Echte liefde overwint die afstand welquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Aaaah zou hem zo ophalen, maar ten eerste groningen![]()
en ten tweede weet ik niet hoe onze katten dat vinden
Laat je hem toch opsturen via UPS.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Zover ik weet is hij (nog) niet buiten geweest,quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:59 schreef TheOnlyException het volgende:
Mooi beest. Is het een binnenkat of wil hij ook graag buiten zijn?
Voor de afstand is er vast een oplossing te vinden,quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen woont thuis.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef awiebo het volgende:
![]()
![]()
![]()
een zwarte poes
Mja, woon thuis, ouders zijn het er niet mee eens![]()
succes;)
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Iedereen woont thuis.
Behalve als je ergens logeert.
Ik ben bang dat ik weer last krijg van mijn allergieėn.quote:
Snif,quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik weer last krijg van mijn allergieėn.
Ik ook! We krijgen misschien nog een fotoverslagquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef senesta het volgende:
Oh wat super! Ik hoop dat het het gouden mandje is
Ik was al benieuwd!! Ohh, wat leuk dat ze veilig en wel bij jullie is,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Nola is veilig aangekomen, maar ze is nog een beetje bang en foto's van een zwart poesje onder een donkere kast gaat hem niet wordenMaar wat is ze mooi!
ChipsZak bedankt voor het regelen
Wat toevallig en leuk! Zal inderdaad vermoeiend geweest zijn en morgen is ze vast al wat zelfverzekerder!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ze lijkt heel heel erg op mijn allereerste poesDus dan kan ze alleen maar lief zijn
Het is wel aandoenlijk, want links van mij zit mijn vriend op zijn knieėn lieve woordjes tegen haar te fluisteren. Ik hoop dat Nola Engels spreekt. Hij zegt dat ze in slaap aan het vallen is. Denk dat de reis wel vermoeiend is geweest voor haar.
Jullie hebben 'm? Wat leuk!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ze lijkt heel heel erg op mijn allereerste poesDus dan kan ze alleen maar lief zijn
Het is wel aandoenlijk, want links van mij zit mijn vriend op zijn knieėn lieve woordjes tegen haar te fluisteren. Ik hoop dat Nola Engels spreekt. Hij zegt dat ze in slaap aan het vallen is. Denk dat de reis wel vermoeiend is geweest voor haar.
Hoe doet ze het nu,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat klinkt dit goed,quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ze blijft Nola hetenDat is nu eenmaal haar naam en er is niets mis mee.
Ze is flink aan het spelen met het balletje en heeft de muis en het dingetje-met-belletje ook al door de kamer gesleept. Spelen is goedEn ze is helemaal zindelijk, gebruikt keurig de poezen-wc. En verder vindt ze mijn duizendpootslofjes onder de kast geweldig
Mijn vriend heeft een filmpje op facebook gezet, maar daar zie je vooral de slofjes en verder heb ik donkerblauwe vloerbedekking. Dat plus zwarte kat = je ziet niets eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Fok!-kers die katten van Fok!-kers adopteren!Veel plezier met Nola!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Heel duidelijk is het niet, zwarte poes in het donker op een donkere vloer/bank
Maar een poes bevriend je met....juist, een touwtje:
[ link | afbeelding ]
En daarna kruipt ze op je schoot en gaat ze lekker slapen:
[ link | afbeelding ]
Geen enkel foutje kunnen ontdekken, nee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is ze iets te perfectHet is echt een model-kat. Als een kitten reclame moest maken om een kitten te nemen dan moet je deze hebben.
Owww wat zoetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ooohquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Nola houdt zich oa bezig met wat ik online doe
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aww,quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is echt een bijzonder leuke poes, nog bedankt dat je dit op FOK! had gezet, ChipsZak!!
Ja, ga ik doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:42 schreef valentijn101 het volgende:
Topictitel aanpassen naar: Kitten Nola heeft een nieuw huisje?
Aawwquote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Nola heeft zelf een mandje gevonden, ze slaapt in mijn fruitschaal
[ link | afbeelding ]
Ach gosquote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ahw!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je hebt geen idee hoe cutequote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha, wat ontzettend lief.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |