twitter:NS_online twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 00:07:23Hilversum - Naarden-Bussum: treindienst wordt in de ochtend normaal opgestart. reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 00:09:38Hilversum - Naarden-Bussum: de laatste Sprinters in deze nacht van vrijdag op zaterdag kunnen gewoon rijden. reageer retweet
Aanstellerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef Moira. het volgende:
Ik kom hier even haten op jullie dat ik speciaal naar Groningen kom voor Monopoly om vervolgens in een leeg bed te liggen en mijn vrije zaterdag alleen in Mono's kamer te besteden omdat hij zo nodig met zijn treinenFOK!kertjes op pad moet
Kies dan een zaterdag dat ik moet werken (alle andere zaterdagen in het jaar)
Begint lekker vandaag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziggyziggyziggy met roggebrood op z'n smoel slaan is ook lekker met bier
Mogguh.quote:
Yup. En volgens mij mag je meereizen. Ik heb een Businesscard Dal.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mogguh.
Heb jij een kortingkaart toevallig?
Mijn OV chipkaart is kapot, en ik betwijfel of het loket open is om hem over te zetten op mijn anonieme kaart zo vroeg op de ochtend
Even gecheckt: er mogen mensen met korting meereizen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Yup. En volgens mij mag je meereizen. Ik heb een Businesscard Dal.
Top. Ik ben rond 8 uur op het station. Welk spoor spreken we af ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Even gecheckt: er mogen mensen met korting meereizen.
We vertrekken van 4b, maar ik wil nog even pinnen en koffie halen. Ik zie je wel ergens bij het juk van 4b ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Ik ben rond 8 uur op het station. Welk spoor spreken we af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |