Nopez, 4.3quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zit er aan te denken idd, of de HTC One, schijnt ook goed te zijn. Heb jij al 4.4 erop?
Ik wil wel een 4.4 toestel, 4.3 heb ik al op de S3....quote:
Gewaagd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
Raar... Ik draai al maanden op 4.3. En gewoon standaard installatie...
Gewoon ook niet echt gehad vandaag.quote:
Vanmorgen nog wel aardig, na de lunch helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon ook niet echt gehad vandaag.
Weer eens wat anders dan die saaie vrijmibo's met lauw bier en zure wijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ze zo met dingen gaan gooien.
Vrijmibodeceptie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is weer stil, alles is nog heel.
Nou, dat is hier gelukkig altijd wel weer goed geregeld, koud bier en goeie wijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die saaie vrijmibo's met lauw bier en zure wijn.
Ik ben ook even het laatste uurtje thuis aan het werk gegaan, deed toch weinig meer op kantoor en hier hoef ik niet te doen alsof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Thuis werken
Vrijmibo keuze uit Old Pulteney, Auchentoshan of Glenfiddich. Uit een whiskeyglas. Moeilijk moeilijk
Auchentoshan! Nomm nomm nommquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Thuis werken
Vrijmibo keuze uit Old Pulteney, Auchentoshan of Glenfiddich. Uit een whiskeyglas. Moeilijk moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |