Zo standvastig als een koe..euhh...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:42 schreef Urb het volgende:
Net zeiden ze nog dat ze Emil zouden negeren, en nu lullen ze alweer met em mee.
of een aantal een dagje achter de streams zettenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:43 schreef renevanlaaren het volgende:
o wat zou het toch mooi zijn als ze voor het stemmen een filmpje laten zien wat iedereen over elkaar zegt
hier wel, zelfs al afgesloten en weer opnieuw opgestart, alles doet het gewoonquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:42 schreef AnnaNassie het volgende:
Ikea gaat nu waarschijnlijk meteen die Billy boekenkasten van de markt halen.
bofferdquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Yep. Weer binnen. Streams doen het hier weer.
Klein puntje is genoegquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef R0T29 het volgende:
Ik hoop zo dat Peter of Emil vanavond tijdens Centraal een puntje van kritiek heeft op Billy...
Zoiets als politiekquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
Ik hou van mensen als Billy, die constant praten zonder iets te zeggen of te menen.
Had jij echt een mail gestuurd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Goejedag het volgende:
Ik krijg net een mail van Bas Klaver, zoon van de boer.
met je willy boekenkastquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze veranderen de naam gewoon, in Willy
dat doe ik nu al een half uur, ik krijg afkickverschijnselenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]F5 klikken wordt beloond...op den duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |