echt bloed irritant dit en kan het topic niet vinden waar je kan janken dat je streams het niet doen. Als die betalen wordt eind van de maand en dit blijft zo dan is het voor mij snel afgelopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je er op zit geen probleem. Sluit je het af kom je er niet meer op...
Android app ligt er ook uit, de streams dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Britan het volgende:
Op mijn ipad Apple heb ik ook geen streams😟
Volgens mij is dat geen koe...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof het of niet maar deze koe heet Burgs Billy![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
eens!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Mocht Boer Klaver hier meelezen.. Haal je "dames" weg man.. het wordt alleen maar erger, Billy en ook vele andere daar zien je koeien als speelgoed om hun tijd te verdoen..![]()
HAAL ZE WEG DAAR!!
smakelijk drinken dan, zit al een rietje bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra je moet betalen is 90% van de kijkers verdwenen, vermoed ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef Mallika het volgende:
[..]
echt bloed irritant dit en kan het topic niet vinden waar je kan janken dat je streams het niet doen. Als die betalen wordt eind van de maand en dit blijft zo dan is het voor mij snel afgelopen.
Petitie voor Bief & Stuk ??quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Mocht Boer Klaver hier meelezen.. Haal je "dames" weg man.. het wordt alleen maar erger, Billy en ook vele andere daar zien je koeien als speelgoed om hun tijd te verdoen..![]()
HAAL ZE WEG DAAR!!
inderdaad, weghalen daar! helemaal met je eens!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
HAAL ZE WEG DAAR!!
laten we het hopenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zodra je moet betalen is 90% van de kijkers verdwenen, vermoed ik.
Echt wel...die chat daar jonguh...snap je....dat meen ik echt...quote:
Zo consequent als een pak melk dat stel...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:42 schreef Urb het volgende:
Net zeiden ze nog dat ze Emil zouden negeren, en nu lullen ze alweer met em mee.
Niks aan het handje toch? Gewoon ff refreshenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik lees nu wel veel gevallen, misschien ligt er een deel van CDN uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |