quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
. Ik heb op internet gezocht naar ''tips''. Sporten, chocola eten en naar de kapper gaan zijn wat mij betreft de slechtste tips.
Echt een no go..quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef MCH het volgende:
Wacht maar af. Over een uurtje zit je inbox vol met dm's van gefrustreerde Fokkers die denken te weten hoe ze jou weer vrolijk kunnen maken.
Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Dat komt echt wel goed. Logisch dat je je nu zo voelt maar je klinkt verstandig, dus je weet ook wel dat dat niet de realiteit is![]()
just hang in there, 22 is nog hardstikke jong (zei ik met mn 32) dus uiteindelijk ga je het zien als his loss.
Nog genoeg tijd voor jequote:
Dus TS moet op een lege weg in Amerika gaan lopen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd voor jejij kan je best wel willen blijven doen maar komt het niet van 2 kanten dan houdt het echt wel op. Spijtig van de manier waarop en dat jij geen exacte reden weet en hij dus zo onduidelijk is maar beter kan je gewoon relativeren en go on...
[ afbeelding ]
Sterkte TS!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:45 schreef BitterePil1 het volgende:
Dankjulliewel heren..
Ik zit nu in de fase dat ik denk dat ik noooooooooooit meer zo verliefd zal worden. En ik heb dikke spijt dat ik zoveel van mezelf heb prijsgegeven, want het is niks geworden. Ik was altijd heel gesloten en het had hem superveel moeite gekost om mij te overtuigen dat hij de moeite waard was. Dat vind ik ook erg moeilijk. Verspilde tijd.
Wat een loser was/is hij seg! amai! en dan zeggen "ik ben jaloers op de man met wie je zal eindigen"quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
Het meest pijnlijke was wel dat hij nog zei dat hij van me hield, me ontzettend ging missen en jaloers was op de man met wie ik zou eindigen.
niet doen meidquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik wilde nog een mail schrijven met dingen waar ik mee zat en wil uitspreken voor de laatste keer. Is dit een foute zet?
Niet doen. Je verdient beter, je had te maken met een loser.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik wilde nog een mail schrijven met dingen waar ik mee zat en wil uitspreken voor de laatste keer. Is dit een foute zet?
Helaas is er echt nooit een goed moment om het uit te maken/of om "gedumpt" te worden. Voor jou komt dit nu helemaal onverwacht en hij is er waarschijnlijk al veel langer mee bezig geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:57 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Echt een no go..
[..]
Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.
Maar het is vrij recent. We zijn niet eens een week uit elkaar, dus ik denk vooral aan alle lieve en mooie dingen die hij heeft gedaan en die ik ga missen (en al mis). Ik had me nooit zo moeten openstellen en zoveel moeten delen. : (
Dit is zó waar!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef MCH het volgende:
Wacht maar af. Over een uurtje zit je inbox vol met dm's van gefrustreerde Fokkers die denken te weten hoe ze jou weer vrolijk kunnen maken.
Dan gaat ze dus opnieuw losers aantrekkenquote:
wel losers met een penor van 30 cmquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus opnieuw losers aantrekken
Ohquote:
Sowieso schrijven, goed om het eens onder woorden te brengen. Dan ff laten liggen, kun je altijd nog kijken of je hem verzendt. Je zal er ws niet veel van terug krijgen, dus je doet het meer voor jezelf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Je moet ook weten dat zowel de persoon die dumpt als de persoon die gedumpt word ,beide afzien. Ik ben nog nooit gedumpt geweest, maar telkens als ik een relatie beëindigde voelde ik me even slecht als hem, al was het meestal een opluchting van mijn kant. Maar probeer te bedenken dat hij nu ook wel afziet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef BitterePil1 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik hoop niet dat het lang gaat duren voor ik eroverheen ben.
Ik vind dit gevoel namelijk niet te handlen.
Toch niet meteen wat begonnen mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:08 schreef Lovelyx het volgende:
Ga op stap en zuip je klem!![]()
Dat heb ik ook gedaan drie dagen nadat mijn ex het had uitgemaakt na 4,5 jaar.
Die avond heb ik de leukste avond gehad en mijn huidige vriend 'leren kennen'.
Ik kon hem al langer (buren), na een paar weken veel afspreken uiteindelijk wel wat geworden ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch niet meteen wat begonnen mag ik hopen?
Waren je gevoelens voor je ex toen ook al helemaal weg?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef Lovelyx het volgende:
[..]
Ik kon hem al langer (buren), na een paar weken veel afspreken uiteindelijk wel wat geworden ja.
quote:Voltooid deelwoord
Wordt gebruikt om de voltooid tegenwoordige tijd, de voltooid toekomende tijd en de voltooid verleden tijd te vormen`
gekend
Onvoltooid tegenwoordige tijd (ott)
Deze tijd geeft een handeling weer die op het moment van spreken plaatsvindt.
ik ken
jij kent
hij kent
wij kennen
jullie kennen
zij kennen
Voltooid tegenwoordige tijd (vtt)
Wordt gebruikt voor handelingen die gezien vanuit het moment van spreken in het verleden plaatsvonden en afgerond zijn.
ik heb gekend
jij hebt gekend
hij heeft gekend
wij hebben gekend
jullie hebben gekend
zij hebben gekend
Onvoltooid verleden tijd (ovt)
Deze geeft een handeling weer die in het verleden plaatsvond, en waarvan het `afgerond zijn` niet nadrukkelijk aanwezig is.
ik kende
jij kende
hij kende
wij kenden
jullie kenden
zij kenden
Evalueren doe je op je werk, na een evenement of een ramp. Het evalueren van dit soort zaken (emoties) is ook een geëigende plek voor: bij de psycholoog/psychiater.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik verwachtte een normale afsluiting waarin we normaal konden evalueren
Off topicquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waren je gevoelens voor je ex toen ook al helemaal weg?
Oh en dit:
[..]
Jup, hele foute zet. Geen contact meer hebben is alleen maar beter voor het sneller verwerken. Als je nog met 'm blijft spreken dan blijf je er langer dan nodig in hangen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Dit mag ik wel. Kun je nooit commentaar krijgen als je zelf de datum vergeten bent..quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
Het heeft niet lang geduurd hoor. Ik denk 10 maanden tot een jaar.
Nee mee in zitten, en alleen maar meer reden om verder te gaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef BitterePil1 het volgende:
Hij heeft mij op alle gebieden geblokkeerd. App, fb enz.. Ik voel me echt slecht. Het gaat nergens over dit.
Dit wil je niet horen, maar dat is veel beter voor je. Nu kan je hem niet continu in de gaten houden en word je ook niet met hem geconfronteerd. Ze zeggen niet voor niets: uit het oog, uit het hart.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef BitterePil1 het volgende:
Hij heeft mij op alle gebieden geblokkeerd. App, fb enz.. Ik voel me echt slecht. Het gaat nergens over dit.
Wablieft?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Avondmens het volgende:
En statistisch gezien gaat dit je nog 5 keer overkomen voor je de ware ontmoet.
Volgens mij bedoelt hij dat je eerst vijf relaties gehad moet hebben, voor je de ware tegenkomt. Hoe ver ben je al?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft?dan is mijn kans om de "ware" te ontmoeten 0.0
![]()
Of moet ik dan hopen dat er iemand mij eindelijk eens dump om de ware te ontmoeten. Wat je zegt is onzin. sorry!
Heey youquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat je eerst vijf relaties gehad moet hebben, voor je de ware tegenkomt. Hoe ver ben je al?
Klopt, je hebt gelijk! Maar het doet zoveel pijn. Ik ben pijn niet zo goed gewend merk ik...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee mee in zitten, en alleen maar meer reden om verder te gaan![]()
![]()
Dankjewel Avondmens. Haha 5x is wel teveel van het goede hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Avondmens het volgende:
*knuffel* veel sterkte.
En statistisch gezien gaat dit je nog 5 keer overkomen voor je de ware ontmoet. Wennen doet het nooit, maar als je eenmaal in die witte trouwjurk voor het altaar staat, kun je het allemaal wel een plaats geven
Klopt.. Daar maak je een punt. Ik voel me alleen zo wanhopig en cheap. Ik heb de laatste dagen hard mijn best gedaan om contact op te nemen en de boel te redden, maar hij wil dus echt niet meer. Ik hoop dat ik deze zooi zsm kan vergeten en verder kan gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:43 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Dit wil je niet horen, maar dat is veel beter voor je. Nu kan je hem niet continu in de gaten houden en word je ook niet met hem geconfronteerd. Ze zeggen niet voor niets: uit het oog, uit het hart.
Voor iedereen die gedumpt is , is het heel pijnlijk . Daar wen je nooit aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:10 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk! Maar het doet zoveel pijn. Ik ben pijn niet zo goed gewend merk ik...
[..]
.
[..]
Das altijd zo na je eerste.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef BitterePil1 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik hoop niet dat het lang gaat duren voor ik eroverheen ben.
Ik vind dit gevoel namelijk niet te handlen.
Zegt hij alleen uit schuldgevoel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik hoop dat ik snel inzie dat ik blij moet zijn dat ik niet met hem ben. De laatste x dat we spraken moet hij ontzettend huilen en zei hij dat hij van me hield en nog meer emoties. Ik haat dat hele idee. Als hij een k-zak was zou ik het makkelijker vinden, maar nu zit ik met een soort hoop omdat hij nergens aangaf dat ik ergens tekortschoot voor hem. : (
Als hij echt niet verder wil dan kan jij gewoon het beste je eigen dingen gaan doen en even een tijd niks van je laten horen, of in ieder geval niet vaak, en zeker niet zien. Geef elkaar tijd en ruimtequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:49 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik hoop dat ik snel inzie dat ik blij moet zijn dat ik niet met hem ben. De laatste x dat we spraken moet hij ontzettend huilen en zei hij dat hij van me hield en nog meer emoties. Ik haat dat hele idee. Als hij een k-zak was zou ik het makkelijker vinden, maar nu zit ik met een soort hoop omdat hij nergens aangaf dat ik ergens tekortschoot voor hem. : (
Goed komt het vast niet, wil ik niet vanuit gaan. Maar dit gaat wel zwaar worden. We spraken letterlijk bijna elke dag, en anders was de max een paar dagen. Blijkbaar zit hij al in een verder stadium en is hij sterk genoeg om mij niet te missen, maar ik moet echt zwaar wennen en afkicken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als hij echt niet verder wil dan kan jij gewoon het beste je eigen dingen gaan doen en even een tijd niks van je laten horen, of in ieder geval niet vaak, en zeker niet zien. Geef elkaar tijd en ruimte
Hij geeft niks om haar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt hij alleen uit schuldgevoel.
Helemaal afhankelijk van context.quote:
Juist wel. Daarom geeft hij ook aan dat hij van haar houdt en alles, hij wil haar geen pijn doen.quote:
Och, dat is zo'n bekende zin. Net als 'je bent te goed voor mij en de persoon waar jij mee eindigt mag zich in de handen knijpen met jou'.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat een loser was/is hij seg! amai! en dan zeggen "ik ben jaloers op de man met wie je zal eindigen"![]()
![]()
![]()
![]()
Loser eerste graad
Omdat hij laf is. uit schuldgevoel enz.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:33 schreef BitterePil1 het volgende:
Waarom zegt hij dat toch. : ( Das gewoon zout in de wonden proppen.
Been there, done that.. Het schrijven is absoluut een goede zet, maar doe het voor jezelf en verstuur het niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sowieso schrijven, goed om het eens onder woorden te brengen. Dan ff laten liggen, kun je altijd nog kijken of je hem verzendt. Je zal er ws niet veel van terug krijgen, dus je doet het meer voor jezelf.
Ik geloof wel dat hij haar geen pijn wil doen, maar als hij haar echt zo fantastisch vindt dan had hij moeite gedaan omdat hij haar niet kwijt wil en had hij eraan gewerkt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom geeft hij ook aan dat hij van haar houdt en alles, hij wil haar geen pijn doen.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij haar geen pijn wil doen, maar als hij haar echt zo fantastisch vindt dan had hij moeite gedaan omdat hij haar niet kwijt wil en had hij eraan gewerkt.
Dat blijft nog wel even .... maar als het goed is wordt dat ook minder!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:05 schreef BitterePil1 het volgende:
Dankjulliewel lieve fokleden.
Wat ik ook moeilijk vind is dat hij echt in mijn toekomstbeeld zat. Als ik nu ga slapen en ergens aan denk merk ik dat ik nog scenarios afspeel waarin hij terugkomt, of spijt krijgt, of dat we toch bij elkaar komen. Dat is echt slopend.
Niets doen. Het is wel klote om dan niks te zeggen en je bent benieuwd naar wat hij allemaal uitspookt en of hij nog aan je denkt. Maar als je berichten gaat sturen, hoe simpel deze ook zijn, blijf je in je kut gevoel hangen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:06 schreef BitterePil1 het volgende:
Hij heeft mij niet meer geblokkeerd. Ik voel zo erg de neiging om tegen hem te praten op app. : ( ik weet niet eens wat ik zou willen zeggen.
Bullshit imo. Niet dat je daar iets aan kan doen, maar het geeft aan dat hij geen idee heeft of de eigenlijke reden niet wilt zeggen. In beide situaties reden zat om er pissig van raken, en misschien helpt dat het verwerken ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
Maar het was meer een ''jij-bent-perfect-maar-de-situatie-niet''.
Hoezo is het een naaistreek? Misschien ben jij wel een beetje blind geweest. Vaak genoeg gezien bij relaties die uitgingen en waarbij diegene die gedumpt werd het totaal niet aan zag komen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:57 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Echt een no go..
[..]
Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.
Maar het is vrij recent. We zijn niet eens een week uit elkaar, dus ik denk vooral aan alle lieve en mooie dingen die hij heeft gedaan en die ik ga missen (en al mis). Ik had me nooit zo moeten openstellen en zoveel moeten delen. : (
Ik heb hem zeker niet als therapeut gebruikt en was heel voorzichtig in hoe ik ermee omging. Ik kon er alleen niets aan doen dat ik zo overvallen werd in 1 jaar met heftige gebeurtenissen, maar vaak merkte hij daar niets van. Ik stond ook altijd voor hem klaar en heb hem helemaal nergens in gesleept.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo is het een naaistreek? Misschien ben jij wel een beetje blind geweest. Vaak genoeg gezien bij relaties die uitgingen en waarbij diegene die gedumpt werd het totaal niet aan zag komen.
Vaak waren diegenen veel te druk met zichzelf en niet met hun partner en sleepten ze hun partner mee de ellende in. Dan kan het voor jou misschien out of the blue komen, maar meneer was je gezeik gewoon zat met je moeilijke jaar.
Klinkt hard, maar dikke kans dat het zo in elkaar steekt.
Of je moet in die 2 weken wel zo'n ontzettend kreng zijn geweest of je hebt gewoon je ogen dicht gehad. Er heeft heus meer gespeeld, maar hij wil het je niet zeggen omdat ie je niet nog meer wil kwetsen.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Ik heb hem zeker niet als therapeut gebruikt en was heel voorzichtig in hoe ik ermee omging. Ik kon er alleen niets aan doen dat ik zo overvallen werd in 1 jaar met heftige gebeurtenissen, maar vaak merkte hij daar niets van. Ik stond ook altijd voor hem klaar en heb hem helemaal nergens in gesleept.
Dt terzijde. Daarnaast blijft het een naaistreek, vooral als je altijd overdreven zegt dat iemand het einde is, een leven met je wil delen, kinderen, trouwen, tot twee weken voor het dumpen. Dan had je wel wat terughoudender mogen zijn in je uitspraken. Ik heb nooit om zulke dingen gevraagd, dat kwam altijd uit zichzelf.
Ik ben nu op dit moment niet boos meer, maar voel me wel dom omdat ik zoveel heb geinvesteerd in iemand die mij niks vind of heeft gevonden. Vaak tijd vrijgemaakt voor hem, alles moest altijd wijken. Niet erg verder, maar dit doe ik dus nooit meer.
Klopt.. De eerste week begreep ik er niks van. Nu nog steeds niet, maar mijn conclusie is dat hij me gebruikt heeft, en dat hij me nu niet meer nodig heeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bullshit imo. Niet dat je daar iets aan kan doen, maar het geeft aan dat hij geen idee heeft of de eigenlijke reden niet wilt zeggen. In beide situaties reden zat om er pissig van raken, en misschien helpt dat het verwerken ook.
Nope, dat was ik ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je moet in die 2 weken wel zo'n ontzettend kreng zijn geweest of je hebt gewoon je ogen dicht gehad. Er heeft heus meer gespeeld, maar hij wil het je niet zeggen omdat ie je niet nog meer wil kwetsen.
Hij werd heus niet niet 's ochtends wakker met het idee "Fuck it, ik maak het gewoon uit. #yolo"
In jouw ogen misschien niet, grote kans dat hij daar toch echt anders over dacht. Maar zoek vooral de fout niet bij jezelf dat is wel zo makkelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Nope, dat was ik ook niet.
Hij zal vast een reden hebben gehad, maar het was zeker niet zo dat ik hem sloopte. Ik gaf hem juist alles wat hij wilde (dom). Misschien was ik wel een rebound of heeft ie iemand leren kennen die beter is dan ik.
Zo moet je niet denken, soms werkt een relatie gewoon niet en is daar geen echt aanwijsbare reden voor. Het heeft niets te maken met "niet goed genoeg zijn". Jij bent prima zoals je bent, alleen was jij "het" niet voor hem. Dat is voor jou heel lullig, maar het maakt je niet een minder of slechter persoon.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:16 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan nee. Maar het boeit me ook niet. Ik heb heel erg mijn best gedaan en alles gegeven, blijkbaar was ik niet goed genoeg.
Ik kan ook niet beter zijn dan ik nu ben, maar blijkbaar was dat voor hem niet goed genoeg.. Dat bedoel ik meer.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:21 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, soms werkt een relatie gewoon niet en is daar geen echt aanwijsbare reden voor. Het heeft niets te maken met "niet goed genoeg zijn". Jij bent prima zoals je bent, alleen was jij "het" niet voor hem. Dat is voor jou heel lullig, maar het maakt je niet een minder of slechter persoon.
`Gebruikt' kan wat te sterk zijn, maar dat ie je niet meer nodig heeft en er op een lompe manier een eind aan maakt staat vast.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Klopt.. De eerste week begreep ik er niks van. Nu nog steeds niet, maar mijn conclusie is dat hij me gebruikt heeft, en dat hij me nu niet meer nodig heeft.
Iedereen heeft recht op een meningquote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet beter zijn dan ik nu ben, maar blijkbaar was dat voor hem niet goed genoeg.. Dat bedoel ik meer.
Ohja en fathank denkt daar volgens mij anders over.
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
`Gebruikt' kan wat te sterk zijn, maar dat ie je niet meer nodig heeft en er op een lompe manier een eind aan maakt staat vast.
Dat klopt.. Op dat moment ervoer ik het niet zo en dacht ik dat dat normaal was, maar achteraf gezien waren de verhoudingen niet gelijk. En dat is idd niet gezond.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:29 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening. Ik las dat je voor je gevoel veel hebt geïnvesteerd in de relatie en dat er veel moest wijken. Dat klinkt om heel eerlijk te zijn, niet erg positief. Bij een goede relatie is er een gezonde wisselwerking en voelt het niet als investeren. Een fijne relatie loopt (grotendeels) vanzelf en zorgt voor energie i.p.v. dat het je energie kost.
Nog een goede reden om je vorige relatie als een leermoment te zien. Mocht je weer een leuk iemand tegen komen, weet je een stuk beter hoe je zelf in elkaar steekt en wat je wel en niet van een relatie/jongen verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:36 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Dat klopt.. Op dat moment ervoer ik het niet zo en dacht ik dat dat normaal was, maar achteraf gezien waren de verhoudingen niet gelijk. En dat is idd niet gezond.
Ik vind het gewoon heel erg moeilijk te geloven dat je ex er zonder aanwijsbare reden er een eind aan heeft gemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef BitterePil1 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet beter zijn dan ik nu ben, maar blijkbaar was dat voor hem niet goed genoeg.. Dat bedoel ik meer.
Ohja en fathank denkt daar volgens mij anders over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |