abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135556553
:(

Het heeft niet lang geduurd hoor. Ik denk 10 maanden tot een jaar. Maar het was/is wel mijn eerste liefde en heel intens ook meteen. Hij heeft ook geen duidelijke reden gegeven waarom het niet meer ging, dus ik zit met een hoop vragen die ik nooit beantwoord krijg. Ik heb altijd veel in hem geïnvesteerd. En omdat het klaar is komen al die ervaringen in 1 klap omhoog, zoals de eerste koosnaampjes, bijzondere dingen die iemand voor je doet, belangrijke tijden waarin iemand je steunt (ik had een vrij moeilijk jaar, afgelopen maanden). Het geeft meer lading.

Ik betrap mezelf erop dat ik hoop had dat het weer goed komt, maar hij heeft duidelijk gezegd dat hij er definitief een punt achter wil zeggen. Hij kan ook niet normaal praten over de emoties. Ik verwachtte een normale afsluiting waarin we normaal konden evalueren, maar hij wilde dat niet (moest huilen, rode ogen en toestanden). Het meest pijnlijke was wel dat hij nog zei dat hij van me hield, me ontzettend ging missen en jaloers was op de man met wie ik zou eindigen.

Ik zag de breuk absoluut niet aankomen. Soms denk ik aan externe factoren. Maar eigenlijk boeit dat dus niet meer, want het is over. Tis alleen supermoeilijk. Ik heb op internet gezocht naar ''tips''. Sporten, chocola eten en naar de kapper gaan zijn wat mij betreft de slechtste tips.

Ik snap nog niet helemaal dat dit over is. Ik had gehoopt dat we een normaal afscheid zouden hebben en dat hij een duidelijke reden had. Bijvoorbeeld, je bent niet aantrekkelijk, je past niet bij me, etc. Maar het was meer een ''jij-bent-perfect-maar-de-situatie-niet''.
pi_135556639
Focus op de slechte dingen in de relatie. Die bril die hij altijd omhoog liet, dat immense gejank iedere keer als hij over emoties praate, die nare moedervlek op die vervelende plek, dat gekke ding wat hij altijd met z'n vingers deed en ga zo maar door. Niet romantiseren van verleden maar afkraken die handel.

Hoe minder mooi het leek hoe sneller je het vergeet.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:43:33 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135556651
Sterkte!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135556706
Dankjulliewel heren..

Ik zit nu in de fase dat ik denk dat ik noooooooooooit meer zo verliefd zal worden. En ik heb dikke spijt dat ik zoveel van mezelf heb prijsgegeven, want het is niks geworden. Ik was altijd heel gesloten en het had hem superveel moeite gekost om mij te overtuigen dat hij de moeite waard was. Dat vind ik ook erg moeilijk. Verspilde tijd. :N
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:47:07 #5
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135556747
Je bent niet de eerste ;) hoe oud ben je? De tijd zal het leren....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135556766
Net 22..
pi_135556839
Wacht maar af. Over een uurtje zit je inbox vol met dm's van gefrustreerde Fokkers die denken te weten hoe ze jou weer vrolijk kunnen maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 12:50:52 ]
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:50:34 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135556850
Dat komt echt wel goed. Logisch dat je je nu zo voelt maar je klinkt verstandig, dus je weet ook wel dat dat niet de realiteit is :)

just hang in there, 22 is nog hardstikke jong (zei ik met mn 32 :') ) dus uiteindelijk ga je het zien als his loss. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135556894
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
. Ik heb op internet gezocht naar ''tips''. Sporten, chocola eten en naar de kapper gaan zijn wat mij betreft de slechtste tips.

:')
Het komt wel goed
pi_135557053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef MCH het volgende:
Wacht maar af. Over een uurtje zit je inbox vol met dm's van gefrustreerde Fokkers die denken te weten hoe ze jou weer vrolijk kunnen maken.
Echt een no go..

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Dat komt echt wel goed. Logisch dat je je nu zo voelt maar je klinkt verstandig, dus je weet ook wel dat dat niet de realiteit is :)

just hang in there, 22 is nog hardstikke jong (zei ik met mn 32 :') ) dus uiteindelijk ga je het zien als his loss. ;)
Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.

Maar het is vrij recent. We zijn niet eens een week uit elkaar, dus ik denk vooral aan alle lieve en mooie dingen die hij heeft gedaan en die ik ga missen (en al mis). Ik had me nooit zo moeten openstellen en zoveel moeten delen. : (
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:58:58 #11
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135557090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:47 schreef BitterePil1 het volgende:
Net 22..
Nog genoeg tijd voor je ;) jij kan je best wel willen blijven doen maar komt het niet van 2 kanten dan houdt het echt wel op. Spijtig van de manier waarop en dat jij geen exacte reden weet en hij dus zo onduidelijk is maar beter kan je gewoon relativeren en go on...

Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:01:01 #12
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135557151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:58 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Nog genoeg tijd voor je ;) jij kan je best wel willen blijven doen maar komt het niet van 2 kanten dan houdt het echt wel op. Spijtig van de manier waarop en dat jij geen exacte reden weet en hij dus zo onduidelijk is maar beter kan je gewoon relativeren en go on...

[ afbeelding ]
Dus TS moet op een lege weg in Amerika gaan lopen?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  Spellchecker donderdag 16 januari 2014 @ 13:01:41 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135557167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:45 schreef BitterePil1 het volgende:
Dankjulliewel heren..

Ik zit nu in de fase dat ik denk dat ik noooooooooooit meer zo verliefd zal worden. En ik heb dikke spijt dat ik zoveel van mezelf heb prijsgegeven, want het is niks geworden. Ik was altijd heel gesloten en het had hem superveel moeite gekost om mij te overtuigen dat hij de moeite waard was. Dat vind ik ook erg moeilijk. Verspilde tijd. :N
Sterkte TS!

Bedenk dat je je toch open kan stellen naar iemand, ondanks dat je zo gesloten was/bent.
Dat alleen al maakt het dat het geen verspilde tijd was. Jullie hebben het toch fijn gehad samen?
Hij is blijkbaar niet de ware voor jou. Dit is even heel vervelend allemaal, maar probeer toch het los te laten.... Dan heb je namelijk weer twee handen vrij! c_/
pi_135557175
pi_135557177
quote:
Het meest pijnlijke was wel dat hij nog zei dat hij van me hield, me ontzettend ging missen en jaloers was op de man met wie ik zou eindigen.
Wat een loser was/is hij seg! amai! en dan zeggen "ik ben jaloers op de man met wie je zal eindigen" :') :') :') :')
Loser eerste graad :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135557213
Ik wilde nog een mail schrijven met dingen waar ik mee zat en wil uitspreken voor de laatste keer. Is dit een foute zet?
pi_135557227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik wilde nog een mail schrijven met dingen waar ik mee zat en wil uitspreken voor de laatste keer. Is dit een foute zet?
niet doen meid

loslaten
pi_135557232
quote:
Niet doen. Je verdient beter, je had te maken met een loser.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:04:54 #19
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_135557253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:57 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Echt een no go..

[..]

Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.

Maar het is vrij recent. We zijn niet eens een week uit elkaar, dus ik denk vooral aan alle lieve en mooie dingen die hij heeft gedaan en die ik ga missen (en al mis). Ik had me nooit zo moeten openstellen en zoveel moeten delen. : (
Helaas is er echt nooit een goed moment om het uit te maken/of om "gedumpt" te worden. Voor jou komt dit nu helemaal onverwacht en hij is er waarschijnlijk al veel langer mee bezig geweest.
Tips heb ik niet echt, het voelt nu waardeloos en dat kan best nog even duren. Gun jezelf ook die tijd om je even ellendig te voelen. Zeker als het je eerste echte liefde is, snap ik dat je het hier nu erg moeilijk mee hebt.

Ik hoop dat je wel veel steun aan je vriendinnen en familie hebt en veel sterkte!
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:05:10 #20
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_135557261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef MCH het volgende:
Dit is zó waar! _O-
pi_135557280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:05 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Dit is zó waar! _O-
Dan gaat ze dus opnieuw losers aantrekken ;(
pi_135557341
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan gaat ze dus opnieuw losers aantrekken ;(
wel losers met een penor van 30 cm ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_135557357
Ga op stap en zuip je klem! ;)
Dat heb ik ook gedaan drie dagen nadat mijn ex het had uitgemaakt na 4,5 jaar.

Die avond heb ik de leukste avond gehad en mijn huidige vriend 'leren kennen'. 8)7
pi_135557396
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:07 schreef Seam het volgende:

[..]

wel losers met een penor van 30 cm ;)
Oh O+
(lol)
pi_135557432
Hoi TS, hierbij nog wat tips :) :

R&P / De kunst van het loslaten van je ex #228
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:11:46 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135557462
quote:
Sowieso schrijven, goed om het eens onder woorden te brengen. Dan ff laten liggen, kun je altijd nog kijken of je hem verzendt. Je zal er ws niet veel van terug krijgen, dus je doet het meer voor jezelf.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135557634
Welkom bij de club TS en sterkte voor de komende tijd. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_135557649
Bedankt voor de reacties. Ik hoop niet dat het lang gaat duren voor ik eroverheen ben.

Ik vind dit gevoel namelijk niet te handlen.
pi_135557704
Gedumpt worden is klote. Maar sterk je in de wetenschap dat je het nu 'gehad hebt', want als het langer had geduurd was 't misschien nog moeilijker geweest om het verlies van de relatie te accepteren.

Ga leuke dingen doen met vrienden en familie, focus je op jezelf en je eigen geluk en kijk waar deze ervaring je brengt :*
Ja doei.
pi_135557768
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef BitterePil1 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik hoop niet dat het lang gaat duren voor ik eroverheen ben.

Je moet ook weten dat zowel de persoon die dumpt als de persoon die gedumpt word ,beide afzien. Ik ben nog nooit gedumpt geweest, maar telkens als ik een relatie beëindigde voelde ik me even slecht als hem, al was het meestal een opluchting van mijn kant. Maar probeer te bedenken dat hij nu ook wel afziet.
pi_135558151
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:08 schreef Lovelyx het volgende:
Ga op stap en zuip je klem! ;)
Dat heb ik ook gedaan drie dagen nadat mijn ex het had uitgemaakt na 4,5 jaar.

Die avond heb ik de leukste avond gehad en mijn huidige vriend 'leren kennen'. 8)7
Toch niet meteen wat begonnen mag ik hopen? :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135558202
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Toch niet meteen wat begonnen mag ik hopen? :{
Ik kon hem al langer (buren), na een paar weken veel afspreken uiteindelijk wel wat geworden ja. :Y
pi_135558401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef Lovelyx het volgende:

[..]

Ik kon hem al langer (buren), na een paar weken veel afspreken uiteindelijk wel wat geworden ja. :Y
Waren je gevoelens voor je ex toen ook al helemaal weg?

Oh en dit:

quote:
Voltooid deelwoord
Wordt gebruikt om de voltooid tegenwoordige tijd, de voltooid toekomende tijd en de voltooid verleden tijd te vormen`
gekend

Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
ik ken
jij kent
hij kent
wij kennen
jullie kennen
zij kennen

Voltooid tegenwoordige tijd (vtt)
Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaatsvonden en afgerond zijn.
ik heb gekend
jij hebt gekend
hij heeft gekend
wij hebben gekend
jullie hebben gekend
zij hebben gekend

Onvoltooid verleden tijd (ovt)
Deze geeft een handeling weer die in het verleden plaatsvond, en waarvan het `afgerond zijn` niet nadrukkelijk aanwezig is.
ik kende
jij kende
hij kende
wij kenden
jullie kenden
zij kenden
pi_135558453
quote:
Ik verwachtte een normale afsluiting waarin we normaal konden evalueren
Evalueren doe je op je werk, na een evenement of een ramp. Het evalueren van dit soort zaken (emoties) is ook een geëigende plek voor: bij de psycholoog/psychiater.
pi_135558593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waren je gevoelens voor je ex toen ook al helemaal weg?

Oh en dit:

[..]

Off topic :{w

Na veel praten (hij had ook nog 'last' van zijn ex: zij stalkte hem) en goede gesprekken te hebben gehad, waren mijn gevoelens voor mijn ex ook helemaal weg. De relatie met mijn ex liep (ivm drugs) op het laatst sowieso al heel erg slecht. Iemand hebben om mee te praten heeft echt veel geholpen voor mij. En hij zorgde ook voor veel afleiding. :)

Een avondje op stap gaan heeft voor mij goed uitgepakt. *;
pi_135558937
quote:
Jup, hele foute zet. Geen contact meer hebben is alleen maar beter voor het sneller verwerken. Als je nog met 'm blijft spreken dan blijf je er langer dan nodig in hangen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135560325
Hij heeft mij op alle gebieden geblokkeerd. App, fb enz.. Ik voel me echt slecht. Het gaat nergens over dit.
pi_135560467
quote:

Het heeft niet lang geduurd hoor. Ik denk 10 maanden tot een jaar.
Dit mag ik wel. Kun je nooit commentaar krijgen als je zelf de datum vergeten bent..

OT:
Sterkte ermee
pi_135560763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef BitterePil1 het volgende:
Hij heeft mij op alle gebieden geblokkeerd. App, fb enz.. Ik voel me echt slecht. Het gaat nergens over dit.
Nee mee in zitten, en alleen maar meer reden om verder te gaan *G* *G* *G*
pi_135560767
*knuffel* veel sterkte.

En statistisch gezien gaat dit je nog 5 keer overkomen voor je de ware ontmoet. Wennen doet het nooit, maar als je eenmaal in die witte trouwjurk voor het altaar staat, kun je het allemaal wel een plaats geven ;)
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:43:00 #41
393288 Pausmobiel
pi_135560843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef BitterePil1 het volgende:
Dit wil je niet horen, maar dat is veel beter voor je. Nu kan je hem niet continu in de gaten houden en word je ook niet met hem geconfronteerd. Ze zeggen niet voor niets: uit het oog, uit het hart.
pi_135560914
Jullie zijn zo lief. :N

Word er serieus bijna emotioneel van haha.
pi_135560978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Avondmens het volgende:

En statistisch gezien gaat dit je nog 5 keer overkomen voor je de ware ontmoet.
Wablieft? :{w dan is mijn kans om de "ware" te ontmoeten 0.0 :{
Of moet ik dan hopen dat er iemand mij eindelijk eens dump om de ware te ontmoeten. Wat je zegt is onzin. sorry!
pi_135561050
Zit in een soortgelijke situatie als jou ts. Hele intense relatie gehad en hij heeft het vrijdag opeens beëindigd. Wil me niet meer onder ogen komen voor vragen, verwijderd me en verteld me dat hij alles wil vergeten wat hij met me heeft gehad, etc.

Ik snap niet hoe iemand van ontzettend lief naar een duivel kan gaan, zo opeens.. en dat heb jij misschien wel precies hetzelfde.
Verder heb ik helaas niet zoveel tips, daar ben ik zelf ook dringend naar op zoek. Mijn leven staat stil. ;(

Sterkte
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:52:58 #45
393288 Pausmobiel
pi_135561183
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Wablieft? :{w dan is mijn kans om de "ware" te ontmoeten 0.0 :{
Of moet ik dan hopen dat er iemand mij eindelijk eens dump om de ware te ontmoeten. Wat je zegt is onzin. sorry!
Volgens mij bedoelt hij dat je eerst vijf relaties gehad moet hebben, voor je de ware tegenkomt. Hoe ver ben je al? ;)
pi_135561292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat je eerst vijf relaties gehad moet hebben, voor je de ware tegenkomt. Hoe ver ben je al? ;)
Heey you

Ah ok , mmm ik zit aan :2. :) Verder ben ik niet gehaast om mister Jacob te ontmoeten. Ik heb andere prioriteiten :P. En je?
pi_135561755
quote:
99s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee mee in zitten, en alleen maar meer reden om verder te gaan *G* *G* *G*
Klopt, je hebt gelijk! Maar het doet zoveel pijn. Ik ben pijn niet zo goed gewend merk ik...

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Avondmens het volgende:
*knuffel* veel sterkte.

En statistisch gezien gaat dit je nog 5 keer overkomen voor je de ware ontmoet. Wennen doet het nooit, maar als je eenmaal in die witte trouwjurk voor het altaar staat, kun je het allemaal wel een plaats geven ;)
Dankjewel Avondmens. Haha 5x is wel teveel van het goede hoor.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:43 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Dit wil je niet horen, maar dat is veel beter voor je. Nu kan je hem niet continu in de gaten houden en word je ook niet met hem geconfronteerd. Ze zeggen niet voor niets: uit het oog, uit het hart.
Klopt.. Daar maak je een punt. Ik voel me alleen zo wanhopig en cheap. Ik heb de laatste dagen hard mijn best gedaan om contact op te nemen en de boel te redden, maar hij wil dus echt niet meer. Ik hoop dat ik deze zooi zsm kan vergeten en verder kan gaan.
pi_135561998
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:52 schreef Travel. het volgende:

[..]

:')
Het komt wel goed
Eerste relatie struggles, het is wat als je 15 bent :')
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:40:27 #49
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135562908
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:10 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Klopt, je hebt gelijk! Maar het doet zoveel pijn. Ik ben pijn niet zo goed gewend merk ik...

[..]

.

[..]

Voor iedereen die gedumpt is , is het heel pijnlijk . Daar wen je nooit aan.
RED ONS HENNIEGOD
pi_135584807
Ik hoop dat ik snel inzie dat ik blij moet zijn dat ik niet met hem ben. De laatste x dat we spraken moet hij ontzettend huilen en zei hij dat hij van me hield en nog meer emoties. Ik haat dat hele idee. Als hij een k-zak was zou ik het makkelijker vinden, maar nu zit ik met een soort hoop omdat hij nergens aangaf dat ik ergens tekortschoot voor hem. : (
pi_135584928
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef BitterePil1 het volgende:

Das altijd zo na je eerste.
pi_135584960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik hoop dat ik snel inzie dat ik blij moet zijn dat ik niet met hem ben. De laatste x dat we spraken moet hij ontzettend huilen en zei hij dat hij van me hield en nog meer emoties. Ik haat dat hele idee. Als hij een k-zak was zou ik het makkelijker vinden, maar nu zit ik met een soort hoop omdat hij nergens aangaf dat ik ergens tekortschoot voor hem. : (
Zegt hij alleen uit schuldgevoel.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:52:50 #53
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135584993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef BitterePil1 het volgende:
Als hij echt niet verder wil dan kan jij gewoon het beste je eigen dingen gaan doen en even een tijd niks van je laten horen, of in ieder geval niet vaak, en zeker niet zien. Geef elkaar tijd en ruimte
Never Stop Exploring!
pi_135585044
Ja dat is vast zo. Het besef moet gewoon nog goed doordringen. 10 intense maanden. Ergens blij dat het niet langer dan een jaar heeft geduurd.
pi_135585149
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Als hij echt niet verder wil dan kan jij gewoon het beste je eigen dingen gaan doen en even een tijd niks van je laten horen, of in ieder geval niet vaak, en zeker niet zien. Geef elkaar tijd en ruimte
Goed komt het vast niet, wil ik niet vanuit gaan. Maar dit gaat wel zwaar worden. We spraken letterlijk bijna elke dag, en anders was de max een paar dagen. Blijkbaar zit hij al in een verder stadium en is hij sterk genoeg om mij niet te missen, maar ik moet echt zwaar wennen en afkicken.
pi_135585206
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zegt hij alleen uit schuldgevoel.
Hij geeft niks om haar?
pi_135585240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:53 schreef BitterePil1 het volgende:
10 intense maanden.
Is niks.
pi_135585527
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Is niks.
Lol, is per persoon verschilt. Was haar eerste relatie.
pi_135585606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Is niks.
Helemaal afhankelijk van context.
pi_135585616
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hij geeft niks om haar?
Juist wel. Daarom geeft hij ook aan dat hij van haar houdt en alles, hij wil haar geen pijn doen.
pi_135587322
Tien maanden is niet veel nee. Ik ben eerder wel eens jaren alleen verliefd geweest op iemand naar dit doet meer pijn. Het waren nieuwe ervaringen die ik had opgedaan en het was de eerste keer dat ik zei dat ik iemand leuk vond en van iemand hield, dat ik iemand echt leerde kennen, iemands smaak, trekjes, dat ik lieve dingen zei en omgekeerd.
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:49:08 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135587914
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat een loser was/is hij seg! amai! en dan zeggen "ik ben jaloers op de man met wie je zal eindigen" :') :') :') :')
Loser eerste graad :+
Och, dat is zo'n bekende zin. Net als 'je bent te goed voor mij en de persoon waar jij mee eindigt mag zich in de handen knijpen met jou'. :r Daar kun je dus echt niets mee, zulke zinnen. Zeker als het zoals TS 'out of the blue' komt.

TS, nogmaals alle sterkte de komende tijd!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135589380
Waarom zegt hij dat toch. : ( Das gewoon zout in de wonden proppen.
pi_135589490
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:33 schreef BitterePil1 het volgende:
Waarom zegt hij dat toch. : ( Das gewoon zout in de wonden proppen.
Omdat hij laf is. uit schuldgevoel enz.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:40:18 #65
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_135589544
Het is erger als ze je dumpen en nog aan het lijntje willen houden :')
Oh.
pi_135589907
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef eleusis het volgende:

[..]

Sowieso schrijven, goed om het eens onder woorden te brengen. Dan ff laten liggen, kun je altijd nog kijken of je hem verzendt. Je zal er ws niet veel van terug krijgen, dus je doet het meer voor jezelf.
Been there, done that.. Het schrijven is absoluut een goede zet, maar doe het voor jezelf en verstuur het niet.

Door het te schrijven, laat je het (onbewust) een beetje meer los. Maar als je het opstuurt krijg je hoogstwaarschijnlijk toch geen reactie.. en mocht je wel reactie krijgen, dan zal het niet zo zijn als gehoopt. En geloof me, dan is het hele effect van de brief schrijven weg.

Ik schreef toen ook een brief waarin ik uitte hoe ik me voelde, en ik sloot af met mijn frustraties.. Telkens als ik hem miste las ik die brief door en wist ik voor mezelf : zie je wel.. je bent beter af zonder hem.

En hoewel de fijne herinneringen altijd blijven, heeft dat laatste besef me er wel bovenop gekregen.. en nu ben ik mijn ex zelfs dankbaar dat ie me heeft laten gaan, want ik ben nu gelukkiger dan ooit met mijn huidige vriend, die me wel volledig accepteert zoals ik ben.
If loving you is wrong, I simply don't want to be right.
pi_135601044
O+ O+ sterkte.
Striving to be more than average.
pi_135604023
Dankjulliewel lieve fokleden.

Wat ik ook moeilijk vind is dat hij echt in mijn toekomstbeeld zat. Als ik nu ga slapen en ergens aan denk merk ik dat ik nog scenarios afspeel waarin hij terugkomt, of spijt krijgt, of dat we toch bij elkaar komen. Dat is echt slopend.
pi_135604247
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Juist wel. Daarom geeft hij ook aan dat hij van haar houdt en alles, hij wil haar geen pijn doen.
Ik geloof wel dat hij haar geen pijn wil doen, maar als hij haar echt zo fantastisch vindt dan had hij moeite gedaan omdat hij haar niet kwijt wil en had hij eraan gewerkt.
pi_135604331
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat hij haar geen pijn wil doen, maar als hij haar echt zo fantastisch vindt dan had hij moeite gedaan omdat hij haar niet kwijt wil en had hij eraan gewerkt.
Klopt.
pi_135604396
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt.
Ach ja, pijnlijk. Maar genoeg leukere mensen.
  Spellchecker vrijdag 17 januari 2014 @ 16:16:23 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135606856
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:05 schreef BitterePil1 het volgende:
Dankjulliewel lieve fokleden.

Wat ik ook moeilijk vind is dat hij echt in mijn toekomstbeeld zat. Als ik nu ga slapen en ergens aan denk merk ik dat ik nog scenarios afspeel waarin hij terugkomt, of spijt krijgt, of dat we toch bij elkaar komen. Dat is echt slopend.
Dat blijft nog wel even .... maar als het goed is wordt dat ook minder! c_/
pi_135635318
Hij heeft mij niet meer geblokkeerd. Ik voel zo erg de neiging om tegen hem te praten op app. : ( ik weet niet eens wat ik zou willen zeggen.
pi_135635527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:06 schreef BitterePil1 het volgende:
Hij heeft mij niet meer geblokkeerd. Ik voel zo erg de neiging om tegen hem te praten op app. : ( ik weet niet eens wat ik zou willen zeggen.
Niets doen. Het is wel klote om dan niks te zeggen en je bent benieuwd naar wat hij allemaal uitspookt en of hij nog aan je denkt. Maar als je berichten gaat sturen, hoe simpel deze ook zijn, blijf je in je kut gevoel hangen.
pi_135635653
Idd, niet appen of fb'en. Sterker nog, misschien kun je hem beter blokkeren. Andersom kan hij ook de behoefte hebben om te appen (maar dan als hij dronken is of zo :')), en daar heb je ook helemaal niets aan.

Zoek wat vriendinnen op en ga daar wat mee doen, of blijf een week in je bed liggen met films (of wat maar voor je werkt). Oh en niet ineens te aardig doen tegen vriendinnen/vrienden, want het komt ook een beetje kansloos over als je daarvoor weinig contact met ze hebt gehad (doordat je druk was met je vriend). Succes.
pi_135754570
Bedankt mensen.

Ik voel me eigenlijk een stuk beter in een week. Ik ben dus ongeveer 1,5 week terug gedumpt en ik huil niet meer, ben niet meer zo obsessief.. Soms verbaas ik me en denk ik dat het een soort ''val'' is en dat ik me niet zomaar goed kan voelen. Maar de eerste dagen heb ik flink aan 1 stuk door gehuild, dus nu ben ik daar wel klaar mee.

De laatste x dat ik hem sprak liet hij echt weten dat hij mij niet meer wilde. Dat was dan ook de druppel. Ik was mijn eigenwaarde ff kwijt, maar hoe kan ik iemand willen die mij gewoon totaal niet wil? Ga toch weg. Soms denk ik dat hij me gewoon gebruikte al die maanden en dat is best een prettig besef. Zo kan ik er goed overheen komen. Ik begin nu te denken aan al die foute en asociale dingen die hij heeft gedaan.

Ik ben iig niet van plan om hier lang om te gaan ''rouwen', want hij komt toch niet meer terug. :|W
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:57:30 #77
393288 Pausmobiel
pi_135755237
Fijn dat het beter met je gaat! Probeer ook die negatieve gedachten over hem los te laten en focus je op jezelf. Ga veel leuke dingen doen en probeer veel tijd met je vriendinnen door te brengen.
pi_136003436
Dankjewel!

Ik zie dat het idd steeds beter gaat.. Alleen ben ik nu in de fase dat ik t idee heb dat alles een grap was. En dat hij me gewoon gebruikt heeft en daarna maar heeft gedumpt (des te meer omdat er geen duidelijke reden tot dumpen is). En dat maakt me verdrietig en pissed tegelijk. I feel cheap |:(
pi_136003626
quote:
Maar het was meer een ''jij-bent-perfect-maar-de-situatie-niet''.
Bullshit imo. Niet dat je daar iets aan kan doen, maar het geeft aan dat hij geen idee heeft of de eigenlijke reden niet wilt zeggen. In beide situaties reden zat om er pissig van raken, en misschien helpt dat het verwerken ook.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 27 januari 2014 @ 13:24:15 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136004087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:57 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Echt een no go..

[..]

Hoezo is het een naaistreek? Misschien ben jij wel een beetje blind geweest. Vaak genoeg gezien bij relaties die uitgingen en waarbij diegene die gedumpt werd het totaal niet aan zag komen.

Vaak waren diegenen veel te druk met zichzelf en niet met hun partner en sleepten ze hun partner mee de ellende in. Dan kan het voor jou misschien out of the blue komen, maar meneer was je gezeik gewoon zat met je moeilijke jaar.

Klinkt hard, maar dikke kans dat het zo in elkaar steekt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136005741
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoezo is het een naaistreek? Misschien ben jij wel een beetje blind geweest. Vaak genoeg gezien bij relaties die uitgingen en waarbij diegene die gedumpt werd het totaal niet aan zag komen.

Vaak waren diegenen veel te druk met zichzelf en niet met hun partner en sleepten ze hun partner mee de ellende in. Dan kan het voor jou misschien out of the blue komen, maar meneer was je gezeik gewoon zat met je moeilijke jaar.

Klinkt hard, maar dikke kans dat het zo in elkaar steekt.
Ik heb hem zeker niet als therapeut gebruikt en was heel voorzichtig in hoe ik ermee omging. Ik kon er alleen niets aan doen dat ik zo overvallen werd in 1 jaar met heftige gebeurtenissen, maar vaak merkte hij daar niets van. Ik stond ook altijd voor hem klaar en heb hem helemaal nergens in gesleept.

Dt terzijde. Daarnaast blijft het een naaistreek, vooral als je altijd overdreven zegt dat iemand het einde is, een leven met je wil delen, kinderen, trouwen, tot twee weken voor het dumpen. Dan had je wel wat terughoudender mogen zijn in je uitspraken. Ik heb nooit om zulke dingen gevraagd, dat kwam altijd uit zichzelf.

Ik ben nu op dit moment niet boos meer, maar voel me wel dom omdat ik zoveel heb geinvesteerd in iemand die mij niks vind of heeft gevonden. Vaak tijd vrijgemaakt voor hem, alles moest altijd wijken. Niet erg verder, maar dit doe ik dus nooit meer.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:09:35 #82
157922 fathank
pi_136005816
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Ik heb hem zeker niet als therapeut gebruikt en was heel voorzichtig in hoe ik ermee omging. Ik kon er alleen niets aan doen dat ik zo overvallen werd in 1 jaar met heftige gebeurtenissen, maar vaak merkte hij daar niets van. Ik stond ook altijd voor hem klaar en heb hem helemaal nergens in gesleept.

Dt terzijde. Daarnaast blijft het een naaistreek, vooral als je altijd overdreven zegt dat iemand het einde is, een leven met je wil delen, kinderen, trouwen, tot twee weken voor het dumpen. Dan had je wel wat terughoudender mogen zijn in je uitspraken. Ik heb nooit om zulke dingen gevraagd, dat kwam altijd uit zichzelf.

Ik ben nu op dit moment niet boos meer, maar voel me wel dom omdat ik zoveel heb geinvesteerd in iemand die mij niks vind of heeft gevonden. Vaak tijd vrijgemaakt voor hem, alles moest altijd wijken. Niet erg verder, maar dit doe ik dus nooit meer.
Of je moet in die 2 weken wel zo'n ontzettend kreng zijn geweest of je hebt gewoon je ogen dicht gehad. Er heeft heus meer gespeeld, maar hij wil het je niet zeggen omdat ie je niet nog meer wil kwetsen.

Hij werd heus niet niet 's ochtends wakker met het idee "Fuck it, ik maak het gewoon uit. #yolo"
pi_136005871
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Bullshit imo. Niet dat je daar iets aan kan doen, maar het geeft aan dat hij geen idee heeft of de eigenlijke reden niet wilt zeggen. In beide situaties reden zat om er pissig van raken, en misschien helpt dat het verwerken ook.
Klopt.. De eerste week begreep ik er niks van. Nu nog steeds niet, maar mijn conclusie is dat hij me gebruikt heeft, en dat hij me nu niet meer nodig heeft.
pi_136005956
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Of je moet in die 2 weken wel zo'n ontzettend kreng zijn geweest of je hebt gewoon je ogen dicht gehad. Er heeft heus meer gespeeld, maar hij wil het je niet zeggen omdat ie je niet nog meer wil kwetsen.

Hij werd heus niet niet 's ochtends wakker met het idee "Fuck it, ik maak het gewoon uit. #yolo"
Nope, dat was ik ook niet.

Hij zal vast een reden hebben gehad, maar het was zeker niet zo dat ik hem sloopte. Ik gaf hem juist alles wat hij wilde (dom). Misschien was ik wel een rebound of heeft ie iemand leren kennen die beter is dan ik.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:14:26 #85
157922 fathank
pi_136006006
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Nope, dat was ik ook niet.

Hij zal vast een reden hebben gehad, maar het was zeker niet zo dat ik hem sloopte. Ik gaf hem juist alles wat hij wilde (dom). Misschien was ik wel een rebound of heeft ie iemand leren kennen die beter is dan ik.
In jouw ogen misschien niet, grote kans dat hij daar toch echt anders over dacht. Maar zoek vooral de fout niet bij jezelf dat is wel zo makkelijk.
pi_136006096
Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan nee. Maar het boeit me ook niet. Ik heb heel erg mijn best gedaan en alles gegeven, blijkbaar was ik niet goed genoeg.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:21:28 #87
393288 Pausmobiel
pi_136006280
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:16 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan nee. Maar het boeit me ook niet. Ik heb heel erg mijn best gedaan en alles gegeven, blijkbaar was ik niet goed genoeg.
Zo moet je niet denken, soms werkt een relatie gewoon niet en is daar geen echt aanwijsbare reden voor. Het heeft niets te maken met "niet goed genoeg zijn". Jij bent prima zoals je bent, alleen was jij "het" niet voor hem. Dat is voor jou heel lullig, maar het maakt je niet een minder of slechter persoon.
pi_136006433
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Zo moet je niet denken, soms werkt een relatie gewoon niet en is daar geen echt aanwijsbare reden voor. Het heeft niets te maken met "niet goed genoeg zijn". Jij bent prima zoals je bent, alleen was jij "het" niet voor hem. Dat is voor jou heel lullig, maar het maakt je niet een minder of slechter persoon.
Ik kan ook niet beter zijn dan ik nu ben, maar blijkbaar was dat voor hem niet goed genoeg.. Dat bedoel ik meer.

Ohja en fathank denkt daar volgens mij anders over. :D
pi_136006565
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Klopt.. De eerste week begreep ik er niks van. Nu nog steeds niet, maar mijn conclusie is dat hij me gebruikt heeft, en dat hij me nu niet meer nodig heeft.
`Gebruikt' kan wat te sterk zijn, maar dat ie je niet meer nodig heeft en er op een lompe manier een eind aan maakt staat vast.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 27 januari 2014 @ 14:29:45 #90
393288 Pausmobiel
pi_136006619
;)
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Ik kan ook niet beter zijn dan ik nu ben, maar blijkbaar was dat voor hem niet goed genoeg.. Dat bedoel ik meer.

Ohja en fathank denkt daar volgens mij anders over.
Iedereen heeft recht op een mening ;). Ik las dat je voor je gevoel veel hebt geïnvesteerd in de relatie en dat er veel moest wijken. Dat klinkt om heel eerlijk te zijn, niet erg positief. Bij een goede relatie is er een gezonde wisselwerking en voelt het niet als investeren. Een fijne relatie loopt (grotendeels) vanzelf en zorgt voor energie i.p.v. dat het je energie kost.
pi_136006785
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:28 schreef trancethrust het volgende:

[..]

`Gebruikt' kan wat te sterk zijn, maar dat ie je niet meer nodig heeft en er op een lompe manier een eind aan maakt staat vast.
Dit.
pi_136006814
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:29 schreef Pausmobiel het volgende:
;)

[..]

Iedereen heeft recht op een mening ;). Ik las dat je voor je gevoel veel hebt geïnvesteerd in de relatie en dat er veel moest wijken. Dat klinkt om heel eerlijk te zijn, niet erg positief. Bij een goede relatie is er een gezonde wisselwerking en voelt het niet als investeren. Een fijne relatie loopt (grotendeels) vanzelf en zorgt voor energie i.p.v. dat het je energie kost.
Dat klopt.. Op dat moment ervoer ik het niet zo en dacht ik dat dat normaal was, maar achteraf gezien waren de verhoudingen niet gelijk. En dat is idd niet gezond.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:42:24 #93
393288 Pausmobiel
pi_136007008
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:36 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Dat klopt.. Op dat moment ervoer ik het niet zo en dacht ik dat dat normaal was, maar achteraf gezien waren de verhoudingen niet gelijk. En dat is idd niet gezond.
Nog een goede reden om je vorige relatie als een leermoment te zien. Mocht je weer een leuk iemand tegen komen, weet je een stuk beter hoe je zelf in elkaar steekt en wat je wel en niet van een relatie/jongen verwacht.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:46:38 #94
157922 fathank
pi_136007143
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Ohja en fathank denkt daar volgens mij anders over. :D
Ik vind het gewoon heel erg moeilijk te geloven dat je ex er zonder aanwijsbare reden er een eind aan heeft gemaakt.
pi_136152702
Oke vandaag heb ik een ''terugval''. Ik wil hem zo graag mailen. : (
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')