quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Kunstrijder Plushenko niet solo in actie in Sochi
twitter:christophclarey twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 17:36:39#Plushenko to skate for Russian selectors behind closed doors as Sochi Olympic decision looms. Like his odds http://t.co/iCKR3hku0V reageer retweet
De op dit moment beschikbare noteringen:quote:Op maandag 20 januari 2014 09:35 schreef Leatherface het volgende:
Chan favoriet bij de mannen, met een goede outsider kans voor Denis Ten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal toch wel niet te maken hebben met het Epke verslag van weleer?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:18 schreef heywoodu het volgende:
En ineens schiet kunstrijden omhoog in de lijst van sporten die ik MOET zien, Hans
Gewoon met Hans. Hans is een God.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zal toch wel niet te maken hebben met het Epke verslag van weleer?
Als Kovtun gewoon fatsoenlijk had gepresteerd bij het EK was die gewoon gegaan. En als die test van Plushenko achter gesloten deuren middelmaat geweest zou zijn, zouden de Russen hem ook echt niet uitgezonden hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef TheArt het volgende:
Wat een verrassing, het is Plushenko geworden
Hij voorziet de samenvatting van commentaar? De NOS kennende zullen ze wel weinig tot niks live uitzenden op de tv.quote:
Kej doeiquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunstrijden ga ik niet kijken
duujquote:
Ga weg dan sukkelquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunstrijden ga ik niet kijken
Nou ja als ze vallen is niet goed in ieder gevalquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien, maar voor een sport waarvan ik niet echt doorheb of iemand het goed doet duurt het voor mij eigenlijk te lang.
Goede muziek wel dit![]()
Ja, zover kom ik ook nogquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als ze vallen is niet goed in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |