abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135583533
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135583644
Goed idee, laten we gewoon overnieuw beginnen :@
pi_135583664
Dat is ook weer zo idd Kyara. Niet meer aan gedacht.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135583708
Leuke foto van D trouwens Mandy! Wat lijkt hij zo groot!
pi_135583734
Ik kolf 's avonds niet meer, en Femke wordt vrijwel nooit wakker, dus eigenlijk zou ik best een wijntje oid kunnen drinken 's avonds... maar het is nog niet in me opgekomen, heb er nog geen behoefte aan gehad eigenlijk...
pi_135583817
Haha Kyara, proost!

En bedankt he, nu heb ik ook zin in wijn... :') Maar ik wéét dat als ik mn glas leeg heb, dat E dan wakker wordt!

Ik had vanmiddag trouwens een blunder; ik was mn kolf vergeten naar mn werk!! :o Daar zit je dan... :') Gelukkig kon ik het goed uithouden en wilde E me wel goed helpen toen ik eindelijk weer met haar op de bank zat!
pi_135583973
Da's lastig LB, zeker als je het nog wel echt nodig hebt. Ik denk dat ik best eens een dag over kan slaan op m'n werk, heb niets meer wat in de verste verte op stuwing lijkt... maar ben zo bang dat het dan in de weekenden voor Femke overdag ook op is... dus ik kolf die 30 cc er dan toch maar uit in de hoop dat het iets op gang houdt
pi_135584564
Oeh, niet fijn LB. Ik kan ongeveer 6 uur zonder voeden/kolven. Daarna wordt het wat minder aangenaam.
pi_135584697
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Oeh, niet fijn LB. Ik kan ongeveer 6 uur zonder voeden/kolven. Daarna wordt het wat minder aangenaam.
E had om 8:30 nog gedronken, en toen was ik om 18:00 met haar thuis...

Tussen de middag had ik met de hand even wat geprobeerd, dat heeft misschien de ergste druk eraf gehaald, maar eigenlijk viel het mij ook alles mee :Y

Niet leuk Shandaly, maar je houdt t toch maar mooi al 8 maanden hartstikke goed vol zo! ^O^
pi_135586223
Mijn ticket naar vrijheid manduca kwam gister binnen en vandaag meteen uitgetest. Het voelde net zoals de eerste keer naar buiten in de wandelwagen. Ik was zo trots en ik straalde :@ En dat terwijl het regende! M. vond het allemaal wel best, hoewel het berenpak misschien iets te veel van het goede was.

[ Bericht 33% gewijzigd door Limone op 18-01-2014 02:28:56 ]
pi_135586966
Mooie foto limone! O+

Die foto in het vorige topic van vaders alleen met baby, dat heb ik laatst ook gedaan, met de eerste keer een glimlach tot gevolg, de tweede keer een voorzichtig schater lachje en de opvolgende keer een uitbundige schaterlach O+ Ook probeert ze te lachen op het moment dat ik dat deed, zag er erg grappig uit.
pi_135587559
Ik had vanavond ook zo'n smeltmomentje. De meisjes gingen samen in bad (dat alleen O+ ) en Eva zat er al in. Ik had Rosalie uitgekleed op haar luier na. Ik droeg haar op mijn arm naar de badkamer en met mijn andere arm hield ik haar tegen zodat ze niet voorover zou gaan. Schijnbaar kietelde dat want ze gierde het uit :D dus maar even doorgegaan met kietelen. Ze begroef haar gezichtje helemaal in me, al lachend. Je kon me opdweilen O+
pi_135591192
Limoentje O+ O+
pi_135591528
Limone dat beertje O+
Danic heerlijk is dat he? Ik moet dan altijd huilen :P
Loj goeie spam *O* grote Ow O+
pi_135591564
Pfff na een slaaploze 2e helft van de nacht is M. nu klaarwakker en aan het kletsen. Ben ik even blij dat vriendlief om 7 uur had afgesproken om met een vriend te skypen. Kan hij mooi zn zoon showen :P
:O :z
pi_135591969
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef danic het volgende:
Ik had vanavond ook zo'n smeltmomentje. De meisjes gingen samen in bad (dat alleen O+ ) en Eva zat er al in. Ik had Rosalie uitgekleed op haar luier na. Ik droeg haar op mijn arm naar de badkamer en met mijn andere arm hield ik haar tegen zodat ze niet voorover zou gaan. Schijnbaar kietelde dat want ze gierde het uit :D dus maar even doorgegaan met kietelen. Ze begroef haar gezichtje helemaal in me, al lachend. Je kon me opdweilen O+
O+ O+

Limone, wat een mooi beertje! O+ (Jij had ook gerekend op een iets strengere winter? ;) )

Om 7 uur al skypen, mawaba? Brr... wat vroeg ;) (tijdsverschil?)
pi_135592501
Limone O+
En rosalie, schattig he als ze zo'n lol hebben
pi_135592984
Oooh Limone O+ O+ O+
ik heb een zwak voor berenpakkindjes O+

Danic O+ O+ O+
Samen in bad lijkt me ook zo leuk. Maar ze vinden het hier nog verschrikkelijk dus 1 krijsend kind per keer vind ik genoeg.....

Sterkte vandaag Mabawa, hopelijk kun je nog een beetje bijslapen.... :O
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:32:35 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135593048
Jaaaa danic heerlijk is dat he?!?! E is enorm kietelig, dus regelmatig gegrinnik of gegiechel, en als ik dan doorga echt schaterlachen en begraven ja O+

Limone, wat een blij ei! O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:35:22 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135593115
Over... 2 weekjes heb ik ook een bad O+ En E vindt in bad gelukkig geweldig totdat ze eruit moet :X dus dat gaan we heel veel doen! *O*

Kyara, misschien vinden ze het samen wel leuker? Kunnen ze elkaar afleiden! (even hardop denken hoor)
pi_135593305
Ja, dat hoopte ik ook LB dus dat heb ik al een geprobeerd maar dan steken ze elkaar alleen maar aan en dan gaan ze dus echt krijsen. Bij 1 op 1 kan ik het beperken tot wat gejammer ;)

M vond in bad gaan ook heel lang verschrikkelijk tot hij echt goed zelf kon zitten, toen begon hij het leuk te vinden....
pi_135593394
Lola vond badderen altijd al lekker maar nu ze kan zitten en lekker kan spelen wil ze er helemaal niet meer uit!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:45:11 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135593413
Oh boeh :') nee dat is niet wat ik voor ogen had oO<

Ik ga zometeen naar de kapper! *O* Voor het eerst sinds maart :') Eindelijk mijn nieuwe pony laten fatsoeneren!
pi_135593792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boeh :') nee dat is niet wat ik voor ogen had oO<

Ik ga zometeen naar de kapper! *O* Voor het eerst sinds maart :') Eindelijk mijn nieuwe pony laten fatsoeneren!
Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durf :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135593819
Even lekker tijd voor jezelf LB O+
Moet ook nodig weer naar de kapper, eens kijken wanneer ik tijd kan maken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_135593863
Mijn bolle baby is vanmorgen uit zijn broek gescheurd :')

Ik ga vanavond ook naar de kapper! Mijn nieuwe pony is inmiddels al wel zo lang dat het niet meer voortdurend omhoog staat, ik lijk weer op mij O+

Nu even terug lezen :)
pi_135594024
LE :D HOE?! Ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen hoe een baby uit zn broek scheurt eigenlijk :@ Maar ook yay want bol *O*

Ik ga weer even hoor: *O* O+ *O* Isa heeft vannacht WEER de hele nacht in haar eigen bed gelegen!!! En best goed geslapen ook O+ Ze wordt wel veel wakker omdat ze verkouden is, maar de helft van de keren dat ze hard moet hoesten, heeft ze ons niet nodig om in slaap te vallen. Dat kussen vind ik nog steeds een beetje eng, maar ze slaapt er zoooooooo goed mee O+ *O* Je merkt ook gewoon dat ze veel rustiger en dieper slaapt, zo fijn!!
Sarcasme. Herken het.
pi_135594085
Gewoon, toen ik de broek over zn achterwerk probeerde te trekken. Dat ging al een tijdje krap, ik had het misschien moeten laten :@

Isa heeft een kussen, dat had ik gemist? Kan me voorstellen dat dat lekkerder slaapt ja, fijn! *O*
pi_135594218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Gewoon, toen ik de broek over zn achterwerk probeerde te trekken. Dat ging al een tijdje krap, ik had het misschien moeten laten :@

Isa heeft een kussen, dat had ik gemist? Kan me voorstellen dat dat lekkerder slaapt ja, fijn! *O*
Gheghe, lievelingsbroek? :P

Ja, ze slaapt sinds kerst echt belabberd. We moesten er echt minimaal 10x op een nacht uit, I kid you not. Nou slaapt ze sowieso bij ons op de kamer, maar prettig was het niet, dus namen we haar maar bij ons in bed want daar sliep ze wel redelijk. Het viel ons op dat ze beter sliep als ze tegen ons aan lag met haar hoofd op onze arm, dus sinds 2 dagen stoppen we haar savonds in bed met een kruik (ook al heeft ze het altijd warm zat) en een oud vlokkig hoofdkussen van mij (dat vond ik een fijner idee dan zo'n solide kussen). En echt, ze slaapt als een roosje, werkelijk. Ik had NOOIT gedacht dat dat zo'n verschil kon maken.
Sarcasme. Herken het.
pi_135594413
De enige broek die schoon was, ik loop achter met de was :@

Het ei van Columbus, hoezee! O+
pi_135594784
Whaha LE _O-

Spirit wat fijn dat het nu zoveel beter gaat.

Wij hebben een vogelvoederplank bij de keukendeur hangen en L vindt het zo leuk als er dan een vogel komt. O+ Helaas zijn het alleen van die grote zwarte vogels ipv schattige musjes ofzo. Wel al een roodborstje gezien

Verder ben ik kapot. Ik heb eindelijk een paar goede nachten gehad maar de laatste 2 waren weer flut. En nu lijkt het wel harder aan te komen :{
pi_135595228
Erg he Fieder? Weet je nog toen je een pasgeboren baby had? Toen vond je lichaam het heel normaal om maar 4 uur per nacht te slapen -O- Maar nu :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_135595428
Spirit, wat fijn! *O*

Fieder herkenbaar hoor. Hier waren de nachten best wel een hele tijd vrij beroerd. Nu gaat het een stuk beter maar vannacht was het weer iets minder (viel nog steeds reuze mee, in vergelijking met hoe het was) maar toch :O
Maar ik heb achteraf ook wel het idee dat ik in die tijd echt wel als een soort zombie heb rondgelopen.

L-E, bolle billen O+

Ik heb toevallig gister een groupon gekocht voor een luxe kappersbehandeling O+
pi_135596079
Het is absurd hoe trots ik ben op het feit dat mijn baby dikke billen heeft :@ Alsof dat een verdienste is, van wie dan ook :') Zal wel de nasleep zijn van het krijgen van een dysmatuur kindje.

Fieder, ik geloof echt dat een lichaam went aan weinig slaap. Of eerder dat het lichaam went aan het ritme wat het wordt gegeven. Uit dat ritme komen is vermoeiend, welke kant je ook op werkt ;)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:25:50 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135596308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef L-E het volgende:
Het is absurd hoe trots ik ben op het feit dat mijn baby dikke billen heeft :@ Alsof dat een verdienste is, van wie dan ook :') Zal wel de nasleep zijn van het krijgen van een dysmatuur kindje.
Ik heb het ook hoor :Y omdat de bv zo slecht begon en E eerst niet goed groeide. Ik heb laatst foto's gemaakt waarbij je extra goed haar bolle buikje zag :D O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:30:50 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135596464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durf :P
Ja hoi!

Mijn pony lijkt niet meer alsof ik per ongeluk ben uitgeschoten O+
pi_135596743
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja hoi!

Mijn pony lijkt niet meer alsof ik per ongeluk ben uitgeschoten O+
omdat je helemaal kaal bent??
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:48:37 #38
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135597006
foto?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135597110
Door mijn krullenhaar steekt die pony juist alle kanten op nu ;(

L-E, babyspekkies zijn natuurlijk sowieso lief, fijn, zacht en lekker om zachtjes in te knijpen O+ Ik kan me voorstellen dat het extra speciaal is als je babytje zo klein is geweest buiten de buik, of, zoals bij LB, als er dingen aan de hand waren met groeien!

Fieder, dat herken ik ook ja! Precies wat L-E ook zegt, ik merk dat ik er een soort van aan 'wen' dat ik korte nachten maak, als er een paar wat langere nachten zijn, dan moet ik echt opnieuw weer wennen aan de korte nachten.
pi_135597158
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb het ook hoor :Y omdat de bv zo slecht begon en E eerst niet goed groeide. Ik heb laatst foto's gemaakt waarbij je extra goed haar bolle buikje zag :D O+
Ik was zo trots dat iemand een keer op een foto dat dikke buikjes benadrukte. Dat het duidelijk was dat ze net gegeten hadden. Het was wel mooi mijn melk in dat buikje!
pi_135597194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef L-E het volgende:
Fieder, ik geloof echt dat een lichaam went aan weinig slaap. Of eerder dat het lichaam went aan het ritme wat het wordt gegeven. Uit dat ritme komen is vermoeiend, welke kant je ook op werkt
Ja he, dat je helemaal bekaf bent omdat je maar 1 voeding hebt gedaan in plaats van 4 :?
pi_135597284
ritme :O :z :Z
05:15 en 06:00 heel netjes eigenlijk maar de 2 dagen werken. 2 maar he ipv 4 hebben mij geen goed gedaan. nekken en been doen zeer en maagzuur to the max
pi_135597503
FR, soms snap ik jouw posts echt niet :@ :D

ben je ziek?
Sarcasme. Herken het.
pi_135597635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
FR, soms snap ik jouw posts echt niet :@ :D

ben je ziek?
Niet ziek maar nog veel pijn als ik iets ga doen.
pi_135597878
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Niet ziek maar nog veel pijn als ik iets ga doen.
Ik weet nog dat je onlangs schreef over onderzoeken enzo, maar is er al licht aan het einde van de tunnel?
Sarcasme. Herken het.
pi_135597891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat je onlangs schreef over onderzoeken enzo, maar is er al licht aan het einde van de tunnel?
Nee. Ik ga volgende maar eens bellen wanneer ik de uitslagen krijg.
pi_135598035
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nee. Ik ga volgende maar eens bellen wanneer ik de uitslagen krijg.
Het maakt het er allemaal niet makkelijker op zo voor je -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_135600117
Flobo M is idd van 30-12. Ik ben toen om 7.30 ingeleid en 15.07 was hij al!
Jij bent ook ingeleid toch?

LE :D Heerlijk toch babyspek en ook zo lekker zacht!! O+

*O* voor alle goede nachten en -O- voor de minder goede nachten

Limone wat een schatje O+ ik vind die berenpakjes echt zo schattig!

Ik zit met een vraag. M. heeft overdag al aardig een ritme. Hij is tussen 7 a 8 uur wakker en krijgt dan zijn fles (kv). Daarna komt hij netjes om de 3 (soms 4) uur.
Maar 's avond is hij zo moe dat hij makkelijk 6uur door slaapt. 's Nachts komt hij dan wel weer om de 3 uur (soms zelfs 2 uur).
Wat is nou wijsheid, 's avonds wakker maken voor een fles (met als max 4 uur ertussen) of gewoon zo laten en voeden op verzoek met het idee dat hij vanzelf wel een ritme gaat krijgen.
Hoe deden jullie dat?? (M is nu 2 weken + 4 dagen en zat vorige week al boven het geboortegewicht)
Het zou namelijk wel lekker zijn als hij die 6 uur gaat verschuiven naar de nacht :+
pi_135600927
L stond net op de bank met de gordijnen te spelen. Voor zn gezicht en dan kiekeboe! En toen ik daarom moest lachen sprong hij naar me toe (ik zat naast hem) en kreeg ik n kus O+ :'( O+ O+ O+ En daarna nog een paar keer O+
pi_135601018
Wat lief Fieder O+ O+ O+

J is een beetje huilerig. Snotterig en ik vermoed tandjes. En die was zo fanatiek aan het kruipen dat haar beentjes sneller gingen dan haar armen dus dat was face forward op de grond....
pi_135601498
Jeetje wat is het moeilijk om terug te halen hoe wij het deden toen ze 2 weken oud was :D Ik zit te denken Ikke, maar ik weet het niet meer :@ Ik geloof dat toen ze zo jong was we haar in eerste instantie sharp iedere 3 uur wakker maakten voor een voeding, ook savonds en snachts, maar al vrij snel zijn we puur van haar uit gegaan, maar ons hongermonster kwam maandenlang gewoon iedere 3 a 4 uur. Toen ze savonds niet meer kwam, maar snachts wel (maar nu spreken we van een baby van 3 maanden denk ik) zijn we haar wakker gaan maken voor een late voeding tussen 10 en 11, maar ook daarbij kwam ze dan om een uur of 4 nog om een nachtvoeding en tussen 7 en 8 voor de ochtendvoeding.

Fieder wat lieeeffff!!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_135601634
@ikke, persoonlijk zou ik hem savonds dan toch wakker maken voor de fles in de hoop hij dan die 6 uur naar de nacht gaat verschuiven.

F kreeg rond die leeftijd om de 3 uur een fles. De laatste om 23.00 uur en de eerste rond 6 uur
pi_135602373
Fieder O+

@ikke mijn oudste kwam netjes om de 03:00 dus ook 's nacht. De jongste is veel grilliger dus die maakte ik wakker na max 04:00 nu hebben we een poos geprobeerd om haar 's avonds laat nog wakker te maken voor een voeding. dat maakt hier niks uit ze komt 's nachts sowieso nog een keer en dan kom ik in de knoei met de maximaal aantal schepjes die ze mag hebben dus dat doen we niet meer. Ik zou kijken naar hoeveel flessen er gedronken worden (ik ga er nu vanuit dat je fv geeft) en of dat overeenkomt met hoeveel er gedronken mag worden qua gewicht.

Ik heb de cb boekjes van ean en sac naast elkaar gelegd ean woog met 4mnd 5100 gram was 56cm en hoofdomtrek 38cm
sac bij 3mnd en 2wk 5250gram 56cm en een hoofdomtrek van 38cm.
Ze gaan redelijk tegelijk op sac heeft immers 3wk langer in mijn buik gezeten.
pi_135603118
Ik probeer nog eens zo'n megapost.

Shandaly, advocaatje? :9
Ik hoop dat je nog even kunt voeden in het weekend.

Limone O+ Manduca O+ M O+ Ik wil haar echt opeten, als ik er nog een maak wil ik er wel zo een! En zo'n ontspannen vrolijk gezicht voor zo'n kleintje!

Danic, ik vind die lol zo geweldig!! F heeft sinds gisteren iets met grote zachte ballen (hihi). Hij wordt er echt helemaal wild van, gillen en tegen zijn gezicht drukken _O-

Kyara F vond badderen al prima maar sinds hij zelf in bad kan zitten vindt hij het supergaaf, vooral als ik de douche op zijn rug zet. Hopelijk gaat dat bij jullie ook komen!
(oh, net als bij klumsy dus ;) )
En wat sneu, die snelle beentjes, wel herkenbaar, maar als er dan ook net een tandje aankomt :X

LB hoe zit je haar?? IK WIL OOK NAAR DE KAPPER, even wachten op betalingen.

LE met je scheurbaby _O- bolle billen zijn tof he?

Wat charmant al die kuifjes die jullie hebben! :D Als ik nog geen haaruitval heb gehad, heb ik daar dan nog kans op na 9 maanden..? :@

Spirit wat heerlijk!! En nu snap je waarom wij F zo vroeg op zn buik lieten slapen. Hij sliep op de bank echt prima op een kussen, en dan legden we hem op zijn rug en leek het alsof hij nog nooit moe was geweest!
Trouwens, heeft I nog zo'n wheelybug gekregen en hoe bevalt ie?

Fieder als je net uitgerust bent dan is dat echt een terugslag he? Hopelijk kun je het ergens weer inhalen, misschien wel gewoon vannacht!

FR :*

Hoi Ikke, jou had ik nog geen gedag gezegd :) Ik kan je alleen maar adviseren om te doen wat voor jezelf het prettigst is. Als jij die 6 uur liever 's nachts hebt kun je hem best een keer wakker maken 's avonds toch? En als jij er een beter gevoel bij hebt als je hem het ritme laat bepalen is dat ook prima.

Met F gaat het prima, hij is wel wat gevoelig, al een week of twee, maar ook supervrolijk en knuffelig. Er verandert ineens heel veel, denk dat dat voor hem ook vermoeiend is ofzo. Maar als ik me erop instel is het vooral veel samen spelen, in bad en knuffelen O+

PS Wil mijn Secret Valentine zich melden in het topic? Ik herhaal: wil mijn SV zich melden in het topic? O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:49:32 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135603422
Hai!
Limone, wat een schattig beertje heb je daar! En ik vind MN manduca ook geweldig!

L-e dat je ventje uit z'n broek scheurt is stiekem heel grappig.

Vanmorgen ben ik met de kinderen naar de stad geweest O+ met de trein en de bus. Lauren vond het allemaal erg interessant. Ze heeft nog lekker een mini croissant weg zitten knagen bij la place O+
pi_135603685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:19 schreef Shandaly het volgende:

Om 7 uur al skypen, mawaba? Brr... wat vroeg ;) (tijdsverschil?)
Ja, maar 2 uurtjes maar. Maar hij wilde perse zo vroeg zodat hij daarna vroeg kon gaan sporten.
Uiteindelijk kwam hij M. om 8.15 brengen, die heeft toen 10 minuutjes gedronken en samen hebben we tot 11 (!!!) uur geslapen! Heerlijk joh! Net sliep hij ook nog even een uurtje en kon ik snel wat huishoudelijke dingen doen.

LE wat fijn die dikke billen van je kleine ventje :D

Suiker, dat klinkt toch best fijn. Heel veel knuffelen O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:00:49 #57
259886 pessie
pi_135603861
Oh ja fieder, vergeet ik jou helemaal. Dat is zo schattig!
Lauren geeft ook kusjes O+
pi_135604142
Bad (van mijn ouders) vond Riley de laatste keer niet leuk. Dus al een tijd niet meer geprobeerd. Ga ik binnenkort weer eens proberen. Misschien dat ze het leuk vindt nu ze kan zitten

Le met haar baby die uit zijn broek scheurde :D

Mabawa lekker tot 1 uur geslapen O+

Riley staat los. Lopen durft ze nog net niet

pi_135604155
Hele onderneming Pessie! Fijn dat het zo goed ging.

Suiker, er gebeurt ook zoveel in dat eerste jaar en ze ontwikkelen zich zo snel. Ik zou er ook moe van worden. Hoe gaat het met jou, met die verzakking?
pi_135604169
Riley *O* *O* *O*
pi_135604508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:08 schreef Omentielvo het volgende:

Mabawa lekker tot 1 uur geslapen O+

Riley staat los. Lopen durft ze nog net niet

:{w Zeg niet overdrijven he, het was slechts 11 uur! ;) :')

Wat goed van Riley *O*
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:26:03 #62
259886 pessie
pi_135604792
Wow Riley! Dat wordt los lopen op je verjaardag volgende week!

Ik vind het vooral knap van Nathan kyara, hij moest alles lopen. Dat deed hij trouwens zonder miepen, in de winkels vond hij het vooral erg moeilijk om te luisteren, maar ach, peuter...
pi_135605031
Riley!! *O*
pi_135605258
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:26 schreef pessie het volgende:
Ik vind het vooral knap van Nathan kyara, hij moest alles lopen. Dat deed hij trouwens zonder miepen, in de winkels vond hij het vooral erg moeilijk om te luisteren, maar ach, peuter...
Superknap! Lijkt me best wel lastig, met baby en peuter op stap. Had je Lauren in de kinderwagen of draagdoek/-zak?
pi_135605885
Riley *O*

en pessie met allebei op stap geweest leuk!

k vind in bad gaan echt leuk, spettert alles onder met haar benen.
En ik trof haar vanmiddag op haar buik in de box aan, zelf van rug naar buik gerold *O*

ikke wij maakten K wakker rond een uur of 2300. ze sliep dan de nacht door tot een uur of 5 .6
pi_135606474
Féline huilt sinds gisterochtend de hele dag. Ik word er zo sip van. Een combinatie van verlatingsangst en buikpijn. Gelukkig kan haar zus d'r soms nog opvrolijken. Maar lachen doet ze maar weinig ;( Niets lijkt ook te helpen voor d'r buikje. Er komt weinig uit want zit allemaal vast al een paar dagen. Roosvice laxo en venkelwater doen niets. Ze heeft een uurtje geleden een klisma gehad en toen kwamen er wat konijnkeutels uit maar de niet de lawine die ik had gehoopt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135607197
Tally, wat zielig! Anders toch ff de ha bellen? Zo te horen heeft ze er echt last van :*

Fieder, hier ook helemaal gesloopt na een goede nacht, dus hopelijk gaat het snel beter! Heeft L nog steeds zo'n last van z'n oren?

Suiker, bizar is dat hè, hoe snel ze dan ineens veranderen? En meeveren werkt idd het beste :).

Mabawa, wat fijn!

Riley *O* O+ met die hamster!

FR :*

Ikke, geen ervaring maar ik zou het ook proberen te verschuiven - wel met kleine stapjes (30 min) per keer misschien?

LB, fijn hè, naar de kapper!

Pessie, klinkt als een fijn uitje!

Ik zit nu in de metro, alleen, op weg naar m'n eerste uitje zonder baby :o. Heel lekker, maar ook heel vreemd! Mijn man heeft gedreigd haar pizza en cola te voeren :D. Doet 'ie niet, maar ik houd m'n hart vast voor de geënsceneerde foto's!
Home is where the O+ is...
pi_135607829
oh tally wat sneu! buikje masseren doet ook niks?

Cwen spannend eerste keer alleen weg. komt vast goed.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:58:25 #69
259886 pessie
pi_135608551
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

Superknap! Lijkt me best wel lastig, met baby en peuter op stap. Had je Lauren in de kinderwagen of draagdoek/-zak?
Lauren in de kinderwagen, maar ik had de draagzak mee voor het geval dat Nathan het niet zou trekken en in de wagen wilde.
Ach, jij gaat zelfs met 2 baby's en een peuter op stap!

Tally wat ontzettend sneu! Zou dat middel dat R van danic krijgt kunnen helpen?

Lauren vind in bad gaan ook geweldig. Ze gaat sinds ze 3 maanden is samen met grotebroer.
pi_135608604
Wat sneu Tally!

Pessie, maar niet met trein en bus en een loslopende peuter! M mag dan alleen vlak bij huis "los lopen" (of in de kinderboerderij).
pi_135608678
Tally wat sneu :*

Cwen. Die foto's wil ik zien :D
Veel plezier met je uitje
pi_135609099
Kyara arme J! :*
Pessie wat gezellig klinkt dat zo O+
Suiker een knuffelige F O+
Omen knappe Riley!!
Tally jeetje wat sneu ;( :*
Cwen veel plezier!
pi_135609995
Tally wat naar! Dat klinkt echt heel sneu :'( Ik zou ook niets weten wat het dan verbetert. Ik geef altijd meer water, drupje olijfolie, Laxo, nouja je doet eigenlijk alles al.
Pruimen geven hier wel snel resultaat trouwens!

Cwen veel plezier! ^O^
pi_135610275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Tally wat naar! Dat klinkt echt heel sneu :'( Ik zou ook niets weten wat het dan verbetert. Ik geef altijd meer water, drupje olijfolie, Laxo, nouja je doet eigenlijk alles al.
Pruimen geven hier wel snel resultaat trouwens!

Cwen veel plezier! ^O^
Die geef ik haar sinds gisteravond pruimen. Vind ze erg lekker. Maar tot nu toe geen resultaat. Zal d'r zo weer eens in bad zetten. Misschien helpt het.
pi_135610319
Maar een klysma, je zou toch zeggen dat het meeste er dan uit moet komen.. sneu zeg. Dragen werkt ook niet tegen het huilen?
pi_135610346
Rosalie krijgt movicolon maar dat is alleen op recept van de kinderarts. Dus dan moet je daarheen verwezen worden door ha of cb. Maar lijkt me een gegronde reden.

Ik heb van de chiropractor massagetechnieken geleerd. Misschien kan dat helpen?

Info: je darmen lopen in een boog van rechtsonder, onderlangs je middenrif naar je buik links onderin en uiteindelijk dus naar de uitgang.
Bij het masseren begin je rechts onderin. Je maakt zacht masserende bewegingen in een cirkel met dr klok mee. Doe dit met 2 of 3 vingers en niet meer dan je eerste kootje zeg maar.
Al masserend volg je de vorm van de darmen. Je zit perfect als de toppen van je vingers net de onderkant van de ribben voelen. Volg dit tot het bekken links onderin.
Dan maak je net boven het bekken met je toppen een paar keer een korte, stotende beweging heen en weer. Hiermee stimuleer je het laatste stukje darm.
Hopelijk helpt het :*
pi_135610905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef Suikertante het volgende:
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Kyara het volgende:
Suiker, er gebeurt ook zoveel in dat eerste jaar en ze ontwikkelen zich zo snel. Ik zou er ook moe van worden. Hoe gaat het met jou, met die verzakking?
pi_135612406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:50 schreef Suikertante het volgende:
Maar een klysma, je zou toch zeggen dat het meeste er dan uit moet komen.. sneu zeg. Dragen werkt ook niet tegen het huilen?
Vanmiddag hielp dragen wel even. Nu is ze op me in slaap gevallen.
pi_135612459
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef danic het volgende:
Rosalie krijgt movicolon maar dat is alleen op recept van de kinderarts. Dus dan moet je daarheen verwezen worden door ha of cb. Maar lijkt me een gegronde reden.

Ik heb van de chiropractor massagetechnieken geleerd. Misschien kan dat helpen?

Info: je darmen lopen in een boog van rechtsonder, onderlangs je middenrif naar je buik links onderin en uiteindelijk dus naar de uitgang.
Bij het masseren begin je rechts onderin. Je maakt zacht masserende bewegingen in een cirkel met dr klok mee. Doe dit met 2 of 3 vingers en niet meer dan je eerste kootje zeg maar.
Al masserend volg je de vorm van de darmen. Je zit perfect als de toppen van je vingers net de onderkant van de ribben voelen. Volg dit tot het bekken links onderin.
Dan maak je net boven het bekken met je toppen een paar keer een korte, stotende beweging heen en weer. Hiermee stimuleer je het laatste stukje darm.
Hopelijk helpt het :*
Ik heb een cursus baby massage gedaan en ben meteen gaan masseren maar tot nu toe nog geen oplossing geweest.
pi_135614729
Fieder wat lief van jou L!! O+ *smelt*

*O* voor Riley die kan staan en voor K die zelf om rolt

Tally wat zielig. Ik kreeg als tip van de kraamhulp om een theelepeltje olijfolie door de fles te doen bij verstopping. Maar misschien heb je dit ook al wel geprobeerd. dat heb je al gedaan zie ik nu

En Cwen heb je al foto's binnen gekregen van een pizza etende, cola drinkende baby?? :D
Veel plezier op je eerste uitje!

Bedankt voor alle tips ^O^ We gaan hem nu na max 4 uur toch maar wakker maken. Eens kijken hoe dit gaat uitpakken.
pi_135619558
Helaas, geen foto's van de pizza en de cola :(. Hij durfde het niet aan :D. Het was wel even lekker om weg te zijn!

Gekke vraag: ik moet van de fysio gaan zwemmen ivm de inmiddels in bijna m'n hele lichaam overbelaste banden. Nu gaat Ellie niet naar de opvang, dus nu zit ik te puzzelen hoe ik dat ga doen met haar. Ze kan niet mee en de avondtijden van het zwembad zijn hier zo laat dat ik dat niet fijn vind. Ik zou dus overdag willen, maar twijfel om m'n ouders of schoonouders structureel te vragen. Heeft iemand daar ook wel eens mee te maken gehad?
pi_135619803
Cwen, ik heb op maandag therapie (om de week) en opa en oma komen dan gewoon oppassen. Dan lunchen ze meteen mee en gaan we als het lukt met beide kindjes naar de speeltuin of wandelen ofzo. Ik ben ermee geholpen, en zij zijn dolblij met de tijd met de kindjes. :)
pi_135619848
Vragen kan altijd Cwen, zeker als je ook duidelijk maakt dat ze zich niet verplicht hoeven te voelen om ja te zeggen. Maar mijn ervaring is dat opa's en oma's het ook als een eer zien om op te mogen passen en het met alle liefde en plezier doen.
pi_135620804
Samen in bad lijkt mij ook heel leuk... maar geen bad hier. Alhoewel... ze gaan natuurlijk al regelmatig samen zwemmen. Veel interactie is er dan trouwens meestal niet, maar Femke kan natuurlijk ook nog "niets". Niet zelf zitten bijvoorbeeld, dus ik moet haar zelf de hele tijd vasthouden.

LB bij de kapper! Lekker is dat he? Even me-time, en er dan daarna ook nog fantastisch uitzien ook O+

Hehe, L-E, een baby die uit z'n broek scheurt :D

Spirit! *O* voor Isa die lekker met een kussen in haar eigen bedje slaapt!

Fieder, c_/ ? Inderdaad vaag dat je lijf wisselende slaapritmes niet snapt he? Wel leuk dat kiekeboe met de grodijnen O+
Voor Kyara ook een c_/

f_r :* Sterkte!

Ikke, was er niet ook zo'n stelregel over hoe lang achter elkaar een babietje 'mocht' slapen? Eén uur per pond lichaamsgewicht ofzo? Dus als hij 3 kilo weegt, mag hij 6 uur aaneengesloten slapen, of liever gezegd, 6 uur tussen twee voedingen laten. (Jeetje, wat voelt dit alweer lang geleden! Terwijl het soms ook voelt alsof de bevalling vorige maand nog was)
Een beetje schuiven en toch enigszins op verzoek voeden is best te doen toch?

quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:44 schreef Kyara het volgende:
Wat lief Fieder O+ O+ O+

J is een beetje huilerig. Snotterig en ik vermoed tandjes. En die was zo fanatiek aan het kruipen dat haar beentjes sneller gingen dan haar armen dus dat was face forward op de grond....
Gosh.. moet ze wel mee uitkijken hoor... Toch zonde als je je met je verse nieuwe tandjes meteen een door je lip valt ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik probeer nog eens zo'n megapost.

Shandaly, advocaatje? :9
Ik hoop dat je nog even kunt voeden in het weekend.
Megapost geslaagd!
En ik ga voor een likeurtje ;) Hebben we nog staan, en wil geen hele fles wijn voor mij alleen opentrekken (ML ligt alweer op bed met 39 graden koorts :( )
Ivm lange vergaderingen op het werk kwam kolven vandaag niet zo goed uit, dus ik dacht 'maar eens kijken wat er gebeurd als ik het niet doe'... Nou, helemaal niets dus. Geen stuwing, geen vervelend gevoel, geen lekkage... Femke heeft wel flink gedronken voor ze naar bed ging, dus leeg was het niet, maar blijkbaar is kolven echt niet meer nodig. Nu komend weekend maar eens zien of ze er in de loop van de dag nog genoeg aan heeft.

Pessie gezellig met de kinderen op stap. Met de trein zelfs, dat doen wij niet zo vaak. (lees: nooit)

Wauw Omen, losstaan! Zomaar! Dat lopen zal vast niet lang meer duren! Tof zeg

Een *O* voor een rollende K van aapie!

En na alle vrolijke verhalen een sippe van Tally.. :( Wat sneu zeg als die kleintjes zo'n moeite hebben met poepen (nu hebben wij ook poepproblemen hier, maar dan bij de grote. En die kun je nog vanalles uitleggen. Vooral dat hij dus buikpijn krijgt als hij het te lang ophoudt, want dat doet hij. Dat doen die kleintjes natuurlijk niet bewust)
(Bij mij helpt koffie trouwens wel goed, maar da's ook zoiets om een baby te geven he... ;) )

Cwen, veel plezier met je eerste babyloze uitje! Wat ga je doen? Ow, je bent al weer terug, wat heb je gedaan?
Sommige sportscholen hebben zelf een mogelijkheid voor kinderopvang, heb je misschien een sportschool in de buurt met opvang en een zwembad? (Bijkomend voordeel: heb je er waarschijnlijk ook begeleiding voor jezelf bij)
En ik ga zelf altijd (ahum :@) baantjes zwemmen net voor werktijd. Dan valt het zeg maar onder de werktijdopvang. Maar weet niet of je (alweer) werkt..
En als (schoon)ouders in de buurt wonen zou je best eens een balletje op kunnen gooien. De mijne wonen helaas te ver weg voor dat soort dingen

Wij hebben trouwens gister een vakantietje geboekt! *O* Lekker burgerlijk, midweekje Centerparcs, mét opa en oma. O+ We gaan begin april, onder het mom "laatste kans voordat we aan schoolvakanties zijn gebonden voor de komende 18 jaar"...
pi_135621050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Gosh.. moet ze wel mee uitkijken hoor... Toch zonde als je je met je verse nieuwe tandjes meteen een door je lip valt

Oh, was een autocorrect fout. die = D.
Dus J tandjes en D gaat op haar smoel :+
pi_135621112
Hopelijk kun je voeden op die manier nog een tijd volhouden en holt het niet meteen achteruit :*
En wat een monsterpost _O_ Welk park gaan jullie?
pi_135621130
Gut, en dan dus allebei ongelukkig...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:44:47 #88
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135621204
Pessie, wat schattig!

--

Riley *O*

--

Tally, wat sneu. Dikke knuffel voor F.

--

Cwen, fijn dat je het leuk gehad hebt! Jammer van de niet gemaakte foto's.

--

Ikke, wat klinkt dat luxe, die 6 uur! Ik ben al zo trots op M.'s stipte 3 uur (echt letterlijk stipt). Ik zou kijken of je het langzaamaan kunt verschuiven, steeds een half uurtje of iets dergelijks.

--

M.aud kijkt! Zo lief om te zien hoe ze alles begint te zien en zo onder de indruk is van alles. O+

Plaatje:

Het nijlpaard schommelt.
pi_135621429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:43 schreef Shandaly het volgende:
Gut, en dan dus allebei ongelukkig...
Daffy is een bikkel. Blauwe plek op d'r kop en gewoon weer doorgaan. Die wil ook te graag. Ze zat hoog op haar knietjes en zette toen haar voet naast zich neer op de grond alsof ze op wilde staan (ze kan nog niet eens staan :') ) en toen viel ze achterover.

Maar dat op de knietjes spelen is zo schattig O+
pi_135621456
Wat lief Skippy O+ O+ O+
Zo'n mooi meisje!
pi_135622109
Ooohh Skips, je blij frummel O+ O+ O+ Die angry bird op de achtergrond lijkt wel jaloers :D
Sarcasme. Herken het.
pi_135622462
Skip, wat een snoes! O+

Kyara, je stoere meiden O+

Shandaly, hopeljk ook een goed voedend weekend! En lekker hoor, CenterParcs!

Idd jammer van de foto's... Ik was sushi eten met een vriendin, heerlijk!

Ik heb helaas geen zwembad met opvang in de buurt, dat is jammer. Ik ga maar eens overleggen met m'n ouders. Er moet toch iets te regelen zijn.
pi_135622539
Shandaly fijn dat je geen stuwing had en dat Femke zo lekker had gedronken. Hopelijk kan je op deze manier nog een tijd voeden O+

Proj wat een schatje zeg. O+
pi_135622855
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:13 schreef Kyara het volgende:

[..]

[..]

Oh dit had ik helemaal gemist :?
Het gaat heel erg goed! Het is nog niet als vanouds maar ik ben sinds 30 december weer beter gemeld, weer 20 uur aan het werk in de winkel dus, en ik moet soms even rustig aan doen maar ik ben heel tevreden! O+ Lief dat je 't vraagt :)
pi_135622931
Cwen misschien kan je je ouders en schoonouders om de beurt vragen? Misschien vinden ze het zelfs wel hartstikke leuk om te doen.

Shandaly wat lekker een mini vakantie!! Naar welk park gaan jullie? Wij gaan in april een weekendje naar centerparcs, we moeten alleen nog kijken naar welk park we gaan.

Skippy wat schattig!! Wat kijkt M vrolijk
pi_135623207
Wij gaan naar Amerika! (CP het Meerdal ;))
Met name omdat die ook zo'n indoorspeeltuin heeft, vindt Lars geweldig O+ En misschien kan Femke zich tegen die tijd ook wel vermaken in een ballenbak.

Suiker, wat fijn dat je weer volledig beter gemeld bent! *O*

(En wat lief dat je alles zo bijhoudt Kyara :* )
pi_135623442
Wat fijn Suiker. Hopelijk wordt het nog wat beter!

ik hou echt niet alles bij hoor, het schoot me laatst toevallig te binnen
pi_135623564
Riley die staat *O*
Mooie m. Van Skips O+
pi_135624161
O+ oooh, skip wat een poppie! Ze heeft wel wat weg van onze mini.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135632776
Shandaly wat leuk, er even tussenuit! Dat van de indoorspeeltuin ga ik onthouden
Skippy wat een lieverd O+ haha die angrybird viel mij ook op j
Suiker wat fijn dat het zoveel beter gaat!!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 07:37:24 #101
381212 Gulara
From the future
pi_135632914
Hahaha Proj die waakhondangrybird. En wat een moppie. O+

Shandaly lekker er even uit. En warme zwembaden. O+

Suiker fijn dat het zoveel beter gaat. :s)

Bikkel D. O+ Lief inderdaad dat op de knietjes spelen.

En goeiemorgen! :W Het was vandaag voor de eerste keer sinds weken weer eens voor 7en. :O
Pi is ziekig. Hij ademt niet, maar gorgelt. ;(
Overdag is hij verder wel blij en actief gelukkig.
pi_135633075
Suiker dat wist ik niet dat je weer helemaal beter bent gemeld. Wel fijn zeg

Shandaly. Dat is een leuk park. Ben ik ook geweest

Gulara. Zielig voor Pi. Gelukkig dat ie overdag wel vrolijk is :*

Ik werd vannacht wakker door mijn konijn die een speeluurtje had en geknuffeld wilde worden. :o
pi_135633667
Omen, ik zag net een mooie foto van Riley die staat *O*
Wat heeft ze een mooie ogen.

Ikke, klopt ik ben ook ingeleid vanwege hoge bloeddruk. Heb je M. nog wakker gemaakt? Hier sinds een paar dagen de laatste voeding om 22.30u en dan komt ze om 4.20u weer. Niet om kwart over en niet om half maar altijd om 20 over.
Maar op zich doet ze het best goed dus.
pi_135633884
We hebben M wakker gemaakt voor de fles om 20.30 en om 0.30. Ondanks dat kwam hij daarna toch nog 2x voor een (nacht)fles. Hij zal het wel nodig hebben.
Hoeveel voeding geven jullie haar nu flobo?
pi_135633916
Oh jee Gulara wat sneu. L heeft er ook last van, hoest zichzelf ook wakker en gaat dan huilen. Ziek zijn is stom -O- beterschap

Omen als je het zo zegt klinkt het heel schattig maar was dat het ook? :O
pi_135634077
Gulara, beterschap voor Pi!

Omen, weer eens wat anders dan een baby :D

L ook al niet lekker -O-

Doordat J nu snipverkouden is hebben ze dames ook een ander nachtritme. Niet handig. 22:30 - 00:30 - 03:30 -04:30 - 05:30 - 07:00. Maar J lijkt toch weer wat meer opgeknapt dus hopelijk komende nacht een betere.

Laatste week met baby's :o
pi_135634131
Hmmm ik zei toch van de week dat Rosalie een paar keer had gespuugd de ochtend nadat ze op haar bol was gevallen?
Dat blijft ze houden. Gisterochtend wilde ze helemaal geen fles van mijn vriend en heeft hij haar meegenomen naar de psz en daarna een fles gegeven. Toen wilde ze hem wel.
Herkennen mensen dit? Misschien heeft ze niet gelijk trek als ze wakker wordt?
Er zijn ook volwassenen zat die niets kunnen eten 's morgens?
Zou het erg zijn om haar eerst even een tijdje te laten spelen?
pi_135634148
Oh kyara :o dat komt ineens rap dichterbij!
pi_135634152
Oei Kyara :O als D het nou maar niet krijgt dan. Laatste week :'( :o

Danic dat lijkt me prima. L heeft een tijd gehad dat hij de fles weigerde. Hij spuugde niet maar dronk hem gewoon helemaal niet. En bij de gastouder later wel.
pi_135634204
J is sowieso wat vaker en sneller ziek dan D. Ik was nog bang dat D het kneusje van het stel zou worden met haar "altijd wat" :D

Danic, kan heel goed hoor. Hier betekent wakker ook niet altijd meteen eten. Sowieso spelen ze hier eerst nog een tijdje in hun bed maar niet elk kind kan/doet dat dus ik zou haar dan wel gewoon nog even laten spelen. Maar weet je wel zeker dat het niet meer door de val kan komen?
pi_135634590
Ik voel me hier nog steeds meer thuis dan bij de dreumesen, dus...
Vandaag vieren we Ow z'n verjaardag :D

En hij zegt "ja" , z'n eerste woordje :D
pi_135634638
Loj fijne dag O+ *O* wat een goede keus voor een eerste woordje
pi_135634686
Positief mannetje die Ow :D Veel plezier vandaag!

:* Beterschap voor de zieke kindjes en daarmee hopelijk ook betere nachten.
pi_135634708
Loj, als ja zijn eerste woordje is dan hoor je hier inderdaad meer thuis. Bij de dreumesjes is alles NEEEEEE! ;)

Maar je hebt ook nog een gecorrigeerde baby toch?

Fijne dag! Blijft toch bijzonder. De verjaardag van je kind O+
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:42:11 #115
381212 Gulara
From the future
pi_135636046
Veel plezier vandaag Loj!

En beterschap voor de zieken. :* En kneusjes. O+

Danic, hier wordt er ook soms wel eens niet gedronken.

Sowieso is er vandaag van alles niet goed. Als het niet gaat zoals hij wil is het gillen en krijsen. Lang leve het opvoeden. *O*
pi_135636129
Kyara niet fijn dat ze afwisselend wakker werden :*

Loj ik lees zo af en toe al bij de dreumesjes en die 'lijken' al zoveel groter. Veel plezier met het feestje

Danic dat zou goed kunnen. Maar wat Kyara zegt. Weet je zeker dat het niks met de val te maken heeft
pi_135637088
Danic, hier tankt ze 's nachts als een malle, als ze wil elk uur, maar als ze 's ochtends wakker wordt hoeft ze ook maar heel even te drinken. Dus het kan, ja! Maar ik zou het na die val toch ff laten controleren - als dat kan :?.

Loj, wat lief O+

Hier heeft mevrouw ontdekt dat als je toch al zit, je voorover kunt buigen en zo naar je buik kunt rollen :D. Alleen dan is het huilen :D
pi_135637313
Gulara niet leuk dat je baby niet vrolijk is :*

Cwen wat een snelle joh. Nu nog leren om te rollen zonder te huilen O+
pi_135637657
Er is niks met haar aan de hand hoor :D lief dat jullie zo bezorgd zijn maar dat is echt niet nodig. Ze is zich echt niet te pletter gevallen. Gelukkig!!

We hebben hier net even samen overlegt en we gaan haar gewoon mee laten ontbijten met een boterham. Dan anderhalf/2 uur later bij het slaapje de fles. Gisteren heeft ze hem toen ook gehad en toen dronk ze hem zonder morren leeg.

Ik vermoed dat de reden van het spugen is door het vele wurmen tijdens het drinken. Ze is dan erg onrustig en geeft veel spanning op dr buik. Dan spelen en dan komt het omhoog. Als het van het vallen zou zijn dan zou ze het de hele dag Door doen en dat is niet zo.
pi_135644029
Gelukkig Danic! Brood als ontbijt is toch ook prima. Eventueel wat later op de ochtend nog een flesje als ze dan nog honger heeft?

Ik heb vandaag nog wat boodschapjes gedaan met mijn kinderen. Lekker met de megakinderwagen + 3 kinderen op zaterdag de supermarkt in. Niemand kon meer bij de band omdat ik daar stond >:)
ik had vroeger altijd zo'n hekel aan dat soort mensen :D Net als aan gezinnen die gezellig met zijn allen boodschappen gaan doen op zaterdag.
pi_135644551
Haha Kyara. :P

Riley is de hele dag aan het oefenen met lopen. Het lukt haar nog niet. Soms een stapje :o
En net viel ze tegen de tafel aan. Keihard huilen. Arm moppie. Gelukkig wel te troosten
pi_135644638
Danic klinkt prima toch. uiteindelijk eten veel mensen brood smorgens dus jou baby regelt het prima zelf zo te lezen!

kyara leuk de supermarkt onveilig maken! en ik deel je vroeger gedachte haha!

pff hier aan t puzzelen met de opvang. per 1 juni moet K naar een andere opvang omdat mn gastouder dan met verlof gaat. We zijn nu aan het infomeren bij het plaatselijke kinderhotel. Qua prijs iets duurder maar geen minimale afname van uren dus uiteindelijk waarschijnlijk goedkoper. Alleen nog ff kijken hoe we belasting technisch dan uitkomen.

en riley al lekker aan het oefenen met lopen *O* tafels zijn stom -O-
pi_135649374
L heeft naast zn nare hoest en loopneus nu ook weer koorts. Hij heeft deze week een kuur gehad dus dan zal het nu wel een virus zijn? Balen -O-

Na 3 dagen koorts naar de ha is de stelregel geloof ik? En hoelang mag hoesten duren?
pi_135649614
Cwen wat knap!

Kyara wat een onderneming! Wat zul je een bekijks gehad hebben :D
(Ik zag van de week hier ook een moeder met een tweeling in een wagen en een derde kind op één arm, die wilde niet meer lopen kennelijk. Dan is jouw manier toch handiger lijkt me. Ik betrapte mezelf er wel op ook heel erg naar haar te staren :@ maar zo leuk om te zien. Mijn moeder dacht dat dat kind op de arm niet meer in de wagen wilde. Tot ik haar erop wees dat er daar al twee inzaten :D)

Och Omen arme Riley :*

aapieannie een kinderhotel? Daar heb ik nog nooit van gehoord haha. Zijn ze ook 's nachts open? :+ Maar is flexibele opvang begrijp ik. Klinkt als een goede oplossing.

L kan zijn stapelbekers in elkaar stoppen :o en van die stapelringen om zo'n kegel doen. Zo knap opeens! En als het dan gelukt is doet hij zijn armpjes omhoog en moet ik hoera zeggen O+ het wordt echt steeeeeds leuker
pi_135651391
Is er iemand nu? Iemand die ik lastig mag vallen met iets?
E.
pi_135651687
Ik ben online
pi_135651763
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef Fieder het volgende:
Kyara wat een onderneming! Wat zul je een bekijks gehad hebben
(Ik zag van de week hier ook een moeder met een tweeling in een wagen en een derde kind op één arm, die wilde niet meer lopen kennelijk. Dan is jouw manier toch handiger lijkt me. Ik betrapte mezelf er wel op ook heel erg naar haar te staren maar zo leuk om te zien. Mijn moeder dacht dat dat kind op de arm niet meer in de wagen wilde. Tot ik haar erop wees dat er daar al twee inzaten )
Onderneming valt wel mee hoor. We zijn er redelijk aan gewend en de mensen hier in de buurt kennen ons inmiddels ook wel. Ik denk wel dat meer mensen mij inmiddels van gezicht kennen als andersom :@ Wij moesten ook wel zo'n soort wagen want M was natuurlijk pas net 1 toen de meiden geboren werden. En hij liep ook pas met 21 maanden dus tja....
pi_135651811
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Kyara het volgende:
Ik ben online
DM onderweg, top :*

Ik haak later even in op iedereen, echt :*!
E.
pi_135652171
Spark :*

Kyara een lokale beroemdheid :D
pi_135653021
Oh jeetje Spark hoop dat t goed gaat :*
pi_135654139
Fieder: ja ze zijn het hele jaar 24 uur per dag open. Je betaalt alleen de uren die je daadwerkelijk afneemt en we hoeven alleen maar een setje kleding mee te geven. De rest krijgt ze daar. Elke dag kookt er een kok met verse producten, en wij mogen als we het aangeven ook aanschuiven! En aangezien wij beide onregelmatig werken is dit wel dwe ideale oplossing!

En heb al uitgerekend wat het berschil is met de gastouder nu, niu daar kan je van op vakantie!
pi_135654257
Er is niks ernstigs aan de hand jongens! Ik moest even bij iemand mijn ei kwijt en Kyara is zo lief geweest :*
E.
pi_135654409
AA, maar zo'n kinderhotel is wel een tijdelijk iets?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:23:41 #134
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135655890
Ik kan me goed voorstellen dat jullie daarvoor kiezen aapieannie, met onregelmatige werktijden is opvang zeker niet eenvoudig.
Alleen stel ik me bij een kinderhotel alleen een echt hotel voor 8)7 ,dom van me natuurlijk.

D kan zwaaien!!! *O*

Vanmiddag zijn we voor het eerst met D voor op de fiets naar de stad geweest (15 min heen op fiets), D voorop, buggy in de buggydrager achterop. Dat is wel een hele onderneming. Je hebt best wel wat gewicht achterop je fiets langs een kant en dat fietst wel een beetje mal. Ik ben er achter gekomen dat ik de buggy extra moet vastzetten met spanbanden, kwestie van buggygewiebel te voorkomen.
Neem daar op de terugweg een pak luiers onder mijn snelbinder bij en mijn fietstas helemaal volgesjouwd.
pi_135655955
Voorlopig wel. Ze hoeft r gelukkig niet vaak heen kyara!
pi_135656005
Ohhh Spark, ga je nou een Coco doen??? :o
Sarcasme. Herken het.
pi_135656030
http://www.paddington-kinderhotels.nl/

Voor de nieuwschierige onder ons :)
pi_135657265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Spirit82 het volgende:
Coco is veel te uniek :+
E.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:59:35 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135657267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:26 schreef Spirit82 het volgende:
:o

Waar t hart vol van is.....? ~O>

Hoop dat t opgelucht heeft Spark, en dat alles goed is :Y
pi_135657340
Morgen verjaardagsfeestje voor M en de meiden. De roze slingers zijn toegevoegd aan de reeds aanwezige slingers. Saucijsjes staan in de oven. Straks nog even de eitjes koken voor de gevulde eieren en dan is het weer klaar voor vandaag.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:02:16 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135657362
Zo, ik heb even 2 dagen tussen de verfpotten gebivakkeerd oO< E vandaag ook, en ze heeft t zo goed gedaan! O+ Vanmiddag heeft ze echt een hele tijd zichzelf vermaakt, midden in de kamer op haar kleed met wat speeltjes, en maar commentaar leveren op de mensen om haar heen :D

En toen ze onrustig werd heeft ze in de doek op mijn rug gezeten toen ik aan het verven was O+

Ben dus wel slecht bijgelezen, maar :* voor FR, en voor hoestende Pi, L en J...

Omen, wat een stoere foto van je mooie poppetje!! *O*

Sorry voor degenen die ik nu vergeet, dit is uit mijn hoofd :@
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:03:02 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135657388
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Kyara het volgende:
Morgen verjaardagsfeestje voor M en de meiden. De roze slingers zijn toegevoegd aan de reeds aanwezige slingers. Saucijsjes staan in de oven. Straks nog even de eitjes koken voor de gevulde eieren en dan is het weer klaar voor vandaag.
OMG! :o verjáárdagsfeestje voor je meiden ook??

Blijf je nog wel hier hangen tot de dames gecorrigeerd ook 1 zijn? *;
pi_135657630
EINDELIJK!!! Eindelijk. Eindelijk zijn dr darmpjes leeg. *O*
pi_135657651
Goed bezig LB! Ben heel benieuwd naar het resultaat van DE muur!

En een *O* voor Fee ;)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:19:50 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135658063
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef Tally het volgende:
EINDELIJK!!! Eindelijk. Eindelijk zijn dr darmpjes leeg. *O*
Ohhh fijn!

Heb je iets gedaan dat hielp of kwam het er nu gewoon eindelijk uit?
Lijkt me zo erg als je weet dat ze er zo'n last van heeft maar dat niks helpt ;(
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:21:03 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135658112
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef Spirit82 het volgende:
Goed bezig LB! Ben heel benieuwd naar het resultaat van DE muur!
Het wordt ZO mooi O+

Ik gruw echt elke keer nog van het blauw dat er op zat, en ik werd helemaal rustig vanmiddag toen de nieuwe kleur erop kwam :D De nieuwe kleur is een lichtere tint van het groen dat op de kozijnen zit.
pi_135658246
Wat fijn voor je meisje Tally!

Ohh Kyara het verjaardagsfeestje van je meisjes (en je knul natuurlijk) veel plezier alvast :)

Klinkt als een ideale oplossing Aapie!
pi_135658297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohhh fijn!

Heb je iets gedaan dat hielp of kwam het er nu gewoon eindelijk uit?
Lijkt me zo erg als je weet dat ze er zo'n last van heeft maar dat niks helpt ;(
De derde klysma net voor ze ging slapen. En gewoon verder gegaan met de laxo, olijfolie en venkelwater.
pi_135658363
Wat kan je blij zijn met een volle luier O+
En vannacht hebben we alle plek om de ieniminie te knuffelen. Peuter is uit logeren ;( Ik kreeg dr niet mee bij oma en opa vandaan net ;(
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:28:53 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135658401
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef Tally het volgende:

[..]

De derde klysma net voor ze ging slapen. En gewoon verder gegaan met de laxo, olijfolie en venkelwater.
Bohhh... wat een ellende kan dat poepen toch zijn zeg :{

En je peuter :D ook wel fijn dat ze zo graag bij opa & oma is toch? *;
pi_135658499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

OMG! :o verjáárdagsfeestje voor je meiden ook??

Blijf je nog wel hier hangen tot de dames gecorrigeerd ook 1 zijn? *;
Ja, erg he. Laatste week baby is ingegaan.

Maar ik blijf hier wel tot ze gecorrigeerd 1 zijn hoor ;)
Het zijn ook gewoon nog baby's, er is echt niks dreumes aan nog. Niet qua motorische ontwikkeling maar ook niet wat betreft praten of dreumesstreken en zo.
pi_135658507
Wat fijn Tally!
pi_135658650
Kyara jouw meisjes zijn gewoon nog een hele week een baby. Die van mij nog maar 5 dagen. En zij is nu een tusseninnetje. Niet echt meer een baby, maar ook echt nog geen dreumes (ik lurk in het dreumestopic alvast)
Veel plezier morgen

LB wat fijn dat ze zich zo vermaakte. Wanneer willen jullie echt over?
pi_135658672
Tally wat fijn
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:36:57 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135658689
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, erg he. Laatste week baby is ingegaan.

Maar ik blijf hier wel tot ze gecorrigeerd 1 zijn hoor ;)
Het zijn ook gewoon nog baby's, er is echt niks dreumes aan nog. Niet qua motorische ontwikkeling maar ook niet wat betreft praten of dreumesstreken en zo.
*O*

Mijn baby deed vandaag wel dreumesachtig; ze zat in de box, en als ze aandacht kreeg van een van ons ging ze echt zo heel overdreven lachen :') O+

En ze zat weer zo te smullen van haar bietjes :Y)
pi_135658749
Zo daar ben ik ook weer eens :W

:* voor alle zieke kindjes en ouders..ben zelf nu herstellende van astmatische bronchitis -O-

Tally, wat fijn dat het eruit is. Ik had ook als kind erg last van verstopping. Mijn oma heeft weleens verteld dat ik dan huilend op het potje zat en dat ze het zo zielig vond dat er zo'n grote drol uit zo'n klein kindje kwam :X

Ik heb mijn nieuwe werkrooster gekregen en daar ben ik erg blij mee...maandag en dinsdag lekker vrij. Het is alleen een beetje puzzelen wanneer ik kan gaan sporten want helaas heeft de sportschool geen kinderopvang -O- het is namelijk wel erg nodig want ik groei helemaal dicht |:( schoonouders wonen wel in de buurt maar die krijgen K al 2 x per week als ik werk.

Oja en we waren aan het kijken naar een weekje weg bij centerparcs...iemand nog suggesties? We willen in augustus of september en K is dan 8-9 maanden
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:41:23 #157
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135658853
Wat fijn Tally!

Beterschap Angelatje!

Meerdal is altijd wel een heel leuk park vind ik.

En LB een baby met dreumesgedrag: lief :) !
pi_135659109
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara jouw meisjes zijn gewoon nog een hele week een baby. Die van mij nog maar 5 dagen. En zij is nu een tusseninnetje. Niet echt meer een baby, maar ook echt nog geen dreumes (ik lurk in het dreumestopic alvast)
Veel plezier morgen

LB wat fijn dat ze zich zo vermaakte. Wanneer willen jullie echt over?
Ja, ik vind het zo bizar dat ze nu ineens 1 zijn. Het afgelopen jaar is -vooral in het begin- zo'n rollercoaster geweest. Ik vind het best wel emo nu. Sowieso een afsluiting van een periode want de kans dat er nog een baby in huis komt is klein al vind ik het wel heel irritant dat iedereen er zomaar vanuit gaat dat we nu klaar zijn, dat is nog steeds onze eigen keuze, je hoeft me niet voor gek te verklaren of zo :(

LadyBlack, wat klinkt dat schattig, E al helemaal thuis in jullie nieuwe huis. Alsof ze al weet dat het haar nieuwe thuis is O+
pi_135659802
LB wat lief dat dreumesgedrag O+

Angelatje wat sneu dat jij vroeger zo'n last had van verstopping
En fijn dat je blij bent met je rooster

Kyara. Jouw begin was inderdaad een rollercoaster. En het lijkt mij ook irritant als mensen daar gewoon van uit gaan. Dus een wens voor een nummer 4 (en 5 en 6 sorry eenling krijg je gewoon niet :D ) is inderdaad jullie eigen keus :*
Ik ben ook emo. Maar meer, omdat het jaar zo snel is gegaan. En dat ik echt zo gelukkig ben met haar. En dat ze geen baby meer is straks. En dat ik dit topic ook zo ga missen. En dan moet ik gewoon bijna huilen telkens
pi_135660013
Wat zeg je dat lief Omen O+ Het is ook een afsluting van een periode :Y Ik vond het bij M ook emo hoor.

Maar toch anders, toen was ik er echt klaar voor en meteen zijn mama. Bij de meiden heeft het toch best wel eventjes geduurd voordat ik me mama voelde van hen en ook het houden van kwam pas later terwijl dat bij M ook meteen het geval was. En dat maakt me wel een beetje verdrietig. Ik heb ook helemaal niet veel foto's gemaakt in het ziekenhuis, geen schriftje bijgehouden. Alleen overleven.

Nog even fotootje gebruikt bij de uitnodiging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135660043
Bizar hoe snel het gaat hè? En dat emo, dat heb ik nog steeds. Ze zijn nu 14 maanden. Het is zo leuk als ze groter worden *O*

Stomme vragen en veronderstellingen. Net als mensen soms vragen of ik nog voor een vijfde ga. Want ik wil vast een jongetje...
Met een meidenkwartet
pi_135660079
Ja maar dat wil je toch ook wel? Jongetjes zijn echt tof hoor! ;)
pi_135660086
Kyara: overleven. Zo herkenbaar.
Met een meidenkwartet
pi_135660121
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef Kyara het volgende:
Ja maar dat wil je toch ook wel? Jongetjes zijn echt tof hoor! ;)
Weet ik. Jongens komen hier vanzelf aanwaaien over een paar jaar :)
Met een meidenkwartet
pi_135660204
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Over grote jongens kan ik niet meepraten. Die hoop ik nog heel wat jaar buiten de deur te houden. Maar kleine jongetjes O+

Maar hoe tof is 4 meiden O+
  zaterdag 18 januari 2014 @ 23:15:41 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135660320
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Cathmar het volgende:

[..]

:D!

Kyara die foto _O_ ik krijg helemaal zin in een feestje ervan *O*
pi_135660328
Ik werd pas mama toen Riley geboren werd met 40 weken. Toen ik zwanger was vond ik het natuurlijk al leuk en was ik verliefd op de echo's (zelfs de eerste echo met 6 weken en 5 dagen toen het nog een kikkervis was), maar al die gevoelens zijn niks vergeleken met wat ik voelde toen ze geboren werd. Maar ik heb me echt na die 40 weken kunnen toeleven. En toen ik LLM werd begon ik me voor te bereiden op de geboorte (geestelijk, ik kan niet echt uitleggen hoe) En jij moest nog ruim 6 weken. Dus jij was nog niet bij dat stuk. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat het gevoel van houden kwam pas later kwam. Bij jij moest ook dat gecorrigeerd worden :* (ik ben heel slecht in uitleggen. Sorry :@ )
pi_135660357
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Over grote jongens kan ik niet meepraten. Die hoop ik nog heel wat jaar buiten de deur te houden. Maar kleine jongetjes O+

Vier kinderen. Ik kan het iedereen aanraden!! Het is zo leuk. Drie ook hoor, denk ik.
Met een meidenkwartet
pi_135660376
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

+1
pi_135660457
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ik werd pas mama toen Riley geboren werd met 40 weken. Toen ik zwanger was vond ik het natuurlijk al leuk en was ik verliefd op de echo's (zelfs de eerste echo met 6 weken en 5 dagen toen het nog een kikkervis was), maar al die gevoelens zijn niks vergeleken met wat ik voelde toen ze geboren werd. Maar ik heb me echt na die 40 weken kunnen toeleven. En toen ik LLM werd begon ik me voor te bereiden op de geboorte (geestelijk, ik kan niet echt uitleggen hoe) En jij moest nog ruim 6 weken. Dus jij was nog niet bij dat stuk. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat het gevoel van houden kwam pas later kwam. Bij jij moest ook dat gecorrigeerd worden :* (ik ben heel slecht in uitleggen. Sorry :@ )
Dat is ook precies wat ik bedoel. Ik begrijp je dus exact. Heb het gelukkig bij M wel mee kunnen maken dus ik weet daarom ook goed welk deel ik gemist heb en wat de invloed daarvan was. En dat is nu eenmaal zo. Maar als je toch zo lekker sentimenteel bent, dan vind ik dat soms wel een beetje verdrietig.
pi_135660477
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Vier kinderen. Ik kan het iedereen aanraden!! Het is zo leuk. Drie ook hoor, denk ik.
O+

lijk mij ook. 3 is ook leuk hoor. Over 2 kan ik dan weer niet meepraten :D
pi_135660546
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Cathmar het volgende:

[..]

2 is ook heel leuk :P
pi_135660626
Kyara, wat een geweldige foto...ze zijn al helemaal in de feeststemming *O*

En idd best irritant dat mensen er vanuit gaan dat er geen kinderen meer komen. Of dat ze ervanuit gaan dat er meer komen....hier beginnen ze soms ook al over de volgende...en dat terwijl mijn lichaam nog geen seks wil en ik eerst moet nadenken over welke anticonceptie ik wil 8)7
pi_135660688
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zeker!!
Ik zou zelfs best een vijfde willen. Maar geen zwangerschap meer dan, dus dat wordt moeilijk.
Totaal niet realistisch.
Met een meidenkwartet
pi_135660779
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:25 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Zeker!!
Ik zou zelfs best een vijfde willen. Maar geen zwangerschap meer dan, dus dat wordt moeilijk.
Totaal niet realistisch.
:D

Hier is 2 echt wel genoeg. Een derde zou ik vooral leuk vinden voor de baby, maar eigenlijk is het wel gewoon goed zo. Helemaal nu de jongste wat ouder wordt wordt alles makkelijker, dus wat dat betreft is het gewoon goed.

En he, een jongen en een meisje, dus er hoeft niks meer bij :+
pi_135660935
Een tweede lijkt me ook geweldig O+
  zaterdag 18 januari 2014 @ 23:37:14 #177
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135661117
Wat een leuke foto Kyara!

[ Bericht 77% gewijzigd door -mandy- op 18-01-2014 23:54:03 ]
pi_135661255
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Die 2 minuten waren net te kort om daar een beeld bij te krijgen :+
pi_135661382
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Die 2 minuten waren net te kort om daar een beeld bij te krijgen :+
Whehe :D
pi_135666748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:44 schreef ikke_84 het volgende:
We hebben M wakker gemaakt voor de fles om 20.30 en om 0.30. Ondanks dat kwam hij daarna toch nog 2x voor een (nacht)fles. Hij zal het wel nodig hebben.
Hoeveel voeding geven jullie haar nu flobo?
Ik geef bv op verzoek, ikke. Vannacht kwam ze om 3 u en 6.30u. Best tevreden mee. Ze geeft soms wel een paar mondjes melk terug.
pi_135666776
Flowerbox. Dat is inderdaad een fijne nacht *O*

Ik heb heel goed geslapen, maar ben gewoon moe wakker geworden :o
pi_135667124
L heeft de hele nacht gehuild, mn arme jochie, hij is echt niet lekker :'( hij is nu bij oma en ik ga naar mijn bed terug.
Lees vanmiddag terug.
pi_135667327
Arme L. En arme jullie ook. Slaap lekker :*
  zondag 19 januari 2014 @ 09:10:41 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135667357
Ach Fieder... -O-
pi_135667714
Ach Fieder...wat sneu. Truste nog even en Beterschap voor je manneke. Hopelijk knapt hij snel op.

Angelatje, het Heiderbos is een leuk park. Ruim opgezet, groot zwembad en een kinderboerderij.

We hebben hier weer wat anders. Het viel me al een paar dagen op dat Rosalie gek doet met haar tong. Ze maakt hem dik (lastig uitleggen) en steekt hem dan naar buiten (kind heeft een lange tong!) En probeert hem dan te pakken :')
Ik dacht dat het een beetje een spelletje was, ontdekken van je lijf enzo.
Maar vanmorgen was ik in de keuken en heeft ze met een latex ovenwant gespeeld en er waarschijnlijk ook op zitten bijten. Heel dr mond tot kin vuurrood. Soort eczeem maar dan niet droog. Volgens mij komt het van de handschoen want het was me eerder niet opgevallen.
Dus nu zit ik me weer gek te maken (laat los danic, er is niks!) Dat ze allergisch reageert op latex.
En ik was zo stom |:( om te googelen op latexallergie en daar las ik dat kleine kinderen dan ook kunnen reageren op de spenen van hun fles.

Kan ze alsjeblieft nú 1,5 jaar oud worden? Dan hebben we dit soort zorgen niet meer -O-
Ik word een beetje gek van mijn gehypochonder.
pi_135667943
Fee is gister rond 22:00 in slaap gevallen en werd om 09:05 wakker O+
Ik had een heerlijke nacht kunnen hebben ware het niet dat ik bont en blauw ben van het karten. Die pijn in mn rug na een klap ben ik nog steeds niet kwijt :') Maar ze slaapt O+ uit O+
pi_135667955
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 08:42 schreef Fieder het volgende:
L heeft de hele nacht gehuild, mn arme jochie, hij is echt niet lekker :'( hij is nu bij oma en ik ga naar mijn bed terug.
Lees vanmiddag terug.
:*
pi_135667963
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 09:45 schreef danic het volgende:
Ach Fieder...wat sneu. Truste nog even en Beterschap voor je manneke. Hopelijk knapt hij snel op.

Angelatje, het Heiderbos is een leuk park. Ruim opgezet, groot zwembad en een kinderboerderij.

We hebben hier weer wat anders. Het viel me al een paar dagen op dat Rosalie gek doet met haar tong. Ze maakt hem dik (lastig uitleggen) en steekt hem dan naar buiten (kind heeft een lange tong!) En probeert hem dan te pakken :')
Ik dacht dat het een beetje een spelletje was, ontdekken van je lijf enzo.
Maar vanmorgen was ik in de keuken en heeft ze met een latex ovenwant gespeeld en er waarschijnlijk ook op zitten bijten. Heel dr mond tot kin vuurrood. Soort eczeem maar dan niet droog. Volgens mij komt het van de handschoen want het was me eerder niet opgevallen.
Dus nu zit ik me weer gek te maken (laat los danic, er is niks!) Dat ze allergisch reageert op latex.
En ik was zo stom |:( om te googelen op latexallergie en daar las ik dat kleine kinderen dan ook kunnen reageren op de spenen van hun fles.

Kan ze alsjeblieft nú 1,5 jaar oud worden? Dan hebben we dit soort zorgen niet meer -O-
Ik word een beetje gek van mijn gehypochonder.
Even langs de HAP?
pi_135668136
Alweer? Ze zien me aankomen :@
Ik ga straks overleggen met mij vriend. Dan bellen we morgen wel ff naar de huisarts. Zal je zien dat de uitslag weg is. Of dat het door het vele kwijlen komt :')

Ik was trouwens vergeten te jubelen voor Fee! Wat een opluchting zeg. En wat kan je inderdaad blij zijn met poep :D logisch dat ze uitslaapt. Ze heeft geen last meer en kan eindelijk even tot rust komen.
pi_135668407
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:16 schreef danic het volgende:
Alweer? Ze zien me aankomen :@
Ik ga straks overleggen met mij vriend. Dan bellen we morgen wel ff naar de huisarts. Zal je zien dat de uitslag weg is. Of dat het door het vele kwijlen komt :')

Ik was trouwens vergeten te jubelen voor Fee! Wat een opluchting zeg. En wat kan je inderdaad blij zijn met poep :D logisch dat ze uitslaapt. Ze heeft geen last meer en kan eindelijk even tot rust komen.
Daar zou ik maling aan hebben. Beter een keer te veel dan te weinig. En de hele dag moet een rotgevoel rondlopen is ook niets.
  zondag 19 januari 2014 @ 10:43:07 #191
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135668511
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar zou ik maling aan hebben. Beter een keer te veel dan te weinig. En de hele dag moet een rotgevoel rondlopen is ook niets.
+1
pi_135669023
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O- :*
Veel plezier bij het feest vandaag!

Danic, doe toch maar bellen hoor. Zoals al gezegd: liever teveel dan te weinig.

Al die emo dames hier... ik doe alvast lekker met jullie mee. Ik heb zojuist Femke zelf een flesje gegeven. De eerste keer... omdat madammeke echt niet meer blij werd van mijn borsten vanochtend... :'( En dat trutje werd er meteen helemaal enthousiast van, verdorie... ze had toch best een beetje tegen kunnen sputteren om mijn gevoelens te sparen? :@
  zondag 19 januari 2014 @ 11:23:52 #193
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135669246
Shandaly :* . Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel emo daarvoor bent.

Gewoon de hap bellen Danic!! Wat Tally zegt: beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig.
pi_135669264
Shandaly :*

Danic inderdaad even bellen :*
  zondag 19 januari 2014 @ 11:43:53 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135669623
Oei shandaly, dat is wel even slikken ja :{

Ik vond t ook altijd zo naar dat E een flesje in 1x leegtrok en wakker bleef, en aan de borst na 1 seconde in slaap viel ;(
pi_135670931
Danic wat gek. Dat van die tong klinkt wel bekend trouwens, mocht het je gerust stellen. L die doet dan zn tong op zn kin en dan gaat hij m heen en weer wiebelen. Net alsof het jeukt heb ik wel eens gedacht. Maar verder zit hij er niet aan dus :? dat van die latex is wel apart. Trekt het alweer wat weg?

Tally wat heerlijk!! Poep eruit en uitslapen *O*

Shandaly :*

LB we komen snel je muur bewonderen met zn allen :+
pi_135671035
Shandaly, wat een bruut kind heb jij :o Misschien geeft ze wel extra knuffels vandaag?

Tally wat een supernacht! Misschien maar weer eens een warm bad vandaag? ;)

danic, gewoon bellen. Ik heb zelf trouwens een latexallergie en ik krijg er echt een soort brandwonden van, maar het kan vast in gradaties voorkomen.

Fieder, sterkte :*
pi_135671455
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly, wat een bruut kind heb jij :o Misschien geeft ze wel extra knuffels vandaag?

Tally wat een supernacht! Misschien maar weer eens een warm bad vandaag? ;)

danic, gewoon bellen. Ik heb zelf trouwens een latexallergie en ik krijg er echt een soort brandwonden van, maar het kan vast in gradaties voorkomen.

Fieder, sterkte :*
Vanavond eens kijken of ik tijd krijg voor een warm bad :')
pi_135678054
aah shandaly :*

Kyara veel plezier vandaag!

Tally fijn dat er poep was, en dan ook nog uitslapen heerlijk!

Danic oei, maar als het echt latexallergie zou zijn zou ze het toch ook met flessen en spenen moeten hebben?? Is het niet een soort schuur.schaafwondje door het gewoel met de handschoen?
pi_135678349
Ff zonder bijlezen want kindjes in bad. Maar ik heb net de buuf om advies gevraagd en die vond het op krentenbaard lijken. Morgen ha bellen dus.
pi_135682486
Huuuu krentenbaard!! Voorzichtig dan, is dat niet heeeel besmettelijk??
Sarcasme. Herken het.
pi_135683287
Jah -O- dus daar zit ik echt niet op te wachten.
pi_135683396
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef danic het volgende:
Jah -O- dus daar zit ik echt niet op te wachten.
Heb je al op plaatjes gegoogled, want als je dat als een schaafwondje omschrijft dan ben je wel erg bescheiden :X
pi_135683829
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:03 schreef Spirit82 het volgende:
Huuuu krentenbaard!! Voorzichtig dan, is dat niet heeeel besmettelijk??
Heeeeeeeeel erg besmettelijk.
pi_135684072
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:26 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Heb je al op plaatjes gegoogled, want als je dat als een schaafwondje omschrijft dan ben je wel erg bescheiden :X
Ik heb het woord schaafwondje ook niet gebruikt. Het is meer een rode bobbelige eczeem plek. Maar in dr mondhoek zat ook al een soort bolletje a la koortslip met een wit puntje.
En dit is pas de eerste dag hè. Als het krentenbaard is zal ik morgen wel verschil zien.
Maar goed, ik ben geen arts. Ik hoop dat buuf en ik er erg naast zitten.
  zondag 19 januari 2014 @ 17:46:48 #206
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135684127
Beterschap Danic!

Ik ontdekte bij D gistermiddag ook zijn vijfde tandje! *O*
Hopelijk is nu even de luieruitslag van de tandjespoep ook even verleden tijd ...
pi_135690305
Fieder, ben je een beetje bijgeslapen? Hoe is het nu met L?
En Danic, ging je meisje wel lekker slapen of is/wordt dat nog een dingetje?
Zo Mandy, dat gaat rap.. 5 tandjes al!
Kyara, las ik het nou goed en zijn je meisjes al bijna 1?? Hoe was het verjaardagsfeestje vandaag (en je worstenbroodjes? ;) )

Man en ik zijn gisteren samen uit geweest. E. logeerde bij schoonouders, man en ik zijn uiteten geweest bij Las Palmas en daarna naar de film. Daarna naar huis (en het huis voor jezelf zonder baby die op de slaapkamer slaapt is toch wel ff een keertje lekker ( *; :9 ;) )) en we sliepen pas tegen een uur of 0200h. Vanmiddag baby weer opgehaald, ze had het natuurlijk heel goed gedaan bij opa en oma.. modelbaby ;) En sjonge wat is het LEUK om lekker met z'n 2en even eruit te zijn!
pi_135690431
Danic, wat klinkt het naar, huuuuhhhhh! Heeft ze er veel last van? Of staat dat al ergens want mijn hoofd is stuk en mijn laptop pest me dus ik kan niet ver terug lezen.

Kyara, feescht vandaag! *O* Hoe was het?

Klinkt leuk Juud O+ En ja, even zonder kind(eren) is lekker he? Ik merk dat je elkaar dan toch weer even op een andere manier benadert ofzo, omdat je niet meer in de mama-papa-modus zit. Erg fijn! Als mijnes ooit, ooooooooooooit, nog uit een fles gaat drinken gaan wij als de wiedeweerga een avondje uit plannen, zin in O+
pi_135691435
L-E gebaseerd op jouw mooie lijstje van laatst is dat rond zijn twaalfde toch :D

Kyara hoe was het feest vandaag

Juud klinkt als een hele gezellige avond. En fijn dat je baby zo'n modelbaby is geweest

Danic klinkt naar

Die van mij heeft het vanaf 7.15 tot 19.15 volgehouden met een slaapje van amper een uur. Ze was gelukkig wel gezellig. Maar wel echt moe. Raar kind
O+
pi_135693974
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef L-E het volgende:
Danic, wat klinkt het naar, huuuuhhhhh! Heeft ze er veel last van? Of staat dat al ergens want mijn hoofd is stuk en mijn laptop pest me dus ik kan niet ver terug lezen.

Kyara, feescht vandaag! *O* Hoe was het?

Klinkt leuk Juud O+ En ja, even zonder kind(eren) is lekker he? Ik merk dat je elkaar dan toch weer even op een andere manier benadert ofzo, omdat je niet meer in de mama-papa-modus zit. Erg fijn! Als mijnes ooit, ooooooooooooit, nog uit een fles gaat drinken gaan wij als de wiedeweerga een avondje uit plannen, zin in O+
Voorpret op dat-wat-komen-gaat is ook heel leuk! :)

Overigens: waar is XM gebleven? Al een tijdje niet gezien, volgens mij. En GotC? Joehoe meisjes!!
pi_135694398
Die miste ik ook al
pi_135694861
Ze gaat gewoon lekker slapen gelukkig. Ze heeft er zelf ook geen last van. Tenminste. ....dat denk ik. Het enige gekke aan haar is dat ze steeds een dikke tong naar buiten steekt (niet gezwollen hoor, ze doet dat zelf) en die dan probeert te pakken.
Ik ben het nu heel de dag aan het droogdeppen en aan het insmeren met bepanthen onder het mom 'baat het niet, dan schaadt het niet.
Het lijkt iets minder te worden, maar of dat zo is of dat ik er gewend aan raak :P
Morgenochtend maar eens opnieuw kijken.

Maar seriously. ...hebben jullie dat ook? Ik voel me af en toe zo'n hypochonder. Terwijl ik dat bij de oudste niet had. Maar die ging dan ook gewoon braaf rondjes lopen rond de tafel ipv alles eraf trekken en die stopte niks in dr mond terwijl ik Rosalie minimaal 5x per dag op zijn kop moet houden om papier/plastic/wascokrijt/poezenharen/enz uit dr mond te halen.
Echt, ze geeft op een gegeven moment aan dat ze genoeg gegeten heeft en dan haal ik haar uit dr stoel, gaat ze eronder verder met alle stukjes die ze tijdens het eten heeft laten vallen 8)7

Juud-- lekker hè. Wij gaan over 2 weken samen een weekendje weg. Zaterdagochtend kindjes naar opa en oma, zondagavond weer ophalen. Ik kijk er echt naar uit.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:16:29 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135694899
:W

Feestje was superdruk en superleuk. Uiteraard wilde geen van de kinderen zich aan mijn zorgvuldig geplande slaapjes houden. Rond half 4 knapten J &D volledig af dus die hebben we nog even naar bed gedaan. Ik was zo druk met hapjes, drankjes en kletsen dat ik amper foto's heb gemaakt. Schoonvader wel. Die krijg ik vast nog wel.
pi_135695021
Klinkt als een zeer geslaagde, maar drukke en hectische dag. Hup, lekker op de bank met de voeten omhoog jij!

Krijgen we morgen wel een spam O-)
pi_135695121
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb haar weinig kans gegeven, >:) heb vanmiddag Lars en z'n beste vriend uitgelaten in zo'n indoorspeeltuin (Hooiberg te Bladel, voor geïnteresseerden). Ze mocht met papa knuffelen ;)

Ow Danic.. krentenbaard :( Ik hoop ook heel erg dat jij en buuf ernaast zitten dan (en dat het een heel onschuldig uitslagje is wat morgen alweer weggetrokken is)

Juud, lekker he? Even ertussenuit zonder baby! En van die voorpret heb je inderdaad ook al lang plezier ;)

Ah, feestbeest Kyara is er weer! Fijn dat het een geslaagde dag was. Hopelijk slapen ze vannacht ook lekker :*
pi_135695244
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef danic het volgende:
Ze gaat gewoon lekker slapen gelukkig. Ze heeft er zelf ook geen last van. Tenminste. ....dat denk ik. Het enige gekke aan haar is dat ze steeds een dikke tong naar buiten steekt (niet gezwollen hoor, ze doet dat zelf) en die dan probeert te pakken.
Ik ben het nu heel de dag aan het droogdeppen en aan het insmeren met bepanthen onder het mom 'baat het niet, dan schaadt het niet.
Het lijkt iets minder te worden, maar of dat zo is of dat ik er gewend aan raak :P
Morgenochtend maar eens opnieuw kijken.

Maar seriously. ...hebben jullie dat ook? Ik voel me af en toe zo'n hypochonder. Terwijl ik dat bij de oudste niet had. Maar die ging dan ook gewoon braaf rondjes lopen rond de tafel ipv alles eraf trekken en die stopte niks in dr mond terwijl ik Rosalie minimaal 5x per dag op zijn kop moet houden om papier/plastic/wascokrijt/poezenharen/enz uit dr mond te halen.
Echt, ze geeft op een gegeven moment aan dat ze genoeg gegeten heeft en dan haal ik haar uit dr stoel, gaat ze eronder verder met alle stukjes die ze tijdens het eten heeft laten vallen 8)7

Juud-- lekker hè. Wij gaan over 2 weken samen een weekendje weg. Zaterdagochtend kindjes naar opa en oma, zondagavond weer ophalen. Ik kijk er echt naar uit.
Dat belooft hier nog wat dan. Ean stopte ook niks in d'r mond, pakte niks van tafel.
Ik hoop dat het geen krentenbaard is bij Rosalie.

Kyara je hebt het overleefd ik wacht met smart op de spam via je schoonvader.

Fieder hoe is het met de zieke?

Ik las een avondje weg dat is zo fijn even zonder baby.

Ik realiseerde mij gisteren dat sac zich al ruim verdubbelt heeft qua gewicht. Dat had ik nog helemaal niet door.
pi_135695251
Ben benieuwd naar je foto's Kyara!!

Danic, mwoah, is dat hypochondergedrag? Omdat je oudste kennelijk zó anders is dan Rosalie, word je in de war gebracht als R. iets doet waarvan jij denkt.. "huh?? dit ken ik helemaal niet!". Of kan dat het niet zijn?
  zondag 19 januari 2014 @ 21:24:43 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135695490
Tof dat t feestje geslaagd was Kyara!

Danic, ik hoop op geen krentenbaard... E zit ook steeds met dr tong uit dr mond trouwens, en soms schudt ze dan ook nog aan 1 stuk door nee. Ziet er, eh, niet bijster intelligent uit :')

Juud, lekker! Ik denk dat wij ook even een avondje moeten plannen als we eenmaal verhuisd zijn, want het is heel leuk hoor, een baby hebben en klussen in je nieuwe huis, maar ook wel allesoverheersend.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:29:57 #219
259886 pessie
pi_135695881
Oeh danig, ik hoop echt dat het geen krentenbaard is!

Kyara, klinkt als een geslaagd feest!

Ik zou voor de toekomst wel 4 kinderen willen maar ondanks dat ik baby's echt geweldig vind ervaar ik het soms als best zwaar, onze kinderen zijn gewoon niet zo van het slaap-type en zitten nogal aan ons vast en als wsij en onze relatie dit nu overleven denk ik dat het verstandig is om dat allemaal niet nogmaals op de proef te stellen.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:30:09 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135695897
Twee keer zoveel sac *O*

Mooi moment vond ik dat FR :Y (hier was dat alleen pas bij de 8-maandenafspraak :D )
pi_135696111
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Twee keer zoveel sac *O*

Mooi moment vond ik dat FR :Y (hier was dat alleen pas bij de 8-maandenafspraak :D )
Ik vind het ook snel. Heb nog even gedacht dat ik niet meer kon rekenen maar het is echt zo.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:34:18 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135696200
Oeh pessie ja dat is ook wel een belangrijke factor!

Blijft toch bizar he, die verschillen. Ik met mijn (nacht)slaapkopje en sommige met nachtbrakertjes...
  zondag 19 januari 2014 @ 21:34:59 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135696250
Gewicht verdubbelt was hier met 3 maanden. Maar ze moesten natuurlijk ook wel het een en ander inhalen.
pi_135696403
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
Gewicht verdubbelt was hier met 3 maanden. Maar ze moesten natuurlijk ook wel het een en ander inhalen.
Sac ook een beetje en ean woog met 4mnd ook 5kilo die was qua gewicht bijna verdrievoudigd. Op een of andere manier wil ik niet zien dat ze groter wordt ofzo. Waarschijnlijk omdat er geen baby meer komt hier.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:38:31 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135696489
Oh, dat vond ik dan weer geen probleem eigenlijk. Ik kon die kilo's er wel aankijken.
  zondag 19 januari 2014 @ 21:39:38 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135696572
Ja E woog ook een keurige 3440 bij geboorte, en daarna ging het gewoon niet zo rap. Bij een lager geboortegewicht en goede groei daarna is het natuurlijk sneller zover.

Maar tof is het sowieso! Volgende mijlpaal wordt 2x de lengte! Dan moet ze een meter lang zijn. Dat klinkt idioot! :D
pi_135696629
Kyara geslaagde dag. O+

Ferrari bijzonder dat ze zich verdubbelt heeft qua gewicht. Die van deed dat pas rond de 8 maanden

Shandaly leuk uitstapje O+
  zondag 19 januari 2014 @ 21:40:47 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135696637
Paar fotootjes:

Verjaardagsoutfit (D is degene met een blauwe plek op haar voorhoofd :') )

Samen met de blokken spelen

offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135696648
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ja E woog ook een keurige 3440 bij geboorte, en daarna ging het gewoon niet zo rap. Bij een lager geboortegewicht en goede groei daarna is het natuurlijk sneller zover.

Maar tof is het sowieso! Volgende mijlpaal wordt 2x de lengte! Dan moet ze een meter lang zijn. Dat klinkt idioot! :D
Dat duurt helemaal nog lang :P
Ben benieuwd wanneer de oudste de 1 meter aantikt :')
pi_135696692
Wat een mooie spam O+
pi_135696740
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat vond ik dan weer geen probleem eigenlijk. Ik kon die kilo's er wel aankijken.
Bij ean kon ik dat idd ook bij sac minder, die was niet zo licht en viel niet echt af.

2x de lengte dan ze zo groot in eens.
pi_135696826
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tof dat t feestje geslaagd was Kyara!

Danic, ik hoop op geen krentenbaard... E zit ook steeds met dr tong uit dr mond trouwens, en soms schudt ze dan ook nog aan 1 stuk door nee. Ziet er, eh, niet bijster intelligent uit :')

Juud, lekker! Ik denk dat wij ook even een avondje moeten plannen als we eenmaal verhuisd zijn, want het is heel leuk hoor, een baby hebben en klussen in je nieuwe huis, maar ook wel allesoverheersend.
Femke doet juist aan jaknikken... of liever gezegd, headbangen... Komt niet altijd even goed uit. Laatst lag ze overdwars in haar bedje, en ging op d'r knieen zitten headbangen... tok met d'r koppie tegen de spijlen... niet zo slim ;)

Ze zit steeds vaker op haar knietjes trouwens... nu nog doorkrijgen dat je dan ook kunt kruipen... ;)

PS. Let niet op d'r outfit: papadagje ;)

Kyara, wat een toffe foto's! Geweldige verjaardagsoutfits (ook van M.)

Dubbel gewicht haalt Femke misschien op haar even-lang-in-als-uit-datum... Ze begon op 3560, en zat anderhalve week geleden op 6970...
  zondag 19 januari 2014 @ 21:44:13 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135696839
Ik vind het wel raar hoor; ik ben zo gewend om E lang en smal te vinden dat ik vreemd opkeek toen ze inmiddels bijna gemiddeld uitkwam op de curve!

Dat Nin, J van L0t én de dochter van mijn vriendin dan zulke andere gewichten hebben bevestigt overigens weer dat ze toch nog wel een béétje mijn schrieltje is O+
  zondag 19 januari 2014 @ 21:46:52 #234
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135697028
2x de lengte, da's zo groot.... mag mijn baby nog even klein zijn?

Wat een mooie slanke dame Shandaly, 7 kilo. Mooi.

D heeft wat dat betreft alvast mijn kont geërfd. Een goede pakvast voor de meiden later :p
  zondag 19 januari 2014 @ 21:47:25 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135697068
Ach, ik had vandaag het zoontje van een vriendin vast en die is 6 maanden en even groot en zwaar als mijn meiden. Maar als je hem dan vasthoudt dan voel je wel dat hij qua spierspanning en zo nog wat jonger is. Maar wel bizar hoor :D En mijn meiden zijn volgens de curves gemiddeld.

Femke O+ Die met haar been gestrekt O+ O+
  zondag 19 januari 2014 @ 21:49:18 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135697193
Oh Kyara wat zag je drietal er leuk uit! O+

En Femke, wat goed!!
E heeft t echt nog niet door... behalve soms dr beentjes gestrekt naar achteren of extra hoog opdrukken op dr armpjes.

Ohja en het box-knagen is hier begonnen :X Halve hartverzakking steeds als ze met open mond op die rand afgaat!! Dr mooie tandjes... ;(
pi_135697221
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Femke doet juist aan jaknikken... of liever gezegd, headbangen... Komt niet altijd even goed uit. Laatst lag ze overdwars in haar bedje, en ging op d'r knieen zitten headbangen... tok met d'r koppie tegen de spijlen... niet zo slim ;)

Ze zit steeds vaker op haar knietjes trouwens... nu nog doorkrijgen dat je dan ook kunt kruipen... ;)
[ afbeelding ]
PS. Let niet op d'r outfit: papadagje ;)
Maillotpootjes O+ Ziet er wel superlief uit, die pogingen tot kruipen!

Kyara, toffe outfitjes! En ik wil stiekem ook een M, wát een lekker bekkie heeft die toch!
  zondag 19 januari 2014 @ 21:51:24 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135697334
Een pakvast :D O+

E heeft 2 kuiltjes op haar rug, boven dr billen O+ zo schattig!

Kyara, het zoontje van mijn vriendin is 4 maanden en ook net zo zwaar als E... WTF?? 8)7
  zondag 19 januari 2014 @ 21:52:58 #239
259886 pessie
pi_135697455
Kyara, je hebt zo'n tof trio!

Ik heb het even nagekeken: Nathan was na 10 weken in gewicht verdubbeld en Lauren na 12 weken. :D zoiets stond me al bij. Nathan's verdubbeling in lengte is al een hele tijd geleden, zeker anderhalf jaar. Hij is nu wel ruim een meter trouwens (begon met 45cm)
  zondag 19 januari 2014 @ 21:52:58 #240
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135697456
Mooie foto's Kyara en Femke druk bezig met kruippogingen. Lief.

Ach ja papa's en outfit ...

D mag dinsdagochtend weer op de weegschaal van het cb. Het zal me benieuwen.
Qua lengte zit het wel snor. broeken 74 zijn ineens een heel pak korter geworden lijkt het wel.

Vlaamse uitdrukking, zou niet meteen weten hoe het anders te zeggen O+
  zondag 19 januari 2014 @ 21:59:57 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135697922
O maar dat hoeft ook helemaal niet anders gezegd te worden hoor mandy! Vlaamse uitdrukkingen ertussendoor zijn zeer welkom want O+!
  zondag 19 januari 2014 @ 22:00:52 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135697979
En als we het niet begrijpen dan vragen we wel om een vertaling ;)
pi_135698521
Shandaly wat een leuke foto's met die pogingen tot kruipen. En qua kledingkeuze. Ik laat Riley ook vaak in een truitje en maillot. Zit zo makkelijk
  zondag 19 januari 2014 @ 22:16:43 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135698906
OMG :X ik ben uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje, in Utrecht! Heel leuk, maar ik had gerekend op iets oostelijker in het land... nu moet ik ff over opvang gaan nadenken :o

Opa & oma wonen tegen de Duitse grens, dus dat is sowieso niet handig.
pi_135699142
Vlaams O+ * Shandaly houdt er van
Gelukkig genoeg Belgische collega's hier voor af en toe een leuke uitdrukking. (en nu probeer ik dus een voorbeeld te geven, maar er schiet me zo niets te binnen, sorry!)

Feestjes, leuk LB! Opvang gaat vast wel lukken :* (Desnoods pas ik op, al is Ehv ook niet echt in de richting...)
  zondag 19 januari 2014 @ 22:23:45 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135699421
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Shandaly het volgende:
Feestjes, leuk LB! Opvang gaat vast wel lukken :* (Desnoods pas ik op, al is Ehv ook niet echt in de richting...)
:D O+

Ik heb (ervaren) vriendinnen in Helmond en Arnhem, en verder nog in Amsterdam, maar Utrecht dan weer net niet. En E voor het echie uit logeren, dat kan ik denk ik nog niet aan :')
pi_135699701
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef LadyBlack het volgende:

Ik moest echt zó hard lachen. Ik zag dr al zitten met de spetters in het rond _O-

En Juud-- ja het zou ook kunnen hoor. Ik ben wat dat betreft ook niks gewend. Eva is zelden tot nooit ziek (bijna 3, 1x 6e ziekte, 1x griep that's it), ontwikkelde zich heel snel enzo en was wat dat soort dingetjes heel wijs. Hoewel ik het ook met haar wel eens de mist in heb zien gaan toen ik haar een nieuw boekje had gegeven voor in de auto. Handig, met zo'n koortje eraan dat ze hem niet op de grond kon gooien. Het was heerlijk rustig achterin totdat ik eens besloot achterom te kijken...Had ze het halve boekje opgegeten :o :X

Maar bij Rosalie heb je wat betreft gewoon geen rust. Er moet wat in die mond en als dat te lang duurt gooit ze er wel weer wat uit :P
pi_135700306
En naast eten is dit haar favoriete bezigheid momenteel:

pi_135700332
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:19 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik heb haar weinig kans gegeven, >:) heb vanmiddag Lars en z'n beste vriend uitgelaten in zo'n indoorspeeltuin (Hooiberg te Bladel, voor geïnteresseerden). Ze mocht met papa knuffelen ;)

Ow Danic.. krentenbaard :( Ik hoop ook heel erg dat jij en buuf ernaast zitten dan (en dat het een heel onschuldig uitslagje is wat morgen alweer weggetrokken is)

Juud, lekker he? Even ertussenuit zonder baby! En van die voorpret heb je inderdaad ook al lang plezier ;)

Ah, feestbeest Kyara is er weer! Fijn dat het een geslaagde dag was. Hopelijk slapen ze vannacht ook lekker :*
Leuke speeltuin, ik ga er waarschijnlijk vrijdagochtend heen, dan kunnen de peuters met korting en na drie uur spelen is meneer toch wel uitgeput :P

Kyara leuk zon verjaardagsfeest met drie feestbeesten *O* gefeliciteerd nog en alvast
  zondag 19 januari 2014 @ 22:40:27 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135700453
Ah, een boekenwurm? :Y)

Vraagje; wat is wijsheid met extra drinken? E drinkt toch wel minder vaak bij mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik misschien ook een portie water of thee ofzo moet gaan aanbieden? Ik heb 1 tuitbeker maar met de antilek-stand snapt ze m niet, en zonder duwt ze m weg omdat er dan zomaar iets in haar mond loopt :o :')
pi_135700923
Klinkt als een geslaagd feestje Kyara. Leuke foto's!

Ballerina Femke O+

Oh jee LB dat is nogal uit de richting. Heb je nog een tijdje om te regelen?

Pfff M. Is vanavond zichzelf niet geweest. Zo vrolijk als hij vanmiddag was zo verdrietig was hij vanavond. Huilen echt schreeuwen en niets was goed. Het begon al vanmiddag eigenlijk, krijsen toen hij bij mn vriend lag. Normaal kan hij hem troosten maar dat was nu mission impossible. Met veel moeite paar slokjes aan.de borst gedaan (tussendoor van de lange snikken) en uiteindelijk 2 uurtjes geslapen. Maar toen hij wakker werd kon zelfs de borst m niet troosten. Zo sneu. Nu liggen we op bed en is hij net dtinkend in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Morgen voor het eerst alleen ruim een uur rijden met m. Ik kwam er vandaag achter dat ik mn airbag niet uit kan zetten. Balen. Normaal zet ik m sowieso achter maar ik dacht voor zo'n lange rit wel fijn voor bij mij. Not! Ach ja het is veiliger achter houd ik me maar voor.
pi_135701035
Ah die Rosalie met haar rokje. Zo schattig!
pi_135701091
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Leuke speeltuin, ik ga er waarschijnlijk vrijdagochtend heen, dan kunnen de peuters met korting en na drie uur spelen is meneer toch wel uitgeput :P

Kyara leuk zon verjaardagsfeest met drie feestbeesten *O* gefeliciteerd nog en alvast
Ik las het daar inderdaad... maar op vrijdagen moet ik (en de moeder van Lars' vriendje) toch echt werken...
Zou wel fijn zijn trouwens, Lars en B. werden vandaag meerdere malen bijna letterlijk onder de voet gelopen door nogal lompe kleuters of nog oudere bulldozers. Ik was erg blij dat ik Femke niet meegenomen had, want er was nergens een plekje waar zij rustig had kunnen spelen
  zondag 19 januari 2014 @ 22:59:43 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135701463
Ahhh Mabawa wat sneu :{
Heb je een idee wat er kan zijn? Hopelijk kan ie naast jou / de borst lekker slapen!
  zondag 19 januari 2014 @ 23:02:22 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135701584
Oh en wat betreft autoritten; het geeft mij altijd veel rust om te gaan rijden met de instelling dat ik de auto desnoods op de vluchtstrook zet als t niet gaat.

En een agent die er wat van zegt krijgt te maken met mijn hormonen! })
pi_135701645
Hai mabawa ik lees nog steeds mee maar post eigenlijk nooit. Ik weet even niet meer hoe oud jouw uk is, maar als die van mij zo tekeer gaan dan is het eigenlijk altijd tandjes.. vanavond nog. Dentinox helpt bij ons dan altijd heel goed!

Oh kyara nu ik toch onder mn steentje weg ben wilde ik even zeggen dat mijn mannen ook zo met de gordijnen bezig zijn. Ik vond je post heel mooi van het idee dat ze dit in de baarmoeder ook deden *smelt*
  zondag 19 januari 2014 @ 23:05:30 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135701716
Dananana :W alles goed daar?
pi_135701806
Ik ben sowieso voorstander van kind achterin. Als ze naast me ligt in de mc ga ik steeds naar haar kijken en ligt ze terug te flirten..dan kan ik echt niet meer op de weg letten ben ik bang. Ben ook wel eens onderweg gestopt (benzinepomp dan, niet vluchtstrook) omdat E lag te jengelen wegens uitgespuugde speen.
pi_135701914
:-) ja gaat top! De mannen gaan veel te snel.. ik dacht een jaar babies te hebben maar ik vind ze heel snel groot worden!
Wat is E een plaatje LB echt om trots op te zijn!
pi_135701940
Mabawa ik heb aan de hoofdsteun achter een spiegeltje hangen (zo een met een bolling) zodat ik af en toe via de achteruitkijkspiegel daarin kan kijken of ze slaapt of wat ze aan het doen is. Vind dat zelf wel prettig, en is echt niet zo dat ik continu zit te kijken.

Zoiets dus http://www.baby-dump.nl/i(...)roep_id=34&merk=6745
Ook verkrijgbaar met een leuk figuur er om heen (die heb ik) maar daar is het beeld wat kleiner van dan van de neutrale in m'n man z'n auto
pi_135701959
Nee werkelijk geen flauw idee. Naja op mij slaapt hij nu dus als het in de wieg niet wil dan is dat altijd nog een optie.

En ja daar heb je helemaal gelijk in. Ach als ik op de vluchtstrook kan kotsen dan is het cirkeltje wel rond als ik er ook mijn baby moet troosten :') ;)
Meestal slaapt hij trouwens, ik voed m gewoon voor we weggaan.
Weggaan (maakt niet uit waar) vind ik altijd leuk trouwens en word er steeds beter in. Ik ben al zo gevorderd B-) dat ik M. eerst zijn buitenkleding aandoe, dan voed en dan in de maxi cosi. Eerst voeden en daarna jasje aan is standaard drama!
pi_135702034
Danic O+

Mabawa wat sneu. Ik hoop op een goede nacht :*

Dananana hoe is het met jou?

Riley heeft een keer voorin gelegen toen ik naar de camping ging. Heel de achterban stond ook vol met tassen. Dus daar was geen plek meer. Ging erg goed. Nu ligt ze tegenwoordig altijd achterin.
pi_135702175
:W Dananana! M is dinsdag 8 weken dus'hoop' dat het nog geen tandjes zijn. Maar wel een goede om te onthouden, je weet maar nooit.

Hillie dat is een goede! Ga ik eens naar kijken.

Juud daar heb je ook een punt. Fileflirten is best leuk maar babyautoflirten kan ook best gevaarlijk zijn
pi_135702356
Haha tsja je weet het nooit. T schijnt dat er ook wel eens babies met tandjes geboren worden :-p maar nee.. dat zal het dan idd niet zijn lijkt me. hopelijk gaat het snel beter!

(iemand trouwens enig idee hoe ik mobiel aan mn smilies kom?)
pi_135702420
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:20 schreef dananana het volgende:
Haha tsja je weet het nooit. T schijnt dat er ook wel eens babies met tandjes geboren worden :-p maar nee.. dat zal het dan idd niet zijn lijkt me. hopelijk gaat het snel beter!

(iemand trouwens enig idee hoe ik mobiel aan mn smilies kom?)
Heeeelemaal bovenaan op je naam klikken en dan op Opties dacht ik.
Leuk om weer wat van je te lezen trouwens!
pi_135702868
jaaaa! gevonden! dank! ^O^
pi_135702999
Danic, hopelijk valt het allemaal mee :* En wat een lief popje zo, met dat rokje O+

Shandaly, herkenbare poses! Wat een mooitje O+

Mabawa :* hopelijk zit ie snel weer fijn in z'n velletje!

Danananana :W

Juud, wat klinkt dat als een lekker uitje, avondje en nachtje! Best aanlokkelijk. Ik heb het hier nog niet aangedurfd om d'r te laten logeren. Ze drinkt 's nachts nog best veel, dus dan kan ik alsnog gaan kolven. Daar heb ik helemaal (nog) geen zin in (de eerste 8 weken heb ik fulltime gekolfd, dat vind ik nog steeds wel genoeg :P ). Dat geldt ook voor overdag trouwens :@ Ze is nooit meer zolang weggeweest van me dat iemand anders d'r drinken moest geven en ik moest kolven. Ach wie weet komt dat wel eens, en zo niet, dan niet :)

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het wel raar hoor; ik ben zo gewend om E lang en smal te vinden dat ik vreemd opkeek toen ze inmiddels bijna gemiddeld uitkwam op de curve!

Dat Nin, J van L0t én de dochter van mijn vriendin dan zulke andere gewichten hebben bevestigt overigens weer dat ze toch nog wel een béétje mijn schrieltje is O+
J. van L0t heeft er nog een mooie fotomodellen lengte bij, die van mij is gewoon een propje :') O+ Ze was afgelopen maand afgevallen trouwens, maar niet schokkend, ze kan het lijden ;) maar d'r gewicht zit nu ook weer heel erg gemiddeld op de curve!
pi_135703383
Mabawa de enige aanvullende tip die ik nog heb is gaan rijden vlak voor bedtijd. Zodat hij dat uurtje autorijden slapend doorstaat.
pi_135707307
Indrrdaad Danic dat wilde ik zo proberen dus hopelijk slaapt hij. Meestal wel trouwens, hoewel hij geen echt bedtijd heeft staat voeden gevolgd door auto gelijk aan slapen dus komt vast goed.

Hij heeft net gewoon ruim 4 uur geslapen!
Hij werd wel eerder wakker maar toen hij bij me lag viel hij in slaap en ik ook :@ ik schrok net wakker en heb m maar wakker gemaakt en aangelegd.
pi_135707676
Mabawa lekker dat ie wel even geslapen heeft. En lief dat jullie allebei geslapen hebben O+

Deze week maar drie dagen werken. En nog maar drie dagen een baby :o
pi_135708128
Goedemorgen!! Ik was laatst iets te positief over het slapen van Isa. Twee dagen doorslapen en nu zijn we weer terug bij af :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:13:17 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135708829
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef dananana het volgende:
Oh kyara nu ik toch onder mn steentje weg ben wilde ik even zeggen dat mijn mannen ook zo met de gordijnen bezig zijn. Ik vond je post heel mooi van het idee dat ze dit in de baarmoeder ook deden *smelt*
O+ O+ O+

Hoe gaat het verder bij jullie? Vind je het pittig zo 2 tegelijk of valt het je mee? Fijn dat ze het zo goed doen!

Danic, je meisje O+ Leuke kleertjes!

Mabawa, succes vandaag! Is het vannacht nog een beetje rustig gebleven?

Spirit :* balen!

Hier eigenlijk best een redelijke nacht na zo'n drukke dag gister. J heeft zelfs van 19.00 - 03.00 uur geslapen. D kwam om 22.30 nog voor een slok (maar die had ook amper avondeten gegeten want te moe) en allebei dus om 3 en 5 uur. En ik denk dat ik ze zo maar wakker ga maken.... :@
pi_135708981
@kyara ik vind nu ze kruipen en lopen (met veel hulpmiddelen :P ) dat het wel intensief is. Het zijn ook echt energiebommetjes die alles moeten onderzoeken en overal op moeten klimmen.
Ze slapen wel prima en eten prima dus heb zeker geen klagen! Als ik dan bij jou hoor dat je er 2 keer uit moet in de nacht heb ik enorm respect voor je doorzettingsvermogen en uithoudingsvermogen!
  maandag 20 januari 2014 @ 09:24:45 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135709039
Wow, lopen ze al? Snelle heren hoor! Lijken ze erg op elkaar of juist niet?
Bedankt. Ik ben gelukkig s'nachts niet heel lang bezig hoor. En door die bv hormonen slaap ik ook snel weer in. Ik ben al blij als ik 3 uur achter elkaar kan slapen ;)
pi_135709311
Ze lijken eigenlijk helemaal niet zo op elkaar. Anderen schijnen het te zien maar voor ons zijn ze zo enorm verschillend dat wij dat eigenlijk niet zo snappen. Ik vind ze op alle vlakken wel heel hard gaan. Tandjes groeien ook als paddestoelen en J heeft zelfs al een kies. Het papa en mama zeggen lijkt soms zelfs gericht op de persoon en bij mama is het vooral in klagerige/huilerige toon :P :D
Wat enorm schattig is dat ze zo lekker samen kunnen spelen en elkaar uitdagen O+

Jouw meiden zijn echt super schattig! Grappig hoe je vertelde dat ze zo verschillend zijn in persoonlijkheid. Dat maakt het later makkelijker voor het uit elkaar houden denk ik. Zeker als ze dan zelf invloed hebben op de eigen haar/kledingstijl :P maar dat duurt gelukkig nog wel even en kun je nu nog genieten van je kleinde meiden O+

@spirit wat jammer.. misschien is dit even een tijdelijke setback en gaat het vanavond weer beter!
pi_135709978
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mabawa, succes vandaag! Is het vannacht nog een beetje rustig gebleven?

Hier eigenlijk best een redelijke nacht na zo'n drukke dag gister. J heeft zelfs van 19.00 - 03.00 uur geslapen. D kwam om 22.30 nog voor een slok (maar die had ook amper avondeten gegeten want te moe) en allebei dus om 3 en 5 uur. En ik denk dat ik ze zo maar wakker ga maken.... :@
Dank je, ik zal naar je zwaaien straks! ;) Rest van de nacht was redelijk bagger maar ik trof net dan ook een kerriekleurige stinkbom aan in M zn luier :') Misschien dat dat hem gisteravond dwars zat? Afgelopen week broccoli en bruine bonen gegeten.

Fijn dat je meiden een redelijke nacht hadden. M (en dus jij) ook?
  maandag 20 januari 2014 @ 10:28:52 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135710359
Zo te lezen zijn jouw mannen mijn meiden al voorbij qua ontwikkeling Dananana :D
Ik vind de interactie zo ontzettend leuk! Dat continu elkaar opzoeken, aan elkaar plukken, over elkaar heen willen kruipen etc. J moest gister even huilen en meteen kwam D er op af om te troosten O+ O+ Dat soort dingen maakt een tweeling zo ontzettend leuk vind ik.

Mabawa, aaah ben je daar! :D Kan best zijn dat hem iets dwars heeft gezeten, hopelijk gaat het nu beter.

M heeft vooral gisteravond gespookt maar dat hadden we wel verwacht naar zo'n drukke dag en zonder slaap...
pi_135710535
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, een boekenwurm? :Y)

Vraagje; wat is wijsheid met extra drinken? E drinkt toch wel minder vaak bij mij de laatste tijd, dus ik denk dat ik misschien ook een portie water of thee ofzo moet gaan aanbieden? Ik heb 1 tuitbeker maar met de antilek-stand snapt ze m niet, en zonder duwt ze m weg omdat er dan zomaar iets in haar mond loopt :o :')
Als je lang wilt voeden wordt aangeraden om tot 1 jaar sowieso geen ander drinken aan te bieden..
Water of thee (zonder theine) kan prima als je toch wat wilt aanbieden. Antilek moeten ze vaak even doorkrijgen, wat ik deed was zelf alvast de eerste slok 'aanzuigen' de eerste keer.. ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_135711136
Blue monday, is ie al over? }:|
pi_135711260
nog even flowerbox nog even. gaat het niet lekker?
mabawa :*

mijn mini
  maandag 20 januari 2014 @ 11:07:14 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135711343
Aaaah, mini SAC O+ O+
(die toch best wel groot geworden is trouwens! Ze doet het goed!)
  maandag 20 januari 2014 @ 11:15:48 #282
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135711631
Sac O+

Mijn S. zal de volgende cb afspraak ook wel in gewicht verdubbeld zijn.

Mabawa dat is altijd lastig, maar hopelijk was het de poep die dwars zat.
pi_135711669
Even tussendoor hoor :)

A.s. zondag wordt Dex alweer 4 maanden.
Nu weet ik dat het cb hier adviseert dan te beginnen met het wennen aan vaste voeding.

Maar ik ben er een beetje huiverig voor. Daar Dex eindelijk zonder krampjes is, pas sinds 3 weken.
Als we nu andere voeding gaan geven dan fv, ben ik er bang voor dat er weer erge krampen zullen komen.

Misschien rustig aan laten wennen met rijstebloem in de avondfles?
(dex slaapt nog niet door, krijg s nachts ook nog een voeding).
pi_135711728
FR, wat is ze leuk! O+

Kyara, wat fijn dat het feestje geslaagd was!

Dananana, wat heerlijk dat je jongens het goed doen.

Shandaly, lastig van de voeding :*. Wat ga je doen nu? En Femke O+

Spirit, klote hè, die nachten? Hopelijk snel verbetering!

Mabawa, hopelijk blijft ie vrolijk!

Fieder, hoe is het nu met L?

Ymme, Ellie heeft ook zo lang krampjes gehad en ik wacht daarom tot ze ongeveer 6 maanden is. Nog even rust in dat buikje. Is rijstebloem echt bijvoeding? Ik dacht dat dat gewoon vulling was :@.

In gewicht verdubbelen... Ze doet haar best ;). Nog 1300 gram, dus wrs nog een maand of 2. Beertje O+.

Hier ook in geen weken meer 3 uur achter elkaar geslapen... Wat we overdag ook doen, het maakt niet uit. Ik heb geen idee wat eraan te doen, maar merk dat het fysiek wel heel erg erin begint te hakken nu. Ik kom niet tot rust, waardoor m'n banden en spieren niet kunnen herstellen van de vorige dag. Ik vind het allemaal stiekem niet leuk meer zo...
pi_135711747
Jeminee, ik denk dat ik niet ga beginnen aan 3 pagina's terug reageren hoor :@

Sowieso een eervolle vermelding voor de foto's!
De heerlijke verjaardagsfoto's van het drietal van Kyara. Wat zagen ze er weer top uit!
Femke van Shandaly, klein lichtgewichtje O+
Danic, wat een leukerd met dat rokje aan!

Spirit, dat is die beruchte Fok!wet he, nooit positief zijn over doorslapen want dat gaat mis }:|

Fieder, hoe gaat het met L?

Oei LB, dat is een eindje uit de richting. Je gaat vast een oplossing vinden :*

Mabawa, wat rot dat hij zoveel verdriet had ;(

Omen, is jouw dochter bijna 1? Nietes :o

Hoi Dananana :W

FR, wat is ze al groot!!

Flowerbox, nog even doorzetten :*

E. werd hier van vrijdag op zaterdagnacht wakker, helemaal in tranen en heel heet. Koorts -O- Koorts is nu weer weg maar ze is hartstikke verkouden. Aan het rochelen en steeds aan het huilen. En moe, ze kan amper een uur wakker zijn en dan is alle energie weer weg. Arm grietje..

SPOILER
E.
pi_135711791
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef ymme het volgende:

Nu weet ik dat het cb hier adviseert dan te beginnen met het wennen aan vaste voeding.

Maar ik ben er een beetje huiverig voor. Daar Dex eindelijk zonder krampjes is, pas sinds 3 weken.
Als we nu andere voeding gaan geven dan fv, ben ik er bang voor dat er weer erge krampen zullen komen.

Ten eerste is het een advies, dus dat hoef je niet op te volgen. Ten tweede is dat advies wat 'discutabel' imo, gebaseerd op 1 enkel onderzoek en volgens mensen die er verstand van hebben in elk geval verkeerd geïnterpreteerd.
Als Dex net lekker krampvrij is zou ik gewoon wat langer wachten, zijn darmpjes zijn sowieso nog niet klaar voor vast voedsel...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 20 januari 2014 @ 11:23:39 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135711856
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef ymme het volgende:

Ik ben sowieso geen fan van met 4 maanden al beginnen met bijvoeding. Bij alle kinderen met 6 maanden begonnen (en voor de meiden was dat ook nog te vroeg).

Als je er huiverig voor bent zou ik nog even wachten. Het is niet dat het per se moet met 4 maanden he ;)
pi_135711914
Ymme, hier ook niet met 4 maanden begonnen maar met 5. Of eigenlijk wel met 4, rijstebloem kreeg ze toen.
Groenten zijn we met 5 gaan geven maar ze toonde er nog te weinig interesse in dus toen 2 weken gestopt en nog eens een poging. Toen vond ze het wel wat.

In jullie geval zou ik er ook voor kiezen nog even te wachten denk ik :Y
E.
pi_135711933
Spark! :o :*. Wat zwaar en wat dubbel. En ja, ik twijfel dus ook om 'm daarom te laten zetten.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:25:45 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135711938
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Cwen het volgende:
Hier ook in geen weken meer 3 uur achter elkaar geslapen... Wat we overdag ook doen, het maakt niet uit. Ik heb geen idee wat eraan te doen, maar merk dat het fysiek wel heel erg erin begint te hakken nu. Ik kom niet tot rust, waardoor m'n banden en spieren niet kunnen herstellen van de vorige dag. Ik vind het allemaal stiekem niet leuk meer zo...
Enige tip die ik kan geven is, probeer overdag daar waar mogelijk te rusten. Als Ellie slaapt, ook op bed. Zo pak je in elk geval weer wat extra rust. En op de dagen dat je partner thuis is ook je rust pakken.

:*
pi_135711989
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Cwen het volgende:
Spark! :o :*. Wat zwaar en wat dubbel. En ja, ik twijfel dus ook om 'm daarom te laten zetten.
Ja weet je, de assistente zei tegen me dat het juist een heel veilig middel is maar dat ze hem wel moeten controleren. Misschien is er daar iets mis gegaan bij mij? Ik weet het niet, moet nog afwachten hoe en wat er nou mis is gegaan.
Ik ben zelf in ieder geval klaar met dat ding. Doe mij maar gewoon de pil weer :')
E.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:27:53 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135712013
Spark, wat fijn dat het nu negatief is (positief voor jullie dus). Kan me voorstellen dat je nu alle vertrouwen in de mirena kwijt bent inderdaad.

Hopelijk loopt dit allemaal met een sisser af voor jullie :*
pi_135712078
spark dat is even schrikken. En gelukkig voor nu waarschijnlijk dat het mis is. Voor de rest ook een dikke :* volgens mij gaat het niet zo lekker.

Ymme geen idee wat wijsheid is. Heeft hij nog genoeg aan de fv? dan zou ik wachten.

Cwen je dame gaat ook rap in gewicht die was toch ongeveer 4500 gram bij de geboorte?

Bubsel jouw dame komt er ook snel die was toch ongeveer even zwaar als Sac?

Ik zat vanmorgen nog een beetje emo tegen vriend te vertellen dat zowel ean als sac vrij snel beide rond de 4mnd verdubbelt waren in gewicht. En dat het toch echt mijn lichaam is geweest die de groei heeft tegengehouden en niet iets bij hun. Stom lichaam -O-

Lb succes met zoeken naar opvang best een stukje bij je uit de buurt.

Sinds mijn laptop is gerepareerd heb ik last van een weigerend toetsenbord. dus vaak mis ik letters.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:30:06 #294
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135712092
Spark :o een geluk bij een ongeluk.

Ik krijg wel de controle deze week of ie goed zit. Maar ik denk het niet heb er erg veel last van. Dagelijks flinke krampen
pi_135712278
FR :*. Neem het jezelf niet te erg kwalijk, je kan het écht niet helpen.

Bubs, klinkt naar. Zetten ze 'm dan opnieuw?

En ja, ze was idd 4500 bij de geboorte en we gaan op die lijn onverminderd voort ;).
pi_135712396
Ik lees nog gewoon lekker mee!

Leuke foto's! O+
  maandag 20 januari 2014 @ 11:38:58 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135712412
Fr dat heb ik ook hoor een beetje als je ziet hoe snel ze nu in de langte groeit. Maar je meisjes doen het goed :*. S. was 2810 bij geboorte.

Geen idee wat ie gaat doen. Maar dit hou ik niet veel langer vol iig :X.
pi_135712574
Hier moet vriend nog steeds een afspraak maken in het ziekenhuis. Ik ben de pil wel zat, en spiraal zie ik niet zitten en een 3e alleen voor een verkeerde reden naar mijn idee. Dus tijd voor een definitieve oplossing
pi_135712622
Spark :* en nu heb je me in de war gemaakt want ik zat al te twijfelen of ik een spiraaltje zou nemen en nu weet ik het helemaal niet meer -O-

Kyara wat een leuke foto's zag ik voorbij komen O+

Ik zag Mabawa ook weer voorbij komen :W wel met een zielig mannetje -O-

Fr. Ook al zo'n leuke foto

Flowerbox nog even volhouden vandaag. Zet hem op ^O^

En nog een :* voor alle gebroken nachten.

Wij stonden dit weekend helemaal versteld...vrijdagnacht sliep K maar liefst 7 uur achter elkaar en zaterdagnacht zelfs 9 en een half uur :o dus we waren weer helemaal bijgeslapen ;)

Afgelopen nacht wel in de weer geweest want meneer begon steeds te huilen. Op eengegeven moment werd ik er een beetje chagrijnig van want dan sliep ik bijna en dan begon hij weer }:| dit ging door tot half 2 dus ik weer naar hem toe en toen kreeg ik de schattigste lachjes ooit, met geluid!! O+ O+ Toen ging hij gelukkig slapen.

Oja en hoe lang moet ik doorgaan met kruiken maken?? Hij is nu 6 weken, en op de slaapkamer is het ongeveer18 tot 20 graden...had het cb vorige week al gemaild maar geen reactie..
  maandag 20 januari 2014 @ 12:00:33 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135713097
Angelatje, als hij zijn temperatuur zelf goed kan vasthouden kun je er mee stoppen lijkt me. Hier hebben de kinderen thuis nooit een kruik gehad.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:00:46 #301
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135713109
en dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')