quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Even een serie downloaden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
^
Wtf doet dit plaatje in de O.P.
Dit is beter:
[ afbeelding ]
![]()
Wil je dit topic a.u.b. niet vervuilen met die vervelende meneer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen kunnen ook grappig zijn. Kijk maar naar claudia de breij.
Wie zit je nou te beledigen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Die ene lijkt op Halina Reijn. Ik zie ook een vleugje Hannah Bervoets.
quote:
Bij 3, maar daar heb ik nog maar 1 ep van gezien (er zijn er ook pas 2 geloof ik).quote:
Heb ik al gedaan. Is nu van mijn To Do lijst afgestreept.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
hee, denken de dames ook nog even aan de vraag?
Hahaha. Nou mijn leven is natuurlijk ook helemaal niet spectaculair. Maar wat ik bedoel met het realistisch zijn, is dat ze weinig geld hebben (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sex and the city, waar iedereen op mysterieuze manier heel rijk is), ze tegen typische dingen aanlopen waar 20ers mee te maken hebben (waarom heb ik deze studie gedaan? waarom ben ik al jaren bij dezelfde jongen als ik ook kan partyen? hoe kom ik aan een baan?) en ze zien er ook niet allemaal uit als topmodellen (okee, vooral de hoofdpersoon bedoel ik danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik lees dat die serie zo goed is omdat het zo realistisch is. Vraag ik me toch af hoe realistisch dát is. Nou ben ik natuurlijk een slecht voorbeeld, maar ik zou wegzappen als het werkelijk zo realistisch is als mijn leven.
Of herken jij je echt in die serie, Njos?
Minder kleren is pas in het 2e seizoen, dan laat ze die tiet zien, waar ik het al over had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef Robby87 het volgende:
Episode 8 - Weirdos Need Girlfriends Too
Ik vind dit nu al een goede aflevering, zonder hem gezien te hebben.
Hopelijk komt Jessa er veel in voor, met minder kleren en types zoals ik.
Haha, zo klinkt het alsof ze er in werkelijkheid maar één heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Minder kleren is pas in het 2e seizoen, dan laat ze die tiet zien, waar ik het al over had.
Alsof je haar in dat geval je bed uit zou schoppenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, zo klinkt het alsof ze er in werkelijkheid maar één heeft.
Ewww!
Duh!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Klinkt wel als een steeds betere serie.
Is dat zo? Heb altijd het idee dat mijn ouders nooit twijfelen. Hoopte dat het met de leeftijd wat minder zou wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Twijfelen over dingen hoort helaas (of gelukkig?) bij iedere leeftijd.
Klinkt wel als een steeds betere serie.
kan niet voor je ouders praten, maar op je 37e is het in ieder geval nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb altijd het idee dat mijn ouders nooit twijfelen. Hoopte dat het met de leeftijd wat minder zou worden
Dan ligt het aan mij en mijn familie. Alles moet twintig keer afgewogen wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb altijd het idee dat mijn ouders nooit twijfelen. Hoopte dat het met de leeftijd wat minder zou worden
Haha okee, dan zijn mijn ouders gewoon goed in beslissen misschien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij en mijn familie. Alles moet twintig keer afgewogen worden
Pff okee dan kijk je maar lekker naar Carrie Bradshaw en haar vriendinnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:45 schreef wyccie het volgende:
In Sex and the City wordt er ook behoorlijk wat afgetwijfeld. En natuurlijk is het herkenbaarder vanwege hun leeftijd.
Echt waar. Vooral het stukje 'voor elke uiting van haat zijn er 5000 van liefde' (oid, en dan zie je dus een relschopper die een auto vernielt en vervolgens een homo-stel dat in het huwelijk treedt).quote:
Hehe. Daar kijk ik ook niet naar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff okee dan kijk je maar lekker naar Carrie Bradshaw en haar vriendinnen.
Saai.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Als ik een TV-serie mocht maken zou ik altijd wyccie casten.
Gewoon, als het relativerende type, waar de toeschouwer zich enigszins mee kan identificeren.
Tussen het vele vleeswerk door moet er wat rust ingebouwd worden, en daar kom jij van pas.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Saai.
Ik lig ook te vaak plat; in bed, op de bank.
Of haastend door het ziekenhuis. Verder doe ik niks.
Nou het is fictie dus er valt weinig aan te gelovenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe. Daar kijk ik ook niet naar.
Ben je nu beledigd omdat ik je lievelingsserie niet geloof?
Kijk hier houd ik van, initiatief nemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, na de hele dag geen fuck uitgevoerd te hebben, ga ik nu gewoon een uurtje wandelen. Omdat het kan, midden in de nacht.
Het weiland door, de bossen in. Illegaal, want dat mag natuurlijk niet na zonsondergang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk hier houd ik van, initiatief nemen.
Waar gaat de reis naartoe?
Denk je dat de problemen van Carrie en co dan niet herkenbaar zijn voor dertigers en veertigers?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou het is fictie dus er valt weinig aan te geloven
Maar vind het wel stom dat ik een heel verhaal schrijf en dat je dan zegt dat het herkenbaar is omdat ze dezelfde leeftijd hebben. Er zijn zoveel series over 20'ers maar die zijn echt niet allemaal herkenbaar.
Dat zou ik ook kunnen doen, ware het niet dat ik me toch wel de hele dag uit de naad heb gewerkt en best kapot ben. En ik zou de diertjes in het bos niet willen verstoren. Of in een berenklem vast komen te zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:13 schreef Lemans24 het volgende:
Het weiland door, de bossen in. Illegaal, want dat mag natuurlijk niet na zonsondergang.
Aangenomen, tenzij je problemen hebt met naakt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ok, Robby?
Heb ik mijn rol goed vervuld?
Hm.. Ten eerste was dat niet mijn punt, ik zei dat het feit dat ze mijn leeftijd hebben niet automatisch betekent dat het herkenbaar zou moeten zijn. Ten tweede denk ik inderdaad dat de problemen van Carrie (oh welk Chanel jurkje zou ik nu eens kopen?) niet zo herkenbaar zijn voor de meeste 30ers en 40ers, maarja ben zelf nog niet zo oud dus dat kan ik alleen maar gokken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat de problemen van Carrie en co dan niet herkenbaar zijn voor dertigers en veertigers?
Ok, niet iedereen zal zo'n gekke Samantha in haar vriendenkring hebben, da's waar.
Dat is niet nodig in mijn rol.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:24 schreef Robby87 het volgende:
Aangenomen, tenzij je problemen hebt met naakt?
Als je Chanel nou eens weglaat? In essentie zijn het dezelfde problemen. Twijfels, twijfels, twijfels.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm.. Ten eerste was dat niet mijn punt, ik zei dat het feit dat ze mijn leeftijd hebben niet automatisch betekent dat het herkenbaar zou moeten zijn. Ten tweede denk ik inderdaad dat de problemen van Carrie (oh welk Chanel jurkje zou ik nu eens kopen?) niet zo herkenbaar zijn voor de meeste 30ers en 40ers, maarja ben zelf nog niet zo oud dus dat kan ik alleen maar gokken.
Hm okee dus nu zeg je dat alle series herkenbaar zijn omdat ze allemaal over twijfels gaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je Chanel nou eens weglaat? In essentie zijn het dezelfde problemen. Twijfels, twijfels, twijfels.
Girls is vast heus realistischer dan een serie zoals Beverly Hills, maar als ik zo Robby's commentaar hoor vind ik het ook wel meevallen.
Maar goed, mijn mening is puur gebaseerd op wat ik nu van jullie hoor.
Ik heb jouw documentaire nog steeds niet gezien!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef Robby87 het volgende:
Het zal een Nederlandse productie worden, daar kom ik niet mee weg joh.
Documentaire is een groot woord, het is een korte film wat een documentaire-insteek heeftquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb jouw documentaire nog steeds niet gezien!
Misschien zet ik morgen wel een keer de desktop aan. Kun je 'm dan weer online zetten?
Jij vergeleek het met Sex and the City en zei dat deze realistischer is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm okee dus nu zeg je dat alle series herkenbaar zijn omdat ze allemaal over twijfels gaan?
Daar is toch ook een Oscar voor?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:44 schreef Robby87 het volgende:
Documentaire is een groot woord, het is een korte film wat een documentaire-insteek heeft. zal hem morgen wel even online gooien ja.
Ja wat betreft geld zei ik. In SATC is iedereen heel rijk, in Girls moeten ze gewoon werken en lenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij vergeleek het met Sex and the City en zei dat deze realistischer is.
Nee, omdat de specifieke twijfels nu van toepassing zijn. En misschien vind je over 20 jaar de twijfelproblemen uit SatC weer zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja wat betreft geld zei ik. In SATC is iedereen heel rijk, in Girls moeten ze gewoon werken en lenen.
Maar jij zei dat Girls herkenbaar voor mij is omdat ze dezelfde leeftijd hebben als ik, en nu zeg je dat alles herkenbaar is omdat het allemaal over twijfels gaat. Dus dan heeft het dus opeens niks meer met leeftijd te maken?
Heb je het nu over SATC of Girls?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef wyccie het volgende:
Kun je je voorstellen dat je 1500 dollar per maand aan huur moet betalen als je in hartje New York woont? Dan móet je wel rijk zijn.
En die ene heeft gewoon een rijke vent, geloof ik.
De realiteit!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je het nu over SATC of Girls?
Iedereen gaat met iedereen, net als in het echte leven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:05 schreef wyccie het volgende:
van Girls heb ik geen idee wie met wie gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |