Twitch lijkt soms wel een beetje op een veredelde camsite.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet ze zeker om zoveel mogelijk donaties te krijgen van FA's
Ik raak een gevoelige snaar, merk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:13 schreef McNulty het volgende:
Hoe kreeg jij em omhoog in 1933 Cor, aangezien ze toentertijd geen anavar hadden?
je wil niet weten wat voor bedragen sommige van die bitches krijgen, heb er weleens een paar die boven de $1000 kregenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet ze zeker om zoveel mogelijk donaties te krijgen van FA's
Ik krijg de indruk dat je, afgezien van die beltegoed en GTST issues, je je familaire omgeving ontgroeid bent.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef G.R.S. het volgende:
Het huwelijk is niet meer wat het was. Ik ken een meisje die na 8 maanden is gescheiden. Daarnaast zijn drie van mijn stiefvaders neven binnen een jaar gescheiden. Ook ken ik iemand die twee verlovingen heeft gehouden, een in NL en de ander in Marokko, en na twee maanden een einde hebben gemaakt aan de verloving.
Best triest
Ze zei Veesjeenaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De donaties zal ze o.a. gebruiken voor:
English courses: I want to follow English classes, I just can't afford it. This will be helpful to use so I can understand you guys better.
Hoe naief ben je als je daar ook maar een cent naar toe schuiftquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De donaties zal ze o.a. gebruiken voor:
English courses: I want to follow English classes, I just can't afford it. This will be helpful to use so I can understand you guys better.
De zoveelste kneuzensite voor Remi's ws.quote:
Stream jij ook? Dan kan de gym je aanmoedigen wanneer je Call of Battlefield Tournament: Arena speelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Website waar mensen games streamen.
Lijkt me best chill. Beetje BF4 en AC: Black Flag spelen voor poen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
je wil niet weten wat voor bedragen sommige van die bitches krijgen, heb er weleens een paar die boven de $1000 kregen
en daar hoeven ze hun kleren niet eens voor uit te doen
Haha, klopt maar niet in negatieve zin. Het wordt ook eens hoog tijd om op mezelf te wonen. Ik ga sowieso dit jaar naar de randstad verhuizenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je, afgezien van die beltegoed en GTST issues, je je familaire omgeving ontgroeid bent.
Ja. Verdien makkelijk op een avondje 25$ met 3 uurtjes streamenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stream jij ook? Dan kan de gym je aanmoedigen wanneer je Call of Battlefield Tournament: Arena speelt.
not sure if srsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja. Verdien makkelijk op een avondje 25$ met 3 uurtjes streamenGeen cleavage en trieste shit verder, gewoon gamen en beetje praten met mensen
Krijg ook weinige trieste mensen in mn chat.
ik ben srs en ik was die 60 kiloquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
not sure if srs
Wie weegt er hier 60 kilo en wie 98? (uit die twitch chat)
quote:
#vaginaprivilege.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja. Verdien makkelijk op een avondje 25$ met 3 uurtjes streamenGeen cleavage en trieste shit verder, gewoon gamen en beetje praten met mensen
Krijg ook weinige trieste mensen in mn chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |