In opleidingquote:
Mbo is toch prima?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ICT Beheer (ib4 mbo_) en loop stage bij een automatisering bedrijf.
Mogguh Xeor!quote:
Mwa het niveau ligt laagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:07 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mbo is toch prima?
[..]
Mogguh Xeor!
En je kan niet hoger instromen?quote:
Ik ben nog van plan hbo te doen, maar dan moet m'n mbo eerst klaar zijn hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En je kan niet hoger instromen?
Geen idee hoe dat bij jou school/opleiding werkt hoor.
Ik heb Mbo 3 gedaan, maar mijn niveau lag ook hoger.
Alleen ik heb nooit de kans gehad om een opleiding te doen met hoger niveau, helaas.
Dat vond ik zo'n baggeropleiding...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ICT Beheer (ib4 mbo_) en loop stage bij een automatisering bedrijf.
In de praktijk leer je 99% het papiertje is nodig om aangenomen te wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n baggeropleiding...
Beetje meekijken met de system engineers, en ik heb een energiebesparing project lopen, maar het zit allemaal maar niet meequote:
Op het MBO wel ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
In de praktijk leer je 99% het papiertje is nodig om aangenomen te worden
HBO opleiding IT is helemaal baggerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op het MBO wel ja.
Op mn HBO opleiding leer toch een hoop meer wat ik ook in de praktijk toe pas.
Bij welk bedrijf loop je stage?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beetje meekijken met de system engineers, en ik heb een energiebesparing project lopen, maar het zit allemaal maar niet mee
BMP Datapartnersquote:
Dat ligt er denk ik wel aan op welke school je het doet. Mn opleiding Informatica aan de HHS is er eentje waar ik wel wat aan heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
HBO opleiding IT is helemaal bagger![]()
Avans
Als het maar 1 minpunt is, heb je niks te klagen, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Aha, net als hier dus. Grappig. Dat kind heeft werkelijk niks van mij, behalve 1 van mijn minpunten. Mijn oren.
Hij niet nee, is een prachtig kereltje.. Ik heb er wel meer hoor hahaha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als het maar 1 minpunt is, heb je niks te klagen, lijkt me.
Nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik wel aan op welke school je het doet. Mn opleiding Informatica aan de HHS is er eentje waar ik wel wat aan heb.
Ja ach snap de helft niet. En ben vooral bezig met m'n project.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ken ik niet.. maar je moet gewoon doen in plaats van meekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |