Over. Uit. Doei.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Lievewij het volgende:
Het is een feit dat ik hem niet meer kan vertrouwen.
Je vraagt hier wederom om zoveelste advies, totdat je iets vindt wat je wilt horen en andere advies negeert. Over 4 jaar zul je erachter komen dat je al je jeugdigde tijd verspild hebt aan een egoïstische snotaap, die alleen maar om zichzelf en zn behoeftes geeft. Nu ben je jong. Nu kan je nog een betrouwbare kerel met principes vinden, die ook enig moreel besef heeft.quote:1. Als je dronken bent, maar seks doe je bewust, dat gebeurt niet zomaar. Dus dronkenmanschap is geen excuus, dat doet hij bewust. Hij geeft geen ene fuck om je.
2. In plaats van zich schuldig over te voelen, en het je te vertellen, verbergt hij het voor je. Hij is dus niet te vertrouwen. Dump hem, anders verdien je om later wederom in je vertrouwen beschaamd te worden.
Naja, in jouw geval was het waarschijnlijk meer een kwestie van 'Eens even kijken hoever ik dat domme wijf nog kan krijgen...'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar. Ik ga over 4 jaar echt niet beginnen aan kinderen, hoor. Ik vind jouw posts echt apart.
Ja, een feit dat ik hem nu niet meer kan vertrouwen. Misschien kan ik hem wel weer vertrouwen als hij zijn best doet. Ik zie hem echt nog als mijn vriend eigenlijk, het voelt een beetje onwerkelijk allemaal. Of ik ben in de war nu omdat ik een beetje wijn op heb, kan ook nog. Nee, maar echt waar, ik weet het allemaal niet. Het zégt toch gewoon iets dat hij zijn best doet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Over. Uit. Doei.
Luisteren naar je vriendinnen en je pa.
Je vraagt hier wederom om zoveelste advies, totdat je iets vindt wat je wilt horen en andere advies negeert. Over 4 jaar zul je erachter komen dat je al je jeugdigde tijd verspild hebt aan een egoïstische snotaap, die alleen maar om zichzelf en zn behoeftes geeft. Nu ben je jong. Nu kan je nog een betrouwbare kerel met principes vinden, die ook enig moreel schuldgeweten heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ja, een feit dat ik hem nu niet meer kan vertrouwen. Misschien kan ik hem wel weer vertrouwen als hij zijn best doet. Ik zie hem echt nog als mijn vriend eigenlijk, het voelt een beetje onwerkelijk allemaal. Of ik ben in de war nu omdat ik een beetje wijn op heb, kan ook nog. Nee, maar echt waar, ik weet het allemaal niet. Het zégt toch gewoon iets dat hij zijn best doet?
Huh? Wat zeg je nou precies?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Niet mij voor gek verklaren. Maar misschien houdt hij van vreemdgaan, en daardoor wilt hij jou terug. Het is slechts een theorie.
Hij houdt er van om een relatie met iemand te hebben om vervolgens vreemd te gaan. Zie het maar als een soort fetish.quote:
Dit is een perfect antwoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Robuustheid het volgende:
Een voorstel voor je twijfels. Hou 3 maanden geen contact, geen whatsapp, lees zijn kaartjes niet, kijk hem niet aan. Je denkt niet aan hem.
Na 3 maanden check je of je nog gevoelens voor hem hebt. Zo ja, hem nieuwe kans geven.
Zo nee, op zoek gaan naar een betrouwbare kerel met principes en een moreel geweten.
Niet korter dan 3 maanden, anders verdien je om misbruikt te worden. Dan mag je bij mij langskomen, waarna ik net als je vriendje gretig gebruik maak van je ongelooflijke naïviteit.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Lievewij het volgende:
en zelfs mijn vader zegt dat ik dom ben als ik hem een kans geef.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Lievewij het volgende:
Gisteren stond hij voor m'n deur met een cadeau en een kaartje erbij (
Ja, dat zit er dik in, maar dat hoeft toch gewoon helemaal niet zo te zijn? Ik weet het niet, maar ik heb net wel een paar verhalen op internet gelezen dat een relatie wel goed kan komen na vreemdgaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:01 schreef Miss_1989 het volgende:
Als je nu weer een relatie aangaat met hem blijf je sowieso denken aan wat hij heeft gedaan. In mijn kennisenkring heb ik het vaak gezien dat mensen vreemd gingen in een relatie en wat ze dan ook zeggen of doen om het goed te maken, een tijdje later gingen ze weer vreemd.
Dus mijn advies is zet hem uit je hoofd hoe moeilijk dat nu misschien is . Maar je verdient wel beter .
Oke, maar dan heeft hij toch wel spijt? Of wil ik dat gewoon zelf nu zo zien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En dat hij nu zoveel contact zoekt en met kadootjes aankomt is omdat hij beseft wat hij kwijt is. Mannen missen pas iets als het (ze) er niet meer is. Maar het is, helaas voor hem, te laat.
Je zult nooit de garantie hebben dat de ander niet vreemdgaat. Het is ook niet de vraag of je hem ooit weer kunt vertrouwen maar of je hem kunt vergeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Lievewij het volgende:
En hoe gaat het eigenlijk: kan je iemand weer vertrouwen nadat hij is vreemdgegaan? Of blijf je dan altijd denken aan het feit dat hij heeft gelogen? Dat ligt per persoon natuurlijk verschillend en dat snap ik, maar ik ben best benieuwd naar ervaringen van mensen.
Of het 1: goede spijt is (van wat hij heeft gedaan) of 2: slechte spijt (dat jij erachter bent gekomen en het uitgemaakt hebt, hij had het zo mooi voor elkaar dat hij vreemd kon gaan wanneer hij wilde en jij er in principe nooit achter zou komen) dat weet alleen hij. Maar mannen zijn meestal van de tweede soort spijt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Oke, maar dan heeft hij toch wel spijt? Of wil ik dat gewoon zelf nu zo zien?
Ik moet hem weer kunnen vertrouwen ooit. Anders dan zit ik wel in een hele stomme relatie. Ik kan hem wel vergeven verder, als hij het nooit meer doet. Ik weet ook zeker dat ik niet vreemd ga.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Je zult nooit de garantie hebben dat de ander niet vreemdgaat. Het is ook niet de vraag of je hem ooit weer kunt vertrouwen maar of je hem kunt vergeven.
Prima.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik moet hem weer kunnen vertrouwen ooit. Anders dan zit ik wel in een hele stomme relatie. Ik kan hem wel vergeven verder, als hij het nooit meer doet. Ik weet ook zeker dat ik niet vreemd ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |