was er een paar jaar geleden niet een bedrag van 1500 genoemd coor een paar minuten? Daaromzaten we toen ook elke dag naar team de rooy te kijken terwijl die al lang en breed thuis zaten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe ga je hem voor de camera halen als hij pas in het bivak binnenkomt op het moment dat de tv crew al door is naar het volgende bivak?
Ik zie een Robert van Pelt anders heul vaak in beeld komen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
was er een paar jaar geleden niet een bedrag van 1500 genoemd coor een paar minuten? Daaromzaten we toen ook elke dag naar team de rooy te kijken terwijl die al lang en breed thuis zaten.
20'jaar geleden zag je ook de bijzondere nog wel eens in beeld. Nu alleen degene die een flink marketing budget hebben. En dat zijn helaas niet de kistrijders en vergelijkbare
Vond het wat zwakquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:30 schreef DieselTank het volgende:
Gerard![]()
![]()
![]()
held. Snel tevreden, beter dan die gierige russen
en dat noem je een normale kistrijderquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie een Robert van Pelt anders heul vaak in beeld komen.
Alsof ze naar ons luister...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef Fiorano het volgende:
Geen cards? Damn het wordt schraal bij Rtl
hoezo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dat noem je een normale kistrijder
Die diskwalificatie van vorig jaar vond ik anders best te begrijpen
Nou ik dacht van wel eigenlijkquote:
ja, die heeft geen technische ondersteuning, maar wel op gebied van PR, van Maxxis.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie een Robert van Pelt anders heul vaak in beeld komen.
of omdat ie gewoon bij een groot team zit stiekemquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef Yreal het volgende:
Zal je zien dat ze van pelt diskwalificeren omdat coronel aan zijn motor heeft gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind m eigenlijk lelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
De brandweerwagens van Zestienhoven waren op 'De Bull' gebaseerd. Ik zeg, dat kan ook andersom
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |