"even de performance testen" ... uhuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:04 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt goed Barbaaf! Je hebt in elk geval iets om naar te kijken tijdens de lunch
En fijn Nip!
Wij allemaal Nip, enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen geven is dat we ze te weinig zienquote:
Er moet wat te fantaseren overblijven he.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wij allemaal Nip, enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen geven is dat we ze te weinig zien
Oh lalaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
Gesprek van vanochtend ging goed, was bij een recruiter die mij op het oog had als Technisch Teamleider Unix bij een erotische webcamsite. Volgende week hoor ik meer.
Heb helaas lichte hoofdpijn, maar gelukkig is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:00 schreef Oognip het volgende:
Nog een weekend zonder hoofdpijn PB
Fijn Baaf
Echo was helemaal goed. Het knobbeltje voel ik al weken en uitgerekend vandaag was 'ie nergens te bekennen
Je mag je slipje wel aanhouden hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er moet wat te fantaseren overblijven he.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je mag je slipje wel aanhouden hoor
Vond ik ook. Met jullie alles ok?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:16 schreef ferrari_rood het volgende:
pb een beetje hoofdpijn is nog te doen. hopelijk is dat ook snel weg.
Ik ben nog niet bij het bedrijf zelf geweest maar ik geloof dat het amateurs zijn, dus geen wulpse dames op de werkvloer. En in mijn afdeling ongetwijfeld alleen mannen, ik ben nog geen vrouw tegengekomen die behoorlijk met Unix overweg kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt spannend barbaaf. Zeker alleen mannen die er werken buiten de webcamgirls om?
Bijzondere wereld om te werken. Ken genoeg voorbeelden van 'bijzondere bedrijven' daar in ieder geval, zitten nogal wat speciale karakters in die branche... Zou daar wel even rekening mee houden, net als met de invloed op je CV. Hoeft geen probleem te zijn, maar er zullen zat werkgevers zijn die minder ruimdenkend zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bij het bedrijf zelf geweest maar ik geloof dat het amateurs zijn, dus geen wulpse dames op de werkvloer. En in mijn afdeling ongetwijfeld alleen mannen, ik ben nog geen vrouw tegengekomen die behoorlijk met Unix overweg kan.
Ja, misschien werkt ie wel niet waar die zegt te werkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat ook al te lezen met enige verwondering
Op wat doel je nu precies?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:22 schreef Toekito het volgende:
En dan "roept" Nip mij ter verantwoordingen vorige week.
Je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, misschien werkt ie wel niet waar die zegt te werken
Mag ik ook?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef senesta het volgende:
Wat fijn dat alle gesprekken en onderzoeken vandaag positief zijn uitgevallen!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:00 schreef Oognip het volgende:
Echo was helemaal goed. Het knobbeltje voel ik al weken en uitgerekend vandaag was 'ie nergens te bekennen
Ik duim meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
Gesprek van vanochtend ging goed, was bij een recruiter die mij op het oog had als Technisch Teamleider Unix bij een erotische webcamsite. Volgende week hoor ik meer.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Mijn nieuwe schoenen zijn ermaar we waren niet thuis
en nu liggen ze bij de buren
maar nu zijn de buren niet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |