lucifers denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je mee aan komt!

Die verstop Nijntje lijkt me heel leuk, maar jouw idee van een poppenhuis ook. Ik denk er nog ff over naquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je mee aan komt!

Ik had vroeger als peuter een mini platenspelertje, met dikke plastic platen met van die kinderliedjes. Die heb ik echt helemaal naar de tering gedraaid, dat er echt geen geluid meer uit kwam, ik denk dat mijn ouders blij waren dat ie kapot wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier zo´n vormenauto die heel vals oh Susanna o don´t you cry for me blert. ean wist dat als baby niet tot ik zelf een keer een knopje omzette om hem te laten rijden. Sindsdien moest ook telkens het geluid aan. En laatst vond ze hem weer en nu hoor ik dus telkens oh Susanna volgens mij is het een Chinese die het zingt.

Dat poppenhuis was meer een grapje, ik dacht dat gaat ie toch nooit doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die verstop Nijntje lijkt me heel leuk, maar jouw idee van een poppenhuis ook. Ik denk er nog ff over na
[..]
Ik had vroeger als peuter een mini platenspelertje, met dikke plastic platen met van die kinderliedjes. Die heb ik echt helemaal naar de tering gedraaid, dat er echt geen geluid meer uit kwam, ik denk dat mijn ouders blij waren dat ie kapot was
 maar dat ga je dus ook niet doen, als je het doet koop je het
 maar dat ga je dus ook niet doen, als je het doet koop je het  Ook leuk.
 Ook leuk. 

geld voor een vaatwasser zelfs toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Een pak vaatwastabletten kan ook, heb ik in OUD geleerd

Nee nee, die blijven lekker hier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Kper je gaat toch niet Sjors of Sjimmie in een bakje brengen als cadeau he? levend zijn ze veel leuker speelgoed.
 Langs komen mag wel, dochtertje van vrienden is een echte dierenvriend, die vond het zo leuk om met ze te spelen en ze te aaien toen ze hier laatst waren
 Langs komen mag wel, dochtertje van vrienden is een echte dierenvriend, die vond het zo leuk om met ze te spelen en ze te aaien toen ze hier laatst waren   

Jep! Dan hou je meer tijd over voor het moederschapquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geld voor een vaatwasser zelfs toch?

ja nou dan kunnen er wel nog 40 vaatwassers bijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep! Dan hou je meer tijd over voor het moederschap

neehee doe dat niet.\quote:

Nee, gewoon kopen, kopen, kopen, maar wel heel leuk idee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat poppenhuis was meer een grapje, ik dacht dat gaat ie toch nooit doenmaar dat ga je dus ook niet doen, als je het doet koop je het
Ook leuk.
Saai trouwens dat zo veel mensen ovb staan voor de 8e, gewoon allemaal komen

Echt hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou dan kunnen er wel nog 40 vaatwassers bij

quote:
 Zolang men 't maar niet aan mijn kinderen geeft.
  Zolang men 't maar niet aan mijn kinderen geeft.

OMGquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, gewoon kopen, kopen, kopen, maar wel heel leuk idee!
Oh, en zet mij maar op zeker hoor, en anders lees ik het hier wel met of zonder sneer of ik niet welkom ben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |