlijk gezegd. Wanneer je geen familie hebt en geen kinderen kan krijgen, kun je wel proberen het leven zo inhoudsvol mogelijk te maken, maar de verankering in de maatschappij ontbreekt toch behoorlijk.

Maar goed, iets te heavy voor een zaterdagochtend :+
We kunnen ook een kamertje naast elkaar nemen in het verzorgingstehuis en dan de hele dag mijmeren over katten en verhalen vertellen om de andere bewoners gek te maken :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135634911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:45 schreef indaha het volgende:

[..]

We kunnen ook een kamertje naast elkaar nemen in het verzorgingstehuis en dan de hele dag mijmeren over katten en verhalen vertellen om de andere bewoners gek te maken :P
Ik teken ervoor ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 januari 2014 @ 10:46:25 #135
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135634912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:45 schreef indaha het volgende:

We kunnen ook een kamertje naast elkaar nemen in het verzorgingstehuis en dan de hele dag mijmeren over katten en verhalen vertellen om de andere bewoners gek te maken :P
En natuurlijk op het 100+ forum van FOK! rondhangen 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135634923
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over oudjes gepsroken, wij gaan vandaag naar de Oma van IB. Zal wss (één van) de laatste ke(e)r(en) zijn. Laatste bericht wat we iig hadden was dat er al een bed in de woonkamer staat en dat ze nog amper eet.

Ik vind het heel egoïstisch van mezelf maar ik zie er echt enorm tegenop :{
Sterkte :* O+
pi_135634934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En natuurlijk op het 100+ forum van FOK! rondhangen 8-)
Mopperend over newbies en hoe goed de oude tijd wel niet was.

_O-
pi_135634938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En natuurlijk op het 100+ forum van FOK! rondhangen 8-)
O ja ^O^ , wie regelt het vast bij Danny, je kunt er maar beter op tijd bij zijn :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135634947
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mopperend over newbies en hoe goed de oude tijd wel niet was.

_O-
O heerlijk toch *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 januari 2014 @ 10:48:52 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135634968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:47 schreef indaha het volgende:

O ja ^O^ , wie regelt het vast bij Danny, je kunt er maar beter op tijd bij zijn :P
Goed idee, dan heeft ie nog een jaar of 50 om erover na te denken O~)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135634980
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef indaha het volgende:

[..]

O heerlijk toch *O*
En wachten tot IB de volgende rel start om te laten zien aan de jongeren hoe het echt moet :Y)
pi_135634995
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik zie er jonger uit ;) komt omdat ik maar 1m52 ben.
1.52? :D Dat is klein! Ik ben 1.61 en vond mezelf al zo klein, maar dat valt dan nog wel mee :P
pi_135635005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over oudjes gepsroken, wij gaan vandaag naar de Oma van IB. Zal wss (één van) de laatste ke(e)r(en) zijn. Laatste bericht wat we iig hadden was dat er al een bed in de woonkamer staat en dat ze nog amper eet.

Ik vind het heel egoïstisch van mezelf maar ik zie er echt enorm tegenop :{
Dat is toch niet egoïstisch? Volkomen logisch dat je er tegenop ziet. Zulke bezoekjes zijn gewoon zwaar kut.
pi_135635008
Ik zou bijna zeggen ik heb er zin in *O* , maar wacht nog maar een paar jaar :P :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135635012
1.63! Bam!
pi_135635026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dan probeer je nu ook een gezellige middag te hebben. ik denk dat oma dat ook liever heeft...soms zijn woorden uitgesproken zonder uitgesproken te zijn. geef haar gewoon een lieve knuffel en als het past in het moment vertel haar dat je haar graag ziet ;)
Dat hoop ik dan inderdaad. We zijn er echt maar een half uurtje, daar heeft Oma ook omgevraagd. Dat we maar eventjes,max een half uurtje, bleven.
pi_135635029
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:50 schreef Oognip het volgende:

[..]

1.52? :D Dat is klein! Ik ben 1.61 en vond mezelf al zo klein, maar dat valt dan nog wel mee :P
Jij bent toch wel groter dan 1,61 :o , ik zou 1,65 moeten zijn en ben niet groter dan jou toch.
Misschien ben ik al aan het krimpen -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135635042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
1.63! Bam!
Ik ook zoiets :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:53:11 #149
386633 Adnap
I love Life !
pi_135635044
haha ik ben 1.69 ( en de kleinste thuis, jongste is 1.72)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_135635051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
1.63! Bam!
Joekel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')