E had om 8:30 nog gedronken, en toen was ik om 18:00 met haar thuis...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Oeh, niet fijn LB. Ik kan ongeveer 6 uur zonder voeden/kolven. Daarna wordt het wat minder aangenaam.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef danic het volgende:
Ik had vanavond ook zo'n smeltmomentje. De meisjes gingen samen in bad (dat alleen) en Eva zat er al in. Ik had Rosalie uitgekleed op haar luier na. Ik droeg haar op mijn arm naar de badkamer en met mijn andere arm hield ik haar tegen zodat ze niet voorover zou gaan. Schijnbaar kietelde dat want ze gierde het uit
dus maar even doorgegaan met kietelen. Ze begroef haar gezichtje helemaal in me, al lachend. Je kon me opdweilen
Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durfquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boehnee dat is niet wat ik voor ogen had
Ik ga zometeen naar de kapper!Voor het eerst sinds maart
Eindelijk mijn nieuwe pony laten fatsoeneren!
Gheghe, lievelingsbroek?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Gewoon, toen ik de broek over zn achterwerk probeerde te trekken. Dat ging al een tijdje krap, ik had het misschien moeten laten
Isa heeft een kussen, dat had ik gemist? Kan me voorstellen dat dat lekkerder slaapt ja, fijn!
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef L-E het volgende:
Het is absurd hoe trots ik ben op het feit dat mijn baby dikke billen heeftAlsof dat een verdienste is, van wie dan ook
Zal wel de nasleep zijn van het krijgen van een dysmatuur kindje.
Ja hoi!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durf
omdat je helemaal kaal bent??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja hoi!
Mijn pony lijkt niet meer alsof ik per ongeluk ben uitgeschoten
Ik was zo trots dat iemand een keer op een foto dat dikke buikjes benadrukte. Dat het duidelijk was dat ze net gegeten hadden. Het was wel mooi mijn melk in dat buikje!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het ook hooromdat de bv zo slecht begon en E eerst niet goed groeide. Ik heb laatst foto's gemaakt waarbij je extra goed haar bolle buikje zag
![]()
Ja he, dat je helemaal bekaf bent omdat je maar 1 voeding hebt gedaan in plaats van 4quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef L-E het volgende:
Fieder, ik geloof echt dat een lichaam went aan weinig slaap. Of eerder dat het lichaam went aan het ritme wat het wordt gegeven. Uit dat ritme komen is vermoeiend, welke kant je ook op werkt
Niet ziek maar nog veel pijn als ik iets ga doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
FR, soms snap ik jouw posts echt niet![]()
ben je ziek?
Ik weet nog dat je onlangs schreef over onderzoeken enzo, maar is er al licht aan het einde van de tunnel?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet ziek maar nog veel pijn als ik iets ga doen.
Nee. Ik ga volgende maar eens bellen wanneer ik de uitslagen krijg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je onlangs schreef over onderzoeken enzo, maar is er al licht aan het einde van de tunnel?
Het maakt het er allemaal niet makkelijker op zo voor jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee. Ik ga volgende maar eens bellen wanneer ik de uitslagen krijg.
Ja, maar 2 uurtjes maar. Maar hij wilde perse zo vroeg zodat hij daarna vroeg kon gaan sporten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:19 schreef Shandaly het volgende:
Om 7 uur al skypen, mawaba? Brr... wat vroeg(tijdsverschil?)
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:08 schreef Omentielvo het volgende:
Mabawa lekker tot 1 uur geslapen
Riley staat los. Lopen durft ze nog net niet
Superknap! Lijkt me best wel lastig, met baby en peuter op stap. Had je Lauren in de kinderwagen of draagdoek/-zak?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef pessie het volgende:
Ik vind het vooral knap van Nathan kyara, hij moest alles lopen. Dat deed hij trouwens zonder miepen, in de winkels vond hij het vooral erg moeilijk om te luisteren, maar ach, peuter...
Lauren in de kinderwagen, maar ik had de draagzak mee voor het geval dat Nathan het niet zou trekken en in de wagen wilde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Superknap! Lijkt me best wel lastig, met baby en peuter op stap. Had je Lauren in de kinderwagen of draagdoek/-zak?
Die geef ik haar sinds gisteravond pruimen. Vind ze erg lekker. Maar tot nu toe geen resultaat. Zal d'r zo weer eens in bad zetten. Misschien helpt het.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Tally wat naar! Dat klinkt echt heel sneuIk zou ook niets weten wat het dan verbetert. Ik geef altijd meer water, drupje olijfolie, Laxo, nouja je doet eigenlijk alles al.
Pruimen geven hier wel snel resultaat trouwens!
Cwen veel plezier!
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Kyara het volgende:
Suiker, er gebeurt ook zoveel in dat eerste jaar en ze ontwikkelen zich zo snel. Ik zou er ook moe van worden. Hoe gaat het met jou, met die verzakking?
Vanmiddag hielp dragen wel even. Nu is ze op me in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:50 schreef Suikertante het volgende:
Maar een klysma, je zou toch zeggen dat het meeste er dan uit moet komen.. sneu zeg. Dragen werkt ook niet tegen het huilen?
Ik heb een cursus baby massage gedaan en ben meteen gaan masseren maar tot nu toe nog geen oplossing geweest.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef danic het volgende:
Rosalie krijgt movicolon maar dat is alleen op recept van de kinderarts. Dus dan moet je daarheen verwezen worden door ha of cb. Maar lijkt me een gegronde reden.
Ik heb van de chiropractor massagetechnieken geleerd. Misschien kan dat helpen?
Info: je darmen lopen in een boog van rechtsonder, onderlangs je middenrif naar je buik links onderin en uiteindelijk dus naar de uitgang.
Bij het masseren begin je rechts onderin. Je maakt zacht masserende bewegingen in een cirkel met dr klok mee. Doe dit met 2 of 3 vingers en niet meer dan je eerste kootje zeg maar.
Al masserend volg je de vorm van de darmen. Je zit perfect als de toppen van je vingers net de onderkant van de ribben voelen. Volg dit tot het bekken links onderin.
Dan maak je net boven het bekken met je toppen een paar keer een korte, stotende beweging heen en weer. Hiermee stimuleer je het laatste stukje darm.
Hopelijk helpt het
Gosh.. moet ze wel mee uitkijken hoor... Toch zonde als je je met je verse nieuwe tandjes meteen een door je lip valtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:44 schreef Kyara het volgende:
Wat lief Fieder![]()
![]()
J is een beetje huilerig. Snotterig en ik vermoed tandjes. En die was zo fanatiek aan het kruipen dat haar beentjes sneller gingen dan haar armen dus dat was face forward op de grond....
Megapost geslaagd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik probeer nog eens zo'n megapost.
Shandaly, advocaatje?![]()
Ik hoop dat je nog even kunt voeden in het weekend.
Oh, was een autocorrect fout. die = D.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Gosh.. moet ze wel mee uitkijken hoor... Toch zonde als je je met je verse nieuwe tandjes meteen een door je lip valt
Daffy is een bikkel. Blauwe plek op d'r kop en gewoon weer doorgaan. Die wil ook te graag. Ze zat hoog op haar knietjes en zette toen haar voet naast zich neer op de grond alsof ze op wilde staan (ze kan nog niet eens staanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:43 schreef Shandaly het volgende:
Gut, en dan dus allebei ongelukkig...
Oh dit had ik helemaal gemistquote:
Onderneming valt wel mee hoor. We zijn er redelijk aan gewend en de mensen hier in de buurt kennen ons inmiddels ook wel. Ik denk wel dat meer mensen mij inmiddels van gezicht kennen als andersomquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef Fieder het volgende:
Kyara wat een onderneming! Wat zul je een bekijks gehad hebben
(Ik zag van de week hier ook een moeder met een tweeling in een wagen en een derde kind op één arm, die wilde niet meer lopen kennelijk. Dan is jouw manier toch handiger lijkt me. Ik betrapte mezelf er wel op ook heel erg naar haar te staren maar zo leuk om te zien. Mijn moeder dacht dat dat kind op de arm niet meer in de wagen wilde. Tot ik haar erop wees dat er daar al twee inzaten )
Coco is veel te uniekquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ohhh Spark, ga je nou een Coco doen???
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ohhh Spark, ga je nou een Coco doen???
OMG!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Kyara het volgende:
Morgen verjaardagsfeestje voor M en de meiden. De roze slingers zijn toegevoegd aan de reeds aanwezige slingers. Saucijsjes staan in de oven. Straks nog even de eitjes koken voor de gevulde eieren en dan is het weer klaar voor vandaag.
Ohhh fijn!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef Tally het volgende:
EINDELIJK!!! Eindelijk. Eindelijk zijn dr darmpjes leeg.
Het wordt ZO mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef Spirit82 het volgende:
Goed bezig LB! Ben heel benieuwd naar het resultaat van DE muur!
De derde klysma net voor ze ging slapen. En gewoon verder gegaan met de laxo, olijfolie en venkelwater.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh fijn!
Heb je iets gedaan dat hielp of kwam het er nu gewoon eindelijk uit?
Lijkt me zo erg als je weet dat ze er zo'n last van heeft maar dat niks helpt
Bohhh... wat een ellende kan dat poepen toch zijn zegquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
De derde klysma net voor ze ging slapen. En gewoon verder gegaan met de laxo, olijfolie en venkelwater.
Ja, erg he. Laatste week baby is ingegaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!verjáárdagsfeestje voor je meiden ook??
Blijf je nog wel hier hangen tot de dames gecorrigeerd ook 1 zijn?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, erg he. Laatste week baby is ingegaan.
Maar ik blijf hier wel tot ze gecorrigeerd 1 zijn hoor
Het zijn ook gewoon nog baby's, er is echt niks dreumes aan nog. Niet qua motorische ontwikkeling maar ook niet wat betreft praten of dreumesstreken en zo.
Ja, ik vind het zo bizar dat ze nu ineens 1 zijn. Het afgelopen jaar is -vooral in het begin- zo'n rollercoaster geweest. Ik vind het best wel emo nu. Sowieso een afsluiting van een periode want de kans dat er nog een baby in huis komt is klein al vind ik het wel heel irritant dat iedereen er zomaar vanuit gaat dat we nu klaar zijn, dat is nog steeds onze eigen keuze, je hoeft me niet voor gek te verklaren of zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara jouw meisjes zijn gewoon nog een hele week een baby. Die van mij nog maar 5 dagen. En zij is nu een tusseninnetje. Niet echt meer een baby, maar ook echt nog geen dreumes (ik lurk in het dreumestopic alvast)
Veel plezier morgen
LB wat fijn dat ze zich zo vermaakte. Wanneer willen jullie echt over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik. Jongens komen hier vanzelf aanwaaien over een paar jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef Kyara het volgende:
Ja maar dat wil je toch ook wel? Jongetjes zijn echt tof hoor!
Over grote jongens kan ik niet meepraten. Die hoop ik nog heel wat jaar buiten de deur te houden. Maar kleine jongetjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Weet ik. Jongens komen hier vanzelf aanwaaien over een paar jaar
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Weet ik. Jongens komen hier vanzelf aanwaaien over een paar jaar
Vier kinderen. Ik kan het iedereen aanraden!! Het is zo leuk. Drie ook hoor, denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Over grote jongens kan ik niet meepraten. Die hoop ik nog heel wat jaar buiten de deur te houden. Maar kleine jongetjes
Maar hoe tof is 4 meiden
+1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Over grote jongens kan ik niet meepraten. Die hoop ik nog heel wat jaar buiten de deur te houden. Maar kleine jongetjes
Maar hoe tof is 4 meiden
Dat is ook precies wat ik bedoel. Ik begrijp je dus exact. Heb het gelukkig bij M wel mee kunnen maken dus ik weet daarom ook goed welk deel ik gemist heb en wat de invloed daarvan was. En dat is nu eenmaal zo. Maar als je toch zo lekker sentimenteel bent, dan vind ik dat soms wel een beetje verdrietig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ik werd pas mama toen Riley geboren werd met 40 weken. Toen ik zwanger was vond ik het natuurlijk al leuk en was ik verliefd op de echo's (zelfs de eerste echo met 6 weken en 5 dagen toen het nog een kikkervis was), maar al die gevoelens zijn niks vergeleken met wat ik voelde toen ze geboren werd. Maar ik heb me echt na die 40 weken kunnen toeleven. En toen ik LLM werd begon ik me voor te bereiden op de geboorte (geestelijk, ik kan niet echt uitleggen hoe) En jij moest nog ruim 6 weken. Dus jij was nog niet bij dat stuk. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat het gevoel van houden kwam pas later kwam. Bij jij moest ook dat gecorrigeerd worden(ik ben heel slecht in uitleggen. Sorry
)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Vier kinderen. Ik kan het iedereen aanraden!! Het is zo leuk. Drie ook hoor, denk ik.
2 is ook heel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Vier kinderen. Ik kan het iedereen aanraden!! Het is zo leuk. Drie ook hoor, denk ik.
Zeker!!quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Zeker!!
Ik zou zelfs best een vijfde willen. Maar geen zwangerschap meer dan, dus dat wordt moeilijk.
Totaal niet realistisch.
Whehequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Die 2 minuten waren net te kort om daar een beeld bij te krijgen
Ik geef bv op verzoek, ikke. Vannacht kwam ze om 3 u en 6.30u. Best tevreden mee. Ze geeft soms wel een paar mondjes melk terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:44 schreef ikke_84 het volgende:
We hebben M wakker gemaakt voor de fles om 20.30 en om 0.30. Ondanks dat kwam hij daarna toch nog 2x voor een (nacht)fles. Hij zal het wel nodig hebben.
Hoeveel voeding geven jullie haar nu flobo?
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:42 schreef Fieder het volgende:
L heeft de hele nacht gehuild, mn arme jochie, hij is echt niet lekkerhij is nu bij oma en ik ga naar mijn bed terug.
Lees vanmiddag terug.
Even langs de HAP?quote:Op zondag 19 januari 2014 09:45 schreef danic het volgende:
Ach Fieder...wat sneu. Truste nog even en Beterschap voor je manneke. Hopelijk knapt hij snel op.
Angelatje, het Heiderbos is een leuk park. Ruim opgezet, groot zwembad en een kinderboerderij.
We hebben hier weer wat anders. Het viel me al een paar dagen op dat Rosalie gek doet met haar tong. Ze maakt hem dik (lastig uitleggen) en steekt hem dan naar buiten (kind heeft een lange tong!) En probeert hem dan te pakken![]()
Ik dacht dat het een beetje een spelletje was, ontdekken van je lijf enzo.
Maar vanmorgen was ik in de keuken en heeft ze met een latex ovenwant gespeeld en er waarschijnlijk ook op zitten bijten. Heel dr mond tot kin vuurrood. Soort eczeem maar dan niet droog. Volgens mij komt het van de handschoen want het was me eerder niet opgevallen.
Dus nu zit ik me weer gek te maken (laat los danic, er is niks!) Dat ze allergisch reageert op latex.
En ik was zo stomom te googelen op latexallergie en daar las ik dat kleine kinderen dan ook kunnen reageren op de spenen van hun fles.
Kan ze alsjeblieft nú 1,5 jaar oud worden? Dan hebben we dit soort zorgen niet meer![]()
Ik word een beetje gek van mijn gehypochonder.
Daar zou ik maling aan hebben. Beter een keer te veel dan te weinig. En de hele dag moet een rotgevoel rondlopen is ook niets.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:16 schreef danic het volgende:
Alweer? Ze zien me aankomen![]()
Ik ga straks overleggen met mij vriend. Dan bellen we morgen wel ff naar de huisarts. Zal je zien dat de uitslag weg is. Of dat het door het vele kwijlen komt![]()
Ik was trouwens vergeten te jubelen voor Fee! Wat een opluchting zeg. En wat kan je inderdaad blij zijn met poeplogisch dat ze uitslaapt. Ze heeft geen last meer en kan eindelijk even tot rust komen.
+1quote:Op zondag 19 januari 2014 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zou ik maling aan hebben. Beter een keer te veel dan te weinig. En de hele dag moet een rotgevoel rondlopen is ook niets.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Die 2 minuten waren net te kort om daar een beeld bij te krijgen
Vanavond eens kijken of ik tijd krijg voor een warm badquote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly, wat een bruut kind heb jijMisschien geeft ze wel extra knuffels vandaag?
Tally wat een supernacht! Misschien maar weer eens een warm bad vandaag?
danic, gewoon bellen. Ik heb zelf trouwens een latexallergie en ik krijg er echt een soort brandwonden van, maar het kan vast in gradaties voorkomen.
Fieder, sterkte
Heb je al op plaatjes gegoogled, want als je dat als een schaafwondje omschrijft dan ben je wel erg bescheidenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef danic het volgende:
Jahdus daar zit ik echt niet op te wachten.
Heeeeeeeeel erg besmettelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:03 schreef Spirit82 het volgende:
Huuuu krentenbaard!! Voorzichtig dan, is dat niet heeeel besmettelijk??
Ik heb het woord schaafwondje ook niet gebruikt. Het is meer een rode bobbelige eczeem plek. Maar in dr mondhoek zat ook al een soort bolletje a la koortslip met een wit puntje.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:26 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Heb je al op plaatjes gegoogled, want als je dat als een schaafwondje omschrijft dan ben je wel erg bescheiden
Voorpret op dat-wat-komen-gaat is ook heel leuk!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef L-E het volgende:
Danic, wat klinkt het naar, huuuuhhhhh! Heeft ze er veel last van? Of staat dat al ergens want mijn hoofd is stuk en mijn laptop pest me dus ik kan niet ver terug lezen.
Kyara, feescht vandaag!Hoe was het?
Klinkt leuk JuudEn ja, even zonder kind(eren) is lekker he? Ik merk dat je elkaar dan toch weer even op een andere manier benadert ofzo, omdat je niet meer in de mama-papa-modus zit. Erg fijn! Als mijnes ooit, ooooooooooooit, nog uit een fles gaat drinken gaan wij als de wiedeweerga een avondje uit plannen, zin in
Ik heb haar weinig kans gegeven,quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly, wat een bruut kind heb jijMisschien geeft ze wel extra knuffels vandaag?
Dat belooft hier nog wat dan. Ean stopte ook niks in d'r mond, pakte niks van tafel.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef danic het volgende:
Ze gaat gewoon lekker slapen gelukkig. Ze heeft er zelf ook geen last van. Tenminste. ....dat denk ik. Het enige gekke aan haar is dat ze steeds een dikke tong naar buiten steekt (niet gezwollen hoor, ze doet dat zelf) en die dan probeert te pakken.
Ik ben het nu heel de dag aan het droogdeppen en aan het insmeren met bepanthen onder het mom 'baat het niet, dan schaadt het niet.
Het lijkt iets minder te worden, maar of dat zo is of dat ik er gewend aan raak![]()
Morgenochtend maar eens opnieuw kijken.
Maar seriously. ...hebben jullie dat ook? Ik voel me af en toe zo'n hypochonder. Terwijl ik dat bij de oudste niet had. Maar die ging dan ook gewoon braaf rondjes lopen rond de tafel ipv alles eraf trekken en die stopte niks in dr mond terwijl ik Rosalie minimaal 5x per dag op zijn kop moet houden om papier/plastic/wascokrijt/poezenharen/enz uit dr mond te halen.
Echt, ze geeft op een gegeven moment aan dat ze genoeg gegeten heeft en dan haal ik haar uit dr stoel, gaat ze eronder verder met alle stukjes die ze tijdens het eten heeft laten vallen![]()
Juud-- lekker hè. Wij gaan over 2 weken samen een weekendje weg. Zaterdagochtend kindjes naar opa en oma, zondagavond weer ophalen. Ik kijk er echt naar uit.
Ik vind het ook snel. Heb nog even gedacht dat ik niet meer kon rekenen maar het is echt zo.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Twee keer zoveel sac![]()
Mooi moment vond ik dat FR(hier was dat alleen pas bij de 8-maandenafspraak
)
Sac ook een beetje en ean woog met 4mnd ook 5kilo die was qua gewicht bijna verdrievoudigd. Op een of andere manier wil ik niet zien dat ze groter wordt ofzo. Waarschijnlijk omdat er geen baby meer komt hier.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
Gewicht verdubbelt was hier met 3 maanden. Maar ze moesten natuurlijk ook wel het een en ander inhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt helemaal nog langquote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ja E woog ook een keurige 3440 bij geboorte, en daarna ging het gewoon niet zo rap. Bij een lager geboortegewicht en goede groei daarna is het natuurlijk sneller zover.
Maar tof is het sowieso! Volgende mijlpaal wordt 2x de lengte! Dan moet ze een meter lang zijn. Dat klinkt idioot!
Bij ean kon ik dat idd ook bij sac minder, die was niet zo licht en viel niet echt af.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat vond ik dan weer geen probleem eigenlijk. Ik kon die kilo's er wel aankijken.
Femke doet juist aan jaknikken... of liever gezegd, headbangen... Komt niet altijd even goed uit. Laatst lag ze overdwars in haar bedje, en ging op d'r knieen zitten headbangen... tok met d'r koppie tegen de spijlen... niet zo slimquote:Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tof dat t feestje geslaagd was Kyara!
Danic, ik hoop op geen krentenbaard... E zit ook steeds met dr tong uit dr mond trouwens, en soms schudt ze dan ook nog aan 1 stuk door nee. Ziet er, eh, niet bijster intelligent uit![]()
Juud, lekker! Ik denk dat wij ook even een avondje moeten plannen als we eenmaal verhuisd zijn, want het is heel leuk hoor, een baby hebben en klussen in je nieuwe huis, maar ook wel allesoverheersend.
Maillotpootjesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Femke doet juist aan jaknikken... of liever gezegd, headbangen... Komt niet altijd even goed uit. Laatst lag ze overdwars in haar bedje, en ging op d'r knieen zitten headbangen... tok met d'r koppie tegen de spijlen... niet zo slim
Ze zit steeds vaker op haar knietjes trouwens... nu nog doorkrijgen dat je dan ook kunt kruipen...
[ afbeelding ]
PS. Let niet op d'r outfit: papadagje
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Shandaly het volgende:
Feestjes, leuk LB! Opvang gaat vast wel lukken(Desnoods pas ik op, al is Ehv ook niet echt in de richting...)
Ik moest echt zó hard lachen. Ik zag dr al zitten met de spetters in het rondquote:Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Danic, ik hoop op geen krentenbaard... E zit ook steeds met dr tong uit dr mond trouwens, en soms schudt ze dan ook nog aan 1 stuk door nee. Ziet er, eh, niet bijster intelligent uit![]()
Leuke speeltuin, ik ga er waarschijnlijk vrijdagochtend heen, dan kunnen de peuters met korting en na drie uur spelen is meneer toch wel uitgeputquote:Op zondag 19 januari 2014 21:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb haar weinig kans gegeven,heb vanmiddag Lars en z'n beste vriend uitgelaten in zo'n indoorspeeltuin (Hooiberg te Bladel, voor geïnteresseerden). Ze mocht met papa knuffelen
Ow Danic.. krentenbaardIk hoop ook heel erg dat jij en buuf ernaast zitten dan (en dat het een heel onschuldig uitslagje is wat morgen alweer weggetrokken is)
Juud, lekker he? Even ertussenuit zonder baby! En van die voorpret heb je inderdaad ook al lang plezier
Ah, feestbeest Kyara is er weer! Fijn dat het een geslaagde dag was. Hopelijk slapen ze vannacht ook lekker
Ik las het daar inderdaad... maar op vrijdagen moet ik (en de moeder van Lars' vriendje) toch echt werken...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Leuke speeltuin, ik ga er waarschijnlijk vrijdagochtend heen, dan kunnen de peuters met korting en na drie uur spelen is meneer toch wel uitgeput![]()
Kyara leuk zon verjaardagsfeest met drie feestbeestengefeliciteerd nog en alvast
Heeeelemaal bovenaan op je naam klikken en dan op Opties dacht ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:20 schreef dananana het volgende:
Haha tsja je weet het nooit. T schijnt dat er ook wel eens babies met tandjes geboren worden :-p maar nee.. dat zal het dan idd niet zijn lijkt me. hopelijk gaat het snel beter!
(iemand trouwens enig idee hoe ik mobiel aan mn smilies kom?)
J. van L0t heeft er nog een mooie fotomodellen lengte bij, die van mij is gewoon een propjequote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het wel raar hoor; ik ben zo gewend om E lang en smal te vinden dat ik vreemd opkeek toen ze inmiddels bijna gemiddeld uitkwam op de curve!
Dat Nin, J van L0t én de dochter van mijn vriendin dan zulke andere gewichten hebben bevestigt overigens weer dat ze toch nog wel een béétje mijn schrieltje is
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef dananana het volgende:
Oh kyara nu ik toch onder mn steentje weg ben wilde ik even zeggen dat mijn mannen ook zo met de gordijnen bezig zijn. Ik vond je post heel mooi van het idee dat ze dit in de baarmoeder ook deden *smelt*
Dank je, ik zal naar je zwaaien straks!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mabawa, succes vandaag! Is het vannacht nog een beetje rustig gebleven?
Hier eigenlijk best een redelijke nacht na zo'n drukke dag gister. J heeft zelfs van 19.00 - 03.00 uur geslapen. D kwam om 22.30 nog voor een slok (maar die had ook amper avondeten gegeten want te moe) en allebei dus om 3 en 5 uur. En ik denk dat ik ze zo maar wakker ga maken....
Als je lang wilt voeden wordt aangeraden om tot 1 jaar sowieso geen ander drinken aan te bieden..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, een boekenwurm?
Vraagje; wat is wijsheid met extra drinken? E drinkt toch wel minder vaak bij mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik misschien ook een portie water of thee ofzo moet gaan aanbieden? Ik heb 1 tuitbeker maar met de antilek-stand snapt ze m niet, en zonder duwt ze m weg omdat er dan zomaar iets in haar mond loopt![]()
Ten eerste is het een advies, dus dat hoef je niet op te volgen. Ten tweede is dat advies wat 'discutabel' imo, gebaseerd op 1 enkel onderzoek en volgens mensen die er verstand van hebben in elk geval verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef ymme het volgende:
Even tussendoor hoor![]()
A.s. zondag wordt Dex alweer 4 maanden.
Nu weet ik dat het cb hier adviseert dan te beginnen met het wennen aan vaste voeding.
Maar ik ben er een beetje huiverig voor. Daar Dex eindelijk zonder krampjes is, pas sinds 3 weken.
Als we nu andere voeding gaan geven dan fv, ben ik er bang voor dat er weer erge krampen zullen komen.
Misschien rustig aan laten wennen met rijstebloem in de avondfles?
(dex slaapt nog niet door, krijg s nachts ook nog een voeding).
Ik ben sowieso geen fan van met 4 maanden al beginnen met bijvoeding. Bij alle kinderen met 6 maanden begonnen (en voor de meiden was dat ook nog te vroeg).quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef ymme het volgende:
Even tussendoor hoor![]()
A.s. zondag wordt Dex alweer 4 maanden.
Nu weet ik dat het cb hier adviseert dan te beginnen met het wennen aan vaste voeding.
Maar ik ben er een beetje huiverig voor. Daar Dex eindelijk zonder krampjes is, pas sinds 3 weken.
Als we nu andere voeding gaan geven dan fv, ben ik er bang voor dat er weer erge krampen zullen komen.
Misschien rustig aan laten wennen met rijstebloem in de avondfles?
(dex slaapt nog niet door, krijg s nachts ook nog een voeding).
Enige tip die ik kan geven is, probeer overdag daar waar mogelijk te rusten. Als Ellie slaapt, ook op bed. Zo pak je in elk geval weer wat extra rust. En op de dagen dat je partner thuis is ook je rust pakken.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Cwen het volgende:
Hier ook in geen weken meer 3 uur achter elkaar geslapen... Wat we overdag ook doen, het maakt niet uit. Ik heb geen idee wat eraan te doen, maar merk dat het fysiek wel heel erg erin begint te hakken nu. Ik kom niet tot rust, waardoor m'n banden en spieren niet kunnen herstellen van de vorige dag. Ik vind het allemaal stiekem niet leuk meer zo...
Ja weet je, de assistente zei tegen me dat het juist een heel veilig middel is maar dat ze hem wel moeten controleren. Misschien is er daar iets mis gegaan bij mij? Ik weet het niet, moet nog afwachten hoe en wat er nou mis is gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Cwen het volgende:
Spark!![]()
. Wat zwaar en wat dubbel. En ja, ik twijfel dus ook om 'm daarom te laten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |