Andere aannemer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
alle ballen op Hilversum, geen ijzer meer over om in Den Bosch te gaan knutselen?
Restaurant is prima (consumptie verplicht toch?). Hoe is de koffie aan boord van de Pimpel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef greavy het volgende:
Oh, het BordRestaurant bedoel je? Dat kan ook geregeld worden.
Niet helemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Die rijdt niet, 's-Hertogenbosch ligt eruit.
Prima hoor, Dallmayr geloof ik. 2,90 voor een bak, wel vrij prijzig. Maar goed. Ik ga ook niet om 10 uur aan het bier hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef James1988 het volgende:
Restaurant is prima (consumptie verplicht toch?). Hoe is de koffie aan boord van de Pimpel?
Een baguette ham-kaas en een warme drank voor ¤ 6,80...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima hoor, Dallmayr geloof ik. 2,90 voor een bak, wel vrij prijzig. Maar goed. Ik ga ook niet om 10 uur aan het bier hoor![]()
Overigens eerst maar eens hopen dat het buffet bediend is. Pinnen kan niet dacht ik, wel wat cash meenemen.
Als ze dat hebben? Ik!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een broodje ham-kaas met koffie, ¤ 6,80...
wie koopt dat nou?
Dat moet dan wel een monsterlijke baguette zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze dat hebben? Ik!![]()
Dat is lekker jongeEn daar heb je echt wel even genoeg aan ook
![]()
En dan lig je tussen Osnabrück en Bremen flink te snurken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom uit de nachtdienst, als Bistro er in zit weet ik wel mooi dat ik een pilsje ga halen ja.
Nee, ik neem ook een blikje red bull meequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan lig je tussen Osnabrück en Bremen flink te snurken?
Ik had de beste bediende verkeerd verstaan, kreeg ik roggebrood, bah wat vies.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze dat hebben? Ik!![]()
Dat is lekker jongeEn daar heb je echt wel even genoeg aan ook
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had de beste bediende verkeerd verstaan, kreeg ik roggebrood, bah wat vies.
Mocht Hilversum niet op tijd gereed zijn dan ga ik sowieso voor variant 1. Ik heb beloofd zaterdagavond even in Utrecht te zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, rondjevrienden die zich aangemeld hebben voor zaterdag. Ik heb even wat alternatieven uitgezocht voor als de Pimpel ook zaterdag nog niet langs Hilversum kan.
Variant 1:
Gewoon overal meteen doorrijden bij de eerste gelegenheid (wat Socios en PSM van plan waren). Dit loopt een uur vertraging op, we zijn niet eerder dan 17:37 in Groningen.
Variant 2:
Doorrijden in Osnabrück, 2 en een half uur stadsbezoek in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen
Variant 3:
Anderhalf uur stadsbezoek in Osnabrück en anderhalf uur in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen
Variant 4:
2 en een half uur stadsbezoek in Osnabrück en doorrijden in Bremen, zijn we om 19:37 in Groningen.
In alle gevallen zullen we de tickets voor ICE 1028 moeten laten omzetten naar een andere trein tussen Osnabrück en Bremen.
Zeg het maar
ja okee, dat wist ik alquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mocht Hilversum niet op tijd gereed zijn dan ga ik sowieso voor variant 1. Ik heb beloofd zaterdagavond even in Utrecht te zijn
Het was echt heel naar en het kostte echt een half maandsalaris. Teh fuck.quote:
Werk je bij de McDonalds ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
kostte echt een half maandsalaris.
Dan zou ik toch eens met mijn uitkeringsinstantie gaan praten als ik jou wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het was echt heel naar en het kostte echt een half maandsalaris. Teh fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |