quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
Geen 'NEEEEEEE NEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEE'
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
Geen 'NEEEEEEE NEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEE'
quote:
Heb nog maar een halve baco op.quote:
dit dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
Meervoudig gehandicapt broertje ziet er & komt wijzer uit/over dan Wiet.
quote:
ik zou haar direct aannemenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze op weg is naar d'r eerste sollicitatie
Wat kan die meid hocky-enquote:
De kinderlijke versiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Het klinkt alsof ze hem het verhaal niet helemaal duidelijk hebben uitgelegd
Bal in haar buik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Het klinkt alsof ze hem het verhaal niet helemaal duidelijk hebben uitgelegd
Nu al beter dan Chris Martinquote:
Is eigenlijk een van de weinige keren dat het wel iets heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit wel echt heel lief, mede door het verhaal erbij.
Dus de emotionele manipulatie heeft effect gehad op je..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit wel echt heel lief, mede door het verhaal erbij.
Yupquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij lijkt me oud genoeg voor de echte versie....
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus de emotionele manipulatie heeft effect gehad op je..
Nou ja, los van dat was het gewoon goed gezongen, maar ja, de emotionele laag kwam wel over bij mij. Ik vind dat in dit geval ook geen probleem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus de emotionele manipulatie heeft effect gehad op je..
Hij brengt de emotie volgens mij echt overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, los van dat was het gewoon goed gezongen, maar ja, de emotionele laag kwam wel over bij mij. Ik vind dat in dit geval ook geen probleem.
Ik vond juist het tegenovergestelde, voelde helemaal er geen emotie bijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij brengt de emotie volgens mij echt over
Die kinderenquote:
terechte klachtquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kinderen![]()
. Die vind ik leuk. De ouders wat minder.
Is dat niet altijd zo met woordgrappen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze grap klonk leuker in mijn hoofd
Meeste kinderen moeten nu hun tandenpoetsen want als het programma afgelopen is, moeten ze meteen naar bed. Dus ze zien die reclame niet....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
moet deze reclame nou tijdens een kinderprogramma?
Cher, Believequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Wat dat een Mariah Carey liedje in de spoiler? Ik ken het wel maar ken het niet helemaal thuis brengen, irritant..
Dat is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze grap klonk leuker in mijn hoofd
mijn kinderen hoeven in het weekend niet zo vroeg naar bedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:11 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Meeste kinderen moeten nu hun tandenpoetsen want als het programma afgelopen is, moeten ze meteen naar bed. Dus ze zien die reclame niet....
Ligt natuurlijk ook aan hun leeftijd..... Waarom heb je nog geen kids dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn kinderen hoeven in het weekend niet zo vroeg naar bed
als ik kinderen zou hebben
Oh ja .. Toen ik het verder zong in mijn hoofd ging het ineens over op een ander lied ofzoquote:
moet ik eerst een vrouw vinden om kindjes mee te maken en die zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan hun leeftijd..... Waarom heb je nog geen kids dan?
Wil geen enkele vrouw het met jou aan ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
moet ik eerst een vrouw vinden om kindjes mee te maken en die zijn zeldzaam
nou........quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als een travestieten naaktlopende kennis van mij een vrouw kan vinden zou jou het ook vast lukken.. Hij heeft er wel eentje moeten laten importeren vanuit Polen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als een travestieten naaktlopende kennis van mij een vrouw kan vinden zou jou het ook vast lukken.. [sub Hij heeft er wel eentje moeten laten importeren vanuit Polen.. [/sub]
Bulgaarse dames zijn nu ook welkom....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als een travestieten naaktlopende kennis van mij een vrouw kan vinden zou jou het ook vast lukken.. Hij heeft er wel eentje moeten laten importeren vanuit Polen..
Niet te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb momenteel geen tijd om langere tijd naar Brazilië te gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als een travestieten naaktlopende kennis van mij een vrouw kan vinden zou jou het ook vast lukken.. Hij heeft er wel eentje moeten laten importeren vanuit Polen..
wattt? hoezo niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zeg het niet vaak:
ik zou haar niet raken
Ik hoop dat niemand draaitquote:
Nou dus en?quote:
N&S is leuker, ik wil wel zien hoe ze zich daaruit redtquote:
Dit iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
N&S is leuker, ik wil wel zien hoe ze zich daaruit redt
Niet, dan is ze gewoon blij dat ze door isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
N&S is leuker, ik wil wel zien hoe ze zich daaruit redt
Alleen lief voor vogeltjes.quote:
Nee sommige kinderen irriteren mij gewoon meteenquote:
ik kan niet begrijpen dat ze al bij de eerste zin draaiden, allemaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze draaien voor iedereen die een melodielijn verkracht he?
Nee, in Nederland wordt geloven in jezelf niet gewaardeerd.quote:
ja, goed genoeg, maar geen finalistequote:
Haar opmerkingen vond ik niet erg, inderdaad iets dat we in nl meer mogen doen.maar dat gezicht dat ze trok...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, in Nederland wordt geloven in jezelf niet gewaardeerd.
Misschien is ze pas jarig geweest.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef Marieke_w het volgende:
Ze wil jou niet aankijken Nick... jullie muziek is "apart"
Je glas is leeg?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Het was weer een leuke avond! Mijn team is vol!
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga, batterij van laptop is bijna leeg
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga, batterij van laptop is bijna leeg
Die zit volgende week in DWDDquote:
Ja. Ik snap t nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
http://www.ip-adress.com/whois/196.25.65.9
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:28 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Beter dan 4 kinderen trokken hem....
Late reactie: ik gok erop dat sponsor 'We' (de kinderen dragen tijdens hun auditie die kleding) een flinke vinger in de pap heeft --> één grote modeshow. Het zijn inderdaad stuk voor stuk van die 'modelkinderen', het kandidatenveld is zó eenvormig dat ik iig veel van de meisjes (+/- driekwart bestaat uit meisjes) amper uit elkaar kan houden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
Modelmeisje.
Waarom zijn er geen tandlozebeugelbekkiepusspuitendepukkel-jongens/meisjes?
Ja ik heb nog niet naar RTL4 durven zappenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:17 schreef Stickertje het volgende:
20:38 begint
Tevens, een hele uitzending die om Ferry draait
Ik ben naar RTL gezapt omdat er niks anders opstaat.. en BSB schijnen te zingen in deze afleveringquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet naar RTL4 durven zappen
Ik inmiddels ook...Bas de vader van Ferry, die zijn ongeveer even oudquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben naar RTL gezapt omdat er niks anders opstaat.. en BSB schijnen te zingen in deze aflevering![]()
Ik heb minder dan een minuut geleden gegoogled hoe oud die 2 zijn.. verschilt 14 jaarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook...Bas de vader van Ferry, die zijn ongeveer even oud
Dat hele programma is ongeloofwaardig, maar dit is wel echtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb minder dan een minuut geleden gegoogled hoe oud die 2 zijn.. verschilt 14 jaar
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Gatverwat is dit
POETIN, BEVRIJD ONS!!!
Anti homo..?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Gatverwat is dit
POETIN, BEVRIJD ONS!!!
Ja als er iemand in een Goelag moet, dan is het ferry wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Gatverwat is dit
POETIN, BEVRIJD ONS!!!
Weet je het zeker dat je hier meeleest? Voor je het weet noemt BW je neefje een musical hommoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:37 schreef HalfGod het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze keihard valt
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je hier meeleest? Voor je het weet noemt BW je neefje een musical hommo
Hehe, kan erger.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je hier meeleest? Voor je het weet noemt BW je neefje een musical hommo
Volgende week bettulsquote:
Je bent geen enorme fan van je neefjequote:
Ik heb hem nog niet gehoord xD Maar we zullen zien. Verder wel een toffe knul IRL.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent geen enorme fan van je neefje
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoord xD Maar we zullen zien. Verder wel een toffe knul IRL.
"Ja, dan leg ik er echt mijn gevoel in."quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Dit is overigens weer zo'n vroegwijs ettertje
Toch minstens zijn vader.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat hij met een samuraizwaard gaat zwaaien als niemand draait
Ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Ja, dan leg ik er echt mijn gevoel in."
Fok zeg.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Goh, Marco is wel een bikkel zeg, gisteren een hersenbloeding, vandaag alweer op de stoel
Gut, wat flauw.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Goh, Marco is wel een bikkel zeg, gisteren een hersenbloeding, vandaag alweer op de stoel
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
sorry, hij lag voor het open doelquote:
Hersenbloeding of tia is anders wel een wel een heel groot verschilquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht: mam heeft kanker en zij wil solidair zijn.
ik ken wel oudere vrouwen die klinken als 12quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:47 schreef HalfGod het volgende:
Als je d'r hoort praten is ze wel 12.
Raar hè. Bedoel, dat klopt niet ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:47 schreef HalfGod het volgende:
Als je d'r hoort praten is ze wel 12.
''ik mag wel in de bioscoop makkelijk, bij enge films'' bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ken wel oudere vrouwen die klinken als 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |