quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Levenloos lichaam aangetroffen in Utopia.
ff paspoort maken, kun je tot februari gratis kijken zonder reklamequote:
ze doet niets anders!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:16 schreef beequeen het volgende:
Billyboy moet zich minder opwinden van zichzelf. Ja, ja.
Ik was niet ingelogdquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff paspoort maken, kun je tot februari gratis kijken
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Levenloos lichaam aangetroffen in Utopia.
quote:
Smartphone zou vandaag komenquote:
In Studio Vlemmix kwam meer van de grond dan in Utopia.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weer iets wat niet doorgaat
En het biomarktje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zijn pannekoek inperium opzetten lukt niet zonder internet he
Het lijkt mij niet erg comfortabel. Ik zou niet voor ¤ 50,- willen boomknuffelen. Als je ziet wat ze allemaal bestellen... voor ¤ 80,- heb je al een nieuwe massagetafel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:20 schreef Stranger het volgende:
Ik vind die massagestoel wel stoer. Hebben ze leuk gemaakt.
500mb dacht ik en onbeperkt wifi van talpaquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
The bitch from mordor.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
En het biomarktje.
Al die verkleinwoorden, lijkt wel een kleuterschool...tje.
Hij zegt net dat hij Inet niet nodig heeft voor zijn "ding".quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn pannekoek inperium opzetten lukt niet zonder internet he
Dat valt nog mee ;-) Alhoewel...nog maar twee weken onder weg..quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:25 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn ze deze dag begonnen met ¤ 5720,05 in de kluis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Daar gaat vandaag dan nog bijna 600 vanaf voor de douche en verfquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat valt nog mee ;-) Alhoewel...nog maar twee weken onder weg..
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Alle gekheid op een stokje, toch heeft Billy wel iets moois....
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had me.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze proberen Eline te imiteren. Long way to go, IMHOquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
En het biomarktje.
Al die verkleinwoorden, lijkt wel een kleuterschool...tje.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ afbeelding ]LOL, ik ging al twijfelen aan jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |