quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Even een serie downloaden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
^
Wtf doet dit plaatje in de O.P.
Dit is beter:
[ afbeelding ]
![]()
Wil je dit topic a.u.b. niet vervuilen met die vervelende meneer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen kunnen ook grappig zijn. Kijk maar naar claudia de breij.
Wie zit je nou te beledigen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Die ene lijkt op Halina Reijn. Ik zie ook een vleugje Hannah Bervoets.
quote:
Bij 3, maar daar heb ik nog maar 1 ep van gezien (er zijn er ook pas 2 geloof ik).quote:
Heb ik al gedaan. Is nu van mijn To Do lijst afgestreept.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
hee, denken de dames ook nog even aan de vraag?
Hahaha. Nou mijn leven is natuurlijk ook helemaal niet spectaculair. Maar wat ik bedoel met het realistisch zijn, is dat ze weinig geld hebben (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sex and the city, waar iedereen op mysterieuze manier heel rijk is), ze tegen typische dingen aanlopen waar 20ers mee te maken hebben (waarom heb ik deze studie gedaan? waarom ben ik al jaren bij dezelfde jongen als ik ook kan partyen? hoe kom ik aan een baan?) en ze zien er ook niet allemaal uit als topmodellen (okee, vooral de hoofdpersoon bedoel ik danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik lees dat die serie zo goed is omdat het zo realistisch is. Vraag ik me toch af hoe realistisch dát is. Nou ben ik natuurlijk een slecht voorbeeld, maar ik zou wegzappen als het werkelijk zo realistisch is als mijn leven.
Of herken jij je echt in die serie, Njos?
Minder kleren is pas in het 2e seizoen, dan laat ze die tiet zien, waar ik het al over had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef Robby87 het volgende:
Episode 8 - Weirdos Need Girlfriends Too
Ik vind dit nu al een goede aflevering, zonder hem gezien te hebben.
Hopelijk komt Jessa er veel in voor, met minder kleren en types zoals ik.
Haha, zo klinkt het alsof ze er in werkelijkheid maar één heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Minder kleren is pas in het 2e seizoen, dan laat ze die tiet zien, waar ik het al over had.
Alsof je haar in dat geval je bed uit zou schoppenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, zo klinkt het alsof ze er in werkelijkheid maar één heeft.
Ewww!
Duh!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Klinkt wel als een steeds betere serie.
Is dat zo? Heb altijd het idee dat mijn ouders nooit twijfelen. Hoopte dat het met de leeftijd wat minder zou wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Twijfelen over dingen hoort helaas (of gelukkig?) bij iedere leeftijd.
Klinkt wel als een steeds betere serie.
kan niet voor je ouders praten, maar op je 37e is het in ieder geval nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb altijd het idee dat mijn ouders nooit twijfelen. Hoopte dat het met de leeftijd wat minder zou worden
Dan ligt het aan mij en mijn familie. Alles moet twintig keer afgewogen wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb altijd het idee dat mijn ouders nooit twijfelen. Hoopte dat het met de leeftijd wat minder zou worden
Haha okee, dan zijn mijn ouders gewoon goed in beslissen misschien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij en mijn familie. Alles moet twintig keer afgewogen worden
Pff okee dan kijk je maar lekker naar Carrie Bradshaw en haar vriendinnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:45 schreef wyccie het volgende:
In Sex and the City wordt er ook behoorlijk wat afgetwijfeld. En natuurlijk is het herkenbaarder vanwege hun leeftijd.
Echt waar. Vooral het stukje 'voor elke uiting van haat zijn er 5000 van liefde' (oid, en dan zie je dus een relschopper die een auto vernielt en vervolgens een homo-stel dat in het huwelijk treedt).quote:
Hehe. Daar kijk ik ook niet naar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff okee dan kijk je maar lekker naar Carrie Bradshaw en haar vriendinnen.
Saai.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Als ik een TV-serie mocht maken zou ik altijd wyccie casten.
Gewoon, als het relativerende type, waar de toeschouwer zich enigszins mee kan identificeren.
Tussen het vele vleeswerk door moet er wat rust ingebouwd worden, en daar kom jij van pas.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Saai.
Ik lig ook te vaak plat; in bed, op de bank.
Of haastend door het ziekenhuis. Verder doe ik niks.
Nou het is fictie dus er valt weinig aan te gelovenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe. Daar kijk ik ook niet naar.
Ben je nu beledigd omdat ik je lievelingsserie niet geloof?
Kijk hier houd ik van, initiatief nemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, na de hele dag geen fuck uitgevoerd te hebben, ga ik nu gewoon een uurtje wandelen. Omdat het kan, midden in de nacht.
Het weiland door, de bossen in. Illegaal, want dat mag natuurlijk niet na zonsondergang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk hier houd ik van, initiatief nemen.
Waar gaat de reis naartoe?
Denk je dat de problemen van Carrie en co dan niet herkenbaar zijn voor dertigers en veertigers?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou het is fictie dus er valt weinig aan te geloven
Maar vind het wel stom dat ik een heel verhaal schrijf en dat je dan zegt dat het herkenbaar is omdat ze dezelfde leeftijd hebben. Er zijn zoveel series over 20'ers maar die zijn echt niet allemaal herkenbaar.
Dat zou ik ook kunnen doen, ware het niet dat ik me toch wel de hele dag uit de naad heb gewerkt en best kapot ben. En ik zou de diertjes in het bos niet willen verstoren. Of in een berenklem vast komen te zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:13 schreef Lemans24 het volgende:
Het weiland door, de bossen in. Illegaal, want dat mag natuurlijk niet na zonsondergang.
Aangenomen, tenzij je problemen hebt met naakt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ok, Robby?
Heb ik mijn rol goed vervuld?
Hm.. Ten eerste was dat niet mijn punt, ik zei dat het feit dat ze mijn leeftijd hebben niet automatisch betekent dat het herkenbaar zou moeten zijn. Ten tweede denk ik inderdaad dat de problemen van Carrie (oh welk Chanel jurkje zou ik nu eens kopen?) niet zo herkenbaar zijn voor de meeste 30ers en 40ers, maarja ben zelf nog niet zo oud dus dat kan ik alleen maar gokken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat de problemen van Carrie en co dan niet herkenbaar zijn voor dertigers en veertigers?
Ok, niet iedereen zal zo'n gekke Samantha in haar vriendenkring hebben, da's waar.
Dat is niet nodig in mijn rol.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:24 schreef Robby87 het volgende:
Aangenomen, tenzij je problemen hebt met naakt?
Als je Chanel nou eens weglaat? In essentie zijn het dezelfde problemen. Twijfels, twijfels, twijfels.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm.. Ten eerste was dat niet mijn punt, ik zei dat het feit dat ze mijn leeftijd hebben niet automatisch betekent dat het herkenbaar zou moeten zijn. Ten tweede denk ik inderdaad dat de problemen van Carrie (oh welk Chanel jurkje zou ik nu eens kopen?) niet zo herkenbaar zijn voor de meeste 30ers en 40ers, maarja ben zelf nog niet zo oud dus dat kan ik alleen maar gokken.
Hm okee dus nu zeg je dat alle series herkenbaar zijn omdat ze allemaal over twijfels gaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je Chanel nou eens weglaat? In essentie zijn het dezelfde problemen. Twijfels, twijfels, twijfels.
Girls is vast heus realistischer dan een serie zoals Beverly Hills, maar als ik zo Robby's commentaar hoor vind ik het ook wel meevallen.
Maar goed, mijn mening is puur gebaseerd op wat ik nu van jullie hoor.
Ik heb jouw documentaire nog steeds niet gezien!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef Robby87 het volgende:
Het zal een Nederlandse productie worden, daar kom ik niet mee weg joh.
Documentaire is een groot woord, het is een korte film wat een documentaire-insteek heeftquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb jouw documentaire nog steeds niet gezien!
Misschien zet ik morgen wel een keer de desktop aan. Kun je 'm dan weer online zetten?
Jij vergeleek het met Sex and the City en zei dat deze realistischer is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm okee dus nu zeg je dat alle series herkenbaar zijn omdat ze allemaal over twijfels gaan?
Daar is toch ook een Oscar voor?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:44 schreef Robby87 het volgende:
Documentaire is een groot woord, het is een korte film wat een documentaire-insteek heeft. zal hem morgen wel even online gooien ja.
Ja wat betreft geld zei ik. In SATC is iedereen heel rijk, in Girls moeten ze gewoon werken en lenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij vergeleek het met Sex and the City en zei dat deze realistischer is.
Nee, omdat de specifieke twijfels nu van toepassing zijn. En misschien vind je over 20 jaar de twijfelproblemen uit SatC weer zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja wat betreft geld zei ik. In SATC is iedereen heel rijk, in Girls moeten ze gewoon werken en lenen.
Maar jij zei dat Girls herkenbaar voor mij is omdat ze dezelfde leeftijd hebben als ik, en nu zeg je dat alles herkenbaar is omdat het allemaal over twijfels gaat. Dus dan heeft het dus opeens niks meer met leeftijd te maken?
Heb je het nu over SATC of Girls?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef wyccie het volgende:
Kun je je voorstellen dat je 1500 dollar per maand aan huur moet betalen als je in hartje New York woont? Dan móet je wel rijk zijn.
En die ene heeft gewoon een rijke vent, geloof ik.
De realiteit!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je het nu over SATC of Girls?
Iedereen gaat met iedereen, net als in het echte leven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:05 schreef wyccie het volgende:
van Girls heb ik geen idee wie met wie gaat.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:07 schreef wyccie het volgende:
Robby, ze staat nu al 4 keer in dit topic.
Of juist mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Robby87 het volgende:
Stel je voor dat ik een vriendin krijg, dan laat ik haar nooit los man.
Eng man, die gedachte.
Alleen zijn is al zo bekend voor me, dat is een tweede natuur, dat is een bijkomstigheid. Ik denk meer het besef dat er iemand is die mij ook leuk vindt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef wyccie het volgende:
Het is misschien alleen het gevoel niet zonder haar te willen zijn en daarmee alleen zijn, wat eng is?
Stel je voor dat je háár als vriendin krijgt!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje voorspelbaar hè...
Eng man, die gedachte.
1500 dollar in New York? Dacht dat dat veel en veel duurder is. Dat betalen mensen in Amsterdam en Utrecht al, soms.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef wyccie het volgende:
Kun je je voorstellen dat je 1500 dollar per maand aan huur moet betalen als je in hartje New York woont? Dan móet je wel rijk zijn.
En die ene heeft gewoon een rijke vent, geloof ik.
Zo moet je niet denken, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef Robby87 het volgende:
Alleen zijn is al zo bekend voor me, dat is een tweede natuur, dat is een bijkomstigheid. Ik denk meer het besef dat er iemand is die mij ook leuk vindt.
Voor een simpel appartementje, hè. Geen herenhuis of penthouse.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:37 schreef Lemans24 het volgende:
1500 dollar in New York? Dacht dat dat veel en veel duurder is. Dat betalen mensen in Amsterdam en Utrecht al, soms.
Maar er is hier niemand meer?
Ik heb het idee dat hoe meer je nadenkt, rationeel doet, slim bezig bent, je verstand ten volste benut, intelligent overkomt, en nogmaals nadenkt, hoe moeilijker je een partner vindt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, nergens voor nodig.
Maar weet je wat nog zieliger is .... dat ik wel eens denk dat de meest debiele mensen een partner hebben, maar dat niemand mij leuk vindt. Hoe erg is dat dan? Beetje hetzelfde, maar confronterender.
Dat idee neem ik vaak mee in mijn overwegingen, wat het des te gemakkelijker maakt om mij te vereenzelvigen met mijn zelfbeeld, omdat het me zegt dat het iets onnatuurlijks is en dus onoverkomelijk zal zijn... ik leg er me vaak bij neer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:38 schreef wyccie het volgende:
dat ik wel eens denk dat de meest debiele mensen een partner hebben, maar dat niemand mij leuk vindt. Hoe erg is dat dan? Beetje hetzelfde, maar confronterender.
Geldt voor mij ook hoor...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, wow. Ik ben Einstein.
Moet wel zeggen dat ik niet zoek. Maar ook niet vind dus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zeg te vaak hoor.
Leidt vooral in het Engels tot ongemakkelijke situaties.
Waarover?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef wyccie het volgende:
Jongens, we moeten toch eens met Dyon gaan praten.
Je moet er niet zo over nadenken en twijfelen, natuurlijk zal je een keer zulke seks hebben. Als je je er klaar voor voelt en er zin in hebt komt het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat idee neem ik vaak mee in mijn overwegingen, wat het des te gemakkelijker maakt om mij te vereenzelvigen met mijn zelfbeeld, omdat het me zegt dat het iets onnatuurlijks is en dus onoverkomelijk zal zijn... ik leg er me vaak bij neer.
Maar toch door series als Girls, en met titels als "Weirdos Need Girlfriends Too", prent ik het beeld in mijn hoofd dat er toch altijd een uitweg is omdat iedereen wel een keer eindeloze, en hartstochtelijke seks zal hebben, wat voor mij synoniem is aan het hebben van een vriendin. Damn ik ben echt een groentje hè. Maar ik heb al eens gezegd dat het me heerlijk lijkt om te seksen met een rijpe vrouw.
Met een rijpe vrouw? Dan moet ie niet te lang wachten, anders word het een GILFquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet er niet zo over nadenken en twijfelen, natuurlijk zal je een keer zulke seks hebben. Als je je er klaar voor voelt en er zin in hebt komt het wel.
ook zo ongeveer het slechtste wat je kan doen in een relatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef Robby87 het volgende:
Tja, ik moet het ook allemaal maar ervaren, maar m'n onderbuik zegt wel dat als ik iemand echt leuk vind ik die ook niet zo snel zal laten gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ook zo ongeveer het slechtste wat je kan doen in een relatie.
je vriendin verstikken
Voor de seks of het geld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef wyccie het volgende:
Is toch ook logisch?
Waarom zou je iets met iemand beginnen als je weet dat het toch niets wordt?
Dat is nou volgens mij echt onzin... gister was je lyrisch en nu is het een slechte serie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met het kijken naar Girls Njos, ik begon me teveel te ergeren aan het hoofdpersonage, Hannah.
Eigenlijk is het ook een hele slechte serie
Ja, daar was ik al bang voor, dat iemand dat zal zeggen.quote:
Gister was ik er wel over te spreken ja, maar ik heb niet gezegd dat het een goede serie was. Ik zei dat ik hooked was en het leuk vond. Maar dat is er nu wel vanaf hoor...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is nou volgens mij echt onzin... gister was je lyrisch en nu is het een slechte serie?
Gister was hij gewoon verliefd op dat meisje dat hier 4 keer staat, maar toen liet hij ook al doorschemeren dat hij het eigenlijk niet geweldig vond.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is nou volgens mij echt onzin... gister was je lyrisch en nu is het een slechte serie?
Ik kan dit wel verklaren, door het kijken naar Girls zijn ballen gekrompen en is hij nu net zo veranderlijk als een vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:28 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik kan dit wel verklaren, door het kijken naar Girls zijn ballen gekrompen en is hij nu net zo veranderlijk als een vrouw.
Dat is toch totaal niet wat er gezegd werd? Het ging over iemand nooit meer loslaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef wyccie het volgende:
Is toch ook logisch?
Waarom zou je iets met iemand beginnen als je weet dat het toch niets wordt?
Ook als beide partijen er bewust voor kiezen alleen te seksen? Beetje naïef als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor, dat iemand dat zal zeggen.
Ik heb meer respect voor iemand die toegeeft dat hij naar de hoeren gaat dan dat hij iemand aan het lijntje houdt voor de seks.
Friends with benefits is toch geen relatie of iemand aan het lijntje houden?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ook als beide partijen er bewust voor kiezen alleen te seksen? Beetje naïef als je het mij vraagt.
Dit zijn van die eindeloze discussiesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Friends with benefits is toch geen relatie of iemand aan het lijntje houden?
Waarom begin je er dan aanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit zijn van die eindeloze discussies
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:42 schreef dyonvbaal het volgende:
O!
It's official![]()
![]()
en ik heb geen zin om vanmiddag te moeten werken...
Bij deze discussies praten mensen meestal langs mekaar, helemaal via een forum, i.p.v. tegen mekaarquote:
Ja maar.... face 2 face doe ik niet aan hoor. Das me te engquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bij deze discussies praten mensen meestal langs mekaar, helemaal via een forum, i.p.v. tegen mekaar
je hebt net haar fb status gecheckt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:42 schreef dyonvbaal het volgende:
O!
It's official![]()
![]()
en ik heb geen zin om vanmiddag te moeten werken...
Ik heb een minstreel ingehuurd die heel Beuningen wakker heeft gehouden afgelopen nacht. En hij heeft het voor mij gevraagd...quote:
Siquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je hebt net haar fb status gecheckt?
Jezus, Njos. Ga je nou alles wat ik zeg weerleggen, zoeken naar wat niet klopt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is toch totaal niet wat er gezegd werd? Het ging over iemand nooit meer loslaten.
Ik kan er zelf helemaal niet tegen als iemand te plakkerig wordt, ontzettend beklemmend is dat. Dan krijg je ook een heel verkeerd evenwicht in de relatie omdat er 1 iemand zich als een prins of prinses gaat gedragen en de ander als een schoothondje.
Dan niet natuurlijk. Ik zeg toch 'iemand aan het lijntje houden'.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:37 schreef ArtistA het volgende:
Ook als beide partijen er bewust voor kiezen alleen te seksen? Beetje naïef als je het mij vraagt.
Denk je dit nou serieus?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:04 schreef wyccie het volgende:
Maar dyon, is het nu serieus alleen maar officieel omdat zij haar Facebook status heeft veranderd? Hebben jullie het er niet eens met elkaar over gehad?
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het goed dat Robby er helemaal voor gaat, met die intentie een relatie ingaat ipv maar wat aanmoddert. Hij bedoelt het niet letterlijk (toch?).
Nou ja, met jullie twee zou ik het niet heel gek vinden, maar gezond zou het niet zijn.quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:39 schreef wyccie het volgende:
Heel goed, mits je niks geraakt hebt.
Ik durf nu niet meer.
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, wyccie. Gaan jullie mee naar Amsterdam. En dan mogen Jullie in het centrum rijden
De eerste keer dat ik alleen reed, was de eerste keer dat ik me helemaal op m'n gemak voelde achter het stuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:35 schreef Sands het volgende:
Net voor het eerst alleen in de auto, best raar zo ineens
Er zijn makkelijkere steden. Al ligt het er ook aan waar in A'dam je rijdtquote:
Dadelijk stelen ze mijn auto.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere steden. Al ligt het er ook aan waar in A'dam je rijdt
Zolang je erin blijft zitten zal het wel meevallen. Wat heb je eigenlijk voor auto?quote:
Waarom gaf ze hem uiteindelijk terug? En heb je aangifte gedaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:47 schreef ArtistA het volgende:
Mijn fiets is een paar weken geleden gejat, vindt mn moeder 'm vanmorgen terug op marktplaats. Ik die verkoper opgebeld en meteen langs gegaan. Ze voerde me de ene leugen na de ander, maar ik heb teruggekregen wat van mij is! Kutvolk.
Wow lullig, maar wel goed opgelostquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:47 schreef ArtistA het volgende:
Mijn fiets is een paar weken geleden gejat, vindt mn moeder 'm vanmorgen terug op marktplaats. Ik die verkoper opgebeld en meteen langs gegaan. Ze voerde me de ene leugen na de ander, maar ik heb teruggekregen wat van mij is! Kutvolk.
Dat zou ik ook hebben, als ik dan ook écht de enige zou zijn die rijdt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste keer dat ik alleen reed, was de eerste keer dat ik me helemaal op m'n gemak voelde achter het stuur.
Een Toyota Aygoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang je erin blijft zitten zal het wel meevallen. Wat heb je eigenlijk voor auto?
Aardig ja dat ze geld proberen te verdienen aan de spullen van anderen, bijdehante.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:26 schreef Robby87 het volgende:
Mooi dat ie gerepareerd is, aardig van die lui.
Oh, gezellig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Duurt lang. Die vraag staat al open sinds vanochtend
In FMT bedoel je? Te lui om een nieuwe vraag te stellen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen zin meer om vragen te beantwoorden
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In FMT bedoel je? Te lui om een nieuwe vraag te stellen?
Heel goed, dat juichen wij alleen maar toe.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen zin meer om vragen te beantwoorden
Net zo mooi als Jessa?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik word echt echt oud. Heb net Tape gekeken, voor de tweede keer omdat ik niet meer wist dat ik het al had gezien. Gelukkig geen ramp, want ik wist toch al niet meer hoe het precies ging en het blijft boeiend.
Uma is daar echt mooi zeg.
Fictieve slet, gelukkig.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het wel even gehad met haar, de slet.
Ben je weer goed weggekomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:42 schreef Lemans24 het volgende:
Kom ik net thuis, blijkt dat ik de pan op het vuur heb laten staan. Leeg, gelukkig, anders had de brandweer vast al op de stoep gestaan...Maar hij heeft er wel zeven uur lang op gestaan! Ik vond het ook al zo warm in huis, terwijl de verwarming uit staat
![]()
Het is een stalen pan, dus hij is nog heel, hoewel een beetje verkleurd van binnen. En loei- en loeiheet natuurlijk, alsof het hete kolen zijn. Rustig laten afkoelen nu, hopelijk valt de schade mee en is ie niet te krom getrokken. Het heeft me dan alleen 2 kuub gas gekost, oftewel 1,30 euro.
Jij bent de tipgever die ze komen opzoeken?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:57 schreef ArtistA het volgende:
http://www.dichtbij.nl/ma(...)amp-op-internet.aspx
De politie doet ook aan uitlokking dus dit mogen ze dan blijkbaar ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
NetjesAlleen snap ik ergens niet hoe de politie daar ter plekke die 5000 euro kan aannemen. Het is toch overduidelijk dat dat geld uit heling is...
Haha nee, een vriend vroeg dat net ook al. Kom net bij de politie vandaan, maar ze kunnen niet zoveel zonder aangifte van mijn fiets. Ach, ik ben blij, m'n fiets is terug en helemaal opgeknapt voor gratisquote:Op zondag 19 januari 2014 12:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent de tipgever die ze komen opzoeken?
Laten we hopen dat je energieleverancier aan het einde van het jaar dat ook vindt.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:42 schreef Lemans24 het volgende:
Kom ik net thuis, blijkt dat ik de pan op het vuur heb laten staan. Leeg, gelukkig, anders had de brandweer vast al op de stoep gestaan...Maar hij heeft er wel zeven uur lang op gestaan! Ik vond het ook al zo warm in huis, terwijl de verwarming uit staat
![]()
Het is een stalen pan, dus hij is nog heel, hoewel een beetje verkleurd van binnen. En loei- en loeiheet natuurlijk, alsof het hete kolen zijn. Rustig laten afkoelen nu, hopelijk valt de schade mee en is ie niet te krom getrokken. Het heeft me dan alleen 2 kuub gas gekost, oftewel 1,30 euro.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
Godverdomme Tom Hanks, je kost me tranen
Captain Phillips. Vooral het laatste stukje is werkelijk geniaal geacteerd door Tom Hanks.quote:
Hoezo? Ik heb de meter zelf gecheckt hoor, vul het iedere week inquote:Op zondag 19 januari 2014 16:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je energieleverancier aan het einde van het jaar dat ook vindt.![]()
( de boeven...)
Die ga ik van de week maar eens kijken denk ik. Had er nog geen zin in de af gelopen week. Maar moet ook nog wat andere dingetjes kijken, de HD begint weer vol te raken...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Captain Phillips. Vooral het laatste stukje is werkelijk geniaal geacteerd door Tom Hanks.
Mijn nummer 2 van vorig jaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Captain Phillips. Vooral het laatste stukje is werkelijk geniaal geacteerd door Tom Hanks.
Daar heb ik begrip voorquote:
Dat moet ook wel, want Rush is tot nu toe nummertje 1quote:
Ik vond Rush zeker niet slecht, maar #1?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want Rush is tot nu toe nummertje 1
Morgen trouwens voor het eerst naar mijn werk rijden
Ik heb nog niks anders gezien wat ik beter vondquote:Op zondag 19 januari 2014 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond Rush zeker niet slecht, maar #1?
Ook mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nog niks anders gezien wat ik beter vond![]()
Catching Fire...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nog niks anders gezien wat ik beter vond![]()
Mja, heb de trailer onlangs nog in de bios gezien. Ziet er mooi uit, maar is niet veel vermoed ik. Sowieso, helemaal naar Amsterdam voor een filmpje is mij iets te.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:22 schreef Asap het volgende:
Tijd voor een fok film in Pathé
I, Frankenstein
Ik ben wel eerder voor zo'n fok film naar Amsterdam gereden, maar op zondagochtend, das ietwat te overdrevenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mja, heb de trailer onlangs nog in de bios gezien. Ziet er mooi uit, maar is niet veel vermoed ik. Sowieso, helemaal naar Amsterdam voor een filmpje is mij iets te.
En dan ook nog voor I, Frankenstein.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ben wel eerder voor zo'n fok film naar Amsterdam gereden, maar op zondagochtend, das ietwat te overdreven
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:23 schreef ArtistA het volgende:
Goeiemorgen, vandaag is de depressiefste dag van het jaar
Ja stom want shutter island wist ik ookquote:
Ik was dan weer niet op The Aviator gekomen, moet die nog altijd kijken. Sorry Njos, het is niet persoonlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja stom want shutter island wist ik ook
Ik heb die op dvd, maar wist niet zeker of hij van scorsese was.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik was dan weer niet op The Aviator gekomen, moet die nog altijd kijken. Sorry Njos, het is niet persoonlijk.
Was m'n eerste Sandsje ooit, voelt best lekker.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb die op dvd, maar wist niet zeker of hij van scorsese was.
En
Hm, weet je zeker dat je daar je tijd aan wil besteden?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef drakin het volgende:
Wat een leven in dit topic, even een weekendje treinen en ik heb hier een pagina of 10 bij te lezen
Je mag natuurlijk ook samenvatten voor me, maar het stuk over girls mag je overslaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, weet je zeker dat je daar je tijd aan wil besteden?
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef ArtistA het volgende:
Denk dat de achterkant van een doos cornflakes nog fijner weg leest.
Heb ik niet in huis en de rest heb ik al eens gelezen wat in de boodschappenkast staat.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef ArtistA het volgende:
Denk dat de achterkant van een doos cornflakes nog fijner weg leest.
Buiten Girls weet ik niet echt meer waar het hier over ging. Nogal veel over robby's verlangen naar een vriendin en het feit dat Dyon een vriendin heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook samenvatten voor me, maar het stuk over girls mag je overslaan.
Daar heb ik helaas al een beetje van meegekregen.
Ik krijg de neiging nu om te zeggen, ga het aub maar weer over voetbal hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Buiten Girls weet ik niet echt meer waar het hier over ging. Nogal veel over robby's verlangen naar een vriendin en het feit dat Dyon een vriendin heeft.
Ik herinner me vaag nog iets over goddelijke lichamen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Buiten Girls weet ik niet echt meer waar het hier over ging. Nogal veel over robby's verlangen naar een vriendin en het feit dat Dyon een vriendin heeft.
Oja, dat was het hoogtepuntquote:Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag nog iets over goddelijke lichamen.
Had dat iets met die foto die hier op pagina 1 stond te maken?quote:
Nee, dat is robby's crush maar hij vindt haar nu een slet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Had dat iets met die foto die hier op pagina 1 stond te maken?
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, dat is robby's crush maar hij vindt haar nu een slet.
Jammer genoeg wel, anders had ik het punt gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb die op dvd, maar wist niet zeker of hij van scorsese was.
En
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat met die goddelijke lichamen heb ik gemist volgens mij...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef ArtistA het volgende:
Nee? Ging te ver he? Njos en Waag zijn gewoon echte mensen Lemans, beiden met goddelijke lichamen.
Ik heb het zelfs in de trein nog bijgehouden, WiFi man!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef drakin het volgende:
Wat een leven in dit topic, even een weekendje treinen en ik heb hier een pagina of 10 bij te lezen
Ik zat te kletsen en had een e-reader bij me met daar een veel te leuk boek op.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in de trein nog bijgehouden, WiFi man!
Zo leuk dat je er doorheen kon kletsenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat te kletsen en had een e-reader bij me met daar een veel te leuk boek op.
Niet tegelijk natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo leuk dat je er doorheen kon kletsen
7 uur zou ik nog wel kunnen redden. Maar het kost me toch niks en ik zit graag in de trein. Alleen het tijdstip trekt me niet zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou het er niet voor over hebben, dan moet je echt om 6.30 opstaan ofzo
Fijn is dat he?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Was m'n eerste Sandsje ooit, voelt best lekker.
Je hebt je eerste autorit op en neer naar je werk overleefd zo te zien?quote:
Gelukkig wel, alleen jammer dat ik op de terugweg 45 min in de file stondquote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt je eerste autorit op en neer naar je werk overleefd zo te zien?
Hoe ging je voorheen altijd naar je werk, met de fiets?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alleen jammer dat ik op de terugweg 45 min in de file stond![]()
Met de fiets ja, dat is voor mij ongeveer 15 min.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe ging je voorheen altijd naar je werk, met de fiets?
Dan moet je een andere weg bedenkenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alleen jammer dat ik op de terugweg 45 min in de file stond![]()
Sneller vind ik dan de enige rede om te gaan fietsen...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
Weer gaan fietsen. Is sneller en beter voor het milieu.
Als ik moet geloven wat hij zegt is hij dik ondanks dat hij toch altijd gefietst heeft..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
En voor de portemonnee en de dikke buik en de beenspieren.
Als dat zo is kan hij dus beter niet stoppen met fietsenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik moet geloven wat hij zegt is hij dik ondanks dat hij toch altijd gefietst heeft..
Ik ben net dionquote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sneller vind ik dan de enige rede om te gaan fietsen...
[..]
Als ik moet geloven wat hij zegt is hij dik ondanks dat hij toch altijd gefietst heeft..
Maar dan zonder vriendinquote:
Wie zegt dat ze lekker is?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n lekkere vriendin heb jij niet.
Ik omschrijf het anders. Vind lekker zo klinken of het een stuk vlees is..quote:
Ach daar houden vrouwen van joh.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik omschrijf het anders. Vind lekker zo klinken of het een stuk vlees is..
Je bent een man, je bent toch fysiek tot haar aangetrokken tot een bepaalde hoogte (balzakhoogte)?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik omschrijf het anders. Vind lekker zo klinken of het een stuk vlees is..
Ik ben er trots op...quote:
is dat zo?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach daar houden vrouwen van joh.
Misschien niet alle vrouwen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben er trots op...
[..]
is dat zo?
Dit vind ik al een vriendelijkere omschrijving dan "lekker"quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je bent een man, je bent toch fysiek tot haar aangetrokken tot een bepaalde hoogte (balzakhoogte)?
Maar wat zeg je dan als je met haar in bed ligt, en je streelt haar een beetje.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit vind ik al een vriendelijkere omschrijving dan "lekker"
Dat is mijn reactie op opmerkingen van milieu-freaks... Omdat ik ze af en toe te overdreven vind... provoceren heet dat volgens mij...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar als je dat zegt...
Als het zover is dan zal ik je laten weten wat ik heb gezegd...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar wat zeg je dan als je met haar in bed ligt, en je streelt haar een beetje.
"Oh wat heb je toch een zacht karakter?"
Nee doe maar niet, ik moet nog eten.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het zover is dan zal ik je laten weten wat ik heb gezegd...
Ik heb het net op... En ik kan je verzekeren dat het vanavond niet meer zover gaat komen hoor...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, ik moet nog eten.
Maar wel leuk dat het nu officieel isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb het net op... En ik kan je verzekeren dat het vanavond niet meer zover gaat komen hoor...
Meer initiatief? In de zin van? We gaan nog niet met elkaar naar bed als dat is wat je bedoeldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat het nu officieel is
Heeft ze al laten blijken dat je meer initiatief kunt nemen, of heb jij dat al zelf gedaan?
Sorry dat ik zulke persoonlijke dingen vraag, maar hier lezen vrouwen mee en die geven feedback, daar heb ik straks ook wat aan.
Als ze er voor klaar is, laat ze het je echt wel wetenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Meer initiatief? In de zin van? We gaan nog niet met elkaar naar bed als dat is wat je bedoeld
Daar ben ik ook zeker niet bang voor. Ze word stukje bij beetje opener, das best schattigquote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze er voor klaar is, laat ze het je echt wel weten![]()
Vrouwen spreken met gebarentaal en hints.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze er voor klaar is, laat ze het je echt wel weten![]()
Vrouwen spreken met gebarentaal en hints.
Subtiele hints snappen we wel... maar vrouwen weten niet hoe ze subtiele hints moeten geven...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee, ze doet gewoon haar kleren uit. We weten dat mannen subtiele hints niet begrijpen.
Wie zijn sletten?quote:
Ik wou al zeggenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vrouwen die geen subtiele hints kunnen geven.
PS.
Ja daar ben ik zo ervaren in, not![]()
Oe, die tweede van rechts lijkt echt enorm op een nichtje van mequote:Op maandag 20 januari 2014 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrouwen die er standaard zo bij lopen noem ik sletten. Of ze nou wel of geen subtiele hints geven...
[ afbeelding ]
Ik heb niet uitgebreid gezocht sorry...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een rare jaren '90 foto, was er niet iets beters te vinden?
[..]
Ik wou al zeggen
Vrouwen kunnen ook het initiatief nemen, met of zonder hints, niks raars aan.
Je hebt er ook zo gek gekregen om met je te datenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Zou ik mijn vriendinnetje ooit zo gek krijgen om dit
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
aan te trekken?
Truequote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je hebt er ook zo gek gekregen om met je te daten
Ze is nog niet gillend je huis uitgerend, dus je maakt een reële kansquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
aan te trekken?
Heb je die pakken al thuis in de kast hangen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
aan te trekken?
Geheime wens van me, om met een transformer te slapen...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou ze dat eerste pak aan doen? Net een pyjama.
Gelukkig heb ik altijd mijn humor nogquote:
Ook op borsthoogte?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef wyccie het volgende:
Pyjama's? Mijn pyjama's zijn wel iets saaier. En minder 3D.
een shemalequote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geheime wens van me, om met een transformer te slapen...![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geheime wens van me, om met een transformer te slapen...![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef wyccie het volgende:
En dat zei ik zomaar. Zonder sterretjes, dyon!
Het zal voor altijd een mysterie blijven...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat dan, ik snap het ook niet hoor.
Ik zag al voor me dat wyccie laserstralen afvuurt vanaf haar tepels, zoals superman dat met z'n ogen doet. Als ze dan 's avonds gaat koken stookt ze zo die gaspitten op, of maakt ze kaarsen aan enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het zal voor altijd een mysterie blijven...
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zag al voor me dat wyccie laserstralen afvuurt vanaf haar tepels, zoals superman dat met z'n ogen doet. Als ze dan 's avonds gaat koken stookt ze zo die gaspitten op, of maakt ze kaarsen aan enzo.
Die meidenkamers zijn zo dom ingericht hè, die spiegeltjes bijv. Wanneer kijk je nu in zo'n hoge en kleine spiegel?quote:
Die eersten, zonder de vierkante onderdelen, en de tweede in het algemeen, miauw! Daar zou ik een topic over kunnen aanmaken in SEX... Maar dat laat ik maarquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
aan te trekken?
Dat noemen ze decoratie. Net zoals die klok. Daar kun je ook nauwelijks de tijd van aflezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef Robby87 het volgende:
Die meidenkamers zijn zo dom ingericht hè, die spiegeltjes bijv. Wanneer kijk je nu in zo'n hoge en kleine spiegel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |