dank je voor de wat serieuzere reacties. Ik heb het idee dat wat betreft mannen een fetish vaak hoort bij een vrouw in een zwakkere posite. 'makkelijkere prooi' voor de man(niet alle fetishes) Bondage spreekt voor zich, Bij zwanger zijn komt de vrouw zwakker over, gips-fetish - gevangen in het gips, stikken, net doen of de plas niet opgehouden kan worden, poppen zijn zwakker overkomende dingen, feeders, die iemand zo dik laten worden dat ze afhankelijjk worden. zo kunnen misschien mannen van dingen of materialen een fetish hebben als ze zwakker lijken ten opzichte van hun omgeving. Misschien dat vrouwen meer of vaker neigen naar een fetish die met kracht te maken heeft, zoals leer. "genomen worden door de overheerser". Zo zuller er rollenspellen zijn waarin dit gecombineerd wordt aangezien er mannen en vrouwen bij betrokken zijn.
gezien de onduidelijkheid van mijn fantasie een betere uitleg
Een gemiddelde man vindt het bv. wel prikkelend als een vrouw met een kort rokje gehurkt zit, of voorover staat. In een van mijn fantsasien, kan de vrouw in haar korte rokje gewoon niet meer langer op haar benen staan van het lachen leunend tegen de muur schuift ze langzaam omlaag en met opgetrokken benen zit ze op de grond. De fantasie dat ze zo door haar benen zakt, juist om die reden in een zelfde hurkhouding terechtkomt, vind ik prikkelend.
Vrouwen schudden borsten heen en weer in de camera. Ik heb ze ruw zien touwtje springen.
Ik zie ze liever op en neer schudden door het lachen, veel subtieler, dat zie je alleen bijna nooit.
Geiler wordt het als een vrouw in mijn fantasie, liefst schaars gekleed natuurlijk, op de grond ligt in een lachstuip. Als ze weer met een gil in een lachstuip schiet, de lucht uit haar longen hijgend weer een ander standje aanneemt. Dezelfde standjes als je normaal ziet, maar de reden dat ze die aanneemt is omdat ze het niet meer heeft van het lachen.
Sex is contact. In mijn fantasie, ja sorry, ik weet dat het niet goed is, ben ik de voyeur die haar betast, haar vibrerende buik haar grote schuddende borsten. De vibratie heb ik altijd geil gevonden. Ze mag zo lelijk zijn als wat, wel een lekker lichaam.. Van begin af aan moet ze alles wel toegelaten hebben. Eenmaal uitgelachen eist ze dat ik haar neuk tot ze in slaap valt, Ze is helemaal slap en kan alleen nog maar enkele woordjes fluisteren. Vervolgfantasie is dat ze 's nachts wakker wordt in een hysterisch wild orgasme en opnieuw geneukt moet worden.ha ! meer slaapsex.
En zo heb ik meer fantasieen, altijd al, dit is er een, maar ze komen vaak op hetzelfde neer.
Egoistische lust ? Misschien dat het voor sommige dames ook wat vrouwonvriendelijkis, er worden geen complimenten gegeven. De beleving is ongelijk voor beide partijen. In mijn fantasie is kom ik haar tegen als er nog geen relatie is, We kennen elkaar niet.
[ Bericht 15% gewijzigd door geeha op 23-09-2009 10:07:53 (beter) ]