tnx, zal dat eens proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef znarch het volgende:
[..]
In een bakje leggen met warm water en met afwasmiddel. Dan met een tandenborstel schrobben.
Ziet hij eruit als nieuw. Ik doe dat ook lang niet elke week. Zo eens in de 2 weken.
niet gebruiken. Ik gebruikte voor mijn snor altijd Syoss for men paste, een of ander ultra hold geval. Snor bleef minstens een dag in model (opgekruld).quote:Op zondag 26 januari 2014 14:40 schreef leeroy het volgende:
Kan iemand mij wat tips geven voor het gebruik van snorwax? Want het zak na Max 15 minuten weer in
ik heb een sonishe tandenborstel. Pak gewoon een oude borstel en doe er wat tandpasta op en daarna lekker de krabber schrobben. Vandaag toevallig nog gedaan, krabber lijkt weer als nieuw voor 5 min "werk"quote:Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef znarch het volgende:
[..]
In een bakje leggen met warm water en met afwasmiddel. Dan met een tandenborstel schrobben.
Ziet hij eruit als nieuw. Ik doe dat ook lang niet elke week. Zo eens in de 2 weken.
En..? hoe bevalt het..? (of kende je ze al?)quote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe scheerspullen uit Duitsland welke ik via een Duitse verzendapotheek gekocht heb.
De Kappus Scheercreme Aloe Vera bevalt me zeer goed en daarom had ik er extra tubes van gekocht. De Speick Scheerstaaf en Speick Aftershave Balsem bevallen me kwa geur goed en zoals verwacht hebben deze producten een typische Speick geur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En..? hoe bevalt het..? (of kende je ze al?)
Ziet er goed uit. Hoe werkt zo'n frequentieregelaar eigenlijk? Mij lijkt dat je best wel lang die knop in moet drukken voordat je op een hoog toerental zit?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef Shaggy8675 het volgende:
Vandaag eindelijk mijn motor en frequentieregelaar aan de gang gekregen. Gisteren even het eea voorbereid en doorgelezen/gezocht en advies gevraagd, vanavond alles aangesloten en test gedraaid
Ik heb geen idee of ze de naam veranderd hebben, maar G. Bellini is/was idd erg goed spul.. zowel de splash (blauwe) als de balsem (wit) bevielen mij erg goed...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
En wat ik zelf toevallig weet is dat de aftershave balsems van Aldi en Lidl zeer goed scoorde in de Okotest, al was het bij Lidl wel G. Bellini, maar het kan natuurlijk zijn dat ze de naam in Cien veranderd hebben?
Met Gillette DE mesjes heb ik altijd goede ervaringen mee gehad en tot nu toe hebben die mij nog niet teleur gesteld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Snowballed het volgende:
Mijn Wilkinson/Gillette mesjes uit India zijn er..![]()
Maar ik had me vanmorgen enorm bbs geschoren...![]()
Dus heb wel ff geprobeerd, maar kan er nog niet veel over zeggen....
[..]
Ik heb geen idee of ze de naam veranderd hebben, maar G. Bellini is/was idd erg goed spul.. zowel de splash (blauwe) als de balsem (wit) bevielen mij erg goed...
Note to self: Moet weer eens langs Lidl
Ik mag niet spammen, maar op mijn blog staat een artikel over scheerproducten die lokaal in Duitsland verkrijgbaar zijn en ook waar ze te krijgen zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Vd week een paar dagen naar omgeving hellendoorn. Zitten daar toevallig nog leuke winkels in de buurt? Of tips voor over de grens in Duitsland?
Ik gebruik nu een mix van snorwax en pomade en dat werkt wel prima op zichquote:Op woensdag 29 januari 2014 06:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet gebruiken. Ik gebruikte voor mijn snor altijd Syoss for men paste, een of ander ultra hold geval. Snor bleef minstens een dag in model (opgekruld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |