abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 11:25:46 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135554107
Ik woon in een studentencomplex in Groningen (hier is kitten ook evt. op te halen) en een van de studentes hier heeft een leuke meisjeskitten, genaamd Nola, waar ze helaas afstand van moet doen. Ze (de studente ;)) woont begeleidt en haar begeleider geeft aan dat het kitten weg moet.
Ik heb aangeboden te helpen omdat het kitten werd aangeboden op de gezamenlijke studentencomplex-Facebook en eigenlijk wil ik voorkomen dat ze terecht komt in zo'n vrij kleine ruimte (gewoon een studentenstudio/1-kamer appartement) en wellicht veel alleen thuis is (afh. van de student).
Daarnaast heeft ze het kitten zelf ook van een vriendin gekregen dus vind dat het beestje nu wel wat rust en een goeie, vaste blikopener verdient ;( :).
Ook zijn er eventueel spullen bij te krijgen (hier vraagt ze dan wel een klein prijsje voor, prijs in overleg):
- een nieuwe krabpaal
- hele zak met brokken en een halve zak met grit
- 3 speeltjes en eventueel een mandje.

Naam huisdier: Nola
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Kat
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant): Europese Korthaar
Leeftijd: 4 maanden
Dierenpaspoort beschikbaar: Nee
Gechipt: Nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd: nee, nog niet.
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): nog niets, wel ontwormspul.
Datum laatste dierenartsbezoek: n.v.t.
Reden laatste dierenartsbezoek:
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): De poes is zindelijk en heel lief/zachtaardig/goed met mensen. Ze kan heel speels zijn maar ligt ook graag rustig onder een stoel.
Omgang met kinderen: weten we niet (studentenhuis) maar als we de rest van haar gedrag zien, verwachten we daar geen problemen.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): geen
Volgt het dier een speciaal dieet?: Nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Heeft ze van een vriendin gehad
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Mag niet van begeleider
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Niets bijzonders.

Ik zal kijken of ik nog meer/betere foto'tjes kan bemachtigen maar hier moeten jullie het voorlopig eventjes mee doen ;). Zwart fotografeert nou eenmaal niet makkelijk!

[ Bericht 3% gewijzigd door ChipsZak. op 16-01-2014 13:17:50 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:50:47 #2
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_135554896
:@ O+ *;
een zwarte poes

Mja, woon thuis, ouders zijn het er niet mee eens :')

succes;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:51:37 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_135554922
Sterkte, maar ik heb al 5 haarballen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 11:59:00 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135555173
Jammer, maar helaas ;(. Wel bedankt voor het succes wensen ;).
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_135555805
Aaaah zou hem zo ophalen, maar ten eerste groningen :'( :'( en ten tweede weet ik niet hoe onze katten dat vinden ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_135555944
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Aaaah zou hem zo ophalen, maar ten eerste groningen :'( :'( en ten tweede weet ik niet hoe onze katten dat vinden ;(
Echte liefde overwint die afstand wel :P
pi_135556148
quote:
Laat je hem toch opsturen via UPS.

[ Bericht 0% gewijzigd door IBAZ op 16-01-2014 13:07:32 ]
pi_135557103
Mooi beest. Is het een binnenkat of wil hij ook graag buiten zijn?
You are the only exception
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 13:15:07 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135557572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:59 schreef TheOnlyException het volgende:
Mooi beest. Is het een binnenkat of wil hij ook graag buiten zijn?
Zover ik weet is hij (nog) niet buiten geweest, :).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 13:15:27 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135557583
quote:
Voor de afstand is er vast een oplossing te vinden, :P.
pi_135557604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef awiebo het volgende:
:@ O+ *;
een zwarte poes

Mja, woon thuis, ouders zijn het er niet mee eens :')

succes;)
Iedereen woont thuis.
Behalve als je ergens logeert.
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:36:00 #12
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_135558249
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Iedereen woont thuis.
Behalve als je ergens logeert.
o|O bij ouders thuis....thuis in ouderlijk huis...jij snapt wat ik bedoel
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 21:48:56 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135581086
Blikopeners gezocht! ;( :Y)
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:49:44 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135581147
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Blikopeners gezocht! ;( :Y)
Ik ben bang dat ik weer last krijg van mijn allergieėn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 21:56:00 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135581534
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik weer last krijg van mijn allergieėn.
Snif, ;(.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:02:10 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135581907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Snif, ;(.
Ik had je graag geholpen, sorry.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 januari 2014 @ 22:26:08 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135583375
Nola is gereserveerd, :D.
Oh jongens, wat goed O+ zo snel! FOK! HIEPHOI! *O* O+
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 23:32:02 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135587141
Oh wat super! Ik hoop dat het het gouden mandje is O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 januari 2014 @ 09:31:24 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135593017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef senesta het volgende:
Oh wat super! Ik hoop dat het het gouden mandje is O+
Ik ook! We krijgen misschien nog een fotoverslag ;).

Nola wordt vandaag al weggebracht naar haar nieuwe huisje, :o!
pi_135601456
Sow! Dat is snel! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_135618881
Nola is veilig aangekomen, maar ze is nog een beetje bang en foto's van een zwart poesje onder een donkere kast gaat hem niet worden ;) Maar wat is ze mooi!

ChipsZak bedankt voor het regelen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 januari 2014 @ 21:04:47 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135618934
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Nola is veilig aangekomen, maar ze is nog een beetje bang en foto's van een zwart poesje onder een donkere kast gaat hem niet worden ;) Maar wat is ze mooi!

ChipsZak bedankt voor het regelen *O*
Ik was al benieuwd!! Ohh, wat leuk dat ze veilig en wel bij jullie is, O+. Ik ben zo benieuwd naar de foto's later, als ze wat meer gewend is. *O* O+
Komt ze lief over? O+
pi_135619048
Ze lijkt heel heel erg op mijn allereerste poes :o Dus dan kan ze alleen maar lief zijn :Y
Het is wel aandoenlijk, want links van mij zit mijn vriend op zijn knieėn lieve woordjes tegen haar te fluisteren. Ik hoop dat Nola Engels spreekt. Hij zegt dat ze in slaap aan het vallen is. Denk dat de reis wel vermoeiend is geweest voor haar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135623138
Fok!-kers die katten van Fok!-kers adopteren! *; Veel plezier met Nola!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 januari 2014 @ 22:23:46 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135623146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ze lijkt heel heel erg op mijn allereerste poes :o Dus dan kan ze alleen maar lief zijn :Y
Het is wel aandoenlijk, want links van mij zit mijn vriend op zijn knieėn lieve woordjes tegen haar te fluisteren. Ik hoop dat Nola Engels spreekt. Hij zegt dat ze in slaap aan het vallen is. Denk dat de reis wel vermoeiend is geweest voor haar.
Wat toevallig en leuk! Zal inderdaad vermoeiend geweest zijn en morgen is ze vast al wat zelfverzekerder!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:46:23 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135624224
quote:
Jullie hebben 'm? Wat leuk!!
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 januari 2014 @ 13:22:28 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135638477
quote:
Hoe doet ze het nu, O+?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:15:36 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_135641914
Isa O+

Blijft ze Nola heten? Is wel makkelijk, qua tweetaligheid. Beter dan Gretchen of zo. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_135643658
Ze blijft Nola heten :Y Dat is nu eenmaal haar naam en er is niets mis mee.

Ze is flink aan het spelen met het balletje en heeft de muis en het dingetje-met-belletje ook al door de kamer gesleept. Spelen is goed :Y En ze is helemaal zindelijk, gebruikt keurig de poezen-wc. En verder vindt ze mijn duizendpootslofjes onder de kast geweldig :D Mijn vriend heeft een filmpje op facebook gezet, maar daar zie je vooral de slofjes en verder heb ik donkerblauwe vloerbedekking. Dat plus zwarte kat = je ziet niets eigenlijk :')
pi_135643678
Oh, en we hebben allemaal dozen in de kamer staan, want vriendlief vond dat katten van dozen houden en we hadden wel genoeg dozen :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 januari 2014 @ 16:24:14 #31
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135643882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ze blijft Nola heten :Y Dat is nu eenmaal haar naam en er is niets mis mee.

Ze is flink aan het spelen met het balletje en heeft de muis en het dingetje-met-belletje ook al door de kamer gesleept. Spelen is goed :Y En ze is helemaal zindelijk, gebruikt keurig de poezen-wc. En verder vindt ze mijn duizendpootslofjes onder de kast geweldig :D Mijn vriend heeft een filmpje op facebook gezet, maar daar zie je vooral de slofjes en verder heb ik donkerblauwe vloerbedekking. Dat plus zwarte kat = je ziet niets eigenlijk :')
Wat klinkt dit goed, O+. Klinkt alsof ze zich al thuis voelt en helemaal relaxed is, :Y. Goed ingeburgerde poes dus! En ik vind Nola ook best een mooie naam, :Y.
Ik ben zoooo benieuwd naar foto'tjes, mocht je haar een keer goed op beeld krijgen ;).
pi_135643957
Ik heb haar nog niet gezien sinds ik thuis ben _O- Volgens Ross zit ze onder de kast bij de slofjes. Vanmorgen kwam ze wel voorzichtig mijn kant op, maar toch nog niet helemaal.
pi_135652909
Heel duidelijk is het niet, zwarte poes in het donker op een donkere vloer/bank 8-)

Maar een poes bevriend je met....juist, een touwtje:

En daarna kruipt ze op je schoot en gaat ze lekker slapen:
pi_135653712
Plat op den bek O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 januari 2014 @ 03:24:48 #35
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135666005
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Fok!-kers die katten van Fok!-kers adopteren! *; Veel plezier met Nola!
:Y - wat leuk!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 januari 2014 @ 11:12:54 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135711526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Heel duidelijk is het niet, zwarte poes in het donker op een donkere vloer/bank 8-)

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
O+ O+ Hoe lief. Lekker comfy op den schoot.
pi_135760121
Fijn dat de kat een huisje heeft gevonden en dat het goed gaat. :P
pi_135765836
Eigenlijk is ze iets te perfect :D Het is echt een model-kat. Als een kitten reclame moest maken om een kitten te nemen dan moet je deze hebben.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 januari 2014 @ 17:24:38 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_135766172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is ze iets te perfect :D Het is echt een model-kat. Als een kitten reclame moest maken om een kitten te nemen dan moet je deze hebben.
Geen enkel foutje kunnen ontdekken, nee? :D
pi_135766531
Ze ruikt naar nat kattenvoer! Maar daar kan ze zelf weinig aan doen.
pi_135875706
aaaaaahh zo lief O+ Fijn dat ze nu een foreverhome heeft gekregen O+ *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_135875846
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Owww wat zoet O+ O+
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 23:24:58 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135875865
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oooh O+
pi_135875900
Ik zou haar overigens meteen Lola noemen... net ff rockchickeriger *) :Y)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 januari 2014 @ 19:01:16 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_136105241
Hoe doet Nola het nu? :D
pi_136106259
Nola houdt zich oa bezig met wat ik online doe :')

pi_136106517
Ze voelt zich helemaal thuis, wil zoveel mogelijk bij ons zijn. En speelt met alles wat ze ziet, dus soms ook wel even opletten wat ik op tafel laat liggen (mijn fietssleuteltje lag bijv elders in huis, evenals de digitale camera....want daar zit een touwtje aan). Wattenstaafjes zijn favoriet om mee te spelen 8-)
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:28:00 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136106671
O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_136107387
Het is echt een bijzonder leuke poes, nog bedankt dat je dit op FOK! had gezet, ChipsZak!! O+
pi_136117380
Leuke foto's O+ O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:27:29 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136117605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Nola houdt zich oa bezig met wat ik online doe :')
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
oh. O+
Kattenachterhoofdjes zijn zooooo lief. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 januari 2014 @ 22:31:04 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_136117846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is echt een bijzonder leuke poes, nog bedankt dat je dit op FOK! had gezet, ChipsZak!! O+
Aww, O+. Wat leuk dat jullie elkaar gevonden hebben!
pi_136118984
*; Weer een fok love story O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_136125573
Wat fijn dat ze echt haar thuis heeft gevonden bij jullie, en ook zo snel O+ (en WoW is hier ook vaak een succes bij opvangkittens :+)
pi_136127913
Topictitel aanpassen naar: Kitten Nola heeft een nieuw huisje?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 11:13:16 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136128690
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:42 schreef valentijn101 het volgende:
Topictitel aanpassen naar: Kitten Nola heeft een nieuw huisje?
Ja, ga ik doen :Y
pi_136254717
Nola heeft zelf een mandje gevonden, ze slaapt in mijn fruitschaal :')

pi_136254932
hahahaha O+
pi_136280818
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[ link | afbeelding ]
Aaww O+ !
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 12:58:45 #60
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136280885
quote:

[ link | afbeelding ]
Ach gos :D Ze is wel ubercute hoor :o
  maandag 3 februari 2014 @ 13:04:43 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136281085
quote:

[ link | afbeelding ]
Ahw! O+
pi_136286942
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef senesta het volgende:

Ach gos :D Ze is wel ubercute hoor :o
Je hebt geen idee hoe cute :D Ze sliep vanmorgen tegen de teddyberen aan. Ross zei nog dat het en Hallmark-wannabe-kat was.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 februari 2014 @ 15:56:27 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_136288081
quote:

[ link | afbeelding ]
:D If it fits, I sits. w/
pi_136288404
quote:

[ link | afbeelding ]
Haha, wat ontzettend lief. :D
  maandag 3 februari 2014 @ 16:18:30 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136288916
* smelt *

Mijn hemel, wat schattig! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo