Volgens mij wel. Mijn broer had een opgezette krokodil gekochtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef Uncle het volgende:
Volgens DHL niet, en gaat binnen-Europese post uberhaubt wel langs de douane?
Dat doen we allemaal hier. Althans, dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:28 schreef Xilantof het volgende:
Mijn excuses
Ik probeer tussendoor ook gewoon te werken
Saaier dan mijn werk niet denk ik. Moet nog wat videos die ik gemaakt heb afspelen en dan mee type met wat er gezegd word. Als mee lees tekst.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb alleen nog saai werk nu. Ik stel het wel uit zodat de nieuwe het kan doen als hij klaar ismet zijn werk
Ik moet onderdelen in de bibliotheek controleren op benamingen, materialen, fabrikant en onderdeelnummer. Echt leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Saaier dan mijn werk niet denk ik. Moet nog wat videos die ik gemaakt heb afspelen en dan mee type met wat er gezegd word. Als mee lees tekst.
Het lukt me aardig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal hier. Althans, dat is de bedoeling.
crt f?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik ben CAD bestanden aan het zoeken voor mijn eigen tekening... Had hem al gedownload, maar hij moet ook ergens op de server staan. Dus die maar weer zoeken en kijken waarom hij niet in de nieuwe software staat.
Leuk joh, met meerdere systeemschijven en software die het in de server op slaat. Moet ik het via die software doen. Afijn, ik heb de software al zover dat je geen uren zit te wachten. Ook zo handig, 900 MB tekeningen, tienduizenden onderdeeltjes en de antivirus ging ze een voor een scannen bij het downloaden. En bij het uploaden weer.quote:
900mb valt nog mee. Mijn 3ds max bestanden zijn vaak nog stuk groter. Dat scannen van je virusscanner is dan weer niet zo handigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Leuk joh, met meerdere systeemschijven en software die het in de server op slaat. Moet ik het via die software doen. Afijn, ik heb de software al zover dat je geen uren zit te wachten. Ook zo handig, 900 MB tekeningen, tienduizenden onderdeeltjes en de antivirus ging ze een voor een scannen bij het downloaden. En bij het uploaden weer.
Pruts IT club dan ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
900mb valt nog mee. Mijn 3ds max bestanden zijn vaak nog stuk groter. Dat scannen van je virusscanner is dan weer niet zo handig
Inventor houdt het zooitje dan ook redelijk klein.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
900mb valt nog mee. Mijn 3ds max bestanden zijn vaak nog stuk groter. Dat scannen van je virusscanner is dan weer niet zo handig
Ik heb meer gevonden om het hele zooitje aan te slingeren dan de reseller van deze voor ons nieuwe software. Die wezen direct naar de server. Ondertussen heb ik de instellingen in het programma onderste boven getrokken en e.e.a. uitgezet wat een hoop foutmeldingen scheelde (waarom zou je overal een 2d kopie van maken als je in 3d werkt?quote:
Ik heb bij dat soort acties ook altijd de neiging om te vragen waar de logica in zit...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Inventor houdt het zooitje dan ook redelijk klein.
[..]
Ik heb meer gevonden om het hele zooitje aan te slingeren dan de reseller van deze voor ons nieuwe software. Die wezen direct naar de server. Ondertussen heb ik de instellingen in het programma onderste boven getrokken en e.e.a. uitgezet wat een hoop foutmeldingen scheelde (waarom zou je overal een 2d kopie van maken als je in 3d werkt?) omdat deze telkens hun referenties kwijt raakten en uiteindelijk alles dubbel stond (hetgeen de software niet toestaat, iedere filename+extensie combinatie moet uniek zijn) en vervolgens de virusscanner laten doen.
Nouja, de virusscanner doet het gewoon automatisch, die scant alle verkeer wat de server op en af gaat, zo lang je geen uitzonderingen aan geeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort acties ook altijd de neiging om te vragen waar de logica in zit...
Neuh, maar 650 mb downloaden in 5 uur is een beetje aan de lange kant, zeg maar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
pff, is het een wedstrijdje piemelvergelijken? Wie heeft de grootste bestanden?
Vanaf de vaultserver naar je pc? Gewoon ff IT er voor laten zorgen dat ze dat niet checken met die virusscanner. ik trek 2 gig in 5 minuten naar binnen ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Neuh, maar 650 mb downloaden in 5 uur is een beetje aan de lange kant, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |