abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135621172
Vorige week vrijdag ben ik erachter gekomen dat mijn ex is vreemdgegaan. Ik kwam er toevallig achter en hij vertelde mij daarna dat hij het voor mij wilde verzwijgen omdat het een fout was en hij ervan overtuigd is dat het niet nog eens gaat gebeuren. Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan moet vinden, maar ik had het (denk ik) beter opgepakt als hij vanaf het begin eerlijk was geweest. Nu hij dit heeft verzwegen, denk ik dat hij meer zaken heeft verzwegen, terwijl het niet zo hoeft te zijn.

Afgelopen maandag heb ik het uitgemaakt, ik leek echt heel overtuigd van mijn zaak. Het is een feit dat ik hem niet meer kan vertrouwen. Nu ik weet dat hij is vreemdgegaan heb ik dus het idee gekregen dat hij vaker is vreemdgegaan. Hij krijgt genoeg aandacht, gaat vaak genoeg naar feestjes en discotheken en als de meisjes in kwestie toch niks zeggen: wat maakt het dan eigenlijk uit? Ik kom er dan toch niet achter, want zijn vrienden zullen hem dus niet verklikken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een beetje doorsla in mijn wantrouwen. Al met al is het beter dat het uit is om meerdere redenen, maar sinds zaterdag zoekt hij iedere dag weer contact met mij. Dat deed hij sowieso altijd al, maar ik wilde geen contact omdat ik boos was. En toen ik het maandag uitmaakte, werd het nog erger. Gisteren stond hij voor m'n deur met een cadeau en een kaartje erbij (ik weet niet waarom, maar ik heb het nog niet gelezen en het cadeautje niet open gemaakt) en tot nu toe krijg ik iedere dag weer te horen dat hij mij echt niet kwijt wil en daar echt alles aan wil doen.

En nu weet ik het niet. Hij doet best veel moeite en ik vind het wel iets zeggen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem moet laten gaan en zelfs mijn vader zegt dat ik dom ben als ik hem een kans geef. Ik krijg dus alleen maar adviezen van dat ik hem moet blokkeren en negeren. Maar toch mis ik hem wel, want hij is echt dé jongen waar ik echt verliefd op ben. Nog nooit heb ik gevoeld wat ik nu voel. En uiteindelijk is het allemaal best hard aangekomen.

En dan denk ik: alle mensen uit mijn omgeving steunen mij en willen het beste voor mij. Jullie kennen mij niet en als jullie dit lezen, dan doet mijn ex toch best wat moeite? En dan kan dat toch iets betekenen dat hij echt spijt heeft? En hoe gaat het eigenlijk: kan je iemand weer vertrouwen nadat hij is vreemdgegaan? Of blijf je dan altijd denken aan het feit dat hij heeft gelogen? Dat ligt per persoon natuurlijk verschillend en dat snap ik, maar ik ben best benieuwd naar ervaringen van mensen. :)
Let's do it, let's fall in love
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:46:13 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_135621273
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Lievewij het volgende:
Het is een feit dat ik hem niet meer kan vertrouwen.
Over. Uit. Doei.
Luisteren naar je vriendinnen en je pa.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:48:57 #3
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135621420
Zo'n typische vriendinnen reactie. Altijd maar gelijk dumpen. Maar hier kom ik later op terug, eerst even mijn ijsje op eten en the voice afkijken
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135621426
Je hebt al een topic erover geopend vorige week: R&P / Hij is vreemdgegaan

BIJNA alle reacties zijn dat je het moest beeïndigen, omdat hij niet schuldig over voelde en je niet ging vertellen, totdat je erachter kwam:

quote:
1. Als je dronken bent, maar seks doe je bewust, dat gebeurt niet zomaar. Dus dronkenmanschap is geen excuus, dat doet hij bewust. Hij geeft geen ene fuck om je.

2. In plaats van zich schuldig over te voelen, en het je te vertellen, verbergt hij het voor je. Hij is dus niet te vertrouwen. Dump hem, anders verdien je om later wederom in je vertrouwen beschaamd te worden.
Je vraagt hier wederom om zoveelste advies, totdat je iets vindt wat je wilt horen en andere advies negeert. Over 4 jaar zul je erachter komen dat je al je jeugdigde tijd verspild hebt aan een egoïstische snotaap, die alleen maar om zichzelf en zn behoeftes geeft. Nu ben je jong. Nu kan je nog een betrouwbare kerel met principes vinden, die ook enig moreel besef heeft.

Zo niet, dan verdien je om later in een scheiding te zitten, jezelf afvragend waarom je niet eerder naar ons geluisterd te hebben en verdien je hard om in de shit te zitten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:49 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik ben 20 jaar. Ik ga over 4 jaar echt niet beginnen aan kinderen, hoor. Ik vind jouw posts echt apart.
Naja, in jouw geval was het waarschijnlijk meer een kwestie van 'Eens even kijken hoever ik dat domme wijf nog kan krijgen...' :').

Jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen.
Ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het topic van 3 dagen terug die al 300 posts met advies volgepost is, die je vervolgens negeert en topics blijft aanmaken en ik kan me herinneren dat ik toen al dacht 'dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'

Wanneer hij zij 'spring' vroeg jij 'hoe hoog', dat idee. :{.

En dan heb ik slechts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt van je ging houden, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger, of wat. :').

Kortom, u vraagt, wij draaien: je bent gewoon een naïeve snol. :*.

[ Bericht 41% gewijzigd door Robuustheid op 17-01-2014 23:51:45 ]
pi_135621513
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef NJ het volgende:

[..]

Over. Uit. Doei.
Luisteren naar je vriendinnen en je pa.
Ja, een feit dat ik hem nu niet meer kan vertrouwen. Misschien kan ik hem wel weer vertrouwen als hij zijn best doet. Ik zie hem echt nog als mijn vriend eigenlijk, het voelt een beetje onwerkelijk allemaal. Of ik ben in de war nu omdat ik een beetje wijn op heb, kan ook nog. Nee, maar echt waar, ik weet het allemaal niet. Het zégt toch gewoon iets dat hij zijn best doet?
pi_135621590
Niet mij voor gek verklaren. Maar misschien houdt hij van vreemdgaan, en daardoor wilt hij jou terug. Het is slechts een theorie.
pi_135621632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ja, een feit dat ik hem nu niet meer kan vertrouwen. Misschien kan ik hem wel weer vertrouwen als hij zijn best doet. Ik zie hem echt nog als mijn vriend eigenlijk, het voelt een beetje onwerkelijk allemaal. Of ik ben in de war nu omdat ik een beetje wijn op heb, kan ook nog. Nee, maar echt waar, ik weet het allemaal niet. Het zégt toch gewoon iets dat hij zijn best doet?
Je vraagt hier wederom om zoveelste advies, totdat je iets vindt wat je wilt horen en andere advies negeert. Over 4 jaar zul je erachter komen dat je al je jeugdigde tijd verspild hebt aan een egoïstische snotaap, die alleen maar om zichzelf en zn behoeftes geeft. Nu ben je jong. Nu kan je nog een betrouwbare kerel met principes vinden, die ook enig moreel schuldgeweten heeft.

Zo niet, dan verdien je om later in een scheiding te zitten, jezelf afvragend waarom je niet eerder naar ons geluisterd te hebben en verdien je hard om in de shit te zitten.
pi_135621635
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Niet mij voor gek verklaren. Maar misschien houdt hij van vreemdgaan, en daardoor wilt hij jou terug. Het is slechts een theorie.
Huh? Wat zeg je nou precies?
pi_135621763
Een voorstel voor je twijfels. Hou 3 maanden geen contact, geen whatsapp, lees zijn kaartjes niet, kijk hem niet aan. Je denkt niet aan hem.

Na 3 maanden check je of je nog gevoelens voor hem hebt. Zo ja, hem nieuwe kans geven.

Zo nee, op zoek gaan naar een betrouwbare kerel met principes en een moreel geweten.

Niet korter dan 3 maanden, anders verdien je om misbruikt te worden. Dan mag je bij mij langskomen, waarna ik net als je vriendje gretig gebruik maak van je ongelooflijke naïviteit. :9
pi_135622050
Als je nu weer een relatie aangaat met hem blijf je sowieso denken aan wat hij heeft gedaan. In mijn kennisenkring heb ik het vaak gezien dat mensen vreemd gingen in een relatie en wat ze dan ook zeggen of doen om het goed te maken, een tijdje later gingen ze weer vreemd.

Dus mijn advies is zet hem uit je hoofd hoe moeilijk dat nu misschien is . Maar je verdient wel beter .
Hoi ik ben Miss_1989 .
En ik ben nieuw hier dus nog van alles aan het ontdekken.
Groetjes .
pi_135622418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Laat maar lullen :')
pi_135622480
quote:

[..]

Hij houdt er van om een relatie met iemand te hebben om vervolgens vreemd te gaan. Zie het maar als een soort fetish.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:10:39 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135622532
quote:

[..]

Gewoon laten gaan, Bart heeft altijd rare theoriën
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135623860
voor iedereen die ooit vreemd gaat.

Heb je oprecht spijt en gebeurd het nooit weer: Hou gewoon je bek

Ben je bang dat het ooit weer gaat gebeuren: Maak het gewoon netjes uit.

Voorkomt een hoop onnodig gezeik
pi_135624138
Niet intrappen! Het enige waar hij spijt van heeft is dat jij erachter bent gekomen. Als hij er echt spijt van had en jullie relatie had gerespecteerd, had hij het gelijk verteld. Een foutje kan misschien gebeuren, maar het zegt veel hoe je er daarna mee omgaat. Hij heeft het verzwegen voor jou. Hij is niet eerlijk geweest en je kan hem niet meer vertrouwen. Dat hoort niet in een relatie. Een ex zou exit moeten blijven.
pi_135624248
En dat hij nu zoveel contact zoekt en met kadootjes aankomt is omdat hij beseft wat hij kwijt is. Mannen missen pas iets als het (ze) er niet meer is. Maar het is, helaas voor hem, te laat.
pi_135624384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Robuustheid het volgende:
Een voorstel voor je twijfels. Hou 3 maanden geen contact, geen whatsapp, lees zijn kaartjes niet, kijk hem niet aan. Je denkt niet aan hem.

Na 3 maanden check je of je nog gevoelens voor hem hebt. Zo ja, hem nieuwe kans geven.

Zo nee, op zoek gaan naar een betrouwbare kerel met principes en een moreel geweten.

Niet korter dan 3 maanden, anders verdien je om misbruikt te worden. Dan mag je bij mij langskomen, waarna ik net als je vriendje gretig gebruik maak van je ongelooflijke naïviteit. :9

Dit is een perfect antwoord..
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:52:22 #18
294141 tarantism
hups in die kont
pi_135624498
quote:
en zelfs mijn vader zegt dat ik dom ben als ik hem een kans geef.
:7 bazenpa gewoon actief tips geven aangaande het liefdesleven van je dochter.

quote:
Gisteren stond hij voor m'n deur met een cadeau en een kaartje erbij (
:7 haha bazenkerel. Gewoon ongenodigd voor de deur komen staan. Een dierlijke lompheid die wel oprecht moet zijn. _O_
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:55:49 #19
294141 tarantism
hups in die kont
pi_135624664
kak
pi_135625099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:01 schreef Miss_1989 het volgende:
Als je nu weer een relatie aangaat met hem blijf je sowieso denken aan wat hij heeft gedaan. In mijn kennisenkring heb ik het vaak gezien dat mensen vreemd gingen in een relatie en wat ze dan ook zeggen of doen om het goed te maken, een tijdje later gingen ze weer vreemd.

Dus mijn advies is zet hem uit je hoofd hoe moeilijk dat nu misschien is . Maar je verdient wel beter .
Ja, dat zit er dik in, maar dat hoeft toch gewoon helemaal niet zo te zijn? Ik weet het niet, maar ik heb net wel een paar verhalen op internet gelezen dat een relatie wel goed kan komen na vreemdgaan.
pi_135625874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En dat hij nu zoveel contact zoekt en met kadootjes aankomt is omdat hij beseft wat hij kwijt is. Mannen missen pas iets als het (ze) er niet meer is. Maar het is, helaas voor hem, te laat.
Oke, maar dan heeft hij toch wel spijt? Of wil ik dat gewoon zelf nu zo zien?
pi_135626128
quote:
En hoe gaat het eigenlijk: kan je iemand weer vertrouwen nadat hij is vreemdgegaan? Of blijf je dan altijd denken aan het feit dat hij heeft gelogen? Dat ligt per persoon natuurlijk verschillend en dat snap ik, maar ik ben best benieuwd naar ervaringen van mensen. :)
Je zult nooit de garantie hebben dat de ander niet vreemdgaat. Het is ook niet de vraag of je hem ooit weer kunt vertrouwen maar of je hem kunt vergeven.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135626144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Oke, maar dan heeft hij toch wel spijt? Of wil ik dat gewoon zelf nu zo zien?
Of het 1: goede spijt is (van wat hij heeft gedaan) of 2: slechte spijt (dat jij erachter bent gekomen en het uitgemaakt hebt, hij had het zo mooi voor elkaar dat hij vreemd kon gaan wanneer hij wilde en jij er in principe nooit achter zou komen) dat weet alleen hij. Maar mannen zijn meestal van de tweede soort spijt.
pi_135626395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:28 schreef Argento het volgende:

[..]

Je zult nooit de garantie hebben dat de ander niet vreemdgaat. Het is ook niet de vraag of je hem ooit weer kunt vertrouwen maar of je hem kunt vergeven.
Ik moet hem weer kunnen vertrouwen ooit. Anders dan zit ik wel in een hele stomme relatie. Ik kan hem wel vergeven verder, als hij het nooit meer doet. Ik weet ook zeker dat ik niet vreemd ga.
pi_135626465
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik moet hem weer kunnen vertrouwen ooit. Anders dan zit ik wel in een hele stomme relatie. Ik kan hem wel vergeven verder, als hij het nooit meer doet. Ik weet ook zeker dat ik niet vreemd ga.
Prima.
Stel je zelf de volgende vraag: was je er van overtuigd dat hij nooit vreemd zou gaan....voordat je toevallig ontdekte dat hij vreemd was gegaan?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_135626472
Ik geloof wel dat hij echt spijt heeft, maar maakt het wat uit? De vraag is inderdaad of je hem kan vergeven en ooit weer kan vertrouwen. Of z'n spijt nou echt of gespeeld is.
pi_135626609
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Of het 1: goede spijt is (van wat hij heeft gedaan) of 2: slechte spijt (dat jij erachter bent gekomen en het uitgemaakt hebt, hij had het zo mooi voor elkaar dat hij vreemd kon gaan wanneer hij wilde en jij er in principe nooit achter zou komen) dat weet alleen hij. Maar mannen zijn meestal van de tweede soort spijt.
Dank je voor de informatie, maar ik geloof niet dat de meeste mannen zo zijn eigenlijk.
pi_135626857
dat bepalen wij wel...

[ Bericht 33% gewijzigd door Re op 18-01-2014 12:45:52 ]
pi_135626871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef Argento het volgende:

[..]

Prima.
Stel je zelf de volgende vraag: was je er van overtuigd dat hij nooit vreemd zou gaan....voordat je toevallig ontdekte dat hij vreemd was gegaan?
Ja, ik had het echt nooit verwacht. Hij wordt dit jaar al 25, dus ik dacht dat hij inmiddels wel alles een beetje had gezien qua seks met vrouwen. Ik weet best dat hij een wilde periode heeft gehad, dus ik dacht dat ik leuk genoeg was en ik had het niet kunnen bedenken. Ik vertrouwde hem dus echt 100%.
pi_135626919
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef Oognip het volgende:
Ik geloof wel dat hij echt spijt heeft, maar maakt het wat uit? De vraag is inderdaad of je hem kan vergeven en ooit weer kan vertrouwen. Of z'n spijt nou echt of gespeeld is.
Waarom spijt spelen? Ik kan hem wel vergeven, maar dan moet ik eerst zeker weten dat hij het nooit meer gaat doen. Het is allemaal raar. Ik ben een beetje in de war denk ik, is dat raar?
pi_135626948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:46 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Waarom spijt spelen? Ik kan hem wel vergeven, maar dan moet ik eerst zeker weten dat hij het nooit meer gaat doen. Het is allemaal raar. Ik ben een beetje in de war denk ik, is dat raar?
He meid, praat je ineens terug? Niet stoppen en pijpen jij. :{!
pi_135627000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:45 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ja, ik had het echt nooit verwacht. Hij wordt dit jaar al 25, dus ik dacht dat hij inmiddels wel alles een beetje had gezien qua seks met vrouwen. Ik weet best dat hij een wilde periode heeft gehad, dus ik dacht dat ik leuk genoeg was en ik had het niet kunnen bedenken. Ik vertrouwde hem dus echt 100%.
dus denk je dat ie nu ooit we de garantie kunt hebben dat hij nooit meer vreemd gaat?

ik denk het niet, dus mijn antwoord is: probeer die garantie dan ook niet te krijgen en ga in plaats daarvan bij je zelf na of je hem niettemin kunt vergeven.
pi_135627032
quote:

[..]

'Spijt spelen'... De TT van je topic is een vraag....
pi_135627058
quote:
maar dan moet ik eerst zeker weten dat hij het nooit meer gaat doen.
onbegonnen werk. Je hebt al eens zeker geweten dat hij niet vreemd zou gaan. En toen ging hij vreemd.
pi_135627091
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:49 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik ben 20 jaar. Ik ga over 4 jaar echt niet beginnen aan kinderen, hoor. Ik vind jouw posts echt apart.
Naja, in jouw geval was het waarschijnlijk meer een kwestie van 'Eens even kijken hoever ik dat domme wijf nog kan krijgen...' :').

Jij bent het type vrouw dat zich láát gebruiken en dat ook waarschijnlijk uit zal stralen.
Ik heb slechts enkele zinnen van je gelezen in het topic van 3 dagen terug die al 300 posts met advies volgepost is, die je vervolgens negeert en topics blijft aanmaken en ik kan me herinneren dat ik toen al dacht 'dat wijf zou nog met een roos in haar kont voor hem klaar gaan liggen als de schaamharen van de andere mokkels nog tussen zijn tanden zitten'

En dan heb ik slechts enkele zinnen gelezen hé, dus nog niet eens die waarschijnlijk tig topics waarin je vertelde dat hij deze keer toch echt van je ging houden, dat hij die condooms voor iemand anders bewaarde, die telefoonnummers van zijn nichtjes waren, hij naar parfum rook omdat hij langs een parfumerie was gelopen en die zuigzoen veroorzaakt was door een ongelukje met de stofzuiger, of wat. :').

pi_135627094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

'Spijt spelen'... De TT van je topic is een vraag....
O ja, maar waarom zou hij dat doen? Als dat zo is?
pi_135627166
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Wat praat jij toch verbitterd, eng en lelijk? Het klopt allemaal niet.
pi_135627205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:48 schreef Argento het volgende:

[..]

dus denk je dat ie nu ooit we de garantie kunt hebben dat hij nooit meer vreemd gaat?

ik denk het niet, dus mijn antwoord is: probeer die garantie dan ook niet te krijgen en ga in plaats daarvan bij je zelf na of je hem niettemin kunt vergeven.
Ik weet het echt niet, misschien is het onbegonnen werk. Ik snap dan alleen niet waarom hij moeite doet.
pi_135627264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:50 schreef Lievewij het volgende:

[..]

O ja, maar waarom zou hij dat doen? Als dat zo is?
Omdat het een aap is. Hij heeft simpelweg geen neukertje meer. Met je als zoethoudertje kan-ie gerust doorslingeren totdat-ie een ander boom goed beet heeft, en je vervolgens pas los laat. Je relatie was toch al fucked up.

Maar ach, zo erg is het allemaal niet. Want je kunt immers nog altijd achter het station gebukt staan.
pi_135627286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Wat praat jij toch verbitterd, eng en lelijk? Het klopt allemaal niet.
Dat doe je jezelf toch aan? Immers, je gaat bij voorhand al met zulke figuren om. En maar toch vreemd vinden dat er zo met je gesold wordt. :').

Dusja, ik help je even uit de roze wolk door de keiharde realiteit aan te tonen. Een bedankje voor mij is dan ook eerder op z'n plaats...
pi_135627373
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Omdat het een aap is. Hij heeft simpelweg geen neukertje meer. Met je als zoethoudertje kan-ie gerust doorslingeren totdat-ie een ander boom goed beet heeft, en je vervolgens pas los laat. Je relatie was toch al fucked up.

Maar ach, zo erg is het allemaal niet. Want je kunt immers nog altijd achter het station gebukt staan.
Verbitterd kereltje gespot :')
pi_135627442
quote:

[..]

Het is voor hem niet zo moeilijk om een 'neukertje' te vinden, dat is wel gebleken, dus daar geloof ik niet zo in.
pi_135627496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet, misschien is het onbegonnen werk. Ik snap dan alleen niet waarom hij moeite doet.
omdat er twee verschillende dingen spelen.

