ik had frozen gedownload, maar niet af gekeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ben naar Frozen geweest, en dat stukje kwam niet eens in de film......
mijn autismequote:
Disney films waren altijd Musicals......quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had frozen gedownload, maar niet af gekeken.
een getekend musical
ik vond hem in ieder geval niet leuk genoeg om helemaal te kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Disney films waren altijd Musicals......
Dat ze daar de laatste tijd mee gestopt waren is juist zonde!
Vond het leuk dat er nu weer in gezongen werd.
Daar heb je gelijk in. Mijn man was met me mee en hij vond het begin echt slaapverwekkend, pas later in de film werd het leuker. Maar ook vooral door de humor die erin zat. Wij keken de NL versie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond hem in ieder geval niet leuk genoeg om helemaal te kijken.
ik dacht dat het over die dieren zou gaan en niet over prinsesje. beetje een meisjesfilm
moet wel nog de smurfen kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Mijn man was met me mee en hij vond het begin echt slaapverwekkend, pas later in de film werd het leuker. Maar ook vooral door de humor die erin zat. Wij keken de NL versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel nog de smurfen kijkenDe smurfen vond ik zo enorm saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
De smurfen vond ik zo enorm saaihaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
zelden nog ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden, niet meer te vinden in GRTD JNG?
LoLaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |