abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135631136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Enfin, het gaat hier over het al dan niet vaker voorkomen van pedofilie bij homoseksuelen. Putin heeft gewoon gelijk als hij zegt dat dit zo is. Dat jullie zorgvuldig geprogrammeerd zijn om niet anders te kunnen denken dan dat iedereen en alles op moreel en cognitief vlak gemiddeld genomen absoluut gelijk is, is een grote verdienste van het neo-marxisme, maar niet een positieve bijdrage aan jullie ontwikkeling.
^O^
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_135631266
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 02:23:29 #103
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_135631579
quote:
Alleen is de stichting Martijn helemaal niet meer actief en worden pedo´s in heel Nederland compleet uitgekotst, uitgescholden, in elkaar geslagen en uitgesloten voor werk (ook voor werk waarbij je niet met kinderen werkt), zelfs uitgesloten voor studie en ja, zelfs de sportschool is verboden terrein (terwijl daar helemaal geen minderjarigen komen). Vuurwerkbommen worden in de brievenbus gegooid van Marthijn, de politie weigert de daders te arresteren, ook wanneer de daders duidelijk te zien zijn op camerabeelden, Marthijn ontvangt geen enkele politiebescherming, terwijl hij dagelijks bedreigd wordt.

Dus Poetin moet zijn KGB iets beter later werken, want dit is broddelwerk. Als de KGB zo knullig te werk gaat, vrees ik het ergste voor het voortbestaan van Poetins Groot-Russische rijk. (En eigenlijk vertrouw ik Poetin niet erg, hij is volgens mij helemaal geen Marxist).

Poetin doet goede dingen, maar hier slaat hij de plank helemaal mis. :{ Pedoseksualiteit is streng verboden, er staan draconische straffen op, je wordt compleet kapot geslagen in de bak en als je pedofiel bent en zonder seks leeft (zoals iedereen op dit forum zonder seks leeft) word je alsnog in elkaar geramd, bedreigd en je bezittingen beschadigd.
pi_135631631
..

[ Bericht 98% gewijzigd door zhe-devilll op 18-01-2014 02:27:46 ]
pi_135631645
Nu ja zo denken Russen er over, dat is hun cultuur.
Daarbij als ik die ouwe viezerik zie in dat filmpje, met op zijn beeldscherm een ''lekker jong'' meisje dan ga ik ook ff over mijn nek.
Hoe dan ook... zucht.

Ik denk eerder dat Rusland ons gezemel niet zo serieus neemt, een land dat een pedopartij toestond, tjah?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 02:34:19 #106
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_135631725
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Nu ja zo denken Russen er over, dat is hun cultuur.
Daarbij als ik die ouwe viezerik zie in dat filmpje, met op zijn beeldscherm een ''lekker jong'' meisje dan ga ik ook ff over mijn nek.
Hoe dan ook... zucht.

Ik denk eerder dat Rusland ons gezemel niet zo serieus neemt, een land dat een pedopartij toestond, tjah?
Tsja, gewoon discrimineren die pedofielen en ze van de samenleving compleet uitgesluiten. Ja toch?

Bovendien hebben ze in de Russische Pederatie geen pedopartij nodig, Allah-allemachtig, als er één volk massaal pedo is, zijn het de Russen wel. :7 Niet dat dat erg is, want pedofielen zijn nodig om kinderen liefde te geven, opdat kinderen liefdevol en gezond opgroeien. O+

Waarschijnlijk is het een gebbetje van deze KGB-er. Poetin heeft wel humor. Soms is hij wel tof. :D
pi_135631771
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)el-wat-mensenrechten

Russen zijn anti pedofilie dude.
pi_135631831
http://www.nrc.nl/wereld/2006/08/02/nederland-pedofielenland/

Nou goed ben niet voor het anti homo beleid daar, uiteraard.
Maar ik moet zeggen dat ik wel eens moe wordt van dat Nederlandse alles moet kunnen mentaliteit en dat je op tv lebberende homo's moet aanschouwen bv. (GTST)
Ik vind dat niet nodig.
Wat mensen doen moeten ze zelf weten, maar pedo's dus weer totaal niet.

Daarnaast wat verwacht je van die ''stoere Russen'' dat ze homo's een handje geven, van kom maar gezellie. No way dat is een echte mannenwereld daar.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 03:02:44 #109
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135632027
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:

Maar ik moet zeggen dat ik wel eens moe wordt van dat Nederlandse alles moet kunnen mentaliteit en dat je op tv lebberende homo's moet aanschouwen bv. (GTST)
Ik vind dat niet nodig.

Daarnaast wat verwacht je van die ''stoere Russen'' dat ze homo's een handje geven, van kom maar gezellie. No way dat is een echte mannenwereld daar.
Welke "anti homo beleid"? Dat hoor ik steeds maar daar is namelijk helemaal geen sprake van. Het enige wat niet mag is groots vertellen over je homoseksualiteit tegen kleine kinderen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 03:05:17 #110
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135632056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.

Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Blanke hetero gespot :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135632100
Wat een enorm uit zijn context gerukte TT en OP zeg, als je het interview met Putin gezien hebt dan zou je gewoon weten dat dit allemaal onzin is. Maar goed, huil vrolijk mee met de wolven in het bos, en kijk of de Russen zich wat aantrekken van een stel op hun pik getrapte relnichten uit het westen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 03:39:54 #112
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135632258
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Welke "anti homo beleid"? Dat hoor ik steeds maar daar is namelijk helemaal geen sprake van. Het enige wat niet mag is groots vertellen over je homoseksualiteit tegen kleine kinderen.
Je mag ook niet op straat hand-in-hand lopen of elkaar een zoen geven. Daarnaast wordt er heel veel geweld gepleegd tegen Russische holebi's, met soms de dood tot gevolg.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 08:18:56 #113
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_135633085
quote:
Ik vind dat niet nodig.
Doe maar eens gewoon even turven hoe vaak je lebberende hetero's ziet en hoe vaak je lebberende homo's ziet. Zowel op tv als op straat.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_135633295
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 08:18 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Doe maar eens gewoon even turven hoe vaak je lebberende hetero's ziet en hoe vaak je lebberende homo's ziet. Zowel op tv als op straat.
Als Semi homo heb ik er een hekel aan om midden in het straatbeeld klef te doen, laatst stond ik in een tram en stonden er een jongen en meisje gewoon te tongen, dat vind ik echt niet kunnen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_135633619
quote:

Ik vind dat niet nodig.

Je hebt niks tegen homo's, maar iedere verwijzing naar liefde tussen homo's in films, series, boeken, etc is "niet nodig". Apart.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:27:31 #116
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_135634585
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 08:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als Semi homo heb ik er een hekel aan om midden in het straatbeeld klef te doen, laatst stond ik in een tram en stonden er een jongen en meisje gewoon te tongen, dat vind ik echt niet kunnen.
Je ziet het tegenwoordig overal. Echt, jukkie bah :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:30:26 #117
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_135634636
quote:

[..]

In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.

Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Pardon!?

Wat is dit voor een bizarre onzin?
put
your
clothes
on!
pi_135634695
Een van de wereldleiders kan niet eens homo's accepteren, zo triest. :') 2014 en we kunnen elkaar nog steeds niet accepteren.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:38:06 #119
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135634768
Poetin bedankt voor deze belangrijke regel die verloedering van onze maatschappij tegen gaat. Ik snap ook niet waarom mannen homo worden als je op internet gewoon een van je geile Olga's kan bestellen...

Lang leve Rusland! Hoezee!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:44:40 #120
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_135634878
quote:

[..]

Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.
...as always
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:48:48 #121
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135634966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:44 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:49:48 #122
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_135634982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.
...as always
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:01:13 #123
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135635202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:49 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.
Ik wil wel reageren hoor: ja het is relevant als dat zo is, er zal namelijk een reden zijn dat meer homoseksuelen het met kinderen doen. Maar nee: homoseksualiteit verbannen of zwart maken is niet de oplossing. Sterker nog, ik vermoed dat de reden dat homoseksualiteit taboe is er voor zorgt dat homoseksuelen vaker iets met kinderen doen. Ik heb daar echter geen cijfers voor (zou mooi onderzoek zijn)
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:01:37 #124
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_135635212
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.
http://rethinkingtheology(...)lity-and-pedophilia/

Het blijft lastig te onderzoeken door verschillend gebruik van de definitie pedofilie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:11:00 #125
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135635396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.
http://rethinkingtheology(...)lity-and-pedophilia/

Het blijft lastig te onderzoeken door verschillend gebruik van de definitie pedofilie.
Het onderzoek neemt niet in het achterhoofd dat homoseksualtiteit taboe is. D.w.z. je bent naar meerdere factoren aan het kijken die invloed hebben. Een goed onderzoek kan 1 factor bekijken en de rest uitsluiten.

Dit is een beetje hetzelfde probleem als met die iq-test van hierboven en negers in Afrika. Ze scoren lager omdat er minder educatie is (DUH!), maar toch zijn er mensen die dit gebruiken om racisme te propageren,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')