Hij wil graag een serieuze relatie met jou, maar een serieuze relatie met jou wil kennelijk niet zeggen dat hij niet sexueel geinteresseerd is in andere vrouwen. Daar is overigens niets vreemds aan, maar het is nu eenmaal de sociale conventie dat je in geval van een relatie met de ene vrouw, niks sexueels begint met een andere vrouw. Maar zoals dat gaat met sociale conventies, houdt lang niet iedereen zich eraan (vreemdgaan is geen uitzondering). Maar dan is er weer een andere conventie die zegt dat je dat voor je partner verborgen houdt. Zoals je vriend heeft gedaan.

Als die partner er dan toch achter komt en de relatie beeindigt, dan is het ook helemaal niet raar dat de vreemdganger op dat moment oprechte spijt voelt en de focus verlegt naar het herstellen van de relatie. Maar als hij in die opzet slaagt en de relatie dus inderdaad wordt hersteld, dan wil dat natuurlijk helemaal niet zeggen dat hij vanaf dat moment niet langer sexuele interesse in andere vrouwen zal hebben.

Zeg nou zelf: als jullie relatie wordt hersteld en hij wederom in de gelegenheid komt om seks te hebben met een andere vrouw, met een redelijke kans om daar ook mee weg te komen, denk je dan werkelijk dat hij dat niet zou doen?

Als je eerlijk tegen je zelf bent, dan zul je die vraag denk ik altijd met 'nee' moeten beantwoorden. Stel jezelf liever de vraag of je genoeg van hem houdt dat je de kans, hoe klein ook, dat hij in de toekomst weer vreemd zal gaan, wil accepteren. En als je die vraag met 'ja' beantwoordt, dan kun je, denk ik, met een gerust hart de relatie herstellen.
pi_135627528
quote:

[..]

Dat doe je jezelf toch aan? Immers, je gaat bij voorhand al met zulke figuren om. En maar toch vreemd vinden dat er zo met je gesold wordt. :').

Dusja, ik help je even uit de roze wolk door de keiharde realiteit aan te tonen. Een bedankje voor mij is dan ook eerder op z'n plaats...
Hij is gewoon een normaal figuur hoor. _O- Ik weet niet wat je voor je ziet, maar oke.
pi_135627718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Hij is gewoon een normaal figuur hoor. _O- Ik weet niet wat je voor je ziet, maar oke.
Tja zoals ik het bekijk heeft hij je gekwetst en er is meer kans dat hij weer vreemdgaat. Dat wil echter niet zeggen dat hij dit ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Als jij die kerel kan vergeven, en hem weer kan vertrouwen zou je het nog een kans kunnen geven. Persoonlijk zou ik m'n vriendin niet kunnen vergeven overigens.

Overigens denk ik wel dat hij echt spijt heeft, als hij niks om je gaf had hij het na de 3e keer ook wel opgegeven lijkt me.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 00:31:26 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135628725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:45 schreef Lievewij het volgende:

[..]

:') !!!

Wat een keun ben jij, alsof mannen na hun 25ste ineens als een blad aan de boom omdraaien en ineens met 'serieuzere zaken' bezig zijn. De wilde tijden beginnen dan pas.
Resistance is futile.
pi_135629191
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

He meid, praat je ineens terug? Niet stoppen en pijpen jij. :{!
Dude :{ ik snap wel wat je allemaal probeert te zeggen en je verwoordde het in de eerste posts die ik van je las ook heel helder enzo maar
kom op.. als ze het allemaal verdient volgens jou; stop met je tijd hier verdoen en laat haar gebruikt en weet ik veel wat je allemaal zei worden. Damn die verhalen die jij uit slaat zijn net zo zuur hoor :{
Het is maar iemand van internet, niet zo'n gare toon aanslaan met je slotje geroep.

Ts; je kan hem niet meer vertrouwen en het antwoord wat Robuustheid zei dat je maar 3 maanden moet wachten met hem terugnemen als je het dan nog wel is wel een goeie tip.
Niet zomaar naar hem teruggaan, neem jezelf serieus ja. Ik zal lachen als ik een vriendin dat zou zien doen. Snapje
pi_135631738
Hij wil je alleen voor de seks TS en zodat hij een fuckbuddy heeft totdat hij weer iemand vindt die hij seksueel aantrekkelijk vindt. Zou het per direct uitmaken, hij gaat vreemd en jij accepteert dat omdat het hem spijt en hij naar je terug komt? Moet hij maar niet vreemdgaan, dat is namelijk een keuze geen verplichting. Het vertrouwen is ook weg. Als je zelfresepect hebt dan laat je hem gaan, zo'n man heb je niet nodig. Uitmaken en keihard zijn ipv dat zielige gedoe ts. Je moet een onafhankelijke vrouw zijn.

Wat nog erger is, is dat hij het verzweeg, lekker stiekem bezig. Gelukkig besef je zelf dat hij meer dingen kan verzwijgen en dat hij het de volgende keer ook niet zal vertellen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gregor1994 op 18-01-2014 02:45:55 ]
pi_135631896
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') !!!

Wat een keun ben jij, alsof mannen na hun 25ste ineens als een blad aan de boom omdraaien en ineens met 'serieuzere zaken' bezig zijn. De wilde tijden beginnen dan pas.
Hmm, ik denk niet dat alle mannen na hun 25e ineens veranderen (jij wel trouwens aangezien je beweert dat het allemaal ná je 25e begint, ik vind dat raar: iedereen is anders). Zoals ik al zei: de wilde tijden zijn voor hem wel geweest. Hij wordt dit jaar 'al' 25 en heeft jarenlang van alles gedaan met vrouwen, dus ik dacht - en hij heeft dat wel eens gezegd - dat hij daar geen behoefte meer aan heeft want hij heeft het dus allemaal wel gezien en het gaf hem geen voldoening meer, zoiets. Buiten dat om: ik vertrouwde hem gewoon. :)
pi_135631940
Nou ja zo erg is het toch niet, als hij met zijn penis in een ander grotje roert?
Je kunt er hooguit een SOA van oplopen, of een kind van hem erbij...gezellig gewoon.
Is liefde dan zomaar plots over en voorbij?
Over een jaar doet hij het weer, nou en?

Ts tis jouw leven en wat jij wilt, ja of nee.
Het is heel simpel, merendeel mannen en vrouwen schijnt al vreemd te gaan voor de relatie , tijdens en na....eh wat klopt er hier niet? *O*

Maar goed, dat is het leven zeg maar.
Snap die heisa om seks al helemaal niet maar goed.
Snap relaties aangaan al niet eens meer, dat gezeik altijd :{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_135631971
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 02:35 schreef Gregor1994 het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks TS en zodat hij een fuckbuddy heeft totdat hij weer iemand vindt die hij seksueel aantrekkelijk vindt. Zou het per direct uitmaken, hij gaat vreemd en jij accepteert dat omdat het hem spijt en hij naar je terug komt? Moet hij maar niet vreemdgaan, dat is namelijk een keuze geen verplichting. Het vertrouwen is ook weg. Als je zelfresepect hebt dan laat je hem gaan, zo'n man heb je niet nodig. Uitmaken en keihard zijn ipv dat zielige gedoe ts. Je moet een onafhankelijke vrouw zijn.

Wat nog erger is, is dat hij het verzweeg, lekker stiekem bezig. Gelukkig besef je zelf dat hij meer dingen kan verzwijgen en dat hij het de volgende keer ook niet zal vertellen.
Ik heb het al uitgemaakt, lezen is ook een kunst hè! 8-) Ik accepteer tot nu toe dus niet zoveel. We zijn nooit 'fuckbuddy's' geweest en als hij makkelijke seks wil kan dat ook wel op een andere manier en gaat hij echt geen kaartjes sturen met cadeautjes, dan bespringt hij gewoon weer een ander. Misschien doet hij dat nu wel. ;(

Ja inderdaad, maar ik vind hem helaas heel erg leuk.
pi_135631995
Ik begrijp nooit zo goed hoe dit een Issue is die je zelf niet kan oplossen. Je weet toch wel of je je ex kan vergeven of niet ?

En dat je hem heel erg leuk vind is ook een belachelijk argument, er lopen namelijk heel erg veel mannen rond en met een beetje speurwerk kom je zo weer een ander tegen die je erg leuk vind.
pi_135632008
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 02:59 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed hoe dit een Issue is die je zelf niet kan oplossen. Je weet toch wel of je je ex kan vergeven of niet ?

En dat je hem heel erg leuk vind is ook een belachelijk argument, er lopen namelijk heel erg veel mannen rond en met een beetje speurwerk kom je zo weer een ander tegen die je erg leuk vind.
Oh oke. :) Zo leuk als ik hem vind heb ik nog nooit iemand gevonden, dus dat valt tegen.
pi_135632026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:00 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Oh oke. :) Zo leuk als ik hem vind heb ik nog nooit iemand gevonden, dus dat valt tegen.
Je zoekt gewoon niet goed genoeg....

Ik vind eigenlijk dat als je iemand nog heel leuk vind terwijl diegene vreemd is gegaan een beetje duiden op labiliteit ..

Je ex vond/vindt andere vrouwen blijkbaar belangrijker dan jij, zo moet je dat zien he. Je was zijn liefde niet waard.
pi_135632094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je zoekt gewoon niet goed genoeg....

Ik vind eigenlijk dat als je iemand nog heel leuk vind terwijl diegene vreemd is gegaan een beetje duiden op labiliteit ..

Je ex vond/vindt andere vrouwen blijkbaar belangrijker dan jij, zo moet je dat zien he. Je was zijn liefde niet waard.
Ik zoek inderdaad niet. Ik vind veel mensen leuk, maar ik vind hem anders leuk. Ik ben voor de eerste keer echt gek op iemand, gewoon dat het best goed voelde tussen ons. Nou, labiliteit is het omslaan van stemmingen/gevoelens, toch. Ik vind het dan eerder labiel om ná het vreemdgaan van je partner ineens in één klap iemand niet meer leuk te vinden, terwijl je iemand altijd geweldig vond en je een leuke relatie hebt/had. Ik weet sowieso dat ik belangrijker ben dan dat andere meisje, maar ik weet ook wel dat hij zich als een hypocriet heeft gedragen.
pi_135632123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:09 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik zoek inderdaad niet. Ik vind veel mensen leuk, maar ik vind hem anders leuk. Ik ben voor de eerste keer echt gek op iemand, gewoon dat het best goed voelde tussen ons. Nou, labiliteit is het omslaan van stemmingen/gevoelens, toch. Ik vind het dan eerder labiel om ná het vreemdgaan van je partner ineens in één klap iemand niet meer leuk te vinden, terwijl je iemand altijd geweldig vond en je een leuke relatie hebt/had. Ik weet sowieso dat ik belangrijker ben dan dat andere meisje, maar ik weet ook wel dat hij zich als een hypocriet heeft gedragen.
Je was toch niet belangrijk genoeg. Anders had hij zijn pik in zijn broek gehouden..
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:04:40 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135635272
Antwoord op de vraag: nee.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135636394
Tsja, misschien heeft hij echt spijt. Maar waarschijnlijk meer van het feit dat het is uitgekomen dan van het vreemdgaan zelf.
Tikkie bot wellicht, maar een evt. nieuwe relatie lijkt me gedoemd te mislukken. Jij vertrouwt hem niet meer en hij heeft het idee dat hij ermee weg kan komen.
pi_135636885
Ik denk wel dat hij spijt heeft. Hij was hier net ook weer even om een paar spullen te brengen en op te halen en hij had allemaal broodjes (mijn lievelingsbroodjes) mee voor mij. Komt ook omdat hij weet dat ik ziek ben en een druk weekend heb, maar jaaaaaaaaa. En nu appt hij weer. ;(
pi_135637411
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 02:56 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik heb het al uitgemaakt, lezen is ook een kunst hè! 8-) Ik accepteer tot nu toe dus niet zoveel. We zijn nooit 'fuckbuddy's' geweest en als hij makkelijke seks wil kan dat ook wel op een andere manier en gaat hij echt geen kaartjes sturen met cadeautjes, dan bespringt hij gewoon weer een ander. Misschien doet hij dat nu wel. ;(

Ja inderdaad, maar ik vind hem helaas heel erg leuk.
Ik haalde volgens mij een ander topic van jou door deze heen, gezien je twee topics over dit onderwerp had gemaakt.

Dat hij een ander makkelijk vindt om seks mee te hebben twijfel ik over, het zou net zo goed kunnen dat hij je gewoon achter de hand houdt, maar dit even terzijde. Als ik je advies moet geven dan zou ik hem niet vergeven, en dat je hem leuk vindt en van hem houdt is logisch, hij is je ex en het is net uit. Echter moet je het ook objectief bekijken. Als hij de volgende keer uitgaat, zou je hem dan vertrouwen? Zou je echt een gevoel hebben wanneer je alleen thuis zit van 'hij gaat niet vreemd omdat hij zoveel spijt had'? Relatie bestaat uit vertrouwen en dat is hetgeen wat hier ontbreekt vind ik.
pi_135637909
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:43 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ik haalde volgens mij een ander topic van jou door deze heen, gezien je twee topics over dit onderwerp had gemaakt.

Dat hij een ander makkelijk vindt om seks mee te hebben twijfel ik over, het zou net zo goed kunnen dat hij je gewoon achter de hand houdt, maar dit even terzijde. Als ik je advies moet geven dan zou ik hem niet vergeven, en dat je hem leuk vindt en van hem houdt is logisch, hij is je ex en het is net uit. Echter moet je het ook objectief bekijken. Als hij de volgende keer uitgaat, zou je hem dan vertrouwen? Zou je echt een gevoel hebben wanneer je alleen thuis zit van 'hij gaat niet vreemd omdat hij zoveel spijt had'? Relatie bestaat uit vertrouwen en dat is hetgeen wat hier ontbreekt vind ik.
Volgens mij vergis jij je.

Dat betwijfel ik niet aangezien hij is vreemdgegaan. We hadden een relatie, iedereen wist van ons, ik ken z'n vrienden, ik heb zijn familie ontmoet: hoezo mij achter de hand houden? Je doet alsof we fuckbuddy's zijn geweest.

Inderdaad. Nee, zoals ik al zei: ik vertrouw hem niet meer. Ik denk gewoon dat hij wel vaker is vreemdgegaan.
pi_135638354
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:19 schreef Lievewij het volgende:
Ik denk wel dat hij spijt heeft. Hij was hier net ook weer even om een paar spullen te brengen en op te halen en hij had allemaal broodjes (mijn lievelingsbroodjes) mee voor mij. Komt ook omdat hij weet dat ik ziek ben en een druk weekend heb, maar jaaaaaaaaa. En nu appt hij weer. ;(
Moeilijk hoor ;(
pi_135638423
ik zei dus, dat maken wij wel uit...

[ Bericht 49% gewijzigd door Re op 18-01-2014 15:37:12 ]
pi_135638449
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Moeilijk hoor ;(
Je neemt me niet serieus? Ik vind het echt moeilijk ja.
pi_135638479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:21 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet. 3 maanden pauze aankondigen, waarin je je gedachten op rij wilt zetten. Dan weet je gauw of hij je wens respecteert of niet voor jullie relatie.

Ja of nee?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:22:59 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135638489
Volgens mij wil de TS juist horen dat ze hem terug moet nemen, want meneer is nu heel zielig en heeft zoveel spijt, en dan koopt hij ook nog haar favoriete broodjes :'(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135638533
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:20 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Je bent hem niet aan het negeren, om je gedachten voor 3 maanden op een rij te zetten. Daardoor raak je in verwarring, omdat je die aandacht wel leuk vindt, en niet weet hoe je hiermee moet omgaan.

Als je echt zekerheid wilt, geef je aan dat hij 3 maanden lang geen contact moet zoeken zodat je je gedachten even op rij kunt zetten. Dan weet je of hij je wens respecteert, als hij echt voor je relatie gaat.

Topic kan dicht, TS wilt kennelijk hier alleen maar aandacht.

En als hij 3 maanden geen contact zoekt, dan is hij ineens te vertrouwen en gaat hij wel voor mij? Ik vind jouw 3 maanden theorie niet echt effectief: ben je 3 maanden verder en dan is er alsnog niets veranderd.

Verder vind ik jouw posts niet kunnen met je 'misbruiken' en je scheldwoorden. Je bent verbitterd ofzo.
pi_135638597
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:24 schreef Lievewij het volgende:

[..]

En als hij 3 maanden geen contact zoekt, dan is hij ineens te vertrouwen en gaat hij wel voor mij? Ik vind jouw 3 maanden theorie niet echt effectief: ben je 3 maanden verder en dan is er alsnog niets veranderd.

Verder vind ik jouw posts niet kunnen met je 'misbruiken' en je scheldwoorden. Je bent verbitterd ofzo.
Gelijk heeft ie wel. Je bent ontzettend naïef zo te horen. Je vriend notabene heeft seks met een ander en jij blijft maar in je roze wolk hangen. Dump en blokkeer de gozer gewoon en toon een beetje zelfrespect.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:32:11 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135638721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:27 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie wel. Je bent ontzettend naïef zo te horen. Je vriend notabene heeft seks met een ander en jij blijft maar in je roze wolk hangen. Dump en blokkeer de gozer gewoon en toon een beetje zelfrespect.
Nog iemand die slecht leest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135638788
quote:

[..]

Ik ben niet naïef. Er zijn best wat mensen die nadat partner is vreemdgegaan, alsnog een stabiele relatie weten op te bouwen. Ik heb hem gedumpt, maar twijfel of ik hem nog een kans moet geven denk ik.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 13:38:19 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135638910
vraag hem om je een maand met rust te laten, geen contact zodat je zelf eens kan leven zonder geleefd te worden, dat geeft jullie allebei de kans om eens goed na te denken over jullie eigen toekomst...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135638929
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:21 schreef Lievewij het volgende:

[..]

He? Ik neem je hartstikke serieus! Mijn post was oprecht bedoelt. Het lijkt me echt heel moeilijk. Je houdt nog van hem en wil hem stiekem niet kwijt terwijl dat misschien wel beter is. Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om hem dan te zien.
pi_135639003
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:20 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Je bent hem niet aan het negeren, om je gedachten voor 3 maanden op een rij te zetten. Daardoor raak je in verwarring, omdat je die aandacht wel leuk vindt, en niet weet hoe je hiermee moet omgaan.

Als je echt zekerheid wilt, geef je aan dat hij 3 maanden lang geen contact moet zoeken zodat je je gedachten even op rij kunt zetten. Dan weet je of hij je wens respecteert, als hij echt voor je relatie gaat.

Topic kan dicht, TS wilt kennelijk hier alleen maar aandacht.

Denk je dat TS eerder je advies aanneemt als je het dikgedrukt maakt? Het leest nogal schreeuwerig en is voornamelijk storend.
Ik zie het nu van die drie maanden ook niet, maar zie wel wat in het advies van Re. Gewoon een maand geen contact (en ja dat is heel moeilijk) zodat jullie beiden goed na kunnen denken over jullie relatie.
pi_135639095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:19 schreef Lievewij het volgende:
Haha, ik moet zeggen dat hij heel goed gebruik maakt van je gevoelens...

Hij manipuleert je tot het bot, zie je dat dan echt niet ?
pi_135639119
Je "lievelingsbroodjes", nou want ontroerend !
pi_135639191
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:39 schreef Oognip het volgende:

[..]

He? Ik neem je hartstikke serieus! Mijn post was oprecht bedoelt. Het lijkt me echt heel moeilijk. Je houdt nog van hem en wil hem stiekem niet kwijt terwijl dat misschien wel beter is. Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om hem dan te zien.
Als je een beetje zelfrespect hebt dan vind je een vreemdganger niet leuk.
pi_135639200
quote:

[..]

+5

OT: "heeft hij nou echt spijt?"_____Neen, wat hij doet komt manipulerend over.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135639217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je een beetje zelfrespect hebt dan vind je een vreemdganger niet leuk.
Ja inderdaad, want dan ben je in een klap alle herinneringen, leuke momenten en zijn (voor de rest) leuke karakter vergeten. Zo gaat dat inderdaad.
pi_135639251
Ik vind het niet manipuleren wat haar vriend doet. Hij is wanhopig en doet wanhopige pogingen haar terug te krijgen.
Als jij een fout hebt gemaakt doe je toch ook extra je best om het goed te maken? M.i. staat dat niet gelijk aan manipuleren.
pi_135639355
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja inderdaad, want dan ben je in een klap alle herinneringen, leuke momenten en zijn (voor de rest) leuke karakter vergeten. Zo gaat dat inderdaad.
Direct defensief doen he. :P

Nee, zo bedoel ik dat natuurlijk niet. Maar vreemdgaan zou voor mij wel serieus iets zijn waardoor ik iemand uit mijn leven zet. Als je een andere piemel belangrijker vind dan mijn gevoelens dan zegt dat veel over de relatie.

Misschien heel zwart/wit (ben sportief genoeg om dat toe te geven) maar het is wel wat het is.
pi_135639385
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:49 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het niet manipuleren wat haar vriend doet. Hij is wanhopig en doet wanhopige pogingen haar terug te krijgen.
Als jij een fout hebt gemaakt doe je toch ook extra je best om het goed te maken? M.i. staat dat niet gelijk aan manipuleren.
Vreemdgaan is geen fout, daar kies je bewust voor. Hij heeft er bewust voor gekozen om te genieten van ander vrouwelijkschoon. En dat was blijkbaar belangrijker dan ts.

En nu komt die met ts zijn lievelingsbroodjes aan ? kom op hoor.....
pi_135639468
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vreemdgaan is geen fout, daar kies je bewust voor. Hij heeft er bewust voor gekozen om te genieten van ander vrouwelijkschoon. En dat was blijkbaar belangrijker dan ts.

Beter had ik het niet kunnen verwoorden! Plus, TS geeft zelf aan in de OP dat ze hem niet meer vertrouwt____geen vertrouwen , geen relatie toch?___klaar...
pi_135639529
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Beter had ik het niet kunnen verwoorden! Plus, TS geeft zelf aan in de OP dat ze hem niet meer vertrouwt____geen vertrouwen , geen relatie toch?___klaar...
Dikke 2, maar wel moet je in je achterhoofd houden dat het nogal zwart/wit is.

Want Ts houdt blijkbaar nog steeds van hem.
pi_135639890
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Keuzes kunnen niet fout zijn? Hij is vreemdgegaan en dat is stom en kut etc. Maar dat vreemdgaan was een bewuste keuze, een foute keuze.
pi_135639896
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dikke 2, maar wel moet je in je achterhoofd houden dat het nogal zwart/wit is.

Want Ts houdt blijkbaar nog steeds van hem.
Klopt, dat ze het moeilijk heeft kan ik ergens begrijpen, maar dan moet ze maar eerst volledig afstand nemen en proberen te leren en begrijpen dat wat hij gedaan heeft, niet zomaar een foutje is e.d. want als ze dat niet doet, riskeert ze hem snel terug te nemen en dan....je weet wel! Geschiedenis herhaalt zich niet zomaar.
pi_135639975
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Keuzes kunnen niet fout zijn? Hij is vreemdgegaan en dat is stom en kut etc. Maar dat vreemdgaan was een bewuste keuze, een foute keuze.
Maar wel bewust, hij heeft gewoon op dat moment die andere vrouw boven ts gezet, of zijn eigen lustgevoelens boven ts (het is maar hoe je het ziet).

Dat bewijst toch dat hij niet genoeg om ts geeft ? Als echt om iemand geeft , dan is diegene de enige voor je. En wanneer dat niet meer zo is, dan maak je toch gewoon een einde aan je relatie ?
pi_135639988
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, dat ze het moeilijk heeft kan ik ergens begrijpen, maar dan moet ze maar eerst volledig afstand nemen en proberen te leren en begrijpen dat wat hij gedaan heeft, niet zomaar een foutje is e.d. want als ze dat niet doet, riskeert ze hem snel terug te nemen en dan....je weet wel! Geschiedenis herhaalt zich niet zomaar.
2
pi_135640112
quote:
Vorige week vrijdag ben ik erachter gekomen dat mijn ex is vreemdgegaan. Ik kwam er toevallig achter en hij vertelde mij daarna dat hij het voor mij wilde verzwijgen omdat het een fout was en hij ervan overtuigd is dat het niet nog eens gaat gebeuren. Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan moet vinden, maar ik had het (denk ik) beter opgepakt als hij vanaf het begin eerlijk was geweest. Nu hij dit heeft verzwegen, denk ik dat hij meer zaken heeft verzwegen, terwijl het niet zo hoeft te zijn.

Afgelopen maandag heb ik het uitgemaakt, ik leek echt heel overtuigd van mijn zaak. Het is een feit dat ik hem niet meer kan vertrouwen. Nu ik weet dat hij is vreemdgegaan heb ik dus het idee gekregen dat hij vaker is vreemdgegaan. Hij krijgt genoeg aandacht, gaat vaak genoeg naar feestjes en discotheken en als de meisjes in kwestie toch niks zeggen: wat maakt het dan eigenlijk uit? Ik kom er dan toch niet achter, want zijn vrienden zullen hem dus niet verklikken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een beetje doorsla in mijn wantrouwen. Al met al is het beter dat het uit is om meerdere redenen, maar sinds zaterdag zoekt hij iedere dag weer contact met mij. Dat deed hij sowieso altijd al, maar ik wilde geen contact omdat ik boos was. En toen ik het maandag uitmaakte, werd het nog erger. Gisteren stond hij voor m'n deur met een cadeau en een kaartje erbij (ik weet niet waarom, maar ik heb het nog niet gelezen en het cadeautje niet open gemaakt) en tot nu toe krijg ik iedere dag weer te horen dat hij mij echt niet kwijt wil en daar echt alles aan wil doen.

En nu weet ik het niet. Hij doet best veel moeite en ik vind het wel iets zeggen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem moet laten gaan en zelfs mijn vader zegt dat ik dom ben als ik hem een kans geef. Ik krijg dus alleen maar adviezen van dat ik hem moet blokkeren en negeren. Maar toch mis ik hem wel, want hij is echt dé jongen waar ik echt verliefd op ben. Nog nooit heb ik gevoeld wat ik nu voel. En uiteindelijk is het allemaal best hard aangekomen.

En dan denk ik: alle mensen uit mijn omgeving steunen mij en willen het beste voor mij. Jullie kennen mij niet en als jullie dit lezen, dan doet mijn ex toch best wat moeite? En dan kan dat toch iets betekenen dat hij echt spijt heeft? En hoe gaat het eigenlijk: kan je iemand weer vertrouwen nadat hij is vreemdgegaan? Of blijf je dan altijd denken aan het feit dat hij heeft gelogen? Dat ligt per persoon natuurlijk verschillend en dat snap ik, maar ik ben best benieuwd naar ervaringen van mensen. :)
Heeft hij ook gezegd waarom het is gebeurd? En hoe vaak? Dat speelt allemaal wel mee. Daarnaast kennen wij jou niet, je vriend niet, en daarom zijn wij niet in de beste positie je tips te geven.

Is het mogelijk dat hij echt spijt heeft? Ja. Voor sommige jongens is het echt een eenmalige fout. Maar alweer...elke situatie is anders.

Kun je hem ooit vertrouwen? Het is mogelijk, zeg ik uit ervaring. Je zult het nooit vergeten en je zal het altijd in je achterhoofd houden, maar als je er allebei voor knokt kun je er beter uitkomen dan dat je er in ging, want er was blijkbaar iets waardoor hij de fout in is gegaan. Praat erover en zorg ervoor dat het niet weer gebeurd.

Als je echt van hem houd en echt denkt dat hij zijn best doet...dan schijt aan je vriendinnen en je pa. Alleen jij weet wat jullie hebben, en alleen jij kan inschatten of hij echt spijt heeft en het echt nooit meer zult doen. Niet hem dumpen terwijl je nog van hem houd en nog wel een mogelijke toekomst ziet.
pi_135641856
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:02 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Volgens mij vergis jij je.

Dat betwijfel ik niet aangezien hij is vreemdgegaan. We hadden een relatie, iedereen wist van ons, ik ken z'n vrienden, ik heb zijn familie ontmoet: hoezo mij achter de hand houden? Je doet alsof we fuckbuddy's zijn geweest.

Inderdaad. Nee, zoals ik al zei: ik vertrouw hem niet meer. Ik denk gewoon dat hij wel vaker is vreemdgegaan.
Dit terzijde zei ik daarom ook.

Hoezo zou je hem dan nog in je leven toelaten? En je kan wel een paar weken wachten, drie maanden wachten gaat in mijn ogen ook nergens over. Daarnaast, ook al wacht je een aantal weken, ga je hem dan plots vertrouwen? Het zal niet erg veel veranderen denk ik. Je wil hem aan de ene kant terug omdat hij veel spijt toont, maar aan de andere kant vertrouw je hem niet meer. Wat weegt zwaarder? Zijn spijt en jouw gevoelens die je nog hebt, of het feit dat er geen vertrouwen in jullie relatie is? Ook moet je er bij betrekken dat hij dit voor altijd achter de hand zou hebben gehouden mits jij er niet achterkwam dat hij vreemd was gegaan.

Wat vind je dat je diep van binnen moet doen?
pi_135646346
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:34 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik ben niet naïef. Er zijn best wat mensen die nadat partner is vreemdgegaan, alsnog een stabiele relatie weten op te bouwen. Ik heb hem gedumpt, maar twijfel of ik hem nog een kans moet geven denk ik.
Wat je ook bent, feit is wel dat je topics opent hier omdat je wil horen dat het mogelijk is en ook op andere sites bevestiging zoekt hiervoor.

Denk gewoon voor jezelf, het is een totale lul gebleken en dat ie dan met je lievelingsbroodjes en allerlei cadeau's aan komt zetten (wat goedkoop scoren trouwens) is helemaal triest.
pi_135646510
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:49 schreef Oognip het volgende:
Eerst neuken met een ander en vervolgens een paar cadeau's halen om het weer te fixen... lekker makkelijk.
pi_135646747
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Eerst neuken met een ander en vervolgens een paar cadeau's halen om het weer te fixen... lekker makkelijk.
Ik heb het cadeau en het kaartje niet geopend, maar hij kan eigenlijk ook niet zoveel doen om het goed te maken. :)
pi_135646752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:39 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Dank je voor de informatie, maar ik geloof niet dat de meeste mannen zo zijn eigenlijk.
Het lijkt door al die lieve dingen die hij doet en zegt natuurlijk alsof hij écht spijt heeft. Maar nu hij je kwijt is weet hij pas wat hij mist (vanmiddag nog dat liedje gehoord op de radio). En hij wil niet alleen zijn, want met jou was het zo leuk.
pi_135646760
Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?
pi_135646971
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat moet hij dan doen om het goed te maken? Hij kan op dit moment natuurlijk weinig goeds doen.
pi_135647068
Het is eenmalig en het kwam door drank, zegt hij. Ik geloof het (op dit moment) niet. Ik denk nu dat hij wel vaker is vreemdgegaan, puur omdat het kon. Ik vertrouwde hem, hij ging best vaak uit en zijn vrienden zullen hem nooit verklikken. En hij zegt dat het echt bij 1 keer is gebleven, maar: het is nog dommer van hem om te zeggen dat hij met meerdere vrouwen seks heeft gehad, want dan is het al helemaal klaar tussen ons. En daarom denk ik dat het heel moeilijk wordt om hem weer te vertrouwen, maar het is heel erg verwarrend dat hij de hele tijd contact zoekt, want dat brengt mij weer aan het twijfelen.
pi_135647215
En hij is echt een charmeur en tegelijkertijd eigenlijk best een klootzak, vind ik, op dit moment. En ik heb echt het gevoel dat ik gewoon veel langer voor de gek ben gehouden, maar dat kan ook komen omdat het vertrouwen ineens weg is. Het is allemaal wat wazig en ingewikkeld en er zitten twee kanten aan: ik vind hem echt super leuk en ik kan duizend positieve dingen opnoemen aan hem en heel veel leuke momenten, maar ik denk ook dat hij mij voor de gek heeft gehouden. Ik heb het altijd al irritant gevonden dat hij altijd zo gevat was tegen andere meisjes/vrouwen, maar zocht er gewoon niet veel achter. Nu wel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 januari 2014 @ 18:40:03 #98
163650 Greys
pi_135648001
In elke post van jou lees ik dat je eigenlijk je beslissing al genomen hebt. Je gaat hem terug nemen. Anders ga je niet op internet zoeken naar een paar verhalen waarbij het wél goed is gekomen na het vreemdgaan, anders blijf je hier niet na je ene volle topic weer een ander plaatsen omdat je nog niet echt gehoord hebt wat je wilt horen.

Doe gewoon wat je gevoel je ingeeft, maar laat hem - als je hem besluit terug te nemen - in godsnaam jou eerst eens adempauze geven. EIS van hem dat hij een tijdje gewoon geen contact opneemt, zodat je kan nadenken zónder dat hij steeds in je nek hijgt met whatsappjes en kadootjes.

(Eerlijk? Ik denk niet dat je dat gaat vragen/eisen, want je vindt het veel te prettig, al die aandacht :) ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_135648600
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Greys het volgende:
In elke post van jou lees ik dat je eigenlijk je beslissing al genomen hebt. Je gaat hem terug nemen. Anders ga je niet op internet zoeken naar een paar verhalen waarbij het wél goed is gekomen na het vreemdgaan, anders blijf je hier niet na je ene volle topic weer een ander plaatsen omdat je nog niet echt gehoord hebt wat je wilt horen.

Doe gewoon wat je gevoel je ingeeft, maar laat hem - als je hem besluit terug te nemen - in godsnaam jou eerst eens adempauze geven. EIS van hem dat hij een tijdje gewoon geen contact opneemt, zodat je kan nadenken zónder dat hij steeds in je nek hijgt met whatsappjes en kadootjes.

(Eerlijk? Ik denk niet dat je dat gaat vragen/eisen, want je vindt het veel te prettig, al die aandacht :) ).
Misschien heb je gelijk, maar ik weet het ook nog niet helemaal zeker. Mijn gevoel zegt dat ik hem nog een kans moet geven. Misschien is een pauze inderdaad nuttig, maar ik ben zo bang dat hij dan een ander leuk gaat vinden en niet meer aan mij gaat denken ofzo. ;( Is dat raar? Ik vind aandacht van hem inderdaad wel 'prettig', maar in deze omstandigheden niet echt. Het voelt best raar allemaal.
pi_135648630
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:58 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, maar ik weet het ook nog niet helemaal zeker. Mijn gevoel zegt dat ik hem nog een kans moet geven. Misschien is een pauze inderdaad nuttig, maar ik ben zo bang dat hij dan een ander leuk gaat vinden en niet meer aan mij gaat denken ofzo. ;( Is dat raar? Ik vind aandacht van hem inderdaad wel 'prettig', maar in deze omstandigheden niet echt. Het voelt best raar allemaal.
Wat moet je met een vent die niet aan jou denkt dan?
Rustig aan.
pi_135648748
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat moet hij dan doen om het goed te maken? Hij kan op dit moment natuurlijk weinig goeds doen.
Wat dacht je van het niet goed maken en opzouten?
pi_135649316
Ja weet ik ook niet. Najaaaa, bedankt voor de reacties dan maar!
pi_135649458
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij moet zijn volgende vriendin/vrouw beter behandelen en niet meer vreemdgegaan.

Maar eerst vreemdgaan en het dan toch nog proberen bij degene die je hebt bedrogen door met haar lievelingsbroodjes aan te komen...... tering, wat een lef. :')
pi_135649497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:15 schreef Lievewij het volgende:
En hij is echt een charmeur en tegelijkertijd eigenlijk best een klootzak, vind ik, op dit moment. En ik heb echt het gevoel dat ik gewoon veel langer voor de gek ben gehouden, maar dat kan ook komen omdat het vertrouwen ineens weg is. Het is allemaal wat wazig en ingewikkeld en er zitten twee kanten aan: ik vind hem echt super leuk en ik kan duizend positieve dingen opnoemen aan hem en heel veel leuke momenten, maar ik denk ook dat hij mij voor de gek heeft gehouden. Ik heb het altijd al irritant gevonden dat hij altijd zo gevat was tegen andere meisjes/vrouwen, maar zocht er gewoon niet veel achter. Nu wel.
Zet die vent toch gewoon uit je hoofd ?
pi_135649549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij moet zijn volgende vriendin/vrouw beter behandelen en niet meer vreemdgegaan.

Maar eerst vreemdgaan en het dan toch nog proberen bij degene die je hebt bedrogen door met haar lievelingsbroodjes aan te komen...... tering, wat een lef. :')
Hmm, het is niet dat hij aankomt met mijn lievelingsbroodjes om het goed te maken. :P Ik ben ziek en daarom: gewoon uit aardigheid.
pi_135649609
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Hmm, het is niet dat hij aankomt met mijn lievelingsbroodjes om het goed te maken. :P Ik ben ziek en daarom: gewoon uit aardigheid.
Awww, wat een schatje..

Hij heeft vast ook aan je gedacht toen hij met een andere vrouw onder de lakens lag.
pi_135650486
Ik vind je een beetje naief als die echt om je geeft had die je ruimte gegunt om het te verwerken in plaats van als een idioot constant te zoeken. Het advies van zoek een poos geen contact vind ik veel beter. Je moet voor jezelf heel goed nagaan of je dit wel wilt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 januari 2014 @ 19:49:32 #108
163650 Greys
pi_135650621
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:58 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Daar heb je je antwoord...
Dan heeft hij toch geen spijt genoeg??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_135654746
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ja, om je in te palmen dus.
pi_135655088
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar heb je je antwoord...
Dan heeft hij toch geen spijt genoeg??
Dat is wat zij denkt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 januari 2014 @ 21:09:51 #111
163650 Greys
pi_135655180
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is wat zij denkt.
Dat snap ik, maar dat is toch geen reden om even een adempauze van een weekje te vragen ofzo?
Zij kan nu niet rustig over de situatie nadenken of ze hem nog een kans wil geven, omdat hij haar blijft bestoken met bezoekjes, whatsappjes en kado's.
Ze moet tegen die gast zeggen dat hij haar even een tijdje met rust laat. Maar dat kan ze niet, want dan is ze bang dat hij dan meteen al een ander leuk gaat vinden.

Als hij dat al zo snel doet, dan heeft ze toch júist de goede beslissing genomen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_135655320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat is toch geen reden om even een adempauze van een weekje te vragen ofzo?
Zij kan nu niet rustig over de situatie nadenken of ze hem nog een kans wil geven, omdat hij haar blijft bestoken met bezoekjes, whatsappjes en kado's.
Ze moet tegen die gast zeggen dat hij haar even een tijdje met rust laat. Maar dat kan ze niet, want dan is ze bang dat hij dan meteen al een ander leuk gaat vinden.

Als hij dat al zo snel doet, dan heeft ze toch júist de goede beslissing genomen? :)
Ah op die fiets, ja inderdaad.

Helemaal mee eens. :P
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:13:43 #113
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135655401
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, TS. Move on, dit komt niet meer goed.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:19:48 #114
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135655703
Ik kan je zeggen, uit ervaring, dat je niet meer terug moet gaan.

Het vertrouwen is weg, dat komt niet meer terug. Iedere keer dat hij alleen op stap gaat, ga jij jezelf helemaal op lopen vreten. Als hij langer wegblijft dan afgesproken, ga jij twijfelen. Iedere keer dat hij zijn scherm van je wegdraait als hij een app binnenkrijgt, ga jij denken dat het een meisje is.

Gewoon niet meer doen, hou de eer aan jezelf. Je wordt vanzelf wel weer verliefd op iemand, maar dit gaat niet meer goed komen.
Bay of Plenty
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:44:59 #115
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_135656722
Dit is Fok, hier krijg niemand een tweede kans, dus houd dat ik gedachten als je de reacties hier leest...

In de realiteit werkt het echter anders. Je ex heeft een fout begaan. Absoluut. Ik vind dat persoonlijk meer in het vreemdgaan zitten dan in het niet vertellen, want die logica kan ik prima volgen. Als hij er van overtuigd is dat het een eenmalige misstap is, dan kan vertellen heel goed meer problemen opleveren dan het oplost. Uberhaubt - alsof er nu iemand blijer is geworden met deze kennis? Vraag jezelf af - als het echt nooit meer zou gebeuren, zou je het dan toch willen weten?

Ik kan zelf in ieder geval zeggen dat als mijn vriendin zou vreemdgaan, daar de fout van inziet, en ik het nooit te weten kom - dat ik me daar prima in kan vinden. Liever dat. Het hoeft niet kapot.

Het vreemdgaan is een ding, maar je moet jezelf afvragen of de rest van hem niet de moeite van een tweede kans waard is. Kan alleen jij beoordelen. Maar laat vooral Fok je beslissing niet nemen. Is toch altijd "dumpen".
Ik wens je een dolfijne dag
pi_135658265
Het is sowieso altijd makkelijk gezegd om diegene dan maar te dumpen als het je zelf nooit is overkomen. Het werkt niet zo zwart en wit. Iedere situatie is anders.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2014 22:25:25 ]
pi_135902198
Nee, lieve mensen. Ik heb besloten dat ik echt geen relatie meer wil, maar dat is niet alleen omdat hij is vreemdgegaan. Ik denk dat ik op dit moment mijn tijd beter kan besteden dan aan hem, haha. Ik mis onze relatie wel en ik twijfel nog steeds over of het de juiste keuze is, maar ik mijn besluit staat wel vast. :)

Alleen nu zit ik een beetje met een soort dilemma. Ik heb gisteren met hem afgesproken om spullen te brengen (het betrof eigenlijk niet zulke relevante spullen, maar hij wilde perse wat drinken) en toen heeft hij mij best grote cadeaus gegeven. Ik weet niet waarom, mijn vader zegt dat hij mij wanhopig terug wil, en ik probeerde de cadeautjes echt niet aan te nemen, maar hij stond erop. Eenmaal thuis heb ik de cadeaus uitgepakt en het is echt 'te groot', teveel. Ik weet niet wat ik moet doen, mijn vader zegt dat ik het echt moet teruggeven, maar vriendinnen zeggen dat ik er maar gewoon van moet profiteren.

Ik wil hem dus echt niet meer en dat heb ik duidelijk gemaakt, haha! Alleen de cadeaus zijn zo groot dat ik niet weet wat verstandig is. Ik wil ook niet heel erg hard overkomen, maar ik wil hem ook geen hoop geven en misschien heb ik dat gegeven door cadeaus aan te nemen, of zo. Nou, geef jullie kritische inzichten eens!
pi_135902411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:38 schreef Lievewij het volgende:
Nee, lieve mensen. Ik heb besloten dat ik echt geen relatie meer wil, maar dat is niet alleen omdat hij is vreemdgegaan. Ik denk dat ik op dit moment mijn tijd beter kan besteden dan aan hem, haha. Ik mis onze relatie wel en ik twijfel nog steeds over of het de juiste keuze is, maar ik mijn besluit staat wel vast. :)

Alleen nu zit ik een beetje met een soort dilemma. Ik heb gisteren met hem afgesproken om spullen te brengen (het betrof eigenlijk niet zulke relevante spullen, maar hij wilde perse wat drinken) en toen heeft hij mij best grote cadeaus gegeven. Ik weet niet waarom, mijn vader zegt dat hij mij wanhopig terug wil, en ik probeerde de cadeautjes echt niet aan te nemen, maar hij stond erop. Eenmaal thuis heb ik de cadeaus uitgepakt en het is echt 'te groot', teveel. Ik weet niet wat ik moet doen, mijn vader zegt dat ik het echt moet teruggeven, maar vriendinnen zeggen dat ik er maar gewoon van moet profiteren.

Ik wil hem dus echt niet meer en dat heb ik duidelijk gemaakt, haha! Alleen de cadeaus zijn zo groot dat ik niet weet wat verstandig is. Ik wil ook niet heel erg hard overkomen, maar ik wil hem ook geen hoop geven en misschien heb ik dat gegeven door cadeaus aan te nemen, of zo. Nou, geef jullie kritische inzichten eens!
Je moet teruggeven, vind ik. Je wil toch jezelf niet naar zijn niveau verlagen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_135902730
Teruggeven inderdaad.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:14:52 #120
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_135903636
Je afvragen of je (weer) een relatie moet beginnen met iemand die je niet vertrouwt. Is dat niet net zoiets als in een vliegtuig stappen waarvan je eigenlijk aanneemt dat het uit de lucht valt?

Ik zie je veel schrijven over hem en wat hij doet. Dat is irrelevant, hij is immers niet te vertrouwen. Wat denk jezelf. Dus niet wat voel je (want dat is wel duidelijk), maar wat denk je? Zal dit goed gaan?

Edit: TS haar laatste post niet gelezen, nu wel. Kudo's TS. Niets meer afspreken, niet meer bellen, niet meer appen of wat dan ook. Een grote doos kopen, die zooi in flikkeren, en per aangetekende post versturen naar zijn adres. Einde verhaal.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:44:41 #121
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135904825
quote:

Jij hebt wel echt serieus vreemde vriendinnen hoor, hartstikke goed dat je de voor jezelf de knoop hebt doorgehakt om niet door te gaan met deze relatie, (en groot gelijk heb je!!), maar die vriendinnen van jou zijn ook echt serieus zware aids hoor... "profiteren van je ex", dat is wel echt kansloos hoor :').
pi_135922288
quote:
In jouw plaats zou ik ze teruggeven. Of het nu een poging is je liefde te kopen, schuld af te kopen of zonder eigenbelang jou nog wat mee te geven, het helpt jou of hem niet bij het afsluiten, lijkt me, zo'n materieel aandenken aan het einde van jullie relatie (en aan de ongelijkheid van de situatie). Ik denk dat je vader hier de verstandigste is van je sociale omgeving.
pi_135957549
Hij zal heus wel van je houden maar is dat genoeg? T is toch ook belangrijk dat hij zich kan beheersen en niet vreemd gaat en niet tegen je liegt ?Doordat hij het niet Zelf heeft opgebiecht zul je je altijd af blijven vragen of hij met meerdere vrouwen is vreemd gegaan. T antwoord zul je wss nooit krijgen. Als hij t zelf had opgebiecht zou je die twijfel minder hebben gehad. De vraag is in hoeverre kun jij hem nu nog vertrouwen rondom andere vrouwen?
pi_135957629
quote:

als je hem niet terug neemt moet je de cadeaus natuurlijk niet houden :') dat is niet netjes , ook al staat hij erop gewoon niet doen.
  zondag 26 januari 2014 @ 14:45:50 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135961814
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Jij hebt wel echt serieus vreemde vriendinnen hoor, hartstikke goed dat je de voor jezelf de knoop hebt doorgehakt om niet door te gaan met deze relatie, (en groot gelijk heb je!!), maar die vriendinnen van jou zijn ook echt serieus zware aids hoor... "profiteren van je ex", dat is wel echt kansloos hoor :').
Vrouwen onderling, he? Dan komt hun ware aard naar boven :)
  zondag 26 januari 2014 @ 14:57:28 #126
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135962364
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

ja dat blijkt, bedroevend!
pi_135963579
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

O?
pi_135963731
quote:

Teruggeven, hij probeert je terug te 'kopen'.

Wat zat erin overigens?
pi_135965818
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Teruggeven, hij probeert je terug te 'kopen'.

Wat zat erin overigens?
Hij houdt wel vol, haha.

Het zijn grote cadeaus, maar voor hem stelt het niet zoveel voor, denk ik. Maar ik geef de cadeaus wel terug :)
pi_135965864
Teruggeven en zeggen dat je niet te koop bent natuurlijk.
  zondag 26 januari 2014 @ 16:18:07 #131
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135966119
dus hij heeft nooit gelogen, eerlijk verteld dat hij een fout maakte en nu geloof je hem nooit meer en is hij opeens 20x vreemdgegaan? _O-
pi_135966280
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Teruggeven en zeggen dat je niet te koop bent natuurlijk.
Ik weet niet of hij het zo ziet, maar ik geef de cadeaus wel terug inderdaad.
pi_135966329
Je kan het ook houden als compensatie voor geleden schade. Je hebt tijd in hem geïnvesteerd en dat ben je kwijt en krijg je ook niet meer terug.
pi_135966380
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
dus hij heeft nooit gelogen, eerlijk verteld dat hij een fout maakte en nu geloof je hem nooit meer en is hij opeens 20x vreemdgegaan? _O-
Huh?
  zondag 26 januari 2014 @ 16:23:38 #135
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135966397
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Huh?
heeft hij gelogen?
pi_135966455
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

heeft hij gelogen?
Ja, hij heeft iets verzwegen. Waarom?
  zondag 26 januari 2014 @ 16:26:09 #137
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135966526
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ja, hij heeft iets verzwegen. Waarom?
heeft, hij, gelogen?
pi_135966658
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

heeft, hij, gelogen?
Hij heeft iets verzwegen dus, wat wil je horen?
pi_135966662
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij het zo ziet, maar ik geef de cadeaus wel terug inderdaad.
Tuurlijk wel, hij wil je bezitten.
pi_135966786
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, hij wil je bezitten.
Bezitten? Ik neem aan dat hij mij gewoon leuk vindt, ik ben niet echt te bezitten of zo. ;( Hij weet ook wel dat ik niet om ben door cadeautjes, ik ben wat gevoeliger voor lieve woorden.
  zondag 26 januari 2014 @ 16:31:32 #141
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135966797
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Hij heeft iets verzwegen dus, wat wil je horen?
of hij gelogen heeft
pi_135968085
Manipulatie , rennen!
pi_135968183
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef complicate het volgende:
Manipulatie , rennen!
Haha, nee joh! :)
pi_135968238
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Haha, nee joh! :)
Wat dan wel lieverd? :) Wat ben je eigenlijk van plan?
  zondag 26 januari 2014 @ 17:18:37 #145
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135968639
quote:
5s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:08 schreef complicate het volgende:

[..]

terugnemen en altijd weer over 'zijn probleem' beginnen als ze haar zin niet krijgt
pi_135968648
quote:
5s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij wil mij niet kwijt denk ik, ik denk dat hij nu wanhopig probeert om contact te houden. Niets, gewoon aangeven dat ik echt niks meer met hem wil.
  Moderator zondag 26 januari 2014 @ 17:26:34 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135968975
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:18 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Hij wil mij niet kwijt denk ik, ik denk dat hij nu wanhopig probeert om contact te houden. Niets, gewoon aangeven dat ik echt niks meer met hem wil.
Wat zit je nou te doen? Je kunt niet echt zó naïef zijn. Natuurlijk probeert hij je (om) te kopen met die cadeaus. Ik geloof ook niet dat je niks meer van 'm wil, daarvoor ben je teveel aan 't draaikonten. Als je écht niks meer van 'm wil, dan had je die cadeaus zowiezo al niet mee naar huis genomen.

Als je 't niet wil aannemen, dan laat je 't daar. Hij zet geen pistool tegen je hoofd, dus hij dwong je niet. Als je 'm niet meer wil, cadeaus terug geven (het liefste door iemand anders want je wil 'm dan dus ook niet meer zien), 1x heel heel erg duidelijk zeggen dat het klaar is tussen jullie, en daarna nergens meer op reageren van hem.

Zie je, jij zegt met woorden dat je hem niet meer wil, maar je daden laten op z'n minst zien dat je daar helemaal niet zo zeker van bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135969148
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:18 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik zou gewoon volledig contact verbreken. :Y Je verdient beter lieverd ^O^ , niet zo naïef doen hé }:|
  zondag 26 januari 2014 @ 17:33:54 #149
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135969216
quote:
Het is klote dat hij vreemdgegaan is voor je idd, maar je moet toch echt duidelijk tegen hem zijn.
Want als je hem terug neemt, dan wordt je weer genaaid, en dan ben jij niet diegene waar hij op zal liggen get it....
En zeker als vreemdgaan eenmaal voorkomt bij iemand, dan doet diegene het zeker wel vaker hoor....
Je verdiend een trouw iemand, want dit lijdt tot niks meer.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135982799
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat zit je nou te doen? Je kunt niet echt zó naïef zijn. Natuurlijk probeert hij je (om) te kopen met die cadeaus. Ik geloof ook niet dat je niks meer van 'm wil, daarvoor ben je teveel aan 't draaikonten. Als je écht niks meer van 'm wil, dan had je die cadeaus zowiezo al niet mee naar huis genomen.

Als je 't niet wil aannemen, dan laat je 't daar. Hij zet geen pistool tegen je hoofd, dus hij dwong je niet. Als je 'm niet meer wil, cadeaus terug geven (het liefste door iemand anders want je wil 'm dan dus ook niet meer zien), 1x heel heel erg duidelijk zeggen dat het klaar is tussen jullie, en daarna nergens meer op reageren van hem.

Zie je, jij zegt met woorden dat je hem niet meer wil, maar je daden laten op z'n minst zien dat je daar helemaal niet zo zeker van bent.
Dat dus. TS zegt A maar doet ondertussen B. Volgens mij neemt ze hem gewoon weer terug straks en kan hij weer verder met zijn activiteiten gaan, TS is namelijk makkelijk beïnvloedbaar.
pi_135984347
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef loop het volgende:
Je kan het ook houden als compensatie voor geleden schade. Je hebt tijd in hem geïnvesteerd en dat ben je kwijt en krijg je ook niet meer terug.
^^

Hij heeft aangedrongen ondanks dat je niet wilde. Als je ze terug gaat geven krijgt 'ie weer aandacht. Gewoon nooit meer contact en cadeaus houden. Of op marktplaats zetten.
pi_135993470
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
zij kwam erachter dat hij is vreemd gegaan, hij heeft het niet uit zichzelf opgebiecht . En niet vertellen dat je bent vreemd gegaan is gewoon liegen, je liegt over trouw zijn.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:51:25 #153
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136009612
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

zij kwam erachter dat hij is vreemd gegaan, hij heeft het niet uit zichzelf opgebiecht . En niet vertellen dat je bent vreemd gegaan is gewoon liegen, je liegt over trouw zijn.
nee, hij loog niet, klaar, punt uit, zo is het nou eenmaal
pi_136023653
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

nee, hij loog niet, klaar, punt uit, zo is het nou eenmaal
tuurlijk ,wat jij wilt
  maandag 27 januari 2014 @ 21:03:46 #155
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136024294
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef madeliefff het volgende:

[..]

tuurlijk ,wat jij wilt
nee, blijkbaar wat jij wilt, want mannen zijn vuige liegende honden toch, ookal liegen ze niet, dan is niet liegen opeens ook liegen

vrouwen :') _O-
  maandag 27 januari 2014 @ 21:04:31 #156
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136024349
Je bent er zelf achtergekomen, dat is al pijnlijk genoeg. Anderzijds is verzwijgen soms beter als man dan opbiechten of direct 'bekennen'. Waarom zou je? Het is gebeurt, er is niks meer aan te doen. Opbiechten of bekennen is alleen maar een naaistreek waarbij je jezelf 'schoon' praat en een last van je schouders gooit. En waarom? Om er daarna vergiffenis aan te verbinden en te hopen en bidden dat je partner er geen consequenties aan verbindt? Je weet toch dat dat niet gebeurd, tenzij je zo'n solide relatie hebt dat je het elkaar vergeeft en er over kunt praten. En DAT is het belangrijkste: Als je als partners al schuchter kijkt als de ander over seks, ex-partners of relaties of een taboe-onderwerp begint: Begin dan met elkaar te praten.
Seks is maar één onderdeel van een relatie, spreken en over dingen kunnen spreken die je 'mist' (al is dat zoiets onbenulligs als iets meer knuffelen of een wandeling aan zee) is op de lange baan meer waard..

#DrPhil out....
pi_136029980
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

nee, blijkbaar wat jij wilt, want mannen zijn vuige liegende honden toch, ookal liegen ze niet, dan is niet liegen opeens ook liegen

vrouwen :') _O-
nee dat staat er niet hoor pannekoek. hij is vreemd gegaan en heeft t haar niet verteld :? Daar heb ik t over ..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 22:27:45 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 22:33:53 #158
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136030450
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nee dat staat er niet hoor pannekoek. hij is vreemd gegaan en heeft t haar niet verteld :? Daar heb ik t over ..
dat is geen liegen
  maandag 27 januari 2014 @ 23:56:57 #159
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_136035230
In een monogame relatie heb je elkaar trouw beloofd. Die belofte breken is misschien niet direct liegen maar qua deuk in het vertrouwen wel gelijk imo. En laat vertrouwen nou net cruciaal zijn voor een werkende relatie...

Als jij er niet mee kan leven, of dat nu aan de daadwerkelijke sex zelf ligt of aan dat nieuwe gebrek aan vertrouwen, betekent dat dus einde relatie, ik snap het wel. Het is natuurlijk zijn goed recht om te proberen je terug te winnen, aan jou dan weer hoe je daar mee om gaat.
an urge to help mankind overcomes me
pi_136038342
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het is gebeurt, er is niks meer aan te doen.
[..]
Je weet toch dat dat niet gebeurd,
}:|

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Opbiechten of bekennen is alleen maar een naaistreek waarbij je jezelf 'schoon' praat en een last van je schouders gooit. En waarom? Om er daarna vergiffenis aan te verbinden en te hopen en bidden dat je partner er geen consequenties aan verbindt?
Vreemdgaan (en het proces wat daartoe leidt) is de naaistreek. Erover blijven zwijgen is zelfbescherming van de vreemdganger en een belediging van het beoordelingsvermogen van de bedrogene. Eerlijk zijn is de manier om vertrouwen te verdienen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:44:44 #161
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136038374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:40 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

}:|

[..]

Vreemdgaan (en het proces wat daartoe leidt) is de naaistreek. Erover blijven zwijgen is zelfbescherming van de vreemdganger en een belediging van het beoordelingsvermogen van de bedrogene. Eerlijk zijn is de manier om vertrouwen te verdienen.
Maar waarom je het meteen opbiecht? Om je eigen straatje schoon te lullen en je eigen schuldgevoel af te kopen. Mijn inmiddels ex gaf na kort doorvragen toe met haar foute ex (die schaamteloos binnen hun relatie naar stripclubs ging, andere vrouwen in de kroeg stond te zoenen terwijl ze het aan hadden om haar op te naaien, etc.) dat ze met hem naar bed was geweest toen ik een week weg was. Deed ze dat uit eerlijkheid? Deed ze dat om mij op te naaien? Nee. Ze deed het om haar eigen schuldgevoelens jegens mij af te kopen. ;)

PS. Je avatar is een romanesco, geen broccoli :P
pi_136038441
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:44 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Maar waarom je het meteen opbiecht? Om je eigen straatje schoon te lullen en je eigen schuldgevoel af te kopen. Mijn inmiddels ex gaf na kort doorvragen toe met haar foute ex (die schaamteloos binnen hun relatie naar stripclubs ging, andere vrouwen in de kroeg stond te zoenen terwijl ze het aan hadden om haar op te naaien, etc.) dat ze met hem naar bed was geweest toen ik een week weg was. Deed ze dat uit eerlijkheid? Deed ze dat om mij op te naaien? Nee. Ze deed het om haar eigen schuldgevoelens jegens mij af te kopen. ;)

PS. Je avatar is een romanesco, geen broccoli :P
Ik ga niet vreemd, omdat ik dingen die daartoe kunnen leiden vermijd (afkloppen).

Veel mensen zwijgen erover "om de ander te beschermen" (en biechten inderdaad op om zichzelf te ontlasten). De ene egoïstische daad wordt gevolgd door de andere. In mijn ogen zijn openheid en eerlijkheid essentieel in een relatie, net als het mijden van gedrag dat je relatie kan bedreigen.

Jouw avatar is geen gedachtenstroom. So what?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 06:39:31 #163
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136039072
Iets verzwijgen is geen liegen inderdaad, maar erg netjes is het niet.
pi_136043889
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 06:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Iets verzwijgen is geen liegen inderdaad, maar erg netjes is het niet.
wanneer je een relatie aangaat beloof je elkaar trouw te zijn .. ( op uitzonderingen na) wanneer je vreemd gaat lieg je over dat je trouw bent . Dus t verzwijgen van t vreemdgaan is niet waarover je liegt ... Maar dat je zegt trouw te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 11:30:30 ]
pi_136044686
waarschijnlijk heeft ie spijt. je kan m vergeven. maar de relatie voortzetten lijkt me niet verstandig. daardoor keur je t vreemdgaan goed en zal het nogmaals gebeuren.

maar goed liefde maakt niet blind maar dom. dus wil je de relatie per se behouden dan lijkt het me handig om m 3 maanden door het stof laten bijten (zoals ergens eerder vermeld).
pi_136044842
Ik zou zeggen, neem nog een lekker wijntje Lievewij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136046823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:50 schreef harrytwatter het volgende:
waarschijnlijk heeft ie spijt. je kan m vergeven. maar de relatie voortzetten lijkt me niet verstandig. daardoor keur je t vreemdgaan goed en zal het nogmaals gebeuren.

maar goed liefde maakt niet blind maar dom. dus wil je de relatie per se behouden dan lijkt het me handig om m 3 maanden door het stof laten bijten (zoals ergens eerder vermeld).
Ik geloof ook dat hij spijt heeft gezien de moeite die hij doet, maar ook nu heb ik het idee dat hij seks heeft met 'andere' vrouwen (mag ook, maar hij ontkent het wel als ik het vraag).
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:51:02 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136049227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:28 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wanneer je een relatie aangaat beloof je elkaar trouw te zijn .. ( op uitzonderingen na) wanneer je vreemd gaat lieg je over dat je trouw bent . Dus t verzwijgen van t vreemdgaan is niet waarover je liegt ... Maar dat je zegt trouw te zijn.
Eens, maar ik doelde meer op het dikgedrukte.
pi_136049413
Doe wat jij wil en negeer daarbij de mening van anderen. Zoals hier al gezegd het is een typische vriendinnenreactie om maar gelijk dumpen te zeggen. Zo van: girlpower!! Totdat je 's avonds in je bed weer denkt hoe erg je hem eigenlijk mist.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:00:37 #170
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_136049593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Zolder het volgende:
Doe wat jij wil en negeer daarbij de mening van anderen. Zoals hier al gezegd het is een typische vriendinnenreactie om maar gelijk dumpen te zeggen. Zo van: girlpower!! Totdat je 's avonds in je bed weer denkt hoe erg je hem eigenlijk mist.
Ben jij stiekem de ex van Lievewij? :+
pi_136049745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Zolder het volgende:
Dus je zegt dat ik hem nog een kans moet geven? Doe ik sowieso niet.
pi_136049770
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:05 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Dus je zegt dat ik hem nog een kans moet geven? Doe ik sowieso niet.
Nee ik zeg dat je moet doen wat jij wil :P Als dat niet nog een kans geven is is dat prima, als het maar echt is wat je wil :)
pi_136049779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:00 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Ben jij stiekem de ex van Lievewij? :+
ja :+
pi_136119214
DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET.
  maandag 3 februari 2014 @ 08:12:32 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136274772