abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 08:01:26 #271
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_136082600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahah
Goed, oké, maar beter dan Breaking Bad? Nogmaals, hahahahhhhhhahahhahahahahaha
ja zeker wel,
ik vond breaking bad echt vrij weinig aan, ik heb het 3.5 seizoenen volgehouden om te kijken,
maar boeide mij totaal niet
mee bekant vangde gin haas.
pi_136083377
Gisteren met de docu "The Square" begonnen over de revolutie in Egypte in 2011. Ik heb een uur gekeken en pfff heftig en buitengewoon indrukwekkend.
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2014 @ 10:17:07 #273
137949 Disana
pi_136084879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.
En tegenwoordig rookt er ook nog eens vrijwel niemand meer op tv :)

Het is een remake, hè. Je moet daarnaast natuurlijk wel van sf houden; geen enkel verhaal kan in sf logisch zijn omdat er nu eenmaal veel gespeculeerd moet worden over techniek en ruimtevaart.
pi_136085309
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.
;(

Ik hou totaal niet van piew, piew, ruimteschipjes maar ik vond dit een geniale serie!
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:59:26 #275
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136086174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Iemand die Orange is the new black kijkt, vind hem leuk, wel een beetje verveeld na episode 6 maar het is te doen.
Jup, leuke serie!
pi_136087102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:08 schreef calexico27 het volgende:
Gisteren met de docu "The Square" begonnen over de revolutie in Egypte in 2011. Ik heb een uur gekeken en pfff heftig en buitengewoon indrukwekkend.
Ja ik heb hem net gekeken toen die net uitkwam. Het stuk ook dat die tanks op het plein kwamen en de mensen neermaaiden die gewoon hun vrijheid wilden vond ik heel erg heftig ...... Het is een stukje geschiedenis waar mensen bij stil moeten staan
pi_136087169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Iemand die Orange is the new black kijkt, vind hem leuk, wel een beetje verveeld na episode 6 maar het is te doen.
Dat vind ik juist de kracht van de serie in het begin is het luchtig en gaandeweg word die steeds grimmiger . Ik kan je juist aanraden te blijven kijken want het word echt steeds grimmiger
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:38:03 #278
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_136087450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja ik heb hem net gekeken toen die net uitkwam. Het stuk ook dat die tanks op het plein kwamen en de mensen neermaaiden die gewoon hun vrijheid wilden vond ik heel erg heftig ...... Het is een stukje geschiedenis waar mensen bij stil moeten staan
deze ga ik vanavond ff checken, lijkt me een zeer goede docu :Y
mee bekant vangde gin haas.
pi_136087921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het (gelukkig) korte beeld van iemand die door een tank is overreden zal nog wel even door mijn hoofd spoken....
pi_136089231
Ik zal die docu ook een gaan kijken. Ik was ook begonnen met battlestar gallactica maar kon er niet inkomen vond de acteurs niet echt leuk maar Miss miet ik wat verder kijken
pi_136089721
Net via iemand uit amerika op mijn facebook dus gehoord dat ze nu bij Netflix amerika Buffy hebben en Angel. Ik moet eerst nog mijn Chuck marathon afkijken en drie maal raden welke series ik weer over ga kijken *O* *O*
Buffy en Angel blijven zo rulen *O* *O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:18:53 #282
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_136091210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:08 schreef calexico27 het volgende:
Die ga ik vanavond zien, heb dat indertijd dag en nacht op Al Jazeera gevolgd. Wel handig om hier af en toe tips te krijgen.
Had de Nederlandse Netflix vanaf de eerste dag maar deed er nauwelijks wat mee. Nu met de US is het echt een feestje. Luxeprobleem is dat ik af en toe gewoon niet weet wat ik kijken moet omdat het aanbod zo groot is. LOL.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_136091293
de nieuwe netflix docu Mitt gezien, wel leuk kijkje achter de schermen bij Mitt Romney die een gooi doet naar het presidentschap. Politieke standpunten worden vermeden maar wel leuk om te zien is hoe men schijnheilig met de pers om moet gaan en dan even later vertelt in de hotelkamer vertelt wat ze er echt van vinden. Had meer in gezeten maar prima te doen
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 13:28:55 #284
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_136091624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef planethugo het volgende:
de nieuwe netflix docu Mitt gezien, wel leuk kijkje achter de schermen bij Mitt Romney die een gooi doet naar het presidentschap. Politieke standpunten worden vermeden maar wel leuk om te zien is hoe men schijnheilig met de pers om moet gaan en dan even later vertelt in de hotelkamer vertelt wat ze er echt van vinden. Had meer in gezeten maar prima te doen
Ik vond 'm ook wel aardig. Het gaf vooral een veel menselijker beeld van Romney en ook hoe zwaar zo'n campagnetijd is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_136092686
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Die ga ik vanavond zien, heb dat indertijd dag en nacht op Al Jazeera gevolgd. Wel handig om hier af en toe tips te krijgen.
Had de Nederlandse Netflix vanaf de eerste dag maar deed er nauwelijks wat mee. Nu met de US is het echt een feestje. Luxeprobleem is dat ik af en toe gewoon niet weet wat ik kijken moet omdat het aanbod zo groot is. LOL.
The Square is overigens ook op de Nederlandse Netflix te kijken. De Amerikaanse heeft inderdaad een overweldigend aanbod. Daar weet ik soms ook niet wat ik nu weer eens ga kijken :)
pi_136093674
Ik walg van Mitt Romney, dus die documentaire sla ik over.

Overigens hoop ik wel op meer echte kwaliteits original content, of meer films nu er weer geruchten gaan over prijsverhogingen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 15:07:02 #287
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_136095466
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef OMG het volgende:
Ik walg van Mitt Romney, dus die documentaire sla ik over.

Dan is het juist heel interessant want het geschetste beeld in de media blijkt niet helemaal fair.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_136095930
Klopt het dat er ook (kinder)series als Tijd voor Avontuur en Ben 10 te vinden zijn bij de Nederlandse Netflix? En heb je dan keuze voor Nederlandse audio?
pi_136097021
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef OMG het volgende:

Overigens hoop ik wel op meer echte kwaliteits original content, of meer films nu er weer geruchten gaan over prijsverhogingen.
Ze hebben toch redelijk wat originele content. Zoals Orange is the New Black, House of Cards, Lilyhammer, Arrested Development enz.? Of bedoel je dat niet? En een prijsverhoging lijkt me niet zo slim, zo'n korte periode na de invoering van Netflix in Nederland.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:46:54 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_136097082
Voor een prijsverhoging zullen ze eerst wat meer fatsoenlijke films in het assortiment moeten hebben, dat vind ik nog wel echt matig
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 15:48:13 #291
382129 crew  Donna
pi_136097140
Waar gaan die geruchten over een prijsverhoging dan?
pi_136097887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Mike het volgende:

[..]

Dan is het juist heel interessant want het geschetste beeld in de media blijkt niet helemaal fair.
47%. Jammer, maar helaas. :P.

De familie interesseert me niks, hij zal ongetwijfeld een goede vader en man zijn, maar het is waar hij, en z'n partij, voor staan waardoor ik geen zin heb om "Mitt" te kijken. Daar gaat die documentaire weinig aan veranderen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_136098260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Het artikel op de OP heeft/had het foutief over 9 euro?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_136098513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Mike het volgende:

[..]

Het was eigenlijk ook de meest "verstandige" kandidaat die de republikeinen hadden, 4 jaar er voor eigenlijk ook al toch bijzonder dat McCain toen de nominatie won, McCain kon amper een zin verstaanbaar uitspreken.
pi_136098543
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ze hebben toch redelijk wat originele content. Zoals Orange is the New Black, House of Cards, Lilyhammer, Arrested Development enz.? Of bedoel je dat niet? En een prijsverhoging lijkt me niet zo slim, zo'n korte periode na de invoering van Netflix in Nederland.
Lilyhammer vond ik goed. Arrested Development was leuk, maar het zwakste seizoen van de hele serie. House of Cards ga ik ooit nog eens proberen. Orange is the New Black heb ik geen zin in.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
http://www.businessweek.c(...)a-basic-fee-increase

http://www.nbcnews.com/bu(...)ent-raise-2D11825893

Voorlopig hier in de VS, maar het zou me niks verbazen als het uiteindelijk ook ergens anders wordt doorgevoerd. Al is die stream voor 1 apparaat dan misschien wel weer goed nieuws, want dat zou goedkoper zijn.
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 16:23:49 #296
382129 crew  Donna
pi_136098710
Ja, over die stream voor 1 apparaat had ik wel iets gelezen, maar dat andere niet.

Ik denk dat het in eerste instantie wel meevalt. Als NL member betaal je nu ook al meer dan een US member.
pi_136101381
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef OMG het volgende:

[..]

Lilyhammer vond ik goed. Arrested Development was leuk, maar het zwakste seizoen van de hele serie. House of Cards ga ik ooit nog eens proberen. Orange is the New Black heb ik geen zin in.

House of Cards is geweldig. Arrested Development was inderdaad het zwakste seizoen van de serie.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:13:10 #298
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136112724
Is spartacus iets?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136114018
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef OverRated het volgende:

[..]

Vond hem erg leuk! In een week of zo alles gekeken. Werd naar het einde toe wel interessanter geloof ik ^O^

[..]

:') :')

Tevens spelling :')
Haha ja klopt, love de verandering die Chapman ondergaat haha :).
pi_136114267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Jester65 het volgende:
Klopt het dat er ook (kinder)series als Tijd voor Avontuur en Ben 10 te vinden zijn bij de Nederlandse Netflix? En heb je dan keuze voor Nederlandse audio?
Tijd voor avontuur is op de Nederlandse en als optie in het nl.
Adventure time is weird, heel weird, maar wel op een goede manier weird.
Ben 10 ook.

Beide alleen seizoen 1
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')