Ik zie het probleem niet. Je zit in Groningen en het is Eurosonic/Noorderslag. Kortom, je hoeft je niet te vervelen daar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef Moira. het volgende:
Ik kom hier even haten op jullie dat ik speciaal naar Groningen kom voor Monopoly om vervolgens in een leeg bed te liggen en mijn vrije zaterdag alleen in Mono's kamer te besteden omdat hij zo nodig met zijn treinenFOK!kertjes op pad moet
Kies dan een zaterdag dat ik moet werken (alle andere zaterdagen in het jaar)
Gaat dat opgelost zijn voor dat dat zooitje ongeregeld zich weer op het nederlandse territorium bevind?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:56 schreef b2py het volgende:
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 11:53:06Groningen Europapark-Assen: er is geen treinverkeer mogelijk door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #GerpAsn reageer retweet
Wel steeds meer 'proces'storingen, wat dat ook precies moge zijn..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:27 schreef b2py het volgende:
Wel grappig. We ervaren alsof er almaar meer storingen zijn waar we last van hebben terwijl de totale storingsduur gehalveerd is in 2012 t.o.v. 2007.
[ afbeelding ]
Storing bij het kopmaken in Magdeburg?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:58 schreef b2py het volgende:
Het is onderweg niet zo goed gegaan met ICE 1028:
[ afbeelding ]
Techniekstoringen zijn inderdaad gehalveerd. Dat is wel een goede prestatie. Zorgwekkend is wel de invloed van derden en proces die beiden stijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:27 schreef b2py het volgende:
Wel grappig. We ervaren alsof er almaar meer storingen zijn waar we last van hebben terwijl de totale storingsduur gehalveerd is in 2012 t.o.v. 2007.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen internet dus kan geen geld overmaken. Maar hij stapt op Europapark uit en doet wel boodschappen. En hij belt je dan ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:50 schreef Moira. het volgende:
Wil iemand die dit met wifi ofzo leest even tegen Mono zeggen dat hij me nog 20 euro moet overmaken?
Anders kan ik geen boodschappen doen en is alles alweer dicht als hij zelf terug komt
Aightquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij heeft geen internet dus kan geen geld overmaken. Maar hij stapt op Europapark uit en doet wel boodschappen. En hij belt je dan ook.
Zegt-ie.
Prognose is nu half acht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
AightThanks
Over hoe laat +/- spreken we eigenlijk?
Huuu dan is de shop hier in de buurt dichtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Prognose is nu half acht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |