Wat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:32 schreef DoctorandusA het volgende:
Tegenwoordig gaan sexuele fantasieën vaak over vrouwen die niet ophouden met lachen
Waarom ben je zo bang voor hun mening?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:53 schreef DoctorandusA het volgende:
Heeft iemand nog echte tips? Het lijkt me duidelijk waarom ik niet langs een psychiater durf te gaan. Aan een psycholoog of huisarts vertel ik het sowieso niet. Beroep of niet, het zijn sowieso mensen die er een mening over (kunnen) hebben.
Geen idee, ik durf het gewoon eventueel alleen aan een psychiater te vertellen, niemand anders.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:56 schreef Convergence het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bang voor hun mening?
Als je helemaal verlamd bent nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Iedereen kan lachen. Degenen die dat niet doen willen het niet.
Altijd, nooit en iedereen bestaan niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het gaat niet om uitgelachen worden. En is het een fobie? Geen idee... Misschien een klein beetje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dit lijkt me meer iets voor een psycholoog ipv een psychiater. Ga eens langs bij je huisarts en vertel hem/haar het probleem. Ook deze zal 'constateren' dat het een 'probleem tussen de oren' is (en niets lichamelijks). Met een psycholoog kun je hierover praten, samen een oplossing zoeken, doelen stellen en stappen daartoe zetten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:27 schreef DoctorandusA het volgende:
Is dit iets voor de psychiater, weet diegene überhaupt wat hij/zij ermee moet (niets op internet) of moet ik het maar met rust laten en ermee leven? Ik stel deze vragen maar even omdat hier nog geen enkele reactie in staat waar ik wat aan heb (niet zo raar overigens want tja, dit is niet het huis-thuis-en keuken probleem).
Dankjewel, ik heb het nog nooit zo bekeken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:35 schreef Joetjah het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor een psycholoog ipv een psychiater. Ga eens langs bij je huisarts en vertel hem/haar het probleem. Ook deze zal 'constateren' dat het een 'probleem tussen de oren' is (en niets lichamelijks). Met een psycholoog kun je hierover praten, samen een oplossing zoeken, doelen stellen en stappen daartoe zetten.
Psychologen hebben zelden een mening, ze zullen je zelden vertellen wat je moet doen. Eerder helpen met de stappen te zetten die jullie samen hebben besproken.
Dat zou ik in ieder geval doen in dit gevalSucces!
Ik denk dat je je te terughoudend opstelt tegenover psychologen, of überhaupt hulp van buitenaf. Het zal je verbazen hoe zeer deze mensen je kunnen helpen (hier en daar een uitzondering natuurlijk).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:40 schreef DoctorandusA het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb het nog nooit zo bekeken.Misschien is het inderdaad geen psychiatrisch probleem maar wordt ik gewoon te snel jaloers. Jaloezie heb ik wel meer richting andere mensen en vooral op leuke dingen die vrijwel iedereen al heeft meegemaakt maar ik zelf niet (als ik bijvoorbeeld niet op vakantie kan en al jaren niet ben geweest, dan gun ik NIEMAND een vakantie...). Misschien moet ik leren van jaloezie af te komen. Dit specifieke probleem ga ik overigens niet met een psycholoog bespreken maar ik zal dat jaloezieding eens aankaarten.
Dat zou ook verklaren waarom er niets over te vinden is.
Hij is bang dat ze gaan lachen en dan wordt ie helemaal geil.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:56 schreef Convergence het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bang voor hun mening?
Maar er is toch niks mis met geil zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij is bang dat ze gaan lachen en dan wordt ie helemaal geil.
Niet dat ik het snap. Maar er is dus je laten gaan vs het niet laten gaan dus de hele tijd het gevoel hebben dat je controle over jezelf hebt. Dat je acties logisch voortkomen uit je eigen schedel door stimuli uit de omgeving waardoor je ook weer meer in het moment bent lijkt mij, dwz minder afleiding door de eigen gedachtes dus meer aandacht voor de omgeving. Ikzelf ben ook wel wereldvreemd genoemd, achteraf snap ik dat nu beter omdat ik in gedachten mijzelf bijna op een ruimte schip waande omdat ik nu eenmaal veel van science fiction hou en veel ermee bezig was, de hele gedachtegang ook van zoiets als Star Trek.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Moonah het volgende:
Heeft het iets te maken met ongeremdheid, je helemaal kunnen laten gaan? Dat is wel een link die ik kan leggen tussen de slappe lach en seksuele opwinding. En als je dat (op beide vlakken?) niet kunt, kan ik me voorstellen dat je jaloers bent op mensen die dat wel kunnen.
Lachen kan op zich wel, maar de slappe lach niet. Ook voor mijn 8e niet nee. Als ik goed terugdenk voel ik me eigenlijk al ongemakkelijk bij mensen met de slappe lach (minus de sexuele opwinding) sinds mijn kleutertijd... Maar waarom, geen idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:37 schreef Dinus het volgende:
Interessant! Is er iets gebeurd rond je 8ste, kon je voor die tijd nog wel lachen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |