Ik heb er al zeker 5 jaar niet meer gezien, dus een band is er niet. Maar een berichtje is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef BlueEyes het volgende:
Och Sunshine, kan het me indenken. Misschien haar een persoonlijk berichtje sturen?
(zelf stuur ik in dit soort gevallen een kaartje.. klein gebaar maar in zo'n geval weet ik uit ervaring heel waardevol en fijn)
Ik heb dat ook. Echt wonderbaarlijk dat mijn lichaam een wezen kan maken met hartje, niertjes, voetjes, oogjes, etc... Heel wonderbaarlijk. En fijn dat alles goed is!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat voelt dat dan rot idd, Sunshine. Maar voel je niet lullig hierover. Zo is het leven, helaas. Maar een berichtje is altijd attent natuurlijk!
Wij hebben gisteren de 12 weken echo gehad, en alles zag er perfect uit. Een druk zwemmend wezen van 7.09 cm, met armen, benen, twee hersenhelften en pies in z'n blaas <3
Zo raar he, dat mijn lijf gewoon weet hoe het een mens moet fabriceren. Afvallen en sporten kan het niet zo goedmaar een kind maken gaat prima! Rare gewaarwording dat zoiets voorgeprogrammeerd in je lijf zit, en gebeurt zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Misschien wat raar uitgelegd, maar ik vond het ineens zo'n out-of-space-beleving om dat kind te zien zwemmen.
Whaha, heel goed punt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:28 schreef NoBoNo het volgende:
Nou Roomsnoesje, je moet er natuurlijk wel iets voor doen, want wie niet waagt die niet wint, wie niet n**kt krijgt geen kind!![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat voelt dat dan rot idd, Sunshine. Maar voel je niet lullig hierover. Zo is het leven, helaas. Maar een berichtje is altijd attent natuurlijk!
Wij hebben gisteren de 12 weken echo gehad, en alles zag er perfect uit. Een druk zwemmend wezen van 7.09 cm, met armen, benen, twee hersenhelften en pies in z'n blaas <3
Zo raar he, dat mijn lijf gewoon weet hoe het een mens moet fabriceren. Afvallen en sporten kan het niet zo goedmaar een kind maken gaat prima! Rare gewaarwording dat zoiets voorgeprogrammeerd in je lijf zit, en gebeurt zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Misschien wat raar uitgelegd, maar ik vond het ineens zo'n out-of-space-beleving om dat kind te zien zwemmen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
En helemaal niet raar uitgelegd, snap precies wat je bedoeltIk was ook best trots toen ik mijn ventje met 10 weken zag bewegen, dat zoiets klein gewoon al bewegen kan
![]()
btw: je weet dat je profiel ingesteld staat als man?
Mag mijn UD naar 8 augustus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:39 schreef Burdie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen. Zijn er nog aanpassingen voor de OP?
Huu! Ben heus een vrouw! Fixedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:29 schreef Chanty het volgende:
btw: je weet dat je profiel ingesteld staat als man?
quote:
Had ik laatst ook een aflevering van gezien idd. Werkt wel lekker relativerend voor mijn eigen gewichtstoenamequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Met verbazing heb trouwens op TLC Obese and pregnant gezien. De dames wogen al voor de zwangerschap iets van 150 a 170 kilo en met zwangerschap was dat een tikkie hoger natuurlijk. Maar wat een problemen brengt dat met zich mee zeg! Ze hadden suikerziekte, hoge bloeddruk, kortom niet ideaal voor de baby.
Komt volgens mij elke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |