Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
Netflix zelf blijft nu elke keer vragen of ik wil updaten, vrij irritant zo.
Net geprobeerd, hij blijft vragen om een update...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.
Hmmm nee staat nergens in beeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
[..]
In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Sherlock ben ik mee gestopt na het eerste seizoen, het kon me niet genoeg boeien. Maar iedereen is er zo enthousiast over, nu het gevoel dat ik iets misquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef RobertNL het volgende:
Sherlock![]()
Mocht je het nog niet gezien hebben, aanrader!
[..]
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.
zelf niet heel veel problemen mee overigens, ''HD'' is hier op de 7-8Mbit lijn wel redelijk aan te zien
Super HD zou zo af en toe wel fijn zijn, soms stoort de ''kwaliteit'' mij wel een klein beetje
Waar ga je beginnen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik zit nu ook op netflix USA... shit load aan content... te veel om te kijken...
Dan zet je 'm op pauze, pakt je tablet of telefoon en kijkt op de wc toch verderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan
Ook netflix USA?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Planet Earth mooie documentaires zijn datquote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook maar een abbotje genomen op Netflix.
Zie Planet Earth er tussen staan![]()
Jij kijkt echt alles door elkaar, geloof ik?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
Gestopt met Utopia want weinig back to basic gelukkig is er op Netflix The colony , die is veel meer back to basic
Ja , ik geloof dat mijn add zelfs in mijn kijkpatroon naar voren komt. Sommige heb ik van oh dat is echt even marathon tijd maar weer van andere series heb ik meer af toe en tussendoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kijkt echt alles door elkaar, geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |