Ja dat werkt gewoon. Zo doe ik dat eigenlijk altijd al.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:30 schreef Dimens het volgende:
Even een browservraagje.
Wanneer je in je eigen website naar een bepaalde pagina linkt en niet de gehele link plaatst maar enkel het kruimelpad, gaat iedere webbrowser dan door naar die pagina op dat domein?
Voorbeeld:
<a href="http://forum.fok.nl/topic/2065719">[HTML, CSS, JS] Frontend #38: Wrapper</a>
Wordt
<a href="/topic/2065719">[HTML, CSS, JS] Frontend #38: Wrapper</a>
Dit lijkt met de geteste browsers te werken, maar ik heb geen idee of dit ook werkt onder oudere browsers. Het zou fijn zijn dit te kunnen gebruiken daar ik een zelfgebouwde CMS heb waar ik nu iedere keer dit soort linkjes moet veranderen met de URL van de website. Op deze manier zou dit niet meer hoeven en dat scheelt een hoop gedoe bij het opzetten van een nieuwe website.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zet 'm alleen als ik een andere base gebruik dan standaard.
Dit. Heb ook eens iets gemaakt met JSfiddle en dat bestond uit 3 elementen. Heel lang bezig geweest om dit werkend te krijgen in een Joomla artikel. Vervolgens via een wrapper was ik binnen 5 min klaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind al die oplossingen wel mooi, maar als je er ook nog dynamische content in moet plaatsen is het waarschijnlijk toch makkelijker om gewoon enkele wrappers te gebruiken. Nu zit je ook met 4 "loze" elementen, met 4 wrappers zit je dat ook.
Wat is hier verkeerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:00 schreef Darkomen het volgende:
Ik heb een probleem met een z-index.
Ik gebruik bootstrap 3 en wil een autocomplete op een element in een form zetten.
Dezelfde auto complete gebruik ik ergens anders ook, waar dit z-index geen probleem is.
De factuur regels worden dmv javascript gegenereerd.
De modal heeft een z-index van 1050, en mijn ul voor de resultaten 1055
Toch blijft de ul in de parent tc.
Iemand een idee?
[ afbeelding ]
Het probleem dan is dat hij naar voren komt op de plek van het orginele element wat ik kloon.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:05 schreef Catch22- het volgende:
Positioneer hem dan absoluut.
Dat is altijd fissa in een table
jquery met .fadeIn & .FadeOut?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:34 schreef wobbel het volgende:
Kennen jullie de functie blendTrans nog?Dat werkte in het IE6 / 7 tijdperk prima, maar bestaat er ook nog zoiets wat gewoon werkt in Firefox? Mag een eng beunhaas script zijn, is toch voor intern gebruik bij een lichtkrant
1 2 3 | $("article.quote[class!='singlequote']").click(function() { // Hurr durr }); |
1 | $("article.quote:not(.singlequote)") |
1 2 3 4 5 | $("article.quote").filter(function() { return !$(this).hasClass(".singlequote") && $(this).text().length > 0; }).on("click", function() { alert("no singlequote and existing text"); }); |
quote:
Vraag:quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dit nou een mededeling of een vraag?
En waarom in hemelsnaam in het HTML-topic?
Ik heb Joomla gelukkig afgezworen.quote:Iemand hier ervaring mee?
Mijn auto doet ook wel eens raar, ik vraag dan ook altijd in dit topic om tips.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:38 schreef stoeltafel het volgende:
Begrijpelijk, Joomla doet af en toe rare dingen. Dacht heel misschien heeft het met HTML te maken, lijkt mij ook niet hoor maar toch even de vraag hier gesteld.
We zijn relaxt, we geven je alleen even aan hoe relevant je vraag is in relatie met dit topic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Relax, goede antwoorden gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |