Bedoel je dan echt op visite of tegenkomen in bijv. de supermarkt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zie m'n ouders, die nog altijd samen zijn, zeker 2-3 keer in de week.
O ja ik spreek mijn ouders ook wel veel op whatsapp en skype, dus het is niet zo dat ik ze ook maar 1 of 2x per jaar spreekquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Wolken het volgende:
Als ze in NL zijn ongeveer 2 keer per week. "Spreek" ze bijna wel dagelijks op Whattsapp.
Dit geldt hier ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar ik weet dat ik altijd op mijn ouders kan terugvallen mocht het nodig zijn.
Mama's boyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Bij hun? Is je vader opgezet ofzo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef peug306 het volgende:
vader helaas overleden.
moeder zie ik iedere woensdag. dan eet ik s'avonds bij hun.
helaas nog vrijgezel.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Er is inderdaad een groot verschil tussen een mama's boy zijn en gewoon een goede band met je ouders hebben. Een mama's boy is iemand die voor elke scheet naar z'n moeder rent, niet iemand die z'n ouders gewoon vaak ziet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Niks mama's boy, ik heb gewoon een hele goede band met m'n ouders en heb het altijd heel goed gehad bij ze zonder echt verwend te zijn want ze waren echt niet rijk. Ik doe samen met m'n vader met 1 auto en die heb ik minstens 1 keer en als ik 'm dan weer terug breng dan zet ik 'm er niet snel neer maar ga ook nog even naar binnen. Mijn ouders zijn heel vitaal. Wandelen en fietsen heel veel en zien een bezoekje aan ons als een rustpuntje. Niks opdringen of zo, gewoon vrijblijvend. Ik zou ze nog niet willen missen en ben blij dat ik ze nog heb.
Jij begrijpt het. Daar komt nog bij dat we in dezelfde stad wonen en nog kort bij ook. Ik moet er wel bij vertellen dat ik zo nu en dan langer dan een week van huis ben en dan voor ik thuis ben eerst bij m'n ouders langs rij omdat ik daar toch langs moet om thuis te komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Er is inderdaad een groot verschil tussen een mama's boy zijn en gewoon een goede band met je ouders hebben. Een mama's boy is iemand die voor elke scheet naar z'n moeder rent, niet iemand die z'n ouders gewoon vaak ziet.
quote:
Ik snap de "quote:
Omdat ik nu gelukkig ben zonder mijn "ouders" (lang verhaal) en dat ik ze totaal niet meer hoef te zien .quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap de "" reacties daarop niet helemaal. Is dat omdat jullie geen levende ouders hebben of omdat jullie ze niet graag zien?
Daar is echt niksquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef summer2bird het volgende:
Ze komen 2 keer in de week op bezoek, en bellen iedere dag.
Ben al bijna 2 jaar uit huis
We wonen ook niet mega ver van elkaar, 20-40 minuutjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:54 schreef Probability het volgende:
Ik dacht wel vaak, maar ben nu bij m'n ouders en m'n moeder zei dat ze mij nog niet heeft gezien/gesproken in het nieuwe jaar..
Wees blij dat die lui zo ver mogelijk zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Minimaal 1 keer per week als ik mijn dochter afzet. Ouders huis is ook verzamelplek voor de voetbal dus dan dus ook en zowel ik als mijn vrouw gaan ook doordeweeks regelmatig langs op de vrije dagen.
Schoonouders helaas was minder, die wonen op 300km afstand en dan is een bakkie doen wat lastiger. Voor onze kleine gingen we vaker dan nu die kant op, tis nogal een volksverhuizing met een kleine namelijk. Ze komen wel regelmatig hier voor een paar dagen gelukkig.
Misschien moet je eens met een professioneel iemand gaan praten. Volgens mij zit je behoorlijk in de knoop.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wees blij dat die lui zo ver mogelijk zitten
Dat laatste is herkenbaar. Voor ik een kind had, zag ik ze 4-5 keer per jaar. Toen die kleine geboren werd, wilden ze ineens elke week langskomen. Dat zag ik echt niet zitten. Nu zien we elkaar ergens 6-8 keer per jaar. Ruim voldoende (eigenlijk teveel, als je t mij vraagt).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef DiRadical het volgende:
Toen ik in op 100+ km woonde kwamen ze 2 keer per jaar bij mij en ik 1 keer per 2 maanden daar.
Nu woon ik op 10 km en komen ze 1 keer per week bij mij en ik ongeveer 1 keer per maand bij hun.
Eigenlijk komen ze voor mijn dochter en niet voor mij, toen mijn dochter net geboren was kwamen ze 3 keer per week.
Doe ik al elke week ga ik naar de psychiater. Voor de rest slik ik 4 mg Orap.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met een professioneel iemand gaan praten. Volgens mij zit je behoorlijk in de knoop.
Valt nog wel mee hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef summer2bird het volgende:
Ze komen 2 keer in de week op bezoek, en bellen iedere dag.
Ben al bijna 2 jaar uit huis
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dagelijks, maar waarschijnlijk zelden tot nooit meer als ze over een aantal maanden nog steeds anti-op kamers zijn. Hoop dat ik ze toch wekelijks of om de week kan blijven zien.
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat laatste is herkenbaar. Voor ik een kind had, zag ik ze 4-5 keer per jaar. Toen die kleine geboren werd, wilden ze ineens elke week langskomen. Dat zag ik echt niet zitten. Nu zien we elkaar ergens 6-8 keer per jaar. Ruim voldoende (eigenlijk teveel, als je t mij vraagt).
Ze accepteren je niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef Tina_TV het volgende:
Ik heb mijn ouders al een jaar niet gezien en dat zal nog wel langer zo blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |