twitter:UtopiaNL twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 16:57:51BREKEND NIEUWS: NIEUWE INWONER #JIMMY BETREEDT OM 20:00 UUR #Utopia ! NA DE #SBS6 UITZENDING. http://t.co/UHgAZXX9BS http://t.co/1bKolwbwty reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef akveor het volgende:
twitter:UtopiaNL twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 16:57:51BREKEND NIEUWS: NIEUWE INWONER #JIMMY BETREEDT OM 20:00 UUR #Utopia ! NA DE #SBS6 UITZENDING. http://t.co/UHgAZXX9BS http://t.co/1bKolwbwty reageer retweet
Verdomme dan zit ik in de auto.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef akveor het volgende:
Dan moet ik mijn kinderen maar voor de gek houden en de klok een uur vooruit zetten... damn... kunnen ze geen rekening houden met mama'squote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef akveor het volgende:
Een of andere zwerver in die contreien zonder papieren etc komt die landen meestal niet meer in originele staat uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
Andermans grenzen overtreden en er dan trots op zijn dat je opgepakt bent, en weer vrijgelaten wordt met een homp kaas enzo en op de trein naar Boekarest en dat allemaal zónder paspoort , geweldig![]()
Hier kan je niet eens fatsoenlijk Utopia kijken zonder paspoort..
Geen lekker wijfquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef akveor het volgende:
Niet eens een lekkere kerelquote:
Datquote:
Zijn voorhoofd lijkt wel gefotoshopt....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ziet er wel ok uit op de foto
Die kletskoek komt ook mijn oren uit..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een of andere zwerver in die contreien zonder papieren etc komt die landen meestal niet meer in originele staat uit
haha.. Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn voorhoofd lijkt wel gefotoshopt....
Is het niet carlo boszhart of zo?
alcohol? 1 klein kratje en 2 flessen wijn toch maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
een nieuwe![]()
![]()
![]()
en alcohol, ik vermaak me nu al met de voorpret
![]()
Serieus, dat is hem toch niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef Copycat het volgende:
Jimmy Geduld die al die halve dopey's gaat helpen in hun verdere afkicktraject?
Haha dat dacht ik dus ook als eerste.quote:
Qua kleurtje zat ik in de richting.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef Copycat het volgende:
Jimmy Geduld die al die halve dopey's gaat helpen in hun verdere afkicktraject?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog een homo erin
En het feestje is compleet. Wel een party homo
Neequote:
Je liet me schrikkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua kleurtje zat ik in de richting.
Als ik naar dat kraagje kijk van Jimmy zijn shirt zou het best een negerhomo kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog een homo erin
Nee, dat was mijn eerste associatie bij een Jimmy in Utopia. Had die foto nog niet gezien.quote:
Twitter account van Utopia.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef danilel het volgende:
waar op de site staat die mededeling????
Hahahaha denk het niet...die durft niets meer te zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef Urb het volgende:
Eens zien of Paul em nog steeds op het stro wilen laten slapen.
hoop dat hij al het bier opzuipquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
een nieuwe![]()
![]()
![]()
en alcohol, ik vermaak me nu al met de voorpret
![]()
raar dat er nog niks op de site zelf of op fb van utopia staatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Twitter account van Utopia.
https://twitter.com/UtopiaNL
In een half uurquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hoop dat hij al het bier opzuip![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]ik zie peter, ruud en G. al moeilijk kijken
of heel blij
2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef Mallika het volgende:
[..]
Als ik naar dat kraagje kijk van Jimmy zijn shirt zou het best een negerhomo kunnen zijn
Ik hoop dat ie een paar flessen sterke drank bij zich heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja maar ze drinken door de weeks niet en dan de spanning van een nieuwe, er zullen er toch wel een paar aangeschoten worden, hoop ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alcohol? 1 klein kratje en 2 flessen wijn toch maar
ik hoop het ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ze drinken door de weeks niet en dan de spanning van een nieuwe, er zullen er toch wel een paar aangeschoten worden, hoop ik.
Nee zo'n loeder! Die de hele tijd met zo'n zoet vals stemmetje kweelt: "O masturbééértje, waar bén je dan? Hoe is het met je honingpotje dan?"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog een homo erin
of meer meeneemtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Pb?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo'n loeder! Die de hele tijd met zo'n zoet vals stemmetje kweelt: "O masturbééértje, waar bén je dan? Hoe is het met je honingpotje dan?"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo'n loeder! Die de hele tijd met zo'n zoet vals stemmetje kweelt: "O masturbééértje, waar bén je dan? Hoe is het met je honingpotje dan?"
Van mij mag ze.quote:
Als ik Harold mocht gelovenquote:
En met z'n handje op zijn heup en stampvoetend verontwaardigd piepen, Ik ga niet zagen hóóórrjj..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel met slechte grappen dan....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met z'n handje op zijn heup en stampvoetend verontwaardigd piepen, Ik ga niet zagen hóóórrjj..
Ik hoop dat hij echt een beetje integerder is dan de roddelbende en dat hij past bij Emil.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef blanket het volgende:
Jimmy is betrouwbaar...mij benieuwen hoelang het duurt voordat hij meedoet aan het geroddel.
En rustig... ik wil ruzie in de tentquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef blanket het volgende:
Jimmy is betrouwbaar...mij benieuwen hoelang het duurt voordat hij meedoet aan het geroddel.
gestrand, en op het vliegtuig gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef KaoloJoeka het volgende:
Heeft Rienk Jeruzalem nou bereikt of is hij gestrand in Jordanië?
Net 2 dagen voor hij er zou zijn op het vliegtuig naar NL gezet...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef KaoloJoeka het volgende:
Heeft Rienk Jeruzalem nou bereikt of is hij gestrand in Jordanië?
Nee, want hij zat 20 dagen in de cel daar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Net 2 dagen voor hij er zou zijn op het vliegtuig naar NL gezet...
Dan kloppen zijn verhalen nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nee, want hij zat 20 dagen in de cel daar.
We hebben de foto nogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:13 schreef Mallika het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd Fokkers die bovenop zuks zitten
Dan liever boer Klaver!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Die man van Hornbach vind ik wel leuk.......als nieuwe bewoner
ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou nog beter zijn
Ik had wel wat flessen drank in mijn kist gestopt hoor
Jawel. UTO / [INWONERS] Jimmyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef freaky40 het volgende:
Komt er nou toch een gozertje in. Nee toch he.
Maar wat er retour gaat, schrijft hij niet opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef Tayu het volgende:
Gaat er nu meteen weer een nieuw lijstje mee?
Ik moest aan deze denken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken dan Rienk al maar kleurige reisverhalen van een ander voordraagt.. behalve dat éne beschamende Boekarest verhaaltje dan
Fire en security lees ik net... kan Harold uit het slop trekkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n niets toevoegend ventje zo te lezen.
Zeker weten. het zijn leuke verhalen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik moest aan deze denken.The Terminal (2004) - IMDb
Toch heb ik dit liever dan gesteukt/gejank van de meeste anderen.
Security & Fireprotectionquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
UTO / Nieuwe inwoner Utopia is rijke tatta.
Precies waar ik hoopte. Paul en Hakim zullen wel een toontje lager gaan zingen. Als Jimmy een beetje karakter heeft.quote:
Nahh ja hij IS kleurrijk, ook al is 98% van zijn geklets uit gemixte kletskoek van uiteenlopende geloven en religie'squote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik moest aan deze denken.The Terminal (2004) - IMDb
Toch heb ik dit liever dan gesteukt/gejank van de meeste anderen.
Ik denk meer een vriendje voor Peterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe vriend voor Emil. Dat wordt nog meer stoken...Snap de keuze.
Ericquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog een homo erin
Alles wat ademhaalt kan het niet lang volhouden met Billy.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:16 schreef snetje het volgende:
Ik kan nu al aan Jimmy zien dat hij het niet lang gaat uithouden met Billy
een sporter kijken hoe halim reageer als die sportvoeding wil;quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:18 schreef Vuurdoorn het volgende:
[..]
Security & Fireprotection
Dan kan Harold kan mooi solliciteren als beveiliger, heeft ie eindelijk een reden om te gaan
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk meer een vriendje voor Peter
[ afbeelding ]
Jimmy houdt ook wel van een feestje
Weinig kans, zoals het er nu naar uit ziet zullen alleen mannen worden genomineerd door de bewoners zelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat het man/vrouw gehalte op peil gehouden moest blijven. Een wat vreemde keuze voor een mannelijke deelnemer dus. Wellicht bij de reguliere exits 2 vrouwen dan.
Als je het goed hebt gedaan wel ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:22 schreef mootie het volgende:
Weer iemand met een eigen bedrijf die zo een jaar weg kan gaan.
Ik ook hoop dan ook dat die Jimmy de kant van Emile kiest.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind Emil wel een leuke gast
Die kunnen dan toch vervangen worden door vrouwen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:22 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Weinig kans, zoals het er nu naar uit ziet zullen alleen mannen worden genomineerd door de bewoners zelf.
Worden er topics geopend voor niet bestaande kandidaten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:22 schreef iBenny het volgende:
Discussie over Jimmy kan het beste in het Jimmy-topic. Dan kan hier gewoon over de streams gekletst worden...
UTO / [INWONERS] Jimmy
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Worden er topics geopend voor niet bestaande kandidaten?
Zie de OP uit dat topic...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Worden er topics geopend voor niet bestaande kandidaten?
PearlyBitch kom er maar in...met je Laura...not dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Rhosyn het volgende:
De bewoners denken dat er een liefelijk meisje in komt om Lindy te vervangen. Stapt Jim straks binnen....ik krijg al de slappe lach als ik alleen al denk aan de uitdrukkingen op hun gezichten als ze hem zien
Ik ook, als hij echt om 20.00 uur komt binnenwandelen, kan ik het nog meekijken. Zo niet, dan mis ik het leukste weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Rhosyn het volgende:
De bewoners denken dat er een liefelijk meisje in komt om Lindy te vervangen. Stapt Jim straks binnen....ik krijg al de slappe lach als ik alleen al denk aan de uitdrukkingen op hun gezichten als ze hem zien
Speculaas door twitterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Capaja het volgende:
kom net binnen waaien
ik HEB streamverslag gelezen
maar heb 1 vraag
weten de bewoners dat er een nieuwe komt of is dat nog steeds speculatief ?
Ik heb niet het idee dat ze het weten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Capaja het volgende:
kom net binnen waaien
maar heb 1 vraag
Daar gaan ze wel vanuitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef Capaja het volgende:
kom net binnen waaien
maar heb 1 vraag
Hier net zo heb iets langer maar nachtdienstquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook, als hij echt om 20.00 uur komt binnenwandelen, kan ik het nog meekijken. Zo niet, dan mis ik het leukste weer
Emil: Wel mooi dat jij gewoon doorwerktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef mootie het volgende:
En Gio en Emil bikkelen door in de kas, in de regen.
Ja en Isalalabiel ziet een toekomstige exquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef RVer het volgende:
Hoe zou billy reageren? oh wat leuuuuk, wat top, helemaal te gek
Is best leuk vind ik. Ben erg benieuwd hoe Paul/Hakim gaan reageren. Die gaan hem vast meteen inlijfen. Maar ja, Emil en Harold passen uiteindelijk meer bij hem. ivm sport en beveiliging, dus...wat zijn de plannen van de regie? Krijg een vermoeden...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Rhosyn het volgende:
Best leuk een utopia baby met rasta haartjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:27 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Ja en Isalalabiel ziet een toekomstige ex
dat wordt genieten inderdaad!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:24 schreef Rhosyn het volgende:
Bonaire gevoel met een Suri...ok...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:29 schreef rokkutsaains het volgende:
Andrea zal het wel fijn vinden. Toch een beetje bonaire-gevoel.
2 meter lang en 1 meter breed?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ah leuk, ik ken hem wel, stadsgenoot..
Alle zwarte mensen lijken op elkaar!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bonaire gevoel met een Suri...ok...
Denk niet dat hij dat mag van de regie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:30 schreef Gert het volgende:
Ze gaan hem natuurlijk helemaal uithoren over de kijkcijfers zijn, en wat de blsaden schrijven, hoe vaak hij streams heeft gekeken en wie hij het leukste vindt. Beter houdt hij zich nog een beetje op de vlakte.
Ik denk wel dat hij restricties heeft mbt gespreksstof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:30 schreef Gert het volgende:
Ze gaan hem natuurlijk helemaal uithoren over de kijkcijfers zijn, en wat de blsaden schrijven, hoe vaak hij streams heeft gekeken en wie hij het leukste vindt. Beter houdt hij zich nog een beetje op de vlakte.
Iets van contractje, niet mogen zeggen misschien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:30 schreef Gert het volgende:
Dat wordt....sporten!!!!! Bij hem kun je er niet onderuit hihihiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:30 schreef Gert het volgende:
Hahahhaha ik heb ook een oplevingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben echt niet goed hoorzit met glimlach op me gezicht zelfs na andrea te luisteren,na het nieuws van jimmy
misschien krijgt hij sommigen aan het bewegen dan, zou voor harold goed zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_door_macho__.html
Denk het ook niet. De bezoekers mochten daar ook niks over zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat mag van de regie.
yep!!! heel goed voor Emil, en voor zijn eiwitten hahaha, die eet Jimmy ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Tayu het volgende:
Emil zijn kamp wordt versterkt, en Paul zijn kampje wordt afgezwakt.
Ik vind het leuk!![]()
Laat Jimmy maar komen!
Neuhh.. hij moet zich tussen 14 "die hards" wringen die daar al hun plek hebben.. misschien een leuke voor Lotje..die kan wel wat lang dik en hards gebruikenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
misschien krijgt hij sommigen aan het bewegen dan, zou voor harold goed zijn
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
en dan ineens overvalt het je he, dat utopiagevoelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben echt niet goed hoorzit met glimlach op me gezicht zelfs na andrea te luisteren,na het nieuws van jimmy
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle zwarte mensen lijken op elkaar!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef Mallika het volgende:
[..]
en dan ineens overvalt het je he, dat utopiagevoel
Een Rienk kapsel is goedkoper en duurzaamquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:34 schreef Tayu het volgende:
Ik heb ook een goed idee... shampoo!
[ afbeelding ]
Maar dat zal Andrea nog slechter staan dan Rienk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een Rienk kapsel is goedkoper en duurzaam
Ik heb ook nog altijd geen favoriet. Duurt wel lang deze keer...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, aangezien ik nog steeds geen favoriet heb, hoop ik maar dat die Jimmy wat is.
Maar aan de eerste foto's te zien is het net zo'n drol als wat er al in zit.
Billyboyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd geen favoriet. Duurt wel lang deze keer...
Gaat Jimmy geen probleem vinden zoals ik hem nu inschatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef geennl het volgende:
Benieuw of ze hem vragen of hij nacht 1 op een strobed wil slapen
Die gedachte kwam ook meteen bij mij op, en ik verwacht dat het een realiteit zal blijken te zijn. Ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf plaatst meteen ook al een hele theorie over hoe Jimmy en Emil matties gaan worden en zo het kamp Hakim/Paul/Billy dwarsbomen. Wilma is goed op de hoogte.
Favoriet ook niet echt, wel wie ik er uit wilquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hij heeft de streams gevolgd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef rokkutsaains het volgende:
Wel te hopen dat Jimmy goed de streams heeft gevolgd en niet alleen de TV-uitzendingen.
Maar wel een beetje lullig laat na het vertrek van Lindy..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf plaatst meteen ook al een hele theorie over hoe Jimmy en Emil matties gaan worden en zo het kamp Hakim/Paul/Billy dwarsbomen. Wilma is goed op de hoogte.
Hopen dat Jimmy FOK heeft gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef rokkutsaains het volgende:
Wel te hopen dat Jimmy goed de streams heeft gevolgd en niet alleen de TV-uitzendingen.
Denk dat Paul op stro slaapt vannacht en Jimmy in Paul zijn bedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef Mallika het volgende:
[..]
Gaat Jimmy geen probleem vinden zoals ik hem nu inschat
*high five!*quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Favoriet ook niet echt, wel wie ik er uit wil
Lijkt mij ook, zodra je je opgeeft zit je 24 uur per dag voor de streams Waarschijnlijk heeft hij ook hier meegelezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft de streams gevolgd.
Als Wilma het zegt dan zal dat zijn opdracht idd wel zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
Ik verwacht dat wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gaat hij Paul verslaan als leider?
ik ook niet echt maar weet wel wie ik niet moetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Klopt.....geen poesiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef pullup het volgende:
Ik krijg er een beetje een Carlos Lens idee bij
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle zwarte mensen lijken op elkaar!
Die komt er dus in voor Haroldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Jimmy werkt in de beveiliging als portier en geeft personal training voor mensen die willen afvallen.
Ik denk het juist wel, als tegenwicht tegen het blok Paul/Hakim/Billy.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:41 schreef Stranger het volgende:
Ik denk niet dat ie er met een speciaal doel in wordt geplaatst. Maar ik weiger ook al die conspiracies te zien
En tegen jimmy: hey ouwe pikkepijper!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:42 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik hoor Hakim al tegen Paul: "Shit, weer zo'n vent joh, snap je. Hadden we kunnen weten, snap je. Maar dit trek ik niet joh, snap je. Dit is zó niet mijn Utopia, man. Snap je?"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En tegen jimmy: hey ouwe pikkepijper!
Jimmy: rechtse hoek....
Ik heb niet de indruk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:43 schreef davidderotator het volgende:
Is er al enig spoor van besef bij de inwoners over de nieuwkomer deze avond?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef renevanlaaren het volgende:
al de hele middag niet gerookt peuken op ,maar opeens vind ik het niet meer erg.
productie bedankt![]()
![]()
alle ballen op paul en hakiem zou ik zeggen
hahahaha, nee hoor, hij zal wel bootcamps gaan organiseren, ik doe mee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En tegen jimmy: hey ouwe pikkepijper!
Jimmy: rechtse hoek....
Nee, die kakelkippen kunnen dat niet voor zich houden... ze kunnen 5 minuten praten voordat de regie eens wakker wordtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:43 schreef davidderotator het volgende:
Is er al enig spoor van besef bij de inwoners over de nieuwkomer deze avond?
Vind ik wel leuk, kan niet geloven dat ze tot 20u in de waan gelaten worden, al zou dat nog leuker zijnquote:
Ja dat is waar, 11 en halve maand vastleggen voor 3 stemmen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:43 schreef RVer het volgende:
Die komt er idd echt wel met een doel in, een week voor de nominaties
Dat dachten de kerels... de vrouwen dachten aan een zij.. want vrouw uit, vrouw in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond het trouwens wel opvallend dat de bewoners het altijd wel hadden over een 'hij' als nieuwe bewoner, de afgelopen dagen. Net of ze het al wisten dat het een 'hij' zou worden...
Ja Paul zei het meteen al na Lindy's aankondiging, kan toeval zijn though.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond het trouwens wel opvallend dat de bewoners het altijd wel hadden over een 'hij' als nieuwe bewoner, de afgelopen dagen. Net of ze het al wisten dat het een 'hij' zou worden...
Misschien is hij wel een van onsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:39 schreef Mallika het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zodra je je opgeeft zit je 24 uur per dag voor de streams Waarschijnlijk heeft hij ook hier meegelezen.
Ze weten allemaal al wat er op 14 maart gaat gebeuren joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Precies, gelijk bam.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:45 schreef schizolientje het volgende:
Hij moet gewoon binnen komen met de opmerking: ik ga niet op een strobed liggen vannacht", dan is meteen de toon gezet
In de regenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef ndid het volgende:
En ondertussen staan Emil, Ruud en Giorgio nog steeds lekker te scheppen!
quote:
woeps, paul natuurlijk... weet niet waarom ik peter zeiquote:
Straks heeft Emil ineens iedereen in zijn kamp behalve Paul en Hakimquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ben benieuwd hoe de dames erop gaan reageren. Het is een leuke man hoor
en..raak me niet aan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:50 schreef Alentejana het volgende:
De eerste woorden van Jimmy tegen Billy die naar hem toehuppelt: "Doe even normaal!"
Ik vrees voor Billy en Isabelle.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou harold wel eens op die boomstam zien zitten.
Die knapt dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou harold wel eens op die boomstam zien zitten.
Mijn werkdag moet nog beginnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:50 schreef Melleyn het volgende:
Jimmy?
Nieuwe bewoner?
Rienk kaal?
Ik mis wat op zo'n werkdag
voor een goede massage is normale prijsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef mieprust het volgende:
50 euro voor een half uur maseren ????
Ik HOOP dat. Mag Paul en hakim niet zo; die menen zich al teveelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef Stranger het volgende:
Waarom gaat men er van uit dat ie naar Emil toe gaat trekken? Hij is een oudere ondernemer, net als Hakim en Paul.
Omdat sportief en personal trainer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef Stranger het volgende:
Waarom gaat men er van uit dat ie naar Emil toe gaat trekken? Hij is een oudere ondernemer, net als Hakim en Paul.
de mannen roddelclubquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef Urb het volgende:
Leuk gesprek buiten, Emil, Ruud & Gio bij de kas over de anderen.
Isabella klimt direct in hemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Maar vooral ook een sporter. Politie en donkere mensen... vaak geen goede combi (want wederzijdse vooroordelen).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef Stranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |