Tuurlijk meid. Ben je trouwens al klaar met dit topic te verneuken door te blijven janken of moet ik alvast mijn 5S opladen en koffie gaan zetten?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef editoor het volgende:
[..]
Overduidelijk. Je zit steeds te janken over mijn mening, plus dat je mijn zinnen ook nog eens verkeerd opvat, wat toch echt aan jezelf ligt.
Ga dat gerust doen, je zal zeker niet gemist worden. Er zijn al genoeg trollen op dig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk meid. Ben je trouwens al klaar met dit topic te verneuken door te blijven janken of moet ik alvast mijn 5S opladen en koffie gaan zetten?
Ik ook van jou, meisje van mequote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef editoor het volgende:
[..]
Ga dat gerust doen, je zal zeker niet gemist worden.
Jij weet mij mening niet en die doet er ook helemaal niet toe. Ik wees je gewoon ergens op.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn mening die het tegenovergestelde van jullie is is natuurlijk een troll. Gepost in een iPhonetopic. Dagen geleden. Juist. Hebben jullie niks beters om over te janken, dames?
Al die matige trolls zijn op den duur ook extreem vermoeiend.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef APK het volgende:
Dit is echt een van de meest vermoeiende topics om te volgen
Ach, het is zo fucking onnodigquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Al die matige trolls zijn op den duur ook extreem vermoeiend.
Ik kan mij nog wel herinneren dat jij geen plasma wilde met dezelfde rede dat je geen producten van Apple wilde. Nu heb je ze beiden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, het is zo fucking onnodig![]()
Ik had een Samsung en nu heb ik een iPhone.
Zo geen zin om dan nog een hele tijd over die Samsung te gaan mekkeren
Nooit last van, maar ik gebruik een macbookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
OpgelostDriver wegmikken en opnieuw laten installeren.
Dat zal inderdaad wat vloeiender werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nooit last van, maar ik gebruik een macbook
Ik zou gewoon je taak uitvoeren en de boel opschonen zodat het allemaal wat leuker en gezelliger blijft.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef APK het volgende:
Dit is echt een van de meest vermoeiende topics om te volgen
op dit moment in de metro bij Blijdorp en alleen bij het binnenrijden van de tunnel even geen inet maar nu weer primaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor de veelgebruikers van de (Rotterdamse) metro: Klopt het dat je met KPN ondergronds wel 3G hebt?
Heb nu Vodafone en zodra ik ondergronds ben met de metro doet het internet helemaal niet (zelfs geen WhatsApp) ondanks de GPRS-verbinding.
Oh shit even niet bij stil gestaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoesjes disscussie kom er maar in
Ik vind het ook zonde maar ik vind het nog minder als mijn telefoon compleet onder de krassen enz zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Dimens het volgende:
Hoesje om iPhone = als seks met condoom.
Is dat een serieuze vraag?quote:
Haha ja ben serieus benieuwd. Ik heb ook een hoesje om m'n iPhone, maar zo eentje waar je 't uit kan schuiven. Want als ik 't gebruik, vind ik 't ook zonde om er een hoes omheen te hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?
Aangezien ik even was vergeten dat iPhone liefhebbers een hekel hebben aan hoesjes enz om hun foon
Oh ik heb een flip case hoesje besteld. Vind ik het fijnst denk ik omdat ik mijn telefoon altijd in mijn tas doequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Haha ja ben serieus benieuwd. Ik heb ook een hoesje om m'n iPhone, maar zo eentje waar je 't uit kan schuiven. Want als ik 't gebruik, vind ik 't ook zonde om er een hoes omheen te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Via Ebay dus ik hoop dat hij er eerder is dan mijn iPhoneEn dat andere mensen het zonde vinden boeit me verder weinig. Het is mijn telefoon haha
Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |