E had om 8:30 nog gedronken, en toen was ik om 18:00 met haar thuis...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Oeh, niet fijn LB. Ik kan ongeveer 6 uur zonder voeden/kolven. Daarna wordt het wat minder aangenaam.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef danic het volgende:
Ik had vanavond ook zo'n smeltmomentje. De meisjes gingen samen in bad (dat alleen) en Eva zat er al in. Ik had Rosalie uitgekleed op haar luier na. Ik droeg haar op mijn arm naar de badkamer en met mijn andere arm hield ik haar tegen zodat ze niet voorover zou gaan. Schijnbaar kietelde dat want ze gierde het uit
dus maar even doorgegaan met kietelen. Ze begroef haar gezichtje helemaal in me, al lachend. Je kon me opdweilen
Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durfquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boehnee dat is niet wat ik voor ogen had
Ik ga zometeen naar de kapper!Voor het eerst sinds maart
Eindelijk mijn nieuwe pony laten fatsoeneren!
Gheghe, lievelingsbroek?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Gewoon, toen ik de broek over zn achterwerk probeerde te trekken. Dat ging al een tijdje krap, ik had het misschien moeten laten
Isa heeft een kussen, dat had ik gemist? Kan me voorstellen dat dat lekkerder slaapt ja, fijn!
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef L-E het volgende:
Het is absurd hoe trots ik ben op het feit dat mijn baby dikke billen heeftAlsof dat een verdienste is, van wie dan ook
Zal wel de nasleep zijn van het krijgen van een dysmatuur kindje.
Ja hoi!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durf
omdat je helemaal kaal bent??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja hoi!
Mijn pony lijkt niet meer alsof ik per ongeluk ben uitgeschoten
Ik was zo trots dat iemand een keer op een foto dat dikke buikjes benadrukte. Dat het duidelijk was dat ze net gegeten hadden. Het was wel mooi mijn melk in dat buikje!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het ook hooromdat de bv zo slecht begon en E eerst niet goed groeide. Ik heb laatst foto's gemaakt waarbij je extra goed haar bolle buikje zag
![]()
Ja he, dat je helemaal bekaf bent omdat je maar 1 voeding hebt gedaan in plaats van 4quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef L-E het volgende:
Fieder, ik geloof echt dat een lichaam went aan weinig slaap. Of eerder dat het lichaam went aan het ritme wat het wordt gegeven. Uit dat ritme komen is vermoeiend, welke kant je ook op werkt
Niet ziek maar nog veel pijn als ik iets ga doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
FR, soms snap ik jouw posts echt niet![]()
ben je ziek?
Ik weet nog dat je onlangs schreef over onderzoeken enzo, maar is er al licht aan het einde van de tunnel?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet ziek maar nog veel pijn als ik iets ga doen.
Nee. Ik ga volgende maar eens bellen wanneer ik de uitslagen krijg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je onlangs schreef over onderzoeken enzo, maar is er al licht aan het einde van de tunnel?
Het maakt het er allemaal niet makkelijker op zo voor jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee. Ik ga volgende maar eens bellen wanneer ik de uitslagen krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |