abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135720931
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef KabouterKwebbel het volgende:
Binnenkort solli bij EW. Eens wat rondgekeken op internet en ook hier wat fora doorgelezen.
Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor die rijtest? Klopt het dat je inderdaad zo goed als aangenomen bent? Alvast bedankt:)
Gefeliciteerd, je bent zo goed als aangenomen. ;)

Ga je voor privé-chauffeur of hiker solliciteren? Als privé-chauffeur moet je in pak naar je sollicitatie en je moet goed de route leren die je van tevoren krijgt.
Dat is tevens de laatste keer dan dat je een route uit je hoofd moet kennen aangezien de klanten vrijwel allemaal navigatie hebben. ;)
pi_135720939
Rijstijl is zeker normaal. Anders had ik me al niet opgegeven:p
Maargoed, is het zoals met afrijden, keurig 2 handen aan het stuur, spiegelen en schouder check alvorens knipperlicht uit etc. of mag het wat soepeler?

[ Bericht 5% gewijzigd door KabouterKwebbel op 20-01-2014 15:47:11 ]
pi_135720946
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:39 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wat is je rijstijl? Amoeba of normaal? Als het normaal is is het echt een makkie, anders zou ik bij voorbaat al opgeven.

Iemand die al salarisspecificatie heeft ontvangen?
:')

En nee, heb nog niet binnen.
pi_135720980
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

En nee, heb nog niet binnen.
Ik zag op facebook dat die morgen komt
  maandag 20 januari 2014 @ 15:42:34 #230
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135721006
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik zag op facebook dat die morgen komt
Toppie, dankje
  maandag 20 januari 2014 @ 15:56:22 #231
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135721614
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef KabouterKwebbel het volgende:
Maargoed, is het zoals met afrijden, keurig 2 handen aan het stuur, spiegelen en schouder check alvorens knipperlicht uit etc. of mag het wat soepeler?
Het is geen RDW instantie, maar je moet je uiteraard wel aan de regels houden (en de zithouding, zoals 2 handen aan het stuur idd)
pi_135721742
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Het is geen RDW instantie, maar je moet je uiteraard wel aan de regels houden (en de zithouding, zoals 2 handen aan het stuur idd)
Ah ok, dankjewel!
pi_135722735
quote:
Het enige waar je op moet letten is dat als je voor het kanaal/riviertje komt je NIET rechtsaf mag. Dit is echt de straat uit (Markendaalseweg), en rechtsaf en dan ben je er binnen een minuut.

Kinderachtig weer Kip. Als dat je niveau moet wezen. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 16:21:14 #234
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135722785
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het enige waar je op moet letten is dat als je voor het kanaal/riviertje komt je NIET rechtsaf mag. Dit is echt de straat uit (Markendaalseweg), en rechtsaf en dan ben je er binnen een minuut.

Kinderachtig weer Kip. Als dat je niveau moet wezen. :')
Tjah, zo ben ik. Had je maar die rijtest moeten halen :{w
pi_135722949
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Tjah, zo ben ik. Had je maar die rijtest moeten halen :{w
Ik denk dat ik er achteraf best blij mee ben dat ik voor Autoreset rijd en niet voor Easyway. Als ik 't zo hoor. :')

Och man, alles ging die dag mis. Ik was 5 minuten te laat wegens files net na de snelweg. En ik weet niet wat je onder Amoeba 'rijstijl' verstaat, maar normaal (in m'n eigen auto) rijd ik best vlot. En met die rijtest juist helemaal niet..
pi_135723301
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Helaas niet bekend met Breda, nog nooit geweest zelfs. Maar neem aan dat het keurig met een bord staat aangegeven?:)
pi_135723751
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef KabouterKwebbel het volgende:

[..]

Helaas niet bekend met Breda, nog nooit geweest zelfs. Maar neem aan dat het keurig met een bord staat aangegeven?:)
Natuurlijk. Ik persoonlijk had dat bord gemist. Ik zag juist dat bord dat de voorrangssituatie definieerde en concludeerde daaruit (onterecht) dat ik naar rechts kon. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 17:01:37 #238
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135724621
Wat een dag weer!
Frustrerend als je je best doet om ergens op tijd te komen. Kom ik aan bij het eerst ophaal adres 'ga maar even zitten, en pak koffie, we helpen je straks..

Die transporter met lekke band staat nog steeds voor op het terrein in Amersfoort. Blijven echt onaardige lui daar.
Kwam een up daar ophalen, helemaal vol met deuken, ook kon je een vuilniszak vol met zooi uit de auto halen. Echt nasty dat ding.

Had vanochtend een 508 full option. Heerlijk blok ook, al was het maar een 1,8 e-HDI
  maandag 20 januari 2014 @ 17:10:22 #239
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135724880
quote:
Het is inderdaad zoals met afrijden. Als je je gewoon aan de verkeersregels houdt en verder voldoet aan alle kledingeisen etc. ben je al aangenomen. :)
pi_135725080
Hoe was het ook alweer als je een auto ophaalt bij een overheidsinstantie? Heb niet eens een CP, en moet bij de DUO een auto ophalen.
Ford Galaxy met 1.6 motor, en daarna een Prius bj 2010 ophalen ;(
Nee, toch niet
pi_135725104
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Solidberg het volgende:
Hoe was het ook alweer als je een auto ophaalt bij een overheidsinstantie? Heb niet eens een CP, en moet bij de - een auto ophalen.
Ford Galaxy met 1.6 motor, en daarna een Prius bj 2010 ophalen ;(
Gewoon receptie 14.gif

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 17:17:50 ]
pi_135725157
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gewoon receptie [ afbeelding ]
:') Leuk wachten morgen dus
Nee, toch niet
  maandag 20 januari 2014 @ 17:19:06 #243
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135725170
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef zazzel het volgende:
Wat een dag weer!
Frustrerend als je je best doet om ergens op tijd te komen. Kom ik aan bij het eerst ophaal adres 'ga maar even zitten, en pak koffie, we helpen je straks..

Die transporter met lekke band staat nog steeds voor op het terrein in Amersfoort. Blijven echt onaardige lui daar.
Kwam een up daar ophalen, helemaal vol met deuken, ook kon je een vuilniszak vol met zooi uit de auto halen. Echt nasty dat ding.

Had vanochtend een 508 full option. Heerlijk blok ook, al was het maar een 1,8 e-HDI
Dat is minder.
Wat auto's betreft heb ik liever een full option uitgevoerde auto met een minder blok dan een kale uitvoering met een dik blok. Maarja, dikke blokken vaak gaan gecombineerd met betere standaarduitrusting.
Navigatie is bij mij toch wel een pre, vind het zo kut om met mn telefoon te zitten die je nergens kwijt kan
pi_135725223
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Solidberg het volgende:

[..]

:') Leuk wachten morgen dus
Betaald wachten _O_

Had laatst een goed lekkere receptioniste die mij van koffie voorzag. _O_

Maar wat wilde je dan doen; met een AK47 binnenvallen, iedereen tegen de muur en vervolgens de sleutels opeisen van je Ford Galaxy? _O-
pi_135725379
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat is minder.
Wat auto's betreft heb ik liever een full option uitgevoerde auto met een minder blok dan een kale uitvoering met een dik blok. Maarja, dikke blokken vaak gaan gecombineerd met betere standaarduitrusting.
Navigatie is bij mij toch wel een pre, vind het zo kut om met mn telefoon te zitten die je nergens kwijt kan
Ik gebruik juist nooit de navi van de auto, maar altijd mijn telefoon met zuignaphouder en lader. Ik heb geen zin om elke keer zo'n radio te ontdekken voor 1 ritje. Plus dat ik nu weet wat ik aan mijn eigen navi heb en er goed mee kan werken.

Nog niet gebeld voor werk trouwens. Wel vanmiddag als reactie op mijn mail over Oosterhout. Ze waren als bezig om in gesprek te gaan, en mijn mail gaan ze gebruiken 'als extra leverage'. Toppie! Ik ben een blije werknemer. :)
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135725412
Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite :{

Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan :{ Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135725458
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Betaald wachten _O_

Had laatst een goed lekkere receptioniste die mij van koffie voorzag. _O_

Maar wat wilde je dan doen; met een AK47 binnenvallen, iedereen tegen de muur en vervolgens de sleutels opeisen van je Ford Galaxy? _O-
Ik ga dit gewoon doen bij de receptie :
Krijg ik de sleutels wel snel genoeg

Overigens heb ik morgen alleen maar A_Almere transportformulieren nodig, dus geen schade controleren _O_
Nee, toch niet
pi_135725600
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite :{

Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan :{ Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
De navigatie van Renault is inderdaad best kut.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:27 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ik ga dit gewoon doen bij de receptie :
Krijg ik de sleutels wel snel genoeg

Overigens heb ik morgen alleen maar A_Almere transportformulieren nodig, dus geen schade controleren _O_
Ook echt in die mail ABSOLUUT GEEN ANDER FORMULIER GEBRUIKEN!!!

Stel dat je een standaard EW/AR formulier gebruikt: Er staat echt exact dezelfde informatie in. :')
pi_135725757
Seat navigatie is kut, heb je zo'n heel draaischijf om elke letter te kiezen. Vind ik Renault ( *; ) navigatie wel stuk fijner
Nee, toch niet
pi_135725773
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De navigatie van Renault is inderdaad best kut.

[..]

Ook echt in die mail ABSOLUUT GEEN ANDER FORMULIER GEBRUIKEN!!!

Stel dat je een standaard EW/AR formulier gebruikt: Er staat echt exact dezelfde informatie in. :')
Het gaat er vooral om dat je niet die met schade mag gebruiken. Maar AR heeft inderdaad ook een overdrachtformulier, waar die schademelding niet op staat.

Ik heb ooit eens een keer gebeld toen ik geen A formulier bij me had :') Ze hadden me halverwege een rit gebeld of ik die er achteraan kon doen. Kan wel, maar dus geen voorbereiding en geen formulier. Was wel echt een drama schijnbaar, moest met die auto langs huis om daar alsnog het formulier uit te printen, een goeie 80km om :') Maar goed, uren schrijven :7

Tegenwoordig een stuk of 10 van die A formulieren bij me, want de laatste tijd rij ik steeds vaker voor die gasten. Moet er morgen weer een Ford Transit ( O+ ) naartoe brengen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')