Met een geldige reden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe kun je geoorloofd uitgestuurd worden?
Blijkbaar. Hij had altijd een stuk of 15 errors maar toen ik net keek zag ik dat ineens staanquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Met een geldige reden.
'JA DE LERARES IS EEN KUTHOER'
'Klopt, geoorloofd!'
Ik zou zoveel errors trouwens niet meer proberen te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hij had altijd een stuk of 15 errors maar toen ik net keek zag ik dat ineens staan
Vertelquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoe ik fatsoenlijk moet programmeren
Laat m'n klanten het niet horen
Die schijf is rijp voor de sloop idd. Is trouwens de schijf waar ik backups naartoe laat schrijven, voor nu maar ff de backups naar sda schrijven en deze regelmatig overzetten naar een externe schijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou zoveel errors trouwens niet meer proberen te maken.
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoe ik fatsoenlijk moet programmeren
Laat m'n klanten het niet horen
Ach, als ik mijn code nu bekijk van als ik om 4 uur 's nachts bezig benquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijk
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die schijf is rijp voor de sloop idd. Is trouwens de schijf waar ik backups naartoe laat schrijven, voor nu maar ff de backups naar sda schrijven en deze regelmatig overzetten naar een externe schijf.
En dan een hamer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.
Je kunt altijd wat proberenquote:
Gewoon niet doen. Tenzij je files niet belangrijk zijn..quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt altijd wat proberenprobeerde ik maanden geleden ook met twee harde schijven., maar helaas
Maar het is gewoon leuk om met computer spullen te kuttenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Tenzij je files niet belangrijk zijn..
Ik heb zo ooit eens de pc van mn zusje geslooptquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is gewoon leuk om met computer spullen te kutten
Heb je zeker wel van geleerd tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zo ooit eens de pc van mn zusje gesloopt [ afbeelding ]
(Ik was 10)
leg eens uit wat er scheelt mijn broederquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypocrieten, daarom.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypocrieten, daarom.
Truequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je zeker wel van geleerd toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |