Nu 10 keer heel snel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Allitereert wel lekker, dat wel.
KUTquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
He kutkamaz, we gaan je truckje slopen! He kutkamaz, we gaan je truckje slopen!
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey, uhm, zomaar even een vraagje, maar, sta je nu ook door het huis te springen en te dansen en te stampen en te schreeuwen?
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey, uhm, zomaar even een vraagje, maar, sta je nu ook door het huis te springen en te dansen en te stampen en te schreeuwen?
Had het niet zo zier tegen jou eigenlijk. Ben je kloon van motorbloempje ofzoquote:
Laten we het hopen. Straks ineens +1.11quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij moest Loprais even voorbij, wellicht wat tijd gekost.
Tbh denk ik dat Kamaz niks aan hun trucks veranderd zolang het goed blijft gaan. En geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef DieselTank het volgende:
waarom wist ik niks van Neus Kamaz af??
En waarom eindigen de kamazzen niet zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type maar in in Google Vertaler.quote:
Dat er dit jaar een compleet nieuwe motor in ligt en de truck daarom enkel uiterlijk nog hetzelfde is, maar eigenlijk 100% een nieuw truck is, was je nog even ontgaan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:05 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Ik heb wel het idee dat de Kamaz zo ongeveer totaal uitontwikkeld is.
De Nederlanders hebben ieder jaar zo ongeveer wat nieuws, die Kamaz is al zo ongeveer sinds Stalin hetzelfde.
Als je dan ziet dat er cabinesteunen afbreken en dergelijke, dat gebeurt bij zo'n Kamaz echt niet meer, want dat is jaren terug al geconstateert en aangepast (Lees,nog lomper gemaakt uit dikker staal).
Qua rijden zal een Iveco echt wel comfortabeler en dergelijke zijn, als je de finish niet haalt heb je daar ook niets aan.
Hahaha ff niet nagedachtquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Type maar in in Google Vertaler.
bron: internetquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef DieselTank het volgende:
waarom wist ik niks van Neus Kamaz af??
En waarom eindigen de kamazzen niet zo?
Ik roep wel zo nu en dan at random heel hard DAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey, uhm, zomaar even een vraagje, maar, sta je nu ook door het huis te springen en te dansen en te stampen en te schreeuwen?
Superbetrouwbare bron. Ik haal al jaren al mijn informatie daar.quote:
Ik ook, voor en na het slapen gaan. Raampje open, alles. Niks mis mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik roep wel zo nu en dan at random heel hard DAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!
sommige sites zijn IETS specifieker. Die zetten dan bron: google of bron: youtube neer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Superbetrouwbare bron. Ik haal al jaren al mijn informatie daar.
truck is helemaal nieuw ontwikkeld. Karginov rijdt nog in een oude trouwens, Nikolaev in een nieuwe.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
@ Alexx, motorisch wel en de bak mss ook, maar de rest van de truck is volgens mij al een aantal jaren zo ongeveer hetzelfde.
De motor en dergelijk zijn dan wel nieuw, maar de rest van het spul kan natuurlijk ook kapot.
Hou je de rest ongeveer hetzelfde kan er dus gewoon minder kapot als dat je een volledig nieuw chassis EN motor EN bak hebt.
Nieuwe motor en bak hebben ook nieuwe elektro nodig, computers, regeleenheden, ABS EBS (al weet ik niet of dat in Rusland net zo verplicht is als in NL), schokdempers wielophanging en dergelijke...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
@ Alexx, motorisch wel en de bak mss ook, maar de rest van de truck is volgens mij al een aantal jaren zo ongeveer hetzelfde.
De motor en dergelijk zijn dan wel nieuw, maar de rest van het spul kan natuurlijk ook kapot.
Hou je de rest ongeveer hetzelfde kan er dus gewoon minder kapot als dat je een volledig nieuw chassis EN motor EN bak hebt.
Die probeert of hij ECHT ECHT ECHT niet nog even die Mini naar de bliksem kan rijdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef M.Melandri het volgende:
Wat is die Al-Attiyah ook bezig zeg!
Hij heeft denk ik zo'n drie opties...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd wat De Rooy gaat doen na deze etappe. Zal duidelijk zijn dat voor de winst dingen moeten veranderen.
of de organisatie omkopen met een stokbood en een flesje rode wijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Of iemand betalen/aanmoedigen de Kamaz van Karchinov vannacht een 'bezoekje' te brengen met een nagelvijltje.
En een of twee luchthappers bovenop.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, vast duidelijke verschillen, alleen zie ik ze niet op de postzegels
Ja bij die ene staat de linker deur open
als je t niet ziet heb je poep in je ogen, sorry.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, vast duidelijke verschillen, alleen zie ik ze niet op de postzegels
Ja bij die ene staat de linker deur open
ja, maar dat is gewoon kosmetisch lijkt me.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:35 schreef Leipo666 het volgende:
1 vs 2 luchthappers
andere grill
om zo even 2 dingen te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |