Ok thanks voor de infoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Ori het volgende:
Je betaalt maandelijks. NL ondertiteling is beschikbaar voor de NL Netflix. Als je doormiddel een van de speciale diensten naar de US Netflix kijkt,heb je enkel engelse ondertiteling - ook voor content die gewoon in de NL netflix staat.
Je kunt zoveel apparaten toegang geven tot je netflix als je maar wilt. Maar met het standaardabonnement kun je maar op 2 apparaten tegelijk kijken.
En zo'n locatiedienst is zeer sterk aan te raden. Het buitenlandse aanbod is enorm veel groter
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Nou, de ondertitels staan boven in beeld in plaats van onderin.
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.
Zo te zien is het niet bij alle series. Bij Battlestar Galactica heb ik het wel maar bij White Collar weer niet...quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.
twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:58:38Seizoen 1 van The Following met Kevin Bacon staat #NuOpNetflix http://t.co/be8cQXKHAD http://t.co/tJDf5j4eRG reageer retweet
Ja, dat kan per apparaat verschillen. Die instellingen zijn in eerste instantie voor het kijken via een browser. Een TV of Apple TV kunnen instellingen niet herkennen of ondersteunen (of soms pas na een update).quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd.
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestoptquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:20 schreef Stefanovich het volgende:
Kijk nu Blue Mountain State, ben nog maar halverwege seizoen 1 en het wordt steeds beter.... geniale american pie achtige serie
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heetquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestopt
Ugh ja.. Was fan van HIMYM, maar nu trek ik het echt niet meer hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heet
Dat heb ik dus als ik zelf ondertitelingsbestanden inlaad (gewoon op de PC). Misschien is het wennen, maar vooralsnog heb ik ze toch echt liever in het wit...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd.
Oh...ehh... jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik heb van alle 3 de dingen die je noemt nog nooit last gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |