Op snelheid gaat hij het toch niet redden, dan moet hij net zo snel als Al-Attiyah rijden. Is onmogelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
De Rooy bij WP1 alweer 36 seconde achter...
had je maar op twitter moeten zitten, had ik je geretweetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Beste Alex,
de zojuist door u geplaatste tweet is letterlijk gecopy-paste van mijn post
De Rooy of Karginov? Hoe bedoel je dat precies?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Op snelheid gaat hij het toch niet redden, dan moet hij net zo snel als Al-Attiyah rijden. Is onmogelijk.
Joh no sweat. Had alleen credits verwacht hehehequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je maar op twitter moeten zitten, had ik je geretweet
De Rooy, als hij op snelheid wil winnen moet hij zowat de tijden van Al-Attiyah bij de auto's rijden, dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De Rooy of Karginov? Hoe bedoel je dat precies?
Ohzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
De Rooy, als hij op snelheid wil winnen moet hij zowat de tijden van Al-Attiyah bij de auto's rijden, dat is onmogelijk.
afgebroken wielophangingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Karginov moet gewoon een lekke band krijgen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Karginov moet gewoon een lekke band kapotte aandrijfas/versnellingsbak krijgen
Niet één, gewoon alle vier. Achter elkaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Karginov is gewoon de eerste sinds Pa de Rooy die met de personenwagens mee kan komen en als hij wint is dat niet meer dan terecht.
Mogen we het nog steeds niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Karginov is gewoon de eerste sinds Pa de Rooy die met de personenwagens mee kan komen en als hij wint is dat niet meer dan terecht.
Oh, dat wel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Absoluut, maar we mogen wel nog stiekem hopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Of een gigantische explosie waarbij zijn turbo in Paraguay en zijn koppakking bij de Galapagos-eilanden terechtkomt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dan wel nadat ze zelf zijn uitgestapt, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een gigantische explosie waarbij zijn turbo in Paraguay en zijn koppakking bij de Galapagos-eilanden terechtkomt.
Moet ik trouwens mijn 3D-bril opzetten voor deze foto? Nondedjuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]Oh noes.......twitter:MaxxisRoom twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 14:09:05Robbie Gordon does not start according to @TeamONeil bad luck to Robbie if thats true. #dakar2014 #dakar2212 All the best reageer retweet
Oh ja. En aan het huilen zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel nadat ze zelf zijn uitgestapt, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |