ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef Gieliovd het volgende:
Hydr.. Lolwut?
Gasveer. Montagewijze, diameter en lengte plus slag en je zoekt een nieuwe.
Zijn niet serviceable.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Is niet erg dat je er geen verstand van hebt want je ziet het in. Er zijn ook mensen die ergens geen verstand van hebben en toch aan hun (idiote) ideeën vasthouden, de waarheid en kenners totaal negerend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Caipirinhia het volgende:
Haha, ik schaam me kapot dat ik dan dacht dat het iets met hydraulisch was...
Excuus mensen..![]()
Maar bedankt voor de tips, ik ga hiermee aan de slag!
Tja, het is duur. Maar zolang jij geen andere leverancier kunt vinden geef ik ze gelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Caipirinhia het volgende:
Oke.... ¤15 voor de veer?
¤5+ om de minimale besteding op ¤20 te brengen en dan nog eens ¤15 voor de verzendkosten.
dan de BTW nog....
¤40 voor zo'n veer... is dat euh... fair?
Hoop geld, vervang desnoods de andere ook gelijk (2 keukenkastjes toch?). Maar beter duur dan niet te koop, en als die gasveer 10 jaar meegaat, kost hij je 4 euro per jaar, dat is 33 ct per maand.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Caipirinhia het volgende:
Oke.... ¤15 voor de veer?
¤5+ om de minimale besteding op ¤20 te brengen en dan nog eens ¤15 voor de verzendkosten.
dan de BTW nog....
¤40 voor zo'n veer... is dat euh... fair?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |