Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
Sorry, zat mobiel. Duurde even tot ik op kantoor was.
Verder: ik moest me net legitimeren bij de Lidl bij het kopen van alcohol!Ik ben 31!
25 he, nu ook in NL.. is me in GB al eens overkomenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Ik zou denken dat ze niet goed snik is.
Ik vind het wel lollig. Ik ben nogal klein van stuk en ik kijk nogal blij uit mijn ogen en zo met een blonde paardenstaart.. daar zal het aan liggen. Maar dan nog, ik heb vannacht vier uur slaap gehad en als je me goed aankijkt kun je heus wel zien dat ik ouder dan vijfentwintig ben!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, dan zag je er volgens de cassiere eventueel jonger uit dan 18Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Ik zou denken dat ze niet goed snik is.
Het zijn toch over het algemeen de mensen van onder de 25 die doordeweekse dagen weten te overleven op minder dan 4 uur slaap. Zeker op een vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
Ik vind het wel lollig. Ik ben nogal klein van stuk en ik kijk nogal blij uit mijn ogen en zo met een blonde paardenstaart.. daar zal het aan liggen. Maar dan nog, ik heb vannacht vier uur slaap gehad en als je me goed aankijkt kun je heus wel zien dat ik ouder dan vijfentwintig ben!
Bij mij hangt het er vanaf of ik me heb geschoren of niet. Vandeweek nog gedaan trouwens, evenals bij de kapper geweest. In principe zou ik nu de meeste kans moeten maken op een legitimatie. Als het nu niet lukt ben ik definitief oudquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ja ik weet dat ik er jonger uitzie dan mijn gemiddelde leeftijdgenoot. Goede genen, niet roken, geen make-up, geen kinderen.. helpt allemaal meeMaar blijft komisch als je ineens 7 jaar jonger geschat wordt
Ja, dat scheelt bij mij ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf of ik me heb geschoren of niet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt bij mij ook wel wat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Goh?
Goed bezig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ach kind, ik wou dat ik nog er zo jong uitzag dat ik mijn ID moet laten zien als ik weer een doos drank haalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Vork het volgende:
Bijna iedereen van rond mijn leeftijd heeft dit nu al een keer gehad, met dat legitimeren. (Zeker nu ze dat moeten vragen aan iedereen waarvan ze denken dat die wel eens jonger dan 25 kan zijn). Iedereen behalve ik dus. Maar zo erg oud zie ik er toch ook weer niet uit.
Renate Wennemarsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef minilot het volgende:
Sunny, hou je qua hardlopen een soort van beginnersschemaatje aan? Evy, of Couch25K of iets vergelijkbaars?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Renate Wennemarsmaar doe nu 3x les 1, dan denk ik 3x les 2 en 3x les 3 voor ik het gewone regime aan hou ivm knieën. Hoop dat ze zo beter wennen aan de belasting.. Liever te langzaam dan te snel in dit geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |