De kleuren kloppen niet en op de home staat direct een "read more" terwijl je daar dus al wat tekst zou moeten zien. En de titels in de header staan er ook niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je zelf iets wilt toevoegen of gewoon bekijken zoals ik, want daar is niets mis mee...
zag wel een spelfout in je pestoblogje
Oh dat was me nog niet zo snel opgevallen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kleuren kloppen niet en op de home staat direct een "read more" terwijl je daar dus al wat tekst zou moeten zien. En de titels in de header staan er ook niet meer.
En spelfouten staat het vol mee.Niet mijn specialiteit.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef Myraela het volgende:
De twee die jullie zeiden zijn er wel uit, als het goed is.
ja !quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat was me nog niet zo snel opgevallen...
Maar waarom laat je het niet eerst iemand anders lezen voor je het op je blog post?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef Faxie het volgende:
De taalnazis van Fok fixen het wel voor je hoor
Ja hoor, met liefde, kan niet foutloos garanderen ... maar tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef Faxie het volgende:
De taalnazis van Fok fixen het wel voor je hoor
Omdat ik bijna dagelijks post en ik andere mensen er niet constant mee lastig wil vallen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat was me nog niet zo snel opgevallen...
Maar waarom laat je het niet eerst iemand anders lezen voor je het op je blog post?
zo'n kort stukje is klaar in een kwartiertjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik bijna dagelijks post en ik andere mensen er niet constant mee lastig wil vallen.
Bohquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh ja, die stokkies heb ik nog liggen thuis
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet ik zeker ook in m'n blote nakie aan een muntig stokje gaan staan likken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]moet ik zeker ook in m'n blote nakie aan een muntig stokje gaan staan likken
Ik zie mijn hond dat ook gewoon doen.quote:
Ik dacht ook eerst dat het jouw hond wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie mijn hond dat ook gewoon doen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het jouw hond was
je hebt natuurlijk altijd je vacht nog.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:48 schreef Snoepie85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat het jouw hond was
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef fietsie het volgende:
Zit ik gewoon kwartiertje in het gesloten topic te F5-en...
Echooo oo oquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef fietsie het volgende:
Zit ik gewoon kwartiertje in het gesloten topic te F5-en...
Die hand.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk altijd je vacht nog.ik snap 'm nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-___-
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
boeiend, jij fapt volgens mij nog op post-it als het je uitkomt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Nee, vertel ons meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo naar mijn mama toe. Wisten jullie al dat mijn mama de liefste is?
Mijn mama is veel liefur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
Yo momma is so sweet that...?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
Da's nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Mijn mama is gewoon zoals geen enkele andere mama.quote:
Ik dacht dat dat de mijne wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
paperclipje dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet
Waarom denk je zo slecht over me? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama is gewoon zoals geen enkele andere mama.![]()
Ze komt ze zo ophalen zodat ik daar kan eten.Twi heeft een borrel op zijn werk.
Lief wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama is gewoon zoals geen enkele andere mama.![]()
Ze komt ze zo ophalen zodat ik daar kan eten.Twi heeft een borrel op zijn werk.
ik doe alleen 7 of 8. dan voel ik me superieur. maar lager ook niet, want dat is weer zoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen 10/10 doen
Ik vind het wel mooi hoe mensen dezelfde persoon op een heel ander niveau in kunnen schatten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik doe alleen 7 of 8. dan voel ik me superieur. maar lager ook niet, want dat is weer zo
Dan is een 9 toch ook prima, of ben jij zelf maar een 9?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik doe alleen 7 of 8. dan voel ik me superieur. maar lager ook niet, want dat is weer zo
fyi, ik ben geen cijferquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is een 9 toch ook prima, of ben jij zelf maar een 9?
was alleen om even out te pointen hoe dom het is om cijfers te geven aan mensen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoe mensen dezelfde persoon op een heel ander niveau in kunnen schatten.
Is ook belachelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
was alleen om even out te pointen hoe dom het is om cijfers te geven aan mensen.
Hoe weet je dan dat een 7 of 8 lager zijn dan jij?quote:
dan jij bent een eierschaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
Op een schaal van 1 op 10 ben jij een 11
ik lul ook maar wat. er hangt geen cijfer aan mijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat een 7 of 8 lager zijn dan jij?
\_____/quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
Op een schaal van 1 op 10 ben jij een 11
jaaaa jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik lul ook maar wat. er hangt geen cijfer aan mijhou op hoor.
Ik moest lachenquote:
Haha faalertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja fuck. wat de fuk probeerde ik daar. nu is mijn grap mislukt
ik doe te veel tegelijk
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ahh als jij het zegt, is het zo lief![]()
Hahaha, gastquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, gast
Jouw accent is nog erger dan dat van C_M.
Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef Snoepie85 het volgende:
ik heb geen van jullie in het echt mogen aanschouwen, laat staan aanhoren.
dus.
Tja jij hebt het accent, ik nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je hoort het verschil niet tussen jou en mij?
Whehehehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik spreek ABN, neger.wattefak is er mis met een accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zo bitchen hè!
-___-
Owquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
voorlopig niet, ik ga bijna naar Afrika
Zul je mij niet horen zeggen hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wattefak is er mis met een accentniet zo bitchen hè!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik spreek ABN, neger.Zachter? Mijn g is keihard manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jij met je Leidse kak r![]()
Ik kan jouw G niet eens man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zachter? Mijn g is keihard man
Nee jij met je Leidse kak r
Ik ga ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ah oké...![]()
anywho, ik ben dr weer vandeur![]()
dag dag leukerdjes. tot maandag ofzo maar weer
Ik krijg echt aids van een overdreven r.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zachter? Mijn g is keihard man
Nee jij met je Leidse kak r
Dacht dat je me lief vondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg echt aids van een overdreven r.
Als ik je ooit irl zie gaan we wel communiceren middels gebarentaal tot dan vergeet ik dit feit gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg echt aids van een overdreven r.
Whehehe. Praat jij een beetje achterhoeks of iets?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik je ooit irl zie gaan we wel communiceren middels gebarentaal tot dan vergeet ik dit feit gewoon.
Fas heeft een fucking sexy accent.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Praat jij een beetje achterhoeks of iets?
Nee, klinkt echt lomp.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fas heeft een fucking sexy accent.
Haha ja was een grapje. Boerinnetje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, klinkt echt lomp.Twents trouwens geen achterhoeks.
Beetje als Rokje?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fas heeft een fucking sexy accent.
Whehehe.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je die gemeet of zo?quote:
Waar woont gij dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft toch ook Vocaroo dingen gdaan in de KLB SC?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gestalked, is eigenlijk bijna hetzelfde![]()
Nee, op tc ofzo geloof ik.
De verschillen zijn anders grootquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje als Rokje?
[..]
Whehehe.
Twents/achterhoeks/sallands. Weet echt het verschil niet.
luister dat eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft toch ook Vocaroo dingen gdaan in de KLB SC?
Moet ik ze eens naast elkaar horen.quote:
Ik alleen van Chai, want die is schattig.quote:
Voel me achtergesteld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar heb Rokje wel eens gemeet, dus weet wel hoe zij praat.
Ik heb nog niemand gemeet van hier.. Voel je je al minder achtergesteld?quote:
Hij komt uit de Randstad. Alles achter Utrecht is één pot nat.quote:
Iquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gemeet van hier.. Voel je je al minder achtergesteld?
Ik ben morgen middag in je stadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Had je maar meegemoeten naar Arnhem toen.quote:
Mur heeft er wel een paar gemeet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Feertje weet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij komt uit de Randstad. Alles achter Utrecht is één pot nat.
Zullen we elkaars leed verzachten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit morgen in de omgeving van Gouda.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I
[..]
Ik ben morgen middag in je stad
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit morgen in de omgeving van Gouda.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond ladiesnightDildo's bekijken enzulks
En bij elkaar inbrengen onder het mom van teambuilding?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eh, wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
En bij elkaar inbrengen onder het mom van teambuilding?
Fas, viespeukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Teambuilding is een verzamelnaam voor een reeks groepsactiviteiten, waarbij samenwerking centraal staat. Doel van deze activiteiten is om onderlinge samenwerking, sociale binding, vertrouwen, groepsdynamiek en efficiëntie te creëren binnen een groep mensen.quote:
Zijn dat gebruikelijke teambuildingsactiviteiten bij jullie op werk, ja?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Teambuilding is een verzamelnaam voor een reeks groepsactiviteiten, waarbij samenwerking centraal staat. Doel van deze activiteiten is om onderlinge samenwerking, sociale binding, vertrouwen, groepsdynamiek en efficiëntie te creëren binnen een groep mensen.
Is niet per se gelinkt aan werk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn dat gebruikelijke teambuildingsactiviteiten bij jullie op werk, ja?
Of school.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is niet per se gelinkt aan werk.
Uhuh, "bekijken"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet anders dan dat daadwerkelijk uitproberen niet mag. Om hygiënische redenen. Lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:
Ik zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk. Zou ook niet weten welke dikte ik het fijnst vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet anders dan dat daadwerkelijk uitproberen niet mag. Om hygiënische redenen. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Ach, ff een doekje er over heen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet anders dan dat daadwerkelijk uitproberen niet mag. Om hygiënische redenen. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Hoeveel heb je er dan (geprobeerd)?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk. Zou ook niet weten welke dikte ik het fijnst vind.
Geen, dus dat maakt het extra lastig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan (geprobeerd)?
Waaaaaat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen, dus dat maakt het extra lastig.
Is dat zo raar?quote:
Ik denk het niet, eigenlijk.quote:
Same herequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
Het moet wel vibreren, anders heb ik er niets aan.
Ben bang dat ik daar dan aan gewend raak en niet meer zonder kan klaarkomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
Het moet wel vibreren, anders heb ik er niets aan.
Ik kon dat sowieso al nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar dan aan gewend raak en niet meer zonder kan klaarkomen.
Jij komt niet klaar wanneer je neukt zonder vibo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon dat sowieso al niet
Volgens mij valt dat wel meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neukend wel. Maar masturberend nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij komt niet klaar wanneer je neukt zonder vibo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon dat sowieso al niet
Ik kon daarvoor ook nooit zonder klaarkomen, dus voor mij maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Vind het met vibo echt superlekkerquote:
Dat vind ik eigenlijk best raar, want je zou denken dat je met masturberen veel ontspannender bent dan met seks, dus makkelijker kunt klaarkomen met masturberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Vind het met vibo echt superlekkerEn met seks heb ik dan weer absoluut geen moeite met klaarkomen
Punt is, dat ik tijdens seks klaarkom op mijn g-spot die verschrikkelijk makkelijk te vinden is. Met masturbatie kom ik daar zelf niet bij en met dildo vind ik maar meh. Clirotraal kan ik niet klaarkomen door vingeren, omdat mijn clitoris te gevoelig is voor vingers. Maar door trillingen daarentegenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best raar, want je zou denken dat je met masturberen veel ontspannender bent dan met seks, dus makkelijker kunt klaarkomen met masturberen.
Serieus nemenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik en dingen serieus nemen
Is dat met beffen ook zo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Punt is, dat ik tijdens seks klaarkom op mijn g-spot die verschrikkelijk makkelijk te vinden is. Met masturbatie kom ik daar zelf niet bij en met dildo vind ik maar meh. Clirotraal kan ik niet klaarkomen door vingeren, omdat mijn clitoris te gevoelig is voor vingers. Maar door trillingen daarentegen
+ Ik ben met seks misschien juist meer ontspannen dan met masturbatie..
Dan squirt ik meestalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat met beffen ook zo?
En een combi? Bijvoorbeeld vaginale stimulatie en clitorale stimulatie?
Elke vrouw heeft een G-spot toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
Ik kan tijdens seks nooit klaarkomen. Volgens mij heb ik geen G-spot. Maar clitoraal klaarkomen is daarentegen weer een eitje.
Van die van mij blijf je afquote:
Dat heet bij mannen andersquote:
Maakt niet uit. Heeft wel hetzelfde principe.quote:
Combi met beffen, jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
Ik vind een combi het lekkerst.
Ja dat wel weer. Maar weinig mannen zullen die plek stimuleren. No homoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heeft wel hetzelfde principe.
Vaginaal klaarkomen kan ik op geen handen en voeten tellenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of penetreren en met mijn vingers.
Alleen vaginaal klaar komen kan ik op 1 hand tellen
Maar dat is toch gspot enzo? Althans daar doelde ik opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vaginaal klaarkomen kan ik op geen handen en voeten tellen
Dat is g-spot ja. En mijn g-spot is makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is toch gspot enzo? Althans daar doelde ik op
Im confused
Ja issie groot?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is g-spot ja. En mijn g-spot is makkelijk te vinden
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja issie groot?
Grapje hoor
Zo zie je maar dat niet elke vrouw hetzelfde is. Fascinerend vind ik dat
Zonde. Want als iemand het goed kan is het zo lekker...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
Ik voel haast niets van beffen. Fml.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde. Want als iemand het goed kan is het zo lekker...
Jajaja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde. Want als iemand het goed kan is het zo lekker...
Wat, hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
Eeltlaag.quote:
Nu zie ik zo'n vieze eeltlaag voor mequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eeltlaag..
Ben lichamelijk niet zo gevoelig. Je kunt ook best hard in m'n tepels knijpen zonder dat dat echt pijn doet.
Mag ik proberen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eeltlaag..
Ben lichamelijk niet zo gevoelig. Je kunt ook best hard in m'n tepels knijpen zonder dat dat echt pijn doet.
Sure.quote:
Krijg ik dan straks ook een praktijk test?quote:
Ik heb ooit ergens gelezen dat het onderzocht is en hij niet eens bestaat. Maar ja, ik weet ook niet wat ik nu moet geloven. Ik heb ´m in ieder geval niet, denk ik. Maar ik mis ´m ook niet echt.quote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm als ik het zeg word ik uitgelachen ....
Wat doe ik fout
Hmm bijten ook? Dat vind ik altijd geil om te doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eeltlaag..
Er is toch wel bewijs gevonden voor een gebied met extra zenuwuiteinden? Zoals de eikel en de clitoris? Of heb ik dat verkeerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat het onderzocht is en hij niet eens bestaat. Maar ja, ik weet ook niet wat ik nu moet geloven. Ik heb ´m in ieder geval niet, denk ik. Maar ik mis ´m ook niet echt.
Ghehe, kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zoals het is en het komt zoals het komt.
Ik spuit meestal als ik komquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zoals het is en het komt zoals het komt.
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit. De één zegt dit, dan zegt de ander later weer dat. Het boeit me ook niet zoveel eigenlijk, het verandert voor mij helemaal niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is toch wel bewijs gevonden voor een gebied met extra zenuwuiteinden? Zoals de eikel en de clitoris? Of heb ik dat verkeerd.
Geen idee verder, heb em bij elke vrouw tot nu toe wel kunnen vinden eigenlijk, maar niet elke vrouw komt klaar op de G-spot (alleen).
Dan ben jij gewoon kapotquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit. De één zegt dit, dan zegt de ander later weer dat. Het boeit me ook niet zoveel eigenlijk, het verandert voor mij helemaal niets.
Ik heb nog nooit een man gehad die hem kon vinden. Wel geprobeerd, maar zonder succes.
De Komtom al geprobeerd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er nog niet over uit. De één zegt dit, dan zegt de ander later weer dat. Het boeit me ook niet zoveel eigenlijk, het verandert voor mij helemaal niets.
Ik heb nog nooit een man gehad die hem kon vinden. Wel geprobeerd, maar zonder succes.
Maar ik kan wel weer ontzettend genieten van beffen en vingeren. Ik ben erg blij met mijn clit.quote:
quote:
Dat is ook lekker om te doen, een vrouw laten komen op je tongquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik kan wel weer ontzettend genieten van beffen en vingeren. Ik ben erg blij met mijn clit.
quote:
Laat het losquote:
Want?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook lekker om te doen, een vrouw laten komen op je tong
Combinatie ervanquote:
Al jaren geleden gedaan.quote:
Mwah, volgende week weer.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:33 schreef Buurpoes het volgende:
Het gaat eindelijk over seks in de SEX SC.
Ach ja als het over seks gaat kan ik toch niet uit eigen ervaring praten dus lees ik meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren geleden gedaan.
[..]
Mwah, volgende week weer.
Het lijkt alsof je dat voor het eerst hoort?quote:
Wie ga je pakken dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren geleden gedaan.
[..]
Mwah, volgende week weer.
Ik dacht dat het over mijn leuter ging.quote:
Maar waarom dan volgende week pas weer? Dat kan toch altijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over mijn leuter ging.
Anders natuurlijk niemand.![]()
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over mijn leuter ging.
Anders natuurlijk niemand.![]()
Omdat ik dan pas waarschijnlijk weer zin heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom dan volgende week pas weer? Dat kan toch altijd.
Dat is waar Roy, zeg nooit nooit.quote:
Ja, eh van jouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je dat voor het eerst hoort?
Maar maar ... Is dat niet iet spontaans dan? Kan toch net zo goed morgen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik dan pas waarschijnlijk weer zin heb.
[..]
Dat is waar Roy, zeg nooit nooit.
Maar ik denk dat de kans praktisch 100% is.
Have fun! Kies een mooie uit.quote:
Ja duh, ik heb nog nooit tussen jouw dijen gelegenquote:
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar maar ... Is dat niet iet spontaans dan? Kan toch net zo goed morgen?
Of vandaagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar maar ... Is dat niet iet spontaans dan? Kan toch net zo goed morgen?
'nog'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb nog nooit tussen jouw dijen gelegen
Freudiaanse versprekingquote:
Zout?quote:
Neuh klonk meer als een aanbod eigenlijk...quote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog koken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin
was er maar iemand die voor je kon koken.......quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet nog koken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin
Inderdaad. Dat hoorde ik er ook in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh klonk meer als een aanbod eigenlijk...
Inderdaad, als ik toch eens een maaltijd te goed hadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
was er maar iemand die voor je kon koken.......
Nah, kan ik sneller ergens heen lopen.quote:
Dan gebeurt het niet goedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
Neuken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:00 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neen
maar ik hou ook niet van subtiel
Ik houd niet zo van zoete popcorn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:59 schreef Buurpoes het volgende:
Zoet. Suiker laten karamelliseren en dan de popcorn erdoor..
Wat ga je maken dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zoete popcorn.Dan maak ik mijn eigen wel als consumptie bij het vermaak.
Ik doe dat wel graag hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nog zo'n aanbod.... *meer popcorn*
Omdat je een tikkeltje naïef bent? En niet van subtiel houden... Oeh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Snoepie85 het volgende:
waarom zie ik dit soort dingen nooit aankomen
Heb je voor mij een bakje?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nog zo'n aanbod.... *meer popcorn*
Zoute popcorn... En een baco.quote:
Ogen open doen wil wel eens helpenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waarom zie ik dit soort dingen nooit aankomen
Tja daar kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De ideale man...
...en die kom ik tegen als ik al jaren getrouwd ben.
Faxie ben jij getrouwd?quote:
Niet te veel drinken, krijg je alleen maar spijt van. En koppijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, ik ga mijn zorgen verdrinken.
ttfn
tja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ogen open doen wil wel eens helpen
Je kan je sores beter oplossen in plaats van verdrinken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, ik ga mijn zorgen verdrinken.
ttfn
Mits vrouwelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Openhuwelijk faxie? Zijn andere linker handen uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